Arme wijquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:43 schreef lienelien het volgende:
inderdaad..
quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:50 schreef MichielPH het volgende:
Let op!
Dit is geen spam slowchat, graag je aan de regels houden! Hou het netjes en rustig, maak er geen wedstrijd van om z.s.m het topic vol te pompen!!
ik stem voor, mooie rondvaart door Amsterdamquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:41 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Gaan we gewoon met alle Twentenaren uit dit topic!
eerst traine (badminton) maar mooi op tijd thuis voor de 2e helftquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:00 schreef Damzkieee het volgende:
Iemand nog AZ of schaatsen kijken vanavond?
Zoals de meeste stagiaires in dit topicquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:11 schreef LudoSanders het volgende:
Druk bezig met niets doen, tijd uitzitten.
Eerst trainen en als AZ nog bezig is.. dan kijken wel even meequote:Op donderdag 8 maart 2007 16:00 schreef Damzkieee het volgende:
Iemand nog AZ of schaatsen kijken vanavond?
2e waarschuwingquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:51 schreef crossover het volgende:
De kwaliteit mag weer iets omhoog damesch ende heren.
[..]
Is er een eerste gegeven?quote:
Dat is je goed rechtquote:Op vrijdag 9 maart 2007 08:48 schreef Sok41 het volgende:
Ik hoef vandaag maar tot 12 uur, vanmiddag lekker mezelf volgooien in de stad.. Daar kijk ik naar uit ! En mn mokkel ofc
Morge all!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 08:48 schreef Sok41 het volgende:
Ik hoef vandaag maar tot 12 uur, vanmiddag lekker mezelf volgooien in de stad.. Daar kijk ik naar uit ! En mn mokkel ofc
hoe laat?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:01 schreef Katana het volgende:
[..]
Morge all!
Ik ook maar tot 12, goed idee van dat volgooien enzo
Dalijk CL loting, wie o wie![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |