Vele nieuwssites kun je hier vinden.quote:Klein onderdeel van de FAQ
Wat verwachten we van jou als user ?
Het voornaamste is dat we verwachten dat je je op fatsoenlijke wijze gedraagt tegenover je medeposters, dat je je aan de Nederlandse wetgeving houdt en dat je de instructies van moderators en (forum)admins opvolgt.
Verder reageer je natuurlijk ontopic, probeer je niet ongepast lollig te doen in serieuze forums en topics en laat je de modjes en (forum)admins bepalen wat wel en geen slotje verdient en wie wel of geen ban moet krijgen. Ook gaan we ervan uit dat je niet onnodig kwetsend, schokkend of storend gedrag vertoont of dergelijke plaatjes post.
En natuurlijk verwachten we dat je FAQ's leest. Bijna elk subforum heeft ze en het is aan te raden deze door te lezen voordat je in het specifieke subforum post. Sommige regels kunnen afwijken van deze policy.
Bij deze nodig ik je uit om wat quotes te plaatsen van mijn vermeende wangedrag anders is het pure laster wat je tentoonspreidt.quote:Op maandag 5 maart 2007 17:49 schreef Super7fighter het volgende:
Klopt, die double-helix is wel erg extreem. Aan de andere kant, jij bent ook nooit bestraft voor je wangedrag. Dus dat wil niks zeggen
Heb jij iets met woorden die met een k beginnen?quote:Op maandag 5 maart 2007 17:56 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Extreem omdat je je mening niet kan aankondigen zonde jou en je kontmaatjes op je dak te hebben.
Ik ben Marokkaans,geen hangjongere of wat dan ook,je kon weer niet inhoudelijk reageren en daarom gooide je het maar op de persoonlijke aanvalstour.quote:Op maandag 5 maart 2007 18:03 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Heb jij iets met woorden die met een k beginnen?
Kanker, kut, kontmaatjes.?
Je lijkt erg verdacht op de prototype (Marokkaanse) straatschoffie met bontjas en kraag, die zich ook bezigen met zulke woorden en overlast.
Tegen dVTB zou ik zeggen: grijp hier je kans en zet deze hangjongere op zijn nummer. Dit is zo'n eentje dat jij bedoelde, maar niet durfde aan te pakken.
Kontmaatjes is erg inhoudelijk. Ben jij een schandknaap ofzo?quote:Op maandag 5 maart 2007 18:06 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Ik ben Marokkaans,geen hangjongere of wat dan ook,je kon weer niet inhoudelijk reageren en daarom gooide je het maar op de persoonlijke aanvalstour.
De zoekfunctie is niet nauwkeurig. Bovendien is het mosterd na de maaltijd en zullen er geen consequenties zijn.quote:Op maandag 5 maart 2007 18:02 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Bij deze nodig ik je uit om wat quotes te plaatsen van mijn vermeende wangedrag anders is het pure laster wat je tentoonspreidt.
Wat kom jij?????quote:Op maandag 5 maart 2007 18:10 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Wat kom jij met je gespeelde onschuld.
Ik pas me tijdelijk aan zijn taalgebruik aan. Misschien verbetert dat de onderlinge communicatie.quote:
Dus laster.quote:Op maandag 5 maart 2007 18:14 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
De zoekfunctie is niet nauwkeurig. Bovendien is het mosterd na de maaltijd en zullen er geen consequenties zijn.
Alweer die dirty talk van je.quote:Op maandag 5 maart 2007 18:26 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Dus laster.
Concluderend ben je niets meer dan een miezerige kut-marokkaan met een grote bek op een forum maar irl zo'n schijtbak als je er boe tegen roept de stront langs z'n benen loopt.
Niet alleen moslims. Iedereen is wel eens onderwerp van wat pesterijen. Vertel mij anders eens waarom ik GEEN moslims zou mogen pesten, terwijl jij WEL op een forum mag intypen dat je raketten wilt afschieten tijdens gay pride? Met andere woorden: je bent geen haar beter.quote:Op maandag 5 maart 2007 17:23 schreef Super7fighter het volgende:
Je beweert dat moslims overal en wie dan ook aselectief mogen worden gepest en onder handen genomen mogen worden, weliswaar niet fysiek, maar verbaal.
Laat ik het anders zeggen: dat iemand moslim is, maakt hem of haar niet onschendbaar. Er zijn TIG redenen waarom je besluit om iemand niet te pesten. Maar het feit dat ze moslim zijn is geen reden. Tot psychologische terreur heb ik NIET opgeroepen. Ik roep nooit op tot terreur. Toch alweer iets dat niet alle moslims van zichzelf kunnen zeggen...quote:Op maandag 5 maart 2007 17:23 schreef Super7fighter het volgende:
Met andere woorden, jij moedigt mensen aan om psychologische terreur tegen willekeurige Moslims uit te oefenen, omdat er een stel hangjongeren zijn die voor overlast veroorzaken. De hangjongeren zijn natuurlijk een excuus, omdat het bespottelijk is om iemand anders aan te pakken ("geen fluwelen handschoentjes"), in dit geval 1 miljoen moslims die niks met de gedragingen de van hangjeugd te maken hebben, in plaats van de boosdoeners zelf.
Jij legt verbanden die er niet zijn. Ik heb nergens geschreven dat ik moslims inferieur vind, dat heb je gewoon uit je duim gezogen. En nogmaals: je gebruikt hele grote woorden, met je nazi's en jodenvervolging (tjonge jonge, dat uitgerekend JIJ je daar over opwindt, wat geloofwaardig zeg). Sla mijn hele postgeschiedenis er gerust op na: de taal die jij hier op Fok neerkwakt is heeeeeel wat extremistischer van aard dan die van mij.quote:Op maandag 5 maart 2007 17:23 schreef Super7fighter het volgende:
Dat klinkt erg nazistisch in de oren. Parallelen trekken met het nazi-tijdpek, toen destijds de nazi's de joden als inferieur beschouwden, zijn dan ook geheel logisch. Ten tijde van van de nazi's werden ook de Joden gepest en vervolgd met de onzinnige aanleiding dat enkele Joden het bankwezen beheerden. Net zo onzinnig om de gedragingen van enkele overlastgevende jongeren door te trekken naar een gemeenschap van 1 miljoen Nederlandse Moslims.
Waarom? Ik ben geen moderator ofzo. Ik stel alleen vast dat je kennelijk wel bij meer mensen spontane walging oproept, als gevolg van je uitspraken op dit forum. Maar dat zal dan wel aan die andere mensen liggen, of niet? Aan jou ligt het vast niet.quote:Op maandag 5 maart 2007 18:03 schreef Super7fighter het volgende:
Je lijkt erg verdacht op de prototype (Marokkaanse) straatschoffie met bontjas en kraag, die zich ook bezigen met zulke woorden en overlast. Tegen dVTB zou ik zeggen: grijp hier je kans en zet deze hangjongere op zijn nummer. Dit is zo'n eentje dat jij bedoelde, maar niet durfde aan te pakken.
Ik ga graag verder met je in debat, maar wel via PM zoals reeds de suggestie gedaan is.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:26 schreef dVTB het volgende:
Dit is geen PM-kwestie, Drugshond. Ik heb al aangegeven wat naar mijn idee de kwestie is: mag je ongestraft iemands mening fors verdraaien en overdrijven en daarna vergelijkingen met nazi's maken. Het antwoord op die vraag hoort niet te komen uit PM's tussen Super7fighter en mij. Ik heb ook geen seconde de behoefte om met hem PM's uit te wisselen. Ik breng de kwestie niet voor niets hier in NWS Feedback ter sprake. En - met alle respect voor jullie moderatie-werk - ik vind het antwoord wat ontwijkend en weinig concreet.
Simpel antwoord.... nee.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:26 schreef dVTB het volgende:
Dit is geen PM-kwestie, Drugshond. Ik heb al aangegeven wat naar mijn idee de kwestie is: mag je ongestraft iemands mening fors verdraaien en overdrijven en daarna vergelijkingen met nazi's maken. Het antwoord op die vraag hoort niet te komen uit PM's tussen Super7fighter en mij. Ik heb ook geen seconde de behoefte om met hem PM's uit te wisselen. Ik breng de kwestie niet voor niets hier in NWS Feedback ter sprake. En - met alle respect voor jullie moderatie-werk - ik vind het antwoord wat ontwijkend en weinig concreet.
Ik *peins* er niet eens over. Ik ga verder geen seconde tijd besteden aan iemand met dergelijke opvattingen en discussietechnieken.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:30 schreef Super7fighter het volgende:
Ik ga graag verder met je in debat, maar wel via PM zoals reeds de suggestie gedaan is.
Check de bronvermelding.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:59 schreef Finder_elf_towns het volgende:
De TT strookt niet helemaal / helemaal niet met de tekst in de OP. Die aanhalingstekens zijn overigens ook geen citaten uit de tekst. Wie heeft deze ongein verzonnen?
"Europa wil Marokko erbij"
ow, had ik hier moeten reageren ofzo?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:06 schreef Mutant01 het volgende:
Ja Mutant, schandalig dat je foto's van dode Irakezen weghaalt in een topic die daar totaal niet voor bedoelt is.
klopt en als jij scheld komen we er achter je een zwakkeling en zwakzinning bent, dus laat je eht achterwegequote:Op maandag 5 maart 2007 22:56 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Hear hear. Schelden is voor zwakkelingen en zwakzinnigen, dus doe ik er nooit aan.
shame on youquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:52 schreef Godslasteraar het volgende:
ow, had ik hier moeten reageren ofzo?
en heel netjes verkapt iemand bedreigen vind je ook wel in orde he.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind dat je alles mag zeggen. Maar elkaar uitschelden, dat is een bij gronds niveau, dat is wat mij de grens van de vrijheid van meningsuiting.²
Ik ken toevallig bsb, en ik denk dat bedreigen hier niet aan de orde was.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:26 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
en heel netjes verkapt iemand bedreigen vind je ook wel in orde he.
ik heb er niet zo veel vertrouwen in.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:42 schreef dVTB het volgende:
Aan Drugshond: goed om te lezen dat er wordt gewerkt aan het stellen van grenzen. Ik wens jullie er veel succes mee.
Soms denk ik dat het satire is. Uitgevoerd op een mijnenveld.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:37 schreef MrVVD het volgende:
[..]
ik heb er niet zo veel vertrouwen in.
je mag niet zeggen nadat iemand steen en been zit te kankeren op de Nederlandse maatschappij
"flikker dan op naar de sahara"
maar je mag wel zeggen
dat de moord op Theo van Gogh wel in stijl is uitgevoerd en de verheerlijking hiervan.
het eerste is niet meer dan ordinaire maar wel waar. je mag hier best wat van zeggen en de eigenaren van site bepalen die grenzen en niet ik.
het tweede is buitengewoon kwalijk en daar hoort gewoon een IP ban bij. het verschil is duidelijk neem ik aan.
maar het verschil blijkt toch niet zo goed begrepen te worden door de moderatoren.
Nee joh, vriend. Dat heb je helemaal fout. Ik ben voor vredige saamhorigheid.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:26 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
en heel netjes verkapt iemand bedreigen vind je ook wel in orde he.
Done.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:09 schreef __Saviour__ het volgende:
Doden bij gezinsdrama in Hengelo
meki-alert. Hij probeert het weer eens een andere kant op te sturen met een totaal onzinnige wilderspost
ah joh. in reall is hij een frikandel en hier probeert hij met de grootste moeite ergens voor te staan.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:34 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik vond het er toch wel sterk op lijken. Zeker met dat constantegebruik gaat er een enorme kilheid en emotieloosheid van hem uit.
Dus jij vindt het oke als er opgeroepen wordt om joden in kampen onder te brengen en te vergassen?quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:42 schreef dVTB het volgende:
Waarom is het topic Israel en Iran zijn de niet-populaire landen op slot gedaan? Zo veel raars speelt zich daar niet af en er schuilt in theorie best een interessante discussie in.
Mijn suggestie: verwijder de stompzinnige plaatjes en heropen het topic. Er valt best zinnig over te discussiëren.
Sinds kort loopt e.e.a. wel echt de spuitgaten uit. En [NWS] is iets meer dan het zoveelste bash-hoekje.quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:21 schreef MrVVD het volgende:
sinds kort sluiten wel heel makkelijk een aantal topics die over arabieren en moslims gaan.
Mwah, die discussie hebben wel al gehad.... 13 in een dozijn zelfs.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:42 schreef dVTB het volgende:
Waarom is het topic Israel en Iran zijn de niet-populaire landen op slot gedaan? Zo veel raars speelt zich daar niet af en er schuilt in theorie best een interessante discussie in.
Mijn suggestie: verwijder de stompzinnige plaatjes en heropen het topic. Er valt best zinnig over te discussiëren.
Het staat er toch:quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:39 schreef Double-Helix het volgende:
Jezus gast elke post met de joden uit WO2 proberen te linken,doe eens normaal.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:54 schreef Pony-Lover het volgende:
Ja, laten we alle joden in kampen stoppen
Je woning kan al onderzocht worden voor strafbare uitlatingen zoals hierboven.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:00 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ja, maar het kan wel wat uitlopen en ze moeten ook allemaal flink douchen want joden zijn niet alleen naar voor onze moslim vriendjes ze stinken ook nog eens.![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:47 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Het staat er toch:
[..]
[..]
Je woning kan al onderzocht worden voor strafbare uitlatingen zoals hierboven.
Woningen doorzocht wegens racisme op website
ongefundeert en tevens kwetsend voor de christenen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:11 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Sterk staaltje Westerse cultuur, gebaseerd op christelijk/joods/humanistisch gronden.
Mhwah, neem eens een kijkje in POL-SC, kan beter.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:27 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
ongefundeert en tevens kwetsend voor de christenen.
Man komt klaar op slapende vrouw
Done, zonder te lezen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:27 schreef NewOrder het volgende:
PvdA:stop stil verlengen abonnement
Verzoek tot een schop over de schutting (naar POL dus).
Ik gok een bier-excursie. Maar je point is clear.... Ik mis hem ookquote:Op zondag 11 maart 2007 00:44 schreef Meki het volgende:
waar is DOG
sp3c, is ff afwezig.... M01 vult het gat op.quote:Op zondag 11 maart 2007 00:54 schreef Meki het volgende:
Jah ik mis hem wel. Sp3c mis ik ook.
quote:Op zondag 11 maart 2007 21:57 schreef oerkapoet het volgende:
* deleted *
Het is waar . er is een oorlog tegen de burgers aan de gang. ik ben hier de enige die dat hier vermeldt. de anderen slapen door. jij slaapt ook hoor doorquote:Op maandag 12 maart 2007 16:11 schreef Apropos het volgende:
Israel plande oorlog tegen Libanon in Maart 2006
Waarom blijft die randdebiel toch altijd buiten schot? ´´Oorlog tegen burgers´´, ´´kinderen´´, ´wouden heel Libanon bombarderen´´, ´´genocide´´, ´´Nazi´´ en we zijn weer klaar, meer heeft ´ie niet te zeggen.
Ja, zelfs je bron vermeldt het niet.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:22 schreef Meki het volgende:
[..]
Het is waar . er is een oorlog tegen de burgers aan de gang. ik ben hier de enige die dat hier vermeldt. de anderen slapen door. jij slaapt ook hoor door
Moet ik soms Israel een held noemen danquote:Op maandag 12 maart 2007 16:24 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ja, zelfs je bron vermeldt het niet.
Ja, daar vraag ik letterlijk om, nou goed?quote:Op maandag 12 maart 2007 16:26 schreef Meki het volgende:
[..]
Moet ik soms Israel een held noemen dan
Het lijkt hier wel een stormfront subforum door die randdebiel met topics als;quote:Op maandag 12 maart 2007 16:11 schreef Apropos het volgende:
Israel plande oorlog tegen Libanon in Maart 2006
Waarom blijft die randdebiel toch altijd buiten schot? ´´Oorlog tegen burgers´´, ´´kinderen´´, ´wouden heel Libanon bombarderen´´, ´´genocide´´, ´´Nazi´´ en we zijn weer klaar, meer heeft ´ie niet te zeggen.
Bullshitquote:Op maandag 12 maart 2007 21:38 schreef Mutant01 het volgende:
Het bied wat tegengewicht jegens de moslimtopics..
We zijn naar oplossingen aan het kijken...
Nee, door zijn manier van posten lokt hij dat soort reacties uit.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:42 schreef Mutant01 het volgende:
Het bied wat tegengewicht tegen kansloze anti-moslimreacties...
Zo dan? Oja, en die As-Sahab zal ik even aanmelden. Wijzelf kunnen niemand verwijderen namelijk.
Dat is niet helemaal waar.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:40 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Bullshit![]()
![]()
hij is de TS van de meeste moslimtopics.
We zijn daarover al in overleg met een FA. Ook wij hebben geen volmacht.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:46 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Nee, door zijn manier van posten lokt hij dat soort reacties uit.![]()
Jullie geven hem alle vrijheid terwijl jullie van alle andere gebruikers van dit forum eisen dat ze beschaafd blijven onder de meest grove onzin die door heer Meki word gepost.
Zonder Meki zou het aantal topics waarin op een negative manier over moslims geproken word met 80% afnemen. Ik denk zelfs dat zonder hem enige objectiviteit aangaande bepaalde onderwerpen (Israel/Pallestina e.d.) mogelijk moet zijn.![]()
Wat Meki doet is absoluut geen tegengewicht bieden. Hij verpest elk topic waarin zich mengt volgens een vast patroon.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:42 schreef Mutant01 het volgende:
Het bied wat tegengewicht tegen kansloze anti-moslimreacties...
Zo dan? Oja, en die As-Sahab zal ik even aanmelden. Wijzelf kunnen niemand verwijderen namelijk.
En toch is hij altijd beschaafd. Ik heb de vriendelijke entiteit in kwestie nooit zien schelden. Hij is een beetje net als ik alleen inhoudelijk, taalkundig en grammatikaal aanzienlijk zwakker.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:46 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Moet jij zonodig zeggen met al je anti-islam gezeik op de FPquote:Op maandag 12 maart 2007 19:45 schreef typtypo het volgende:
[..]
Het lijkt hier wel een stormfront subforum door die randdebiel met topics als;
Israël dit
Joden dat
zionisten zus
Dat kan zijn gang maar gaan.
Iemand die hier voor het eerst komt schikt zich dood en is gelijk weer weg.![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 22:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En toch is hij altijd beschaafd. Ik heb de vriendelijke entiteit in kwestie nooit zien schelden. Hij is net als ik , inhoudelijk, taalkundig en grammatikaal aanzienlijk zwak.²
en dat zegt iemand die mensen doodwenst op forums. hahahahquote:Op maandag 12 maart 2007 21:46 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Jullie geven hem alle vrijheid terwijl jullie van alle andere gebruikers van dit forum eisen dat ze beschaafd blijven onder de meest grove onzin die door heer Meki word gepost.
Zonder Meki zou het aantal topics waarin op een negative manier over moslims geproken word met 80% afnemen. Ik denk zelfs dat zonder hem enige objectiviteit aangaande bepaalde onderwerpen (Israel/Pallestina e.d.) mogelijk moet zijn.![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 22:07 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Wat Meki doet is absoluut geen tegengewicht bieden. Hij verpest elk topic waarin zich mengt volgens een vast patroon.
Hij kan niet discussieren en is extreem hypocriet. Hij beschuldigt mensen zonder met een enkele bron te komen.
Hij rechtvaardigt bedreigingen
Hij geeft zo af op mensen die generaliseren, maar doet gewoon keihard hetzelfde.
Dit zijn wel de feiten.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:20 schreef Meki het volgende:
ik bied daar tegenwicht via diplomatie en democratie.
Nee, ik wil jou weg hebben.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:18 schreef Meki het volgende:
[..]
en dat zegt iemand die mensen doodwenst op forums. hahahah
Onzin. mensen die anti-islam blijven anti-islam. het is zo goedkoop om dat te koppelen aan een persoon.
ik geef hier alleen topics wat de anderen niet zouden doen. topics die graag niet worden gelezen plaats ik het juist.
jullie willen censuur
Hoe komt het toch dat je af en toe leesbaar Nederlands schrijft?quote:
Whahahahaquote:
dat deed ik altijdquote:Op maandag 12 maart 2007 22:23 schreef Apropos het volgende:
[..]
Hoe komt het toch dat je af en toe leesbaar Nederlands schrijft?
Moet jij zonodig zeggen.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:25 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Whahahaha
Bansheeboy toch! Je lijkt zo emotieloos en kil, maar nu maak je toch wel een goede grap! Ik wist niet dat je dat kon!
Meki en diplomatie, ga toch weg
quote:
Wie schreef dit dan?quote:Israel begeeft zich op democratie
Taalfouten zijn slechts taalfouten, alle groten der aarde maakten vroeg of laat een degelijke (spel)fout. Je moet naar de inhoud kijken.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:23 schreef Apropos het volgende:
[..]
Hoe komt het toch dat je af en toe leesbaar Nederlands schrijft?
De inhoud is ook behoorlijk kutquote:Op maandag 12 maart 2007 22:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Taalfouten zijn slechts taalfouten, alle groten der aarde maakten vroeg of laat een degelijke (spel)fout. Je moet naar de inhoud kijken.²
Dat is een intentiekwestie die je onmogelijk kunt staven. Het is mogelijk, edoch moet diegene die beweert bewijzen. Jij kunt niet bewijzen dat hij dit expres doet, dus is je tekst op waterbasis gebaseerd.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Maar Meki is echter een klasse apart. Hij maakt expres enorm domme fouten om zijn rol als relallochtoon meer kracht bij te zetten.
Flikker jij idd ook maar opquote:Op maandag 12 maart 2007 22:58 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Ah, de welbekende moslimhaters in het zadel om Meki aan een ban te helpen
Meki, ga vooral door met al die interessante topics. Anders opent niemand ze, zeker de xenofoben hier niet.
bijna niemand opent hier Israel-topics die voor Israel slecht uitkomenquote:Op maandag 12 maart 2007 22:58 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Ah, de welbekende moslimhaters in het zadel om Meki aan een ban te helpen
Meki, ga vooral door met al die interessante topics. Anders opent niemand ze, zeker de xenofoben hier niet.
Er zitten een aantal zionisten tussen. Ik noem geen namen.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:01 schreef Meki het volgende:
[..]
bijna niemand opent hier Israel-topics die voor Israel slecht uitkomen![]()
Hij laat zeer regelmatig perfect taalgebruik zein. Echter, in de typische topics, wanneer hij op zijn typische stijl gaat 'discussieren', dan komen er ineens de fouten. De/het verwisselen, zulke simpele dingetjes. Dat doet hij zeer duidelijk expres.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat is een intentiekwestie die je onmogelijk kunt staven. Het is mogelijk, edoch moet diegene die beweert bewijzen. Jij kunt niet bewijzen dat hij dit expres doet, dus is je tekst op waterbasis gebaseerd.²
Dit is wel hét verschil: je ziet ons Moslims beleefd en geduldig antwoorden. Daarentegen zijn de rechtse prominenten van Fok voornamelijk bekend geworden vanwege hun onbeschofte benadering, het gebrek aan nuance en de originaliteit bij het gebruik van (ruwe) schuttingtaal.quote:
Jij bent hier wel diegene die mij al 3 keer heb doodgewenstquote:Op maandag 12 maart 2007 23:02 schreef Pony-Lover het volgende:
Figuren die hier kritiek op het postgedrag van personen als moslim-haat bestempelen zijn trouwens te zielig voor woorden.![]()
Dan kan ik als tegenwerping ook wel gaan roepen dat men mij haat omdat ik een Nederlander/Europeaan/wat dan ook ben.
Je post hier nog altijd op persoonlijke titel, elke kritiek betrekken op de groep waar je jezelf kennelijk toe rekend is stompzinnig.
quote:Op maandag 12 maart 2007 23:02 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Er zitten een aantal zionisten tussen. Ik noem geen namen.
Wat je hier omschrijft is mij ook opgevallen echter denk ik dat er hier sprake is van een "shared account" i.p.v. bewust dom voordoen.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:03 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Hij laat zeer regelmatig perfect taalgebruik zein. Echter, in de typische topics, wanneer hij op zijn typische stijl gaat 'discussieren', dan komen er ineens de fouten. De/het verwisselen, zulke simpele dingetjes. Dat doet hij zeer duidelijk expres.
Ik zou het idd prima vinden als jou wat zou overkomen of het nou op het forum danwel daarbuiten zou zijnquote:Op maandag 12 maart 2007 23:04 schreef Meki het volgende:
[..]
Jij bent hier wel diegene die mij al 3 keer heb doodgewenst![]()
Zou je hem echt dood willen hebben?quote:Op maandag 12 maart 2007 23:06 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ik zou het idd prima vinden als jou wat zou overkomen of het nou op het forum danwel daarbuiten zou zijn![]()
Meki wel ja, de persoon achter het account niet hoorquote:Op maandag 12 maart 2007 23:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zou je hem echt dood willen hebben?²
Weinig blijkbaarquote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:18 schreef NJ het volgende:
Pony-lover moet eens leren op te houden met schelden. Eens kijken wat voor effect een 48-uurs ban heeft.
open een klaag topicquote:Op maandag 12 maart 2007 23:09 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Banmeldtopic - Wie ban je nu? deel XXX
[..]
Weinig blijkbaar
dus je klaagt over mij omdat ik jou niet aansta. ??. makkelijk is het dan om met een paar Pro-Israel users een aanklacht indienen bij de FB.. en dan nog persoonlijk aanvallen.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:06 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ik zou het idd prima vinden als jou wat zou overkomen of het nou op het forum danwel daarbuiten zou zijn![]()
Als het niet om de persoon achter het account gaat, wie is dan de persoon die niet op, maar buiten het forum bestaatquote:Op maandag 12 maart 2007 23:09 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Meki wel ja, de persoon achter het account niet hoor![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 23:06 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet nodig. Ik ga er dan ook vanuit dat je torso harig genoeg is om te begrijpen dat we het niet fijn vinden om uitgescholden te worden dan wel anderen voor rotte vis uit te maken. Juist dát(!) is een teken van vooruitgang, een teken van beschaving.quote:
Wat bedoel je dan metquote:Op maandag 12 maart 2007 23:09 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Meki wel ja, de persoon achter het account niet hoor![]()
quote:....dan wel daarbuiten...
Misschien kan hij een andere hobby vinden of leuk werk, zolang hij hier maar niet meer te vinden isquote:
Jullie kunnen hem voordragen voor een ban. De nieuwe policiy, met dat 'per geval bekijken' zou een ban voor hem helemaal rechtvaardigen. het zou de forums nws en pol enorm ten goede komen.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:14 schreef Drugshond het volgende:
P_L kappen met die pseudo doodverwensingen.
Verder doen we dit voor de users.
Wat doen we goed of juist niet goed. Zonder in termen van bans te spreken (daarvoor zitten we hier niet).
Je hebt dat soort users gewoon nodig. Wat heb je op een forum aan alleen ja-knikkers? Dit soort users brengen juist schot (en wat pit) in de zaak, of je het nou eens bent met hem of niet.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:17 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Jullie kunnen hem voordragen voor een ban. De nieuwe policiy, met dat 'per geval bekijken' zou een ban voor hem helemaal rechtvaardigen. het zou de forums nws en pol enorm ten goede komen.
Jullie tolereren veel te veel topic's die pro of contra Israel zijn, een aantal users hier (waaronder meki) weet dat onderwerp op de meest onwaarschijlijke manieren in zo ongeveer elk [NWS] topic te betrekken waardoor het hele sub-forum zinloos is geworden.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:14 schreef Drugshond het volgende:
P_L kappen met die pseudo doodverwensingen.
Verder doen we dit voor de users.
Wat doen we goed of juist niet goed. Zonder in termen van bans te spreken (daarvoor zitten we hier niet).
Mergen dus.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:32 schreef BrandX het volgende:
misschien overdrijf ik, misschien niet. maar volgens mij kan dit topic op slot.
Meki opende al het topic over die doodgeschoten agent, krijgt geen gehoor, en nu opent hij deze. Plaatst daar ook een foto van het slachtoffer, zegt nadat ik zeg dat hij nogal geobsedeert is door het gedoe, dat de twee topics niets met elkaar te maken hebben. Waarom plaatst hij dan een foto van het slachtoffer? te duf voor woorden en in mijn ogen alleen maar opruiend bedoelt door Meki. Het gaat in ieder geval nergens over, en voegt niets toe aan het eerdere topic
anyways, lijkt mij. zie maar wat jullie doen.
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:57 schreef sigme het volgende:
NWS: http://forum.fok.nl/topic/995471
POL : Aangifte tegen Albayrak dreigt voor belediging Turkije
Samensmelten?
quote:
Volgens mij snap jij de implicatie niet.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:44 schreef Lemmeb het volgende:
Beetje dom dat Baan bij Politie alleen voor allochtone Nederlanders op slot gaat. Volgens mij begrijpt Drugshond de implicaties niet helemaal.
En je hebt van de week al een PM gehad. Moven.quote:Wat moet je vooral niet vergeten ?
Vergeet vooral niet dat de moderators in de eerste plaats users zijn die zijn uitgekozen om de boel een beetje in de gaten te houden en in goede banen te leiden. Hun instructies dienen dan ook opgevolgd te worden. FOK! is geen democratie. Ook kunnen mods topics sluiten of verwijderen en berichten wijzigen of verwijderen als dit nodig wordt geacht.
bla bla bla.
Ik heb nog geen PM gehad en deel dezelfde mening, er is niets maar dan ook niets basherig aan, geen gerel geen gekloot dus ik ben zeer benieuwd naar je reden die wel onderbouwd is.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:48 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Volgens mij snap jij de implicatie niet.
[..]
En je hebt van de week al een PM gehad. Moven.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:48 schreef Drugshond het volgende:
En je hebt van de week al een PM gehad. Moven.
Is dat zo ?!, ga jij ook miepen of een topic optuigen als een transatlantisch bedrijf specifiek native engelse mensen wil aanboren. Of is hier toch sprake van een stukje marktwerking. Verder zie ik geen nieuwsbron, en dit nieuws ?! het had net zo goed in 19xx kunnen plaatsvinden. Het zal zeker niet de eerste specifieke wervingsaktie van de overheid.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:50 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
Ik heb nog geen PM gehad en deel dezelfde mening, er is niets maar dan ook niets basherig aan, geen gerel geen gekloot dus ik ben zeer benieuwd naar je reden die wel onderbouwd is.
Als het geen nieuws is is er vast nog wel een ander fijn forum waar ie naar gemoved kan worden ipv er een slot of te mikken. Het is een redelijk normale discussie waar degene die er aan deelnemen zich behoorlijk netjes gedragen. Om dan over bashen te beginnen waar geen sprake van is, is redelijk ver gezocht.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:00 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Is dat zo ?!, ga jij ook miepen of een topic optuigen als een transatlantisch bedrijf specifiek native engelse mensen wil aanboren. Of is hier toch sprake van een stukje marktwerking. Verder zie ik geen nieuwsbron, en dit nieuws ?! het had net zo goed in 19xx kunnen plaatsvinden. Het zal zeker niet de eerste specifieke wervingsaktie van de overheid.
Er is nog een ander topic over in WGR: Functie bij Politie alleen voor allochtonenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:05 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
Als het geen nieuws is is er vast nog wel een ander fijn forum waar ie naar gemoved kan worden ipv er een slot of te mikken. Het is een redelijk normale discussie waar degene die er aan deelnemen zich behoorlijk netjes gedragen. Om dan over bashen te beginnen waar geen sprake van is, is redelijk ver gezocht.
Mooi, opgelost.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:07 schreef Lemmeb het volgende:
Er is nog een ander topic over in WGR: Functie bij Politie alleen voor allochtonen
Meerdere dingen kwamen er bij kijken waarin er achter schermen over is gesproken.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:51 schreef SCH het volgende:
Is super7fighter nu vanwege die ene post geband?
Hij was smakeloos maar in het licht van de discussie in het topic is het eigenlijk nog weirder iemand daarom te bannen. Theo zou het zo niet gewild hebben.
Je hebt mooie ogen maar je zinsopbouw is dramatiSCHquote:Op maandag 19 maart 2007 21:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Meerdere dingen kwamen er bij kijken waarin er achter schermen over is gesproken.
quote:Op maandag 19 maart 2007 21:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Je hebt mooie ogen maar je zinsopbouw is dramatiSCH![]()
Theo stond niet aan de tekentafel toen FOK! werd ontworpen. Verder is hij idd niet geband op basis van deze enkele note. Want zo werkt het namelijk ook niet. Maar dat we weer iets harder gaan sturen op [NWS] alsook [POL] lijkt me geen overbodige luxe.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:51 schreef SCH het volgende:
Is super7fighter nu vanwege die ene post geband?
Hij was smakeloos maar in het licht van de discussie in het topic is het eigenlijk nog weirder iemand daarom te bannen. Theo zou het zo niet gewild hebben.
Dat kan ik niet beoordelen, zal Danny ieg niet blij mee zijn ,het ging mij puur over die post die opvallend was maar ook wel weer in de achterliggende gedachte van de discussie paste. Kan je alles zeggen, moet je alles zeggen enz?quote:Op maandag 19 maart 2007 21:55 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Theo stond niet aan de tekentafel toen FOK! werd ontworpen. Verder is hij idd niet geband op basis van deze enkele note. Want zo werkt het namelijk ook niet. Maar dat we weer iets harder gaan sturen op [NWS] alsook [POL] lijkt me geen overbodige luxe.
Klopt vanuit die mindset heb je wel een beetje gelijk. Maar het gaat wel behoorlijk over the top als we geweld gaan verheerlijken bij deze brutale slachting. Theo was iets meer dan een giftige/gemene column schrijver.quote:Op maandag 19 maart 2007 22:02 schreef SCH het volgende:
Dat kan ik niet beoordelen, zal Danny ieg niet blij mee zijn ,het ging mij puur over die post die opvallend was maar ook wel weer in de achterliggende gedachte van de discussie paste. Kan je alles zeggen, moet je alles zeggen enz?
Dat snap ik wel maar vind ik niet zo consequent. Ik lees bijna wekelijks dat soort dingen in NWS/POLwaar blijkbaar minder emotie bij zit. Waarom zou je de daad van Mohammed B. niet mogen bejubelen? Het ging trouwens in die post oook vooral over de esthetiek. Ik zou zeggen: lekker negeren zo'n post maar een ban, ik begrijp nu dat het toch vooral om die post ging, vind ik behoorlijk triviaal en eigenlijk ook een beetje willekeurig.quote:Op maandag 19 maart 2007 22:23 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Klopt vanuit die mindset heb je wel een beetje gelijk. Maar het gaat wel behoorlijk over the top als we geweld gaan verheerlijken bij deze brutale slachting.
Probleem is dat zo'n post/single note niet op zich staat. Wat weer een aanzuigende werking heeft om even hard contra te posten. En wat schiet je er in zo'n geval mee op ?quote:Op maandag 19 maart 2007 22:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat snap ik wel maar vind ik niet zo consequent. Ik lees bijna wekelijks dat soort dingen in NWS/POLwaar blijkbaar minder emotie bij zit. Waarom zou je de daad van Mohammed B. niet mogen bejubelen? Het ging trouwens in die post oook vooral over de esthetiek. Ik zou zeggen: lekker negeren zo'n post maar een ban, ik begrijp nu dat het toch vooral om die post ging, vind ik behoorlijk triviaal en eigenlijk ook een beetje willekeurig.
Nu weet ik dat willekeurigheid niet altijd te vermijden is maar juist in een topic waarin het gaat over de impact van grove teksten en 'alles maar kunnen zeggen' e.d. vind het ik best een beetje jammer. Ook al voegt zo'n walgelijke post niks toe maar datzelfde geldt voor mij dan ook weer voor het kinderachtige toespraakje van Hans Teeuwen.
Een nieuwsfeit hoe hard deze naar letterlijke context ook is. Is imo geen vrijbrief om dergelijke contra reakties in verschillende topics achter te laten. Verder denk ik dat H.T. deze tekst bewust persiflerend heeft neergezet om alle gelovigen een hak te kunnen zetten in een geextrapoleerde bespiegeling in termen van oorzaak en gevolg.quote:Uit de policy
Verder reageer je natuurlijk ontopic, probeer je niet ongepast lollig te doen in serieuze forums en topics en laat je de modjes en (forum)admins bepalen wat wel en geen slotje verdient en wie wel of geen ban moet krijgen. Ook gaan we ervan uit dat je niet onnodig kwetsend, schokkend of storend gedrag vertoont of dergelijke plaatjes post.
sinds wanneer heeft die idioot Triggershot het voor het zeggen in NWS? Kunnen we NWS straks net als WFL ook afschrijven?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:57 schreef Triggershot het volgende:
Voor duidelijkheid er komt geen 2e deel over dit topic.
Zeiken
- Over Mohammed in WFL.
- Over Moslims in Onzin.
- Over NWS en co in NWS-FB
- Over FOK! in FB
Dat er geen 2e deel zou komen was al door ons achter de schermen besproken. Dit vanwege een ander topic dat al over hetzelfde onderwerp gaat.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:20 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
sinds wanneer heeft die idioot Triggershot het voor het zeggen in NWS? Kunnen we NWS straks net als WFL ook afschrijven?
'We', je bent schizo? Overigens mocht ik vanaf het begin al mee modereren in NWS en is zoals Mutant het al zei achter schermen afgesproken, niet dat ik jou verantwoording schuldig ben.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:20 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
sinds wanneer heeft die idioot Triggershot het voor het zeggen in NWS? Kunnen we NWS straks net als WFL ook afschrijven?
sp3c & DoG zijn ff afwezig i.v.m. werk (kort/langlopend), en we we lossen nu het probleem ff intern op. Ook wij moeten verder. De OP van dit topic gaf al aan dat we graag gebruik maken van gastmoderators. Maar dat de feitelijke [NWS]-mods de eindbeslissing nemen. En wat dat laatste betreft zie ik geen beren op de weg.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:20 schreef Godslasteraar het volgende:
Zie discussietopic, OP of een aantal postings hierboven (de discussie met SCH).quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:58 schreef denka het volgende:
Welke admin verwijderd stiekem reacties in het topic Steekpartij Rotterdamse school? Enige uitleg met goede argumentatie is wel zo fijn ipv dat stiekeme zielige gedoe. Mensen mogen hun mening geven of mag dat niet op fok! Ook al past die mening niet in je eigen opvatting!
![]()
Voor zover ik het zie is er niets buiten toevoeging van bron aangepast.quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:12 schreef Dr.Nikita het volgende:
Waarom is de OP aangepast?
Beroep op koran Duitse rechter mag niet
Klopt, ik heb ff de bron erbij gezocht. En de orginele bron ging nog iets verder.quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:20 schreef Triggershot het volgende:
Voor zover ik het zie is er niets buiten toevoeging van bron aangepast.
Ik hou hem open, schijnbaar is er toch iets meer aan de hand.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Cameraman ziektewet ingetrapt na PSV-Ajax
Kan wel dicht lijkt me, de bron waarop al de ze berichten gebasseerd waren namelijk: http://meerkerk.web-log.nl/
heeft zich teruggetrokken. Wat rest zijn enkele verhaaltjes rustend op een niet bestaande bron.
Hij heeft ook andere berichten over zijn werk, zoals een log over Talpa vs Nos weggehaald. Lijkt er eerder op dat hij op zijn falie heeft gehad van zijn baas. Of dat zijn blog niet voor het grote publiek bestemd was.quote:Of hij heeft een paar serieuze bedreigingen aan zijn adres gehad. En neemt even een pauze in. Jammer voor zijn weblog. Maar niet voor ons. Het verhaal stond digitaal, de discussie liep al en het is een beetje laat voor hem om te doen alsof er niks aan de hand is. Het verhaal is al on-air gegaan.
Hmmzzzz, ik leg het ff bij een FA neer. Wat te doen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Hij heeft ook andere berichten over zijn werk, zoals een log over Talpa vs Nos weggehaald. Lijkt er eerder op dat hij op zijn falie heeft gehad van zijn baas. Of dat zijn blog niet voor het grote publiek bestemd was.
Dan blijft het in [NWS]. Toch ergens een leuke hypothese (ik begon ook te twijfelen).quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Inmiddels zijn er wel andere bronnen bekend geworden:
o.a.:
http://www.trouw.nl/laats(...)eramensen_beschermen
Afghanistan.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:23 schreef Double-Helix het volgende:
Waar blijft sp3c :p ?
Zeg dat wel, het was een juweel van een topic.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:47 schreef __Saviour__ het volgende:
jawel hoor en dicht. links 'wint' weer. heel jammer.
De waarheid overwint altijd (op termijn).quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Het heeft niks met de waarheid te doen. Het gaat om het onvermogen van links om meningen te respecteren die dwars op die van hen staan.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De waarheid overwint altijd (op termijn).²
gelijk mensen voor onzinnigheid uitmaken omdat er een töpic wordt geslotenquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Het gaat er meer om dat dit kaliber topics veelal verzand in heen en weer geblaat van een bedenkelijk niveau, van beide kanten. Het lijkt verdomme wel een zandbak bij de peuterspeelzaal.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:54 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het heeft niks met de waarheid te doen. Het gaat om het onvermogen van links om meningen te respecteren die dwars op die van hen staan.
Er is genoeg geruimd, er zijn bijna twee pagina's van 50 reacties verwijderd. Ik zou zeggen, probeer het opnieuw, ik hou je echt niet tegen. Echter zal het topic weer dichtgetrapt worden als het geen discussie is maar meer een kopie van de FP of van GeenStijl.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:49 schreef __Saviour__ het volgende:
Ruimte voor discussie moet er altijd zijn en dat had in dat topic ook gewoon gekund. Maar het ontsporen van dat topic is geheel toe te schrijven aan die huilende users. Het topic wordt niet eens opgeruimd, maar gaat gewoon op slot. Daarmee hebben zij hun zin gekregen. Een nieuwsbericht staat ze niet aan en ipv het te negeren, gaan ze lopen kutten en jullie trappen er maar weer eens in.
leer je geschiedenisquote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:08 schreef Napalm het volgende:
Florentine Rost van Tonningen-Heubel deaud *O* *O* combineren met juich smileys is ook
beetje trieste ts.
quote:
zucht...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:28 schreef Napalm het volgende:
[..]
get a brain.
Moet ik eens gaan juichen als er een bootje met asielzoekers zinkt. De slotjes vliegen om mijn oren.
linkquote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:24 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Was er geen beleid tegen mensen die namen van bekende mensen als username gebruiken?
voor een newbie met zo`n uiterst hoogstaande postgeschiedenis trek je wel grote schoenen aan..quote:
ik ga me niet verlagen tot een discussie over de WOII, daarom zei ik leer je je geschiedenis.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:34 schreef Napalm het volgende:
[..]
voor een newbie met zo`n uiterst hoogstaande postgeschiedenis trek je wel grote schoenen aan..
Je juicht als een mens sterft dat zegt toch al voldoende.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:38 schreef Plasterk het volgende:
[..]
ik ga me niet verlagen tot een discussie over de WOII, daarom zei ik leer je je geschiedenis.
Met leer je geschiedenis bedoel ik dat ik hoop dat je weet wat er in de WOII gebeurd is en we zulke mensen beter kwijt dan rijk zijn, vandaar mijn blije reactie. Snap je dat? Gezien je username begrijp je denk ik niks van het verleden.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:41 schreef Napalm het volgende:
[..]
Je juicht als een mens sterft dat zegt toch al voldoende.![]()
En als iemand die nooit in HOC post hoef jij dus ook niet te komen met termen als "leer je geschiedenis"
Een boot met asielzoekers slaat om.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:58 schreef Plasterk het volgende:
Met leer je geschiedenis bedoel ik dat ik hoop dat je weet wat er in de WOII gebeurd is en we zulke mensen beter rijk dan kwijt zijn, vandaar mijn blije reactie. Snap je dat?
censuurquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:25 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Ik ga de TT wijzigen, niet alleen wegens de juich smilies
dus blijkbaar niet zo irritant he...quote:maar ook vanwege de irritante kut GS spelling
OK wel een beetje laat, maar die GSstijl viel me nu pas op
Nee, het roept nog steeds meer vragen dan antwoorden op. De vragen die SCH heeft zijn imo valide.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:05 schreef Lord_Vetinari het volgende:
38-jarige Rotterdammer bekent moord op Seveke Deze mag inmiddels wel naar TRU...
Juichen valt wel mee..... er is imo niet sprake van een echte juich stemming. Sommige mensen vergelijken dit als een normale moord wat je op pagina 3 leest in de krant. Verder pakt de userbase + diegene die het poste het prima op door e.e.a. nog eens inhoudelijk dieper te beschouwen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:59 schreef SCH het volgende:
Maakt het dat legitiem om zijn dood toe te juichen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |