hihiquote:
Nee ik kom nooit buitenquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:20 schreef Norro-tje het volgende:
komen jullie zo vaak bij een slager dat je die zwakke grappen weet ?
Die moest voor die commissie verschijnen ofzo. En hij's naar de HMH geweest gisteren, ligt misschien nog voor pampus thuisquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:22 schreef lienelien het volgende:
Waar hangt Goover eigenlijk uit dan?
ohh, ook al.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:24 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Die moest voor die commissie verschijnen ofzo. En hij's naar de HMH geweest gisteren, ligt misschien nog in voor pampus thuis
Heb Goover pas in de melkweg gezien, vandaarquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:28 schreef MichielPH het volgende:
Weten jullie dan allemaal van elkaar hoe jullie er uit zien?
Nopes, alhoewel ik t wel graag wil wetenquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:28 schreef MichielPH het volgende:
Weten jullie dan allemaal van elkaar hoe jullie er uit zien?
quote:
Nouquote:
sorry hoor.. ik moet morgen naar school.. maar goed.. daarna lekker het studentcafe in..quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:43 schreef DaFan het volgende:
Sterf met je weekend man, moet nog een dag
Arme wijquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:43 schreef lienelien het volgende:
inderdaad..
quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:50 schreef MichielPH het volgende:
Let op!
Dit is geen spam slowchat, graag je aan de regels houden! Hou het netjes en rustig, maak er geen wedstrijd van om z.s.m het topic vol te pompen!!
ik stem voor, mooie rondvaart door Amsterdamquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:41 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Gaan we gewoon met alle Twentenaren uit dit topic!
eerst traine (badminton) maar mooi op tijd thuis voor de 2e helftquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:00 schreef Damzkieee het volgende:
Iemand nog AZ of schaatsen kijken vanavond?
Zoals de meeste stagiaires in dit topicquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:11 schreef LudoSanders het volgende:
Druk bezig met niets doen, tijd uitzitten.
Eerst trainen en als AZ nog bezig is.. dan kijken wel even meequote:Op donderdag 8 maart 2007 16:00 schreef Damzkieee het volgende:
Iemand nog AZ of schaatsen kijken vanavond?
2e waarschuwingquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:51 schreef crossover het volgende:
De kwaliteit mag weer iets omhoog damesch ende heren.
[..]
Is er een eerste gegeven?quote:
Dat is je goed rechtquote:Op vrijdag 9 maart 2007 08:48 schreef Sok41 het volgende:
Ik hoef vandaag maar tot 12 uur, vanmiddag lekker mezelf volgooien in de stad.. Daar kijk ik naar uit ! En mn mokkel ofc
Morge all!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 08:48 schreef Sok41 het volgende:
Ik hoef vandaag maar tot 12 uur, vanmiddag lekker mezelf volgooien in de stad.. Daar kijk ik naar uit ! En mn mokkel ofc
hoe laat?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:01 schreef Katana het volgende:
[..]
Morge all!
Ik ook maar tot 12, goed idee van dat volgooien enzo
Dalijk CL loting, wie o wie![]()
ZIjn er idd een paar die al weekend hebbenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:18 schreef Sok41 het volgende:
12 min geen post.. teveel mensen vrij vandaag ofzo
dan moeten wij t maar doen
nope 12, borrelen doe ik thuis welquote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:25 schreef LePauper het volgende:
[..]
ZIjn er idd een paar die al weekend hebben![]()
Iedereen tot 5? Daarna borrelen op de zaak? Hier iig wel![]()
![]()
![]()
Ik zit er ook klaar voor..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:24 schreef Katana het volgende:
[..]
12 uur, te volgen via www.uefa.com
Mijn gevoel zegt Man Utd![]()
Tot 4 á half 5, daarna inderdaad aan de zuip.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:25 schreef LePauper het volgende:
[..]
ZIjn er idd een paar die al weekend hebben![]()
Iedereen tot 5? Daarna borrelen op de zaak? Hier iig wel![]()
![]()
![]()
Waar loop je stage? Urk?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:38 schreef DaFan het volgende:
Ik tot 5 daarna de trein in tot half 8, maar dan ben ik wel meteen thuis. Hoop dat de jongens nog een biertje voor me in de koelkast hebben staan
quote:
Ah oke, 2 half uur treinen is geen pretje lijkt mij.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:48 schreef DaFan het volgende:
[..]
Nee Amsterdam. Doordeweeks zit ik bij mn ouders in Breukelen (25 min) maar ik ga vanmiddag direct door naar Enschede, waar ik mijn opleiding volg en dus eigenlijk ook woonIk zie dat als mijn thuis in ieder geval dus noem ik het maar zo
Mijn stage is 6 min fietsen!! (Als ik de stoplichten mee heb, anders kan het zo een kwartier durenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:54 schreef Katana het volgende:
[..]
Ah oke, 2 half uur treinen is geen pretje lijkt mij.
Ik ben gelukkig binnen een half uur thuis
Ook ideaal. Ik 10 minuten met de auto en 10 met de trein.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:07 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Mijn stage is 6 min fietsen!! (Als ik de stoplichten mee heb, anders kan het zo een kwartier duren)
Ik 5 min. fietsen en dan een klein half uurtje met de trein. Op zich ook goed te doenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:19 schreef Katana het volgende:
[..]
Ook ideaal. Ik 10 minuten met de auto en 10 met de trein.
Opzich te doen mits de treinen op tijd rijden
Ik 5 min. fietsen, dan ruim anderhalf uur met de trein en vanaf Bijlmer Arena naar kantoor is het 5 min. lopen..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:36 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ik 5 min. fietsen en dan een klein half uurtje met de trein. Op zich ook goed te doen!
quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
En vriendinnetje van Lien. Vinden jullie mij nu ook leuk?![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:22 schreef lienelien het volgende:
Waar hangt Goover eigenlijk uit dan?
Ja, van Renesite (later zelfs stagiairquote:Op vrijdag 9 maart 2007 07:30 schreef crossover het volgende:
[..]
Is er een eerste gegeven?
Het was geen waarschuwing, het was meer een boodschap.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:02 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, van Renesite (later zelfs stagiair.. Toen ging er in 1 dag 3,5 topic vol.
Sommige hebben nu al weekendquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:10 schreef Sok41 het volgende:
waaat nog 48 min ?!
quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
En vriendinnetje van Lien. Vinden jullie mij nu ook leuk?![]()
hoe ging het?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:34 schreef Roycoooooo het volgende:
Mogguh, zijn we weer!
Net een gesprek gehad met begeleider van school..
could'nt agree morequote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:26 schreef Goover het volgende:
Zeg ik allemaal positive dingen over lien en MaJo.. zijn ze er weer even niet. Jullie moeten het wel lezen hoor!!
kaal?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]![]()
ik ben net ook ff naar de kapper geweest, vandaag geen stage voor mijstraks van 12.30 tot 21.00 werken, mooi geld verdienen
[..]
hoe ging het?
Zal ik dan maar de 1e zijn om je ook goeiemogguh te wensenquote:
Ja, ja. Ja ik word dus net pas wakker hè. En ik moest dus gewoon stagelopenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:26 schreef Goover het volgende:
Zeg ik allemaal positive dingen over lien en MaJo.. zijn ze er weer even niet. Jullie moeten het wel lezen hoor!!
?quote:
mooi om te horenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:33 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
kaal?![]()
Gesprek ging goed, weinig aanmerkingen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |