Ken 't, gewoon poepwiet halen en de halve tas zelf houden.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, en we gingen zo langs de shop, komt die gast opeens weer naar buiten. "Joah, heb geen id bij me"
En toen moest ik halen.
Fucking luie kut buitenlanders
Soms kom ik ook zo naar buiten, en dan roepen zo een paar kutkoters naar mij zo van "Hey, yo, kom eens?"quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:20 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Ken 't, gewoon poepwiet halen en de halve tas zelf houden.
gewoon naar binnen gaan daar wiet kopen, dikke blow bouwen rustig opsmoken en die mappy's lekker laten wachtenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:20 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Ken 't, gewoon poepwiet halen en de halve tas zelf houden.
Ik kan die minderjarige halfscheve wietoogjes van minderjarige meisjes nauwelijks weerstaan.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:22 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Soms kom ik ook zo naar buiten, en dan roepen zo een paar kutkoters naar mij zo van "Hey, yo, kom eens?"
En dan moet ik gaan halen, ja, mooi niet.
Je bent zelf een buitenlander, vieze hollander.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:23 schreef -skippybal- het volgende:
Kan er hier op buitenlanders worden gebashed?
Doe maar niet, als je dan naar buiten komt, en de helft is zo op.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
gewoon naar binnen gaan daar wiet kopen, dikke blow bouwen rustig opsmoken en die mappy's lekker laten wachten
altijd lachen
Oja, kut.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je bent zelf een buitenlander, vieze hollander.
Gewoon iets van karton pakken, jewaidsquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:26 schreef Sebasser het volgende:
Ik heb ook geen tipjes meer verdomme.
een echte smoker kotm nooit tipo tekort, is er altijd wel een oplossingquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:26 schreef Sebasser het volgende:
Ik heb ook geen tipjes meer verdomme.
en wat vind je er dan van om te beffenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als 4e standje ga je vragen "Pijpen?"
En dan hoop je dat ik zeg 10 ofzo, en dan zeg jij "WHEHE, HEAMEU, JIJ VIND PIJPEN LEKKER, WHEHEHE"
Want het is in mijn geval gepijpt worden.![]()
Veulste oude grapjes......![]()
Joah, is ook geen probleem, maar wel een post erbij.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:28 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Gewoon iets van karton pakken, jewaids
Whehequote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:46 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Joah, is ook geen probleem, maar wel een post erbij.
Jamaar, wij weten het lekker welquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:49 schreef -skippybal- het volgende:
Ik heb er bijna 20.000. Dan ga ik een biertje drinken in de kroeg zonder onderbroek aan.
En niemand die het weet!
Dangerouz livestylezzz!
Maar jullie weten niet in welke kroeg ik dan zitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |