quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:51 schreef DaFan het volgende:
Die TT
Dat zouden we toch stil houden, kheb niet voor niets iedereen gePM'd
quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:53 schreef Roycoooooo het volgende:
PM DaFan:
eej,
Hou het ff stil he dat ik verliefd ben op Lienelien. Wil haar binnenkort verrassen bij haar studieverening en op haar werk op de rondvaarboot!
Einde bericht![]()
Tis studentenverenigingquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:53 schreef Roycoooooo het volgende:
PM DaFan:
eej,
Hou het ff stil he dat ik verliefd ben op Lienelien. Wil haar binnenkort verrassen bij haar studieverening en op haar werk op de rondvaarboot!
Einde bericht![]()
Extra spelvaut he, maakt t toch geloofwaardiger dat je t snel hebt getyptquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:54 schreef DaFan het volgende:
[..]
Tis studentenvereniging
Doe t dan goed
Maarreh...sst.
Dat zijn betere uurlonenquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:53 schreef Fugie het volgende:
Stagebedrijf waar ik zit heeft nog wat websites die nog afgemaakt moeten worden, krijg ik net aangeboden dat te doen na mijn stage, uiteraard tegen betaling![]()
Eens kijken of daar wat geld aan te verdienen valt
Scherpquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:55 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Extra spelvaut he, maakt t toch geloofwaardiger dat je t snel hebt getypt![]()
´t is namelijk rondvaartbootquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:55 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Extra spelvaut he, maakt t toch geloofwaardiger dat je t snel hebt getypt![]()
2 spelvauten danquote:
quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:01 schreef Damzkieee het volgende:
Maar goed dat ik altijd nog die teksten van roycoooo naloop voor ons verslag
Daarom doe ik t ook samen met jou, ik maak de verslagen, jij kijkt t naquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:01 schreef Damzkieee het volgende:
quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:01 schreef Damzkieee het volgende:
Naja ik weet niet wat ze me daarvoor willen betalen, maar als postbode verdien ik tegen de 10¤ per uur, dus daar moeten ze dus wel boven + reiskostenvergoedingquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:56 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dat zijn betere uurlonenalleen dan mag je hier niet meer posten natuurlijk
Als klant of als reisleider?quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:09 schreef DaFan het volgende:
Moet je van die rondvaarten doen! Schijnen nog best leuke meisjes langs te komen ook.
true, maar in de zomer loop je lekker in het zonnetjequote:Op donderdag 8 maart 2007 15:07 schreef Damzkieee het volgende:
Maar als postbode loop je door de regen, en als websitebouwer zit je op je krent
Bijna iedere mens kan lopen, maar weinig kunnen (goed) websites bouwen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:07 schreef Damzkieee het volgende:
Maar als postbode loop je door de regen, en als websitebouwer zit je op je krent
Met 35 graden jaquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:13 schreef Fugie het volgende:
[..]
true, maar in de zomer loop je lekker in het zonnetje![]()
´quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:14 schreef DaFan het volgende:
[..]
Maak je niet je zit allemaal in hetzelfde schuitje.
Snapjem snapjem
En vriendinnetje van Lien. Vinden jullie mij nu ook leuk?quote:
Je moet jezelf eerst bewijzen natuurlijk! Kon nou..quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
En vriendinnetje van Lien. Vinden jullie mij nu ook leuk?![]()
zeg. Jij loopt heel geen stage. Ga eens snel wegquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Battlequote:Op donderdag 8 maart 2007 15:19 schreef lienelien het volgende:
[..]
zeg. Jij loopt heel geen stage. Ga eens snel weg![]()
Concurrentiequote:Op donderdag 8 maart 2007 15:19 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik kom alleen het We love Lien promo team versterkenquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:19 schreef lienelien het volgende:
[..]
Wij doen ook niks andersquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik kom alleen het We love Lien promo team versterkenMaar ik ben al weg hoor
Enne loop jij wel stage dan, je zit de hele dag op fok
Ohh, dan is het goedquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik kom alleen het We love Lien promo team versterkenMaar ik ben al weg hoor
Enne loop jij wel stage dan, je zit de hele dag op fok
quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:24 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ohh, dan is het goed![]()
nou.. kind a ja...
Doe jij I bet trouwens ff, dan kan ik verder![]()
Typ je daarom zo kleinquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja is goed, durfde het niet uit mezelf uit angst dat je weer boos zou worden
Nee,heb zelf ook wijkjes gelopen (wel met de krant maargoed). Tis niet altijd rozengeur en maneschijn bedoelde ik ermee te zeggenquote:
Alleen in de gleufquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:37 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nee,heb zelf ook wijkjes gelopen (wel met de krant maargoed). Tis niet altijd rozengeur en maneschijn bedoelde ik ermee te zeggen
kijk je wel eens bij mooie vrouwen door de brievenbus?![]()
Dr was toch laatst zo'een postbode die zn zwans door de brievenbus stak bij een studentenhuis met meidenquote:
quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:40 schreef Fugie het volgende:
nee ik bel dan altijd aan, dat de post niet door de gleuf past
*moest lachenquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:40 schreef Fugie het volgende:
The Postmen always rings twicequote:Op donderdag 8 maart 2007 15:40 schreef Fugie het volgende:
Heerlijk dagje gewerkt gefok!t! Daar?quote:
haha gaat hard zo hequote:Op donderdag 8 maart 2007 15:50 schreef DaFan het volgende:
Ik zit al 5 posts over mn target heen, weer 50 gehaald
Zo red ik de 10k wel voor het einde van mn stage
Gaat goed.. net persoonlijk een server om zeep geholpen.. Was gelukkig ook maar een test serverquote:
Saai naar school geweest, was echt niks aan! Nu lekker paaseitjesquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:47 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Heerlijk dagje gewerkt gefok!t! Daar?
Right...ik zei 50, geen 500quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:51 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
haha gaat hard zo he! Misschien haal je Tong80 nog wel in
![]()
Dus het was de bedoeling?quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Gaat goed.. net persoonlijk een server om zeep geholpen.. Was gelukkig ook maar een test server
*jaloers is op die lekkere paaseitjesquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:54 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Saai naar school geweest, was echt niks aan! Nu lekker paaseitjes![]()
Zometeen nog werken van 17.00 uur tot 20.30 uur.. Geen zin!
Morgen weer stage, dus zo ff mn lesjes 'voorbereiden'!
quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:54 schreef Sok41 het volgende:
Zeep en Server gaat ook niet echt samen =/
Haha, mmmm puur met praline en hele hazelnoot!!quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:55 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
*jaloers is op die lekkere paaseitjes
* niet jaloers is op jou werkrooster![]()
Je zou het haast zeggenquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:00 schreef mr_cucumber het volgende:
is het al vrijdagmiddag?
Nou hij was al kapot.. en aangezien ik niks te doen hebben, dacht ik.. die gaan we eens repareren... Maar toen startte hij niet meer op.quote:
haha lekkah hoorquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:00 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Haha, mmmm puur met praline en hele hazelnoot!!
Zou ik ook niet zijn.. Ben bakker/slager (in supermarkt, dat dan weer wel) En vanavond mag ik vlees hakken
![]()
Hahahaquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:02 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
haha lekkah hoor!
Heb je wel eens foute gabbers bij je staan met de vraag: heb je nog gehakt?![]()
Werk ze!
yeaaahquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:04 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Nee, nog niet gehad! Maar als ze komen, denk ik aan jou
quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:06 schreef Damzkieee het volgende:
En die van die varkenpootjes ook niet?
Heeft u ook varkenspootjes?quote:
Aan de slager vragen of hij varkenspoten heeft..quote:
Check onze usericons, ze kijken elkaar aanquote:
Bijna ..quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:12 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Check onze usericons, ze kijken elkaar aan!
Dank dat je mijn humor kunt waarderenquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:18 schreef miss-scofield het volgende:
Hmm, vond die van Roycoooooooooo leuker
hihiquote:
Nee ik kom nooit buitenquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:20 schreef Norro-tje het volgende:
komen jullie zo vaak bij een slager dat je die zwakke grappen weet ?
Die moest voor die commissie verschijnen ofzo. En hij's naar de HMH geweest gisteren, ligt misschien nog voor pampus thuisquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:22 schreef lienelien het volgende:
Waar hangt Goover eigenlijk uit dan?
ohh, ook al.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:24 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Die moest voor die commissie verschijnen ofzo. En hij's naar de HMH geweest gisteren, ligt misschien nog in voor pampus thuis
Heb Goover pas in de melkweg gezien, vandaarquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:28 schreef MichielPH het volgende:
Weten jullie dan allemaal van elkaar hoe jullie er uit zien?
Nopes, alhoewel ik t wel graag wil wetenquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:28 schreef MichielPH het volgende:
Weten jullie dan allemaal van elkaar hoe jullie er uit zien?
quote:
Nouquote:
sorry hoor.. ik moet morgen naar school.. maar goed.. daarna lekker het studentcafe in..quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:43 schreef DaFan het volgende:
Sterf met je weekend man, moet nog een dag
Arme wijquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:43 schreef lienelien het volgende:
inderdaad..
quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:50 schreef MichielPH het volgende:
Let op!
Dit is geen spam slowchat, graag je aan de regels houden! Hou het netjes en rustig, maak er geen wedstrijd van om z.s.m het topic vol te pompen!!
ik stem voor, mooie rondvaart door Amsterdamquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:41 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Gaan we gewoon met alle Twentenaren uit dit topic!
eerst traine (badminton) maar mooi op tijd thuis voor de 2e helftquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:00 schreef Damzkieee het volgende:
Iemand nog AZ of schaatsen kijken vanavond?
Zoals de meeste stagiaires in dit topicquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:11 schreef LudoSanders het volgende:
Druk bezig met niets doen, tijd uitzitten.
Eerst trainen en als AZ nog bezig is.. dan kijken wel even meequote:Op donderdag 8 maart 2007 16:00 schreef Damzkieee het volgende:
Iemand nog AZ of schaatsen kijken vanavond?
2e waarschuwingquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:51 schreef crossover het volgende:
De kwaliteit mag weer iets omhoog damesch ende heren.
[..]
Is er een eerste gegeven?quote:
Dat is je goed rechtquote:Op vrijdag 9 maart 2007 08:48 schreef Sok41 het volgende:
Ik hoef vandaag maar tot 12 uur, vanmiddag lekker mezelf volgooien in de stad.. Daar kijk ik naar uit ! En mn mokkel ofc
Morge all!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 08:48 schreef Sok41 het volgende:
Ik hoef vandaag maar tot 12 uur, vanmiddag lekker mezelf volgooien in de stad.. Daar kijk ik naar uit ! En mn mokkel ofc
hoe laat?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:01 schreef Katana het volgende:
[..]
Morge all!
Ik ook maar tot 12, goed idee van dat volgooien enzo
Dalijk CL loting, wie o wie![]()
ZIjn er idd een paar die al weekend hebbenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:18 schreef Sok41 het volgende:
12 min geen post.. teveel mensen vrij vandaag ofzo
dan moeten wij t maar doen
nope 12, borrelen doe ik thuis welquote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:25 schreef LePauper het volgende:
[..]
ZIjn er idd een paar die al weekend hebben![]()
Iedereen tot 5? Daarna borrelen op de zaak? Hier iig wel![]()
![]()
![]()
Ik zit er ook klaar voor..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:24 schreef Katana het volgende:
[..]
12 uur, te volgen via www.uefa.com
Mijn gevoel zegt Man Utd![]()
Tot 4 á half 5, daarna inderdaad aan de zuip.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:25 schreef LePauper het volgende:
[..]
ZIjn er idd een paar die al weekend hebben![]()
Iedereen tot 5? Daarna borrelen op de zaak? Hier iig wel![]()
![]()
![]()
Waar loop je stage? Urk?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:38 schreef DaFan het volgende:
Ik tot 5 daarna de trein in tot half 8, maar dan ben ik wel meteen thuis. Hoop dat de jongens nog een biertje voor me in de koelkast hebben staan
quote:
Ah oke, 2 half uur treinen is geen pretje lijkt mij.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:48 schreef DaFan het volgende:
[..]
Nee Amsterdam. Doordeweeks zit ik bij mn ouders in Breukelen (25 min) maar ik ga vanmiddag direct door naar Enschede, waar ik mijn opleiding volg en dus eigenlijk ook woonIk zie dat als mijn thuis in ieder geval dus noem ik het maar zo
Mijn stage is 6 min fietsen!! (Als ik de stoplichten mee heb, anders kan het zo een kwartier durenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:54 schreef Katana het volgende:
[..]
Ah oke, 2 half uur treinen is geen pretje lijkt mij.
Ik ben gelukkig binnen een half uur thuis
Ook ideaal. Ik 10 minuten met de auto en 10 met de trein.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:07 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Mijn stage is 6 min fietsen!! (Als ik de stoplichten mee heb, anders kan het zo een kwartier duren)
Ik 5 min. fietsen en dan een klein half uurtje met de trein. Op zich ook goed te doenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:19 schreef Katana het volgende:
[..]
Ook ideaal. Ik 10 minuten met de auto en 10 met de trein.
Opzich te doen mits de treinen op tijd rijden
Ik 5 min. fietsen, dan ruim anderhalf uur met de trein en vanaf Bijlmer Arena naar kantoor is het 5 min. lopen..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:36 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ik 5 min. fietsen en dan een klein half uurtje met de trein. Op zich ook goed te doen!
quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:22 schreef lienelien het volgende:
Waar hangt Goover eigenlijk uit dan?
Ja, van Renesite (later zelfs stagiairquote:Op vrijdag 9 maart 2007 07:30 schreef crossover het volgende:
[..]
Is er een eerste gegeven?
Het was geen waarschuwing, het was meer een boodschap.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:02 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, van Renesite (later zelfs stagiair.. Toen ging er in 1 dag 3,5 topic vol.
Sommige hebben nu al weekendquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:10 schreef Sok41 het volgende:
waaat nog 48 min ?!
quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
hoe ging het?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:34 schreef Roycoooooo het volgende:
Mogguh, zijn we weer!
Net een gesprek gehad met begeleider van school..
could'nt agree morequote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:26 schreef Goover het volgende:
Zeg ik allemaal positive dingen over lien en MaJo.. zijn ze er weer even niet. Jullie moeten het wel lezen hoor!!
kaal?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]![]()
ik ben net ook ff naar de kapper geweest, vandaag geen stage voor mijstraks van 12.30 tot 21.00 werken, mooi geld verdienen
[..]
hoe ging het?
Zal ik dan maar de 1e zijn om je ook goeiemogguh te wensenquote:
Ja, ja. Ja ik word dus net pas wakker hè. En ik moest dus gewoon stagelopenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:26 schreef Goover het volgende:
Zeg ik allemaal positive dingen over lien en MaJo.. zijn ze er weer even niet. Jullie moeten het wel lezen hoor!!
?quote:
mooi om te horenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:33 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
kaal?![]()
Gesprek ging goed, weinig aanmerkingen!
Hehe, altijd beter hequote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mooi om te horennee, niet kaal, wel hele bos eraf, hoef ik tenminste niet zoveel gel meer te gebruiken
@ Zosk: goedemorgen
dit was trouwens mijn laatste post voor vandaag, ga zo eten en dan arbeitenciao!
Goedemorgenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:45 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja, ja. Ja ik word dus net pas wakker hè. En ik moest dus gewoon stagelopen
Goeiemorgen dus..
'Stiekem zijn we allemaal verliefd op lienelien..' ....quote:[..]
?
Been zequote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:57 schreef Sok41 het volgende:
Deze jongen neemt de benen, succes iedereen verder en goed weekend.. Aluu
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:57 schreef Sok41 het volgende:
Deze jongen neemt de benen, succes iedereen verder en goed weekend.. Aluu
ohhquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:56 schreef Goover het volgende:
[..]
Goedemorgen
[..]
'Stiekem zijn we allemaal verliefd op lienelien..' ....
<3 =![]()
(Een pak staat mij erg goed trouwens,)
We hebben ons best gedaan... denk ikquote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:48 schreef lienelien het volgende:
[..]
ohh
Ik ben nu lekker thuis![]()
Maar hadden jullie me niet ff wakker kunnen maken ofzo ?![]()
Beterschapquote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:55 schreef Goover het volgende:
[..]
We hebben ons best gedaan... denk ik
Ik ga zo ook naar huis, als dat mag van de baas. Ik heb al 2 pakjes zakdoekjes weg geblazen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:08 schreef Damzkieee het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
ja hoor had ik best willen doen, hoe wordt je het liefst wakker gemaakt?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:48 schreef lienelien het volgende:
[..]
ohh
Ik ben nu lekker thuis![]()
Maar hadden jullie me niet
ff wakker kunnen maken ofzo ?![]()
nope lekker thuis vrijdag vrijquote:
beterschap en je moet niet op vrijdag ziek worden maar op maandag dat weet je toch.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:55 schreef Goover het volgende:
[..]
We hebben ons best gedaan... denk ik
Ik ga zo ook naar huis, als dat mag van de baas. Ik heb al 2 pakjes zakdoekjes weg geblazen
Wat voor kamp? Veel plz alvast!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:25 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
ja hoor had ik best willen doen, hoe wordt je het liefst wakker gemaakt?
goedemiddag trouwens zit ook thuis zo meteen op kamp![]()
maandag ochtend vrij van stage das wel nodig![]()
Thuis geen computer?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:28 schreef Norro-tje het volgende:
zo ik heb ook even mijn bijdrage geleverd, maar goed ikmoet het ook tot en met maandag zonder fok stellen
scouting kamp dus ben niet thuis en flaptops gaan alleen kapot en zo en op mijn mobiel of gps heb ik geen internetquote:
Ga je dan ook boomhutten bouwenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:34 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
scouting kamp dus ben niet thuis en flaptops gaan alleen kapot en zo en op mijn mobiel of gps heb ik geen internet
VETquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:57 schreef DaFan het volgende:
Ik had net wat vet spannends meegemaakt, namelijk:
Doffe explosie geluiden? Noordholland?
Einde bericht.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:05 schreef LudoSanders het volgende:
Ik geloof dat ik liever stage loop dan op scoutingkampf ga.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:18 schreef Damzkieee het volgende:
Scoutingkampf
ALLEN AUFSTEHEN FUR DIE KAMPFMEISTERIN JAAAH
Met zwetende mannen in een tentje in een bosquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:34 schreef DaFan het volgende:
Klinkt nog steeds suf, drinken en blowen (laatste doe ik niet) heb ik echt geen club voor nodig
Gezellie! Alvast gefeliquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:35 schreef miss-scofield het volgende:
Hallooo!!
Ik ben lekker thuisVoor maandag geregeld dat ik het eerste uur vrij heb
M'n moeder en m'n zus zijn jarig, dus ik moet wel ontbijt op bed regelen! Dus uitslapen zit er niet in! Maar wel leuk!
Hoe is het hier??
Jij studeerde toch BE aan Saxion? Ken je Jeroen, zit ook in t 4e jaar!?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:34 schreef DaFan het volgende:
Klinkt nog steeds suf, drinken en blowen (laatste doe ik niet) heb ik echt geen club voor nodig
Thanks! Hier gaat het prima hoor!! Lekker vroeg thuis, dus ff lekker niksen! Zo wel m'n kamer opruimen (nog steedsquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:47 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Gezellie! Alvast gefeli!
Goehoed, nog maar 2 uurtjes en dan weekend, WHOEHOEW!
Daar ook alles onder controle?
Tuuurlijk, de roddels moeten ook weer ge-update wordenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:52 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Thanks! Hier gaat het prima hoor!! Lekker vroeg thuis, dus ff lekker niksen! Zo wel m'n kamer opruimen (nog steedsvan de week had ik het er ook al over geloof ik..) En vanavond komt een vriendinnetje langs, leuk
![]()
Nog wilde plannen voor het weekend?
Zooo, 3quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:56 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Tuuurlijk, de roddels moeten ook weer ge-update worden!
Weet t nog niet, denk vanaaf ff cafe/pokeren. Morgenmiddag bardienst bij mn voetbalclub en morgenaaf denk naar soort diso/bar, alhoewel ik t nog niet zeker weet. Maandag 3 herkansingen..
jij?
Praat mij dr niet van, baal al genoeg. Neej, geen dossiers. Engels brief maken, salesmarketing (waarvoor je niks kan leren) en nog 1 waar ik wel voor kan leren. Wordt je niet vrolijker vanquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:00 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Zooo, 3Das wel veel! Goed leren dus! Of moet je dossiers maken ofzo?! Fijn dat ze allemaal op één dag vallen
Ik heb binnenkort ook weer een herkansing, had een 4.9! Haha, was het helemaal vergeten dat ik dat tentamen had, niet geleerd dus!
M'n zus viert morgen d'r verjaardag, huis vol dus! Daarna lekker stappen en zondag brak zijnNiet veel bijzonders dus
![]()
Ja, ik ga vanavond ook pokerenHelemaal hip
Nee TBK en het derde jaarquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:48 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jij studeerde toch BE aan Saxion? Ken je Jeroen, zit ook in t 4e jaar!?
Ah, dacht dat iemand BE bestuurde, ff harry in de warry met ieman anders. Sorryquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:07 schreef DaFan het volgende:
[..]
Nee TBK en het derde jaar
En ik ken m niet, sorry
K ook wel, zo nog ff biertje drinken hier en dan richting huis!quote:
Zie net dat er een feestje op de societeit is dus daar ga ik maar ff heen, misschien nog ff pokeren vantevorenquote:
quote:Gisteren hebben we met z'n alle een huisstijl gekozen voor ons bedrijf. Nu kunnen we beginnen aan de website. Het idee was er wel maar nu de stijl nog... We hebben ervoor gekozen om een pixel art stijl te maken. Nu gaan we wat proberen en een concept maken en dat presenteren. Wanneer iedereen er mee eens is, dan word het uitgevoerd.
Boeiequote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:54 schreef LudoSanders het volgende:
Is pixelart niet een beetje uit?
Ik durf wel te beweren met enige stelligheid dat het echt langzaam gaat.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:31 schreef LePauper het volgende:
nou die laatste 30 min gaan niet te snel
Boeiequote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:59 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Wie heeft die tekst geschreven?? Staan echt veel fouten in! Sorry
Wel leuk plaatje!![]()
(ga er even vanuit dat je hem aan mij hebt gesteldquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:48 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jij studeerde toch BE aan Saxion? Ken je Jeroen, zit ook in t 4e jaar!?
quote:Op maandag 12 maart 2007 08:27 schreef Sok41 het volgende:
Goedemorgen.. Heb motivatie nodig .,,,
Jaquote:Op maandag 12 maart 2007 08:33 schreef Goover het volgende:
[..]
Goedemorgen, je bent iig weer op tijd wakker
Dat dacht ik al, ik zit hier al weer 40 min...quote:Op maandag 12 maart 2007 08:33 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja
Maar ik zit nog wel lekker thuis![]()
Lekker weerquote:Op maandag 12 maart 2007 08:44 schreef MichielPH het volgende:
Daaag :w
Iedereen beetje gelukkig vandaag?
Als je niet mee telt dat het maandag is, de dag nog maar net is begonnen, ik nog een berg (saai) werk te doen heb en ik nog een beetje verkouden ben. Dan ben ik best gelukkigquote:Op maandag 12 maart 2007 08:44 schreef MichielPH het volgende:
Tis maandagquote:Op maandag 12 maart 2007 08:44 schreef MichielPH het volgende:
Het hielp een beetjequote:Op maandag 12 maart 2007 08:28 schreef Goover het volgende:
[..]
Go Sok Go Sok
![]()
Sok Sok Sok,
![]()
Gooi wat koffie in die mok!
![]()
![]()
'lik me vestje' ik heb die uitdrukking nooit helemaal begrepen. Wat houd het in? (ik denk dat je nu wil zeggen dat het een a-productive week wordt)quote:Op maandag 12 maart 2007 08:55 schreef LePauper het volgende:
[..]
Tis maandagWord weer een week van lik me vestje maar het weer zit wel mee
![]()
quote:
Ja, eigenlijk best wel! Het zonnetje schijnt, gister leuk gepraat met een vriendinnetje van me en iedereen hier doet ook blij.quote:Op maandag 12 maart 2007 08:51 schreef Goover het volgende:
En jij? Ben jij ook gelukkig?
ja ja, 'gepraat'quote:Op maandag 12 maart 2007 08:59 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk best wel! Het zonnetje schijnt, gister leuk gepraat met een vriendinnetje van me en iedereen hier doet ook blij.
Pas wel op dat de rapen niet gaar worden.quote:Op maandag 12 maart 2007 09:05 schreef MichielPH het volgende:
Als ik heel eerlijk ben was het dan ook echt praten.. Moet nog even aan gewerkt worden
Maar volgende week gaat ik voor haar koken, kijken hoe we dan gaan 'praten'![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |