Als klant of als reisleider?quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:09 schreef DaFan het volgende:
Moet je van die rondvaarten doen! Schijnen nog best leuke meisjes langs te komen ook.
true, maar in de zomer loop je lekker in het zonnetjequote:Op donderdag 8 maart 2007 15:07 schreef Damzkieee het volgende:
Maar als postbode loop je door de regen, en als websitebouwer zit je op je krent
Bijna iedere mens kan lopen, maar weinig kunnen (goed) websites bouwen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:07 schreef Damzkieee het volgende:
Maar als postbode loop je door de regen, en als websitebouwer zit je op je krent
Met 35 graden jaquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:13 schreef Fugie het volgende:
[..]
true, maar in de zomer loop je lekker in het zonnetje![]()
´quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:14 schreef DaFan het volgende:
[..]
Maak je niet je zit allemaal in hetzelfde schuitje.
Snapjem snapjem
En vriendinnetje van Lien. Vinden jullie mij nu ook leuk?quote:
Je moet jezelf eerst bewijzen natuurlijk! Kon nou..quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
En vriendinnetje van Lien. Vinden jullie mij nu ook leuk?![]()
zeg. Jij loopt heel geen stage. Ga eens snel wegquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
En vriendinnetje van Lien. Vinden jullie mij nu ook leuk?![]()
Battlequote:Op donderdag 8 maart 2007 15:19 schreef lienelien het volgende:
[..]
zeg. Jij loopt heel geen stage. Ga eens snel weg![]()
Concurrentiequote:Op donderdag 8 maart 2007 15:19 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik kom alleen het We love Lien promo team versterkenquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:19 schreef lienelien het volgende:
[..]
Wij doen ook niks andersquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik kom alleen het We love Lien promo team versterkenMaar ik ben al weg hoor
Enne loop jij wel stage dan, je zit de hele dag op fok
Ohh, dan is het goedquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik kom alleen het We love Lien promo team versterkenMaar ik ben al weg hoor
Enne loop jij wel stage dan, je zit de hele dag op fok
quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:24 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ohh, dan is het goed![]()
nou.. kind a ja...
Doe jij I bet trouwens ff, dan kan ik verder![]()
Typ je daarom zo kleinquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja is goed, durfde het niet uit mezelf uit angst dat je weer boos zou worden
Nee,heb zelf ook wijkjes gelopen (wel met de krant maargoed). Tis niet altijd rozengeur en maneschijn bedoelde ik ermee te zeggenquote:
Alleen in de gleufquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:37 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nee,heb zelf ook wijkjes gelopen (wel met de krant maargoed). Tis niet altijd rozengeur en maneschijn bedoelde ik ermee te zeggen
kijk je wel eens bij mooie vrouwen door de brievenbus?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |