abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46948630
Hoi, welkom in NWS (Nieuws en Achtergronden).
Hier kun je discussieren over actuele zaken uit het nieuws.

Probeer je argumenten zoveel mogelijk te onderbouwen, geef aan van welke bronnen je gebruik maakt en link hier zo mogelijk naar. Let hier vooral op bij het openen van nieuwe topics.

Open je een nieuw topic, zorg er dan voor dat je niet slechts een nieuwsartikel kopieert en het daarbij laat. Je opent een topic om een discussie te starten. Als topicstarter is het jouw taak de discussie vorm te geven en voor anderen duidelijk te maken waar deze over gaat. De openingspost moet wel een nette/valide en verifieerbare bron(vermelding) bevatten. Kies verder een duidelijke topic titel (= TT) welke de lading van het nieuwsbericht voldoende afdekt. In de praktijk is de kop van het nieuwsbericht vaak voldoende als TT.

Kom je een post tegen waarvan je vindt dat deze niet door de beugel kan, wijs de modjes hier dan op door een topicreport (=TR) (eventueel anoniem) in te voeren of meldt de post in het feedbacktopic. Een TR kun je invoeren als je op het icoontje (behorende bij het juiste topic) klikt.

Verder is hetgeen je in de algemene FAQ van FOK! vindt natuurlijk ook van toepassing op NWS. Veel plezier .
quote:
Klein onderdeel van de FAQ
Wat verwachten we van jou als user ?
Het voornaamste is dat we verwachten dat je je op fatsoenlijke wijze gedraagt tegenover je medeposters, dat je je aan de Nederlandse wetgeving houdt en dat je de instructies van moderators en (forum)admins opvolgt.
Verder reageer je natuurlijk ontopic, probeer je niet ongepast lollig te doen in serieuze forums en topics en laat je de modjes en (forum)admins bepalen wat wel en geen slotje verdient en wie wel of geen ban moet krijgen. Ook gaan we ervan uit dat je niet onnodig kwetsend, schokkend of storend gedrag vertoont of dergelijke plaatjes post.
En natuurlijk verwachten we dat je FAQ's leest. Bijna elk subforum heeft ze en het is aan te raden deze door te lezen voordat je in het specifieke subforum post. Sommige regels kunnen afwijken van deze policy.
Vele nieuwssites kun je hier vinden.

FrontPage submit
Ben je een uniek nieuwsfeitje tegengekomen die je ook aan de FrontPage redaktie wilt melden.
Dan kan dat hier.

Moderators.
  • sp3c
  • DoG
  • Drugshond
  • Mutant01
  • En een heleboel goedgekeurde gastmoderators die hier een gelukje willen wagen.

De modjes zijn via de PM te bereiken onder de naam NWS_POL_Mods
    ------------------------------------------------------------------------------------------
    quote:
    Op maandag 5 maart 2007 17:49 schreef Super7fighter het volgende:

Klopt, die double-helix is wel erg extreem. Aan de andere kant, jij bent ook nooit bestraft voor je wangedrag. Dus dat wil niks zeggen
    Bij deze nodig ik je uit om wat quotes te plaatsen van mijn vermeende wangedrag anders is het pure laster wat je tentoonspreidt.

[ Bericht 36% gewijzigd door Drugshond op 03-04-2007 16:13:26 ]
  •   maandag 5 maart 2007 @ 18:03:18 #2
    126836 Super7fighter
    Obedience brings victory.
    pi_46948649
    quote:
    Op maandag 5 maart 2007 17:56 schreef Double-Helix het volgende:

[..]

Extreem omdat je je mening niet kan aankondigen zonde jou en je kontmaatjes op je dak te hebben.
    Heb jij iets met woorden die met een k beginnen?
    Kanker, kut, kontmaatjes.?

Je lijkt erg verdacht op de prototype (Marokkaanse) straatschoffie met bontjas en kraag, die zich ook bezigen met zulke woorden en overlast.

Tegen dVTB zou ik zeggen: grijp hier je kans en zet deze hangjongere op zijn nummer. Dit is zo'n eentje dat jij bedoelde, maar niet durfde aan te pakken.
    We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
    pi_46948789
    quote:
    Op maandag 5 maart 2007 18:03 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Heb jij iets met woorden die met een k beginnen?
    Kanker, kut, kontmaatjes.?

Je lijkt erg verdacht op de prototype (Marokkaanse) straatschoffie met bontjas en kraag, die zich ook bezigen met zulke woorden en overlast.

Tegen dVTB zou ik zeggen: grijp hier je kans en zet deze hangjongere op zijn nummer. Dit is zo'n eentje dat jij bedoelde, maar niet durfde aan te pakken.
    Ik ben Marokkaans,geen hangjongere of wat dan ook,je kon weer niet inhoudelijk reageren en daarom gooide je het maar op de persoonlijke aanvalstour.
    Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
    Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
      maandag 5 maart 2007 @ 18:10:19 #4
    126836 Super7fighter
    pi_46948923
    quote:
    Op maandag 5 maart 2007 18:06 schreef Double-Helix het volgende:

[..]

Ik ben Marokkaans,geen hangjongere of wat dan ook,je kon weer niet inhoudelijk reageren en daarom gooide je het maar op de persoonlijke aanvalstour.
    Kontmaatjes is erg inhoudelijk. Ben jij een schandknaap ofzo?

Wat kom jij met je gespeelde onschuld.
    We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
      maandag 5 maart 2007 @ 18:14:05 #5
    126836 Super7fighter
    pi_46949060
    quote:
    Op maandag 5 maart 2007 18:02 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Bij deze nodig ik je uit om wat quotes te plaatsen van mijn vermeende wangedrag anders is het pure laster wat je tentoonspreidt.
    De zoekfunctie is niet nauwkeurig. Bovendien is het mosterd na de maaltijd en zullen er geen consequenties zijn.
      maandag 5 maart 2007 @ 18:14:42 #6
    92279 N.icka
    Windforce 11
    pi_46949091
    quote:
    Op maandag 5 maart 2007 18:10 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Wat kom jij met je gespeelde onschuld.
    Wat kom jij?????

Wat een taalgebruik
      maandag 5 maart 2007 @ 18:16:04 #7
    126836 Super7fighter
    pi_46949136
    quote:
    Op maandag 5 maart 2007 18:14 schreef N.icka het volgende:

[..]

Wat kom jij?????

Wat een taalgebruik
    Ik pas me tijdelijk aan zijn taalgebruik aan. Misschien verbetert dat de onderlinge communicatie.
      maandag 5 maart 2007 @ 18:18:16 #8
    64613 swaptor
    Error-O-Rama
    pi_46949223
    Damn, heb ik ff wat gemist.

Ik voel een flamewar aankomen. *warmt alvast de handjes*
    pi_46949463
    quote:
    Op maandag 5 maart 2007 18:14 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

De zoekfunctie is niet nauwkeurig. Bovendien is het mosterd na de maaltijd en zullen er geen consequenties zijn.
    Dus laster.

Concluderend ben je niets meer dan een miezerige kut-marokkaan met een grote bek op een forum maar irl zo'n schijtbak als je er boe tegen roept de stront langs z'n benen loopt.
      maandag 5 maart 2007 @ 18:28:43 #10
    13462 BansheeBoy
    Assimilatie = Laxatie = Stront
    pi_46949546
    Wees vredig voor elkander. Zie mijn signature.

²
    Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
    Bansheeboy: Fok!ker van de week!
    [Without heart we would be mere machines]
    Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
      maandag 5 maart 2007 @ 18:29:38 #11
    126836 Super7fighter
    pi_46949569
    quote:
    Op maandag 5 maart 2007 18:26 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Dus laster.

Concluderend ben je niets meer dan een miezerige kut-marokkaan met een grote bek op een forum maar irl zo'n schijtbak als je er boe tegen roept de stront langs z'n benen loopt.
    Alweer die dirty talk van je.
    pi_46950485
    superfighter wat een vreselijke mongool ben je,ik heb hier geen woorden meer voor,bah
    pi_46951741
    quote:
    Op maandag 5 maart 2007 17:23 schreef Super7fighter het volgende:
    Je beweert dat moslims overal en wie dan ook aselectief mogen worden gepest en onder handen genomen mogen worden, weliswaar niet fysiek, maar verbaal.
    Niet alleen moslims. Iedereen is wel eens onderwerp van wat pesterijen. Vertel mij anders eens waarom ik GEEN moslims zou mogen pesten, terwijl jij WEL op een forum mag intypen dat je raketten wilt afschieten tijdens gay pride? Met andere woorden: je bent geen haar beter.
    quote:
    Met andere woorden, jij moedigt mensen aan om psychologische terreur tegen willekeurige Moslims uit te oefenen, omdat er een stel hangjongeren zijn die voor overlast veroorzaken. De hangjongeren zijn natuurlijk een excuus, omdat het bespottelijk is om iemand anders aan te pakken ("geen fluwelen handschoentjes"), in dit geval 1 miljoen moslims die niks met de gedragingen de van hangjeugd te maken hebben, in plaats van de boosdoeners zelf.
    Laat ik het anders zeggen: dat iemand moslim is, maakt hem of haar niet onschendbaar. Er zijn TIG redenen waarom je besluit om iemand niet te pesten. Maar het feit dat ze moslim zijn is geen reden. Tot psychologische terreur heb ik NIET opgeroepen. Ik roep nooit op tot terreur. Toch alweer iets dat niet alle moslims van zichzelf kunnen zeggen...
    quote:
    Dat klinkt erg nazistisch in de oren. Parallelen trekken met het nazi-tijdpek, toen destijds de nazi's de joden als inferieur beschouwden, zijn dan ook geheel logisch. Ten tijde van van de nazi's werden ook de Joden gepest en vervolgd met de onzinnige aanleiding dat enkele Joden het bankwezen beheerden. Net zo onzinnig om de gedragingen van enkele overlastgevende jongeren door te trekken naar een gemeenschap van 1 miljoen Nederlandse Moslims.
    Jij legt verbanden die er niet zijn. Ik heb nergens geschreven dat ik moslims inferieur vind, dat heb je gewoon uit je duim gezogen. En nogmaals: je gebruikt hele grote woorden, met je nazi's en jodenvervolging (tjonge jonge, dat uitgerekend JIJ je daar over opwindt, wat geloofwaardig zeg). Sla mijn hele postgeschiedenis er gerust op na: de taal die jij hier op Fok neerkwakt is heeeeeel wat extremistischer van aard dan die van mij.
    quote:
    Op maandag 5 maart 2007 18:03 schreef Super7fighter het volgende:
    Je lijkt erg verdacht op de prototype (Marokkaanse) straatschoffie met bontjas en kraag, die zich ook bezigen met zulke woorden en overlast. Tegen dVTB zou ik zeggen: grijp hier je kans en zet deze hangjongere op zijn nummer. Dit is zo'n eentje dat jij bedoelde, maar niet durfde aan te pakken.
    Waarom? Ik ben geen moderator ofzo. Ik stel alleen vast dat je kennelijk wel bij meer mensen spontane walging oproept, als gevolg van je uitspraken op dit forum. Maar dat zal dan wel aan die andere mensen liggen, of niet? Aan jou ligt het vast niet.
      maandag 5 maart 2007 @ 21:15:49 #14
    89730 Drugshond
    De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
    pi_46956111
    Niet voor het een of het ander.... maar beide kampen maar hier in meer of mindere mate schuldig aan het bevlekken van de andere partij. Dat de gemoederen verhit raken tja... ook dat geberud. Maar als we op de user af gaan schelden en zo dan is het einde zoek.
    M01 heeft het topic met plausibele reden dicht gezet. Na zoveel gestamp in [NWS-FB] had ik no doubt hetzelfde gedaan. Voor de rest hebben we een aardig PM-systeem waar jullie de discussie verder kunnen belichten. Wij zijn hier klaar mee.
    pi_46956578
    Dit is geen PM-kwestie, Drugshond. Ik heb al aangegeven wat naar mijn idee de kwestie is: mag je ongestraft iemands mening fors verdraaien en overdrijven en daarna vergelijkingen met nazi's maken. Het antwoord op die vraag hoort niet te komen uit PM's tussen Super7fighter en mij. Ik heb ook geen seconde de behoefte om met hem PM's uit te wisselen. Ik breng de kwestie niet voor niets hier in NWS Feedback ter sprake. En - met alle respect voor jullie moderatie-werk - ik vind het antwoord wat ontwijkend en weinig concreet.
      maandag 5 maart 2007 @ 21:30:49 #16
    126836 Super7fighter
    pi_46956738
    quote:
    Op maandag 5 maart 2007 21:26 schreef dVTB het volgende:
    Dit is geen PM-kwestie, Drugshond. Ik heb al aangegeven wat naar mijn idee de kwestie is: mag je ongestraft iemands mening fors verdraaien en overdrijven en daarna vergelijkingen met nazi's maken. Het antwoord op die vraag hoort niet te komen uit PM's tussen Super7fighter en mij. Ik heb ook geen seconde de behoefte om met hem PM's uit te wisselen. Ik breng de kwestie niet voor niets hier in NWS Feedback ter sprake. En - met alle respect voor jullie moderatie-werk - ik vind het antwoord wat ontwijkend en weinig concreet.
    Ik ga graag verder met je in debat, maar wel via PM zoals reeds de suggestie gedaan is.
      maandag 5 maart 2007 @ 21:36:29 #17
    87509 Duderinnetje
    Miskend decadent
    pi_46957001
    Algemene oproep om het een beetje netjes te houden hier. Scheldpartijen mogen sowieso achterwege blijven.

Neem een kop koffie, een borrel, een koude douche of je vriendin, dat is echt zinniger dan je opwinden en over de top gaan op FOK!

Dank u!
    Snobs have more fun!
    KLIK!
      maandag 5 maart 2007 @ 21:36:53 #18
    89730 Drugshond
    pi_46957016
    quote:
    Op maandag 5 maart 2007 21:26 schreef dVTB het volgende:
    Simpel antwoord.... nee.
    We zijn achter de schermen bezig, waar de grenzen van vrijheid van meningsuiting nog eens nader beschouwen. En of e.e.a. wel door de beugel kan.
    pi_46957271
    quote:
    Op maandag 5 maart 2007 21:30 schreef Super7fighter het volgende:
    Ik ga graag verder met je in debat, maar wel via PM zoals reeds de suggestie gedaan is.
    Ik *peins* er niet eens over. Ik ga verder geen seconde tijd besteden aan iemand met dergelijke opvattingen en discussietechnieken.

Aan Drugshond: goed om te lezen dat er wordt gewerkt aan het stellen van grenzen. Ik wens jullie er veel succes mee.
      maandag 5 maart 2007 @ 21:59:48 #20
    93744 Finder_elf_towns
    Sterf nu en vloek tevergeefs
    pi_46958029
    De TT strookt niet helemaal / helemaal niet met de tekst in de OP. Die aanhalingstekens zijn overigens ook geen citaten uit de tekst. Wie heeft deze ongein verzonnen?

"Europa wil Marokko erbij"
      maandag 5 maart 2007 @ 22:06:30 #21
    89730 Drugshond
    pi_46958320
    quote:
    Op maandag 5 maart 2007 21:59 schreef Finder_elf_towns het volgende:
    De TT strookt niet helemaal / helemaal niet met de tekst in de OP. Die aanhalingstekens zijn overigens ook geen citaten uit de tekst. Wie heeft deze ongein verzonnen?

"Europa wil Marokko erbij"
    Check de bronvermelding.
    We hebben e.e.a. letterlijk overgenomen.
      maandag 5 maart 2007 @ 22:30:03 #22
    13462 BansheeBoy
    pi_46959316
    Ik vind dat je alles mag zeggen. Maar elkaar uitschelden, dat is een bij gronds niveau, dat is wat mij de grens van de vrijheid van meningsuiting.

²
    Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
    pi_46960311
    Hear hear. Schelden is voor zwakkelingen en zwakzinnigen, dus doe ik er nooit aan.
    pi_46970257
    Moslims pesten is een Nederlandse sport

Kunnen deze twee moslim fundamentalisten tot de order geroepen worden omdat ze een discussie totaal naar hun hand zetten en onder het mom van persoonlijke aanvallen wegmodden.
    "Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
    www.jihadwatch.org
    pi_46971299
    'Gezellig' hier op Fok...
    pi_46971907
    Ja Mutant, schandalig dat je foto's van dode Irakezen weghaalt in een topic die daar totaal niet voor bedoelt is.
    Allah Al Watan Al Malik
    pi_46984747
    quote:
    Op dinsdag 6 maart 2007 13:06 schreef Mutant01 het volgende:
    Ja Mutant, schandalig dat je foto's van dode Irakezen weghaalt in een topic die daar totaal niet voor bedoelt is.
    ow, had ik hier moeten reageren ofzo?
      dinsdag 6 maart 2007 @ 20:19:38 #28
    161521 MrVVD
    Ich bin ein Toerk.
    pi_46988646
    quote:
    Op maandag 5 maart 2007 22:56 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
    Hear hear. Schelden is voor zwakkelingen en zwakzinnigen, dus doe ik er nooit aan.
    klopt en als jij scheld komen we er achter je een zwakkeling en zwakzinning bent, dus laat je eht achterwege

heel verstandig
      dinsdag 6 maart 2007 @ 20:24:19 #29
    161521 MrVVD
    Ich bin ein Toerk.
    pi_46988935
    quote:
    Op dinsdag 6 maart 2007 18:52 schreef Godslasteraar het volgende:

ow, had ik hier moeten reageren ofzo?
    shame on you
      Donald Duck held dinsdag 6 maart 2007 @ 20:26:23 #30
    46149 __Saviour__
    Superstapelsmoor op Kristel
    pi_46989056
    quote:
    Op maandag 5 maart 2007 22:30 schreef BansheeBoy het volgende:
    Ik vind dat je alles mag zeggen. Maar elkaar uitschelden, dat is een bij gronds niveau, dat is wat mij de grens van de vrijheid van meningsuiting.

²
    en heel netjes verkapt iemand bedreigen vind je ook wel in orde he.
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    ❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
      dinsdag 6 maart 2007 @ 20:30:20 #31
    89730 Drugshond
    pi_46989272
    quote:
    Op dinsdag 6 maart 2007 20:26 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Ik ken toevallig bsb, en ik denk dat bedreigen hier niet aan de orde was.
      Donald Duck held dinsdag 6 maart 2007 @ 20:34:34 #32
    46149 __Saviour__
    pi_46989503
    Ik vond het er toch wel sterk op lijken. Zeker met dat constante gebruik gaat er een enorme kilheid en emotieloosheid van hem uit.
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
      dinsdag 6 maart 2007 @ 20:37:14 #33
    161521 MrVVD
    Ich bin ein Toerk.
    pi_46989618
    quote:
    Op maandag 5 maart 2007 21:42 schreef dVTB het volgende:

Aan Drugshond: goed om te lezen dat er wordt gewerkt aan het stellen van grenzen. Ik wens jullie er veel succes mee.
    ik heb er niet zo veel vertrouwen in.

je mag niet zeggen nadat iemand steen en been zit te kankeren op de Nederlandse maatschappij

"flikker dan op naar de sahara"

maar je mag wel zeggen

dat de moord op Theo van Gogh wel in stijl is uitgevoerd en de verheerlijking hiervan.

het eerste is niet meer dan ordinaire maar wel waar. je mag hier best wat van zeggen en de eigenaren van site bepalen die grenzen en niet ik.

het tweede is buitengewoon kwalijk en daar hoort gewoon een IP ban bij. het verschil is duidelijk neem ik aan.

maar het verschil blijkt toch niet zo goed begrepen te worden door de moderatoren.
      dinsdag 6 maart 2007 @ 20:45:03 #34
    89730 Drugshond
    pi_46989954
    quote:
    Op dinsdag 6 maart 2007 20:37 schreef MrVVD het volgende:

[..]

ik heb er niet zo veel vertrouwen in.

je mag niet zeggen nadat iemand steen en been zit te kankeren op de Nederlandse maatschappij

"flikker dan op naar de sahara"

maar je mag wel zeggen

dat de moord op Theo van Gogh wel in stijl is uitgevoerd en de verheerlijking hiervan.

het eerste is niet meer dan ordinaire maar wel waar. je mag hier best wat van zeggen en de eigenaren van site bepalen die grenzen en niet ik.

het tweede is buitengewoon kwalijk en daar hoort gewoon een IP ban bij. het verschil is duidelijk neem ik aan.

maar het verschil blijkt toch niet zo goed begrepen te worden door de moderatoren.
    Soms denk ik dat het satire is. Uitgevoerd op een mijnenveld.
      dinsdag 6 maart 2007 @ 21:47:41 #35
    13462 BansheeBoy
    pi_46992441
    quote:
    Op dinsdag 6 maart 2007 20:26 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Nee joh, vriend. Dat heb je helemaal fout. Ik ben voor vredige saamhorigheid.

²
      Donald Duck held woensdag 7 maart 2007 @ 00:09:18 #36
    46149 __Saviour__
    pi_46999599
    Doden bij gezinsdrama in Hengelo
    meki-alert. Hij probeert het weer eens een andere kant op te sturen met een totaal onzinnige wilderspost
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    pi_47006031
    quote:
    Op woensdag 7 maart 2007 00:09 schreef __Saviour__ het volgende:
    Doden bij gezinsdrama in Hengelo
    meki-alert. Hij probeert het weer eens een andere kant op te sturen met een totaal onzinnige wilderspost
    Done.
    Allah Al Watan Al Malik
      woensdag 7 maart 2007 @ 09:35:03 #38
    161521 MrVVD
    Ich bin ein Toerk.
    pi_47006113
    quote:
    Op dinsdag 6 maart 2007 20:34 schreef __Saviour__ het volgende:
    Ik vond het er toch wel sterk op lijken. Zeker met dat constante gebruik gaat er een enorme kilheid en emotieloosheid van hem uit.
    ah joh. in reall is hij een frikandel en hier probeert hij met de grootste moeite ergens voor te staan.

echt een meeloper dus. zie je het al voor je een dombo in zo'n marokkaans kleedje die dan probeert moeilijke nederlandse woordjes te gebruiken. ik denk dat hij niet eens serieus genomen word door marokkanen zelf.

tussen zijn kut zinnetjes door wilt hij wel eens de informatie geven dat hij ook wel een potentiele mohammed B is (die overigens voor de rest van zijn leven lekker tussen vier muren mag rukken. das weer het goede nieuws dat wel).

met zijn achterlijke huilie smiley
    pi_47006152
    Wel leuk he die persoonlijke aanvallen?
    Allah Al Watan Al Malik
    pi_47013655
    Waarom is het topic Israel en Iran zijn de niet-populaire landen op slot gedaan? Zo veel raars speelt zich daar niet af en er schuilt in theorie best een interessante discussie in.

Mijn suggestie: verwijder de stompzinnige plaatjes en heropen het topic. Er valt best zinnig over te discussiëren.
      woensdag 7 maart 2007 @ 15:21:27 #41
    161521 MrVVD
    Ich bin ein Toerk.
    pi_47017332
    sinds kort sluiten wel heel makkelijk een aantal topics die over arabieren en moslims gaan.
      woensdag 7 maart 2007 @ 20:33:26 #42
    126836 Super7fighter
    pi_47029099
    quote:
    Op woensdag 7 maart 2007 13:42 schreef dVTB het volgende:
    Waarom is het topic Israel en Iran zijn de niet-populaire landen op slot gedaan? Zo veel raars speelt zich daar niet af en er schuilt in theorie best een interessante discussie in.

Mijn suggestie: verwijder de stompzinnige plaatjes en heropen het topic. Er valt best zinnig over te discussiëren.
    Dus jij vindt het oke als er opgeroepen wordt om joden in kampen onder te brengen en te vergassen?
      woensdag 7 maart 2007 @ 20:36:19 #43
    89730 Drugshond
    pi_47029216
    quote:
    Op woensdag 7 maart 2007 15:21 schreef MrVVD het volgende:
    sinds kort sluiten wel heel makkelijk een aantal topics die over arabieren en moslims gaan.
    Sinds kort loopt e.e.a. wel echt de spuitgaten uit. En [NWS] is iets meer dan het zoveelste bash-hoekje.
      woensdag 7 maart 2007 @ 20:37:16 #44
    89730 Drugshond
    pi_47029259
    quote:
    Op woensdag 7 maart 2007 13:42 schreef dVTB het volgende:

Mwah, die discussie hebben wel al gehad.... 13 in een dozijn zelfs.
    pi_47029371
    Jezus gast elke post met de joden uit WO2 proberen te linken,doe eens normaal.
      woensdag 7 maart 2007 @ 20:47:14 #46
    126836 Super7fighter
    pi_47029687
    quote:
    Op woensdag 7 maart 2007 20:39 schreef Double-Helix het volgende:
    Jezus gast elke post met de joden uit WO2 proberen te linken,doe eens normaal.
    Het staat er toch:
    quote:
    Op woensdag 7 maart 2007 00:54 schreef Pony-Lover het volgende:
    Ja, laten we alle joden in kampen stoppen
    quote:
    Op woensdag 7 maart 2007 01:00 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

Ja, maar het kan wel wat uitlopen en ze moeten ook allemaal flink douchen want joden zijn niet alleen naar voor onze moslim vriendjes ze stinken ook nog eens.
    Je woning kan al onderzocht worden voor strafbare uitlatingen zoals hierboven.

Woningen doorzocht wegens racisme op website
      woensdag 7 maart 2007 @ 20:51:10 #47
    89730 Drugshond
    pi_47030238
    quote:
    Op woensdag 7 maart 2007 20:47 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Het staat er toch:
    [..]

[..]

Je woning kan al onderzocht worden voor strafbare uitlatingen zoals hierboven.

Woningen doorzocht wegens racisme op website

kom maar op

pi_47030270
    quote:
    Op woensdag 7 maart 2007 20:51 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Notes + PM verstuurd
    Ik PM je later wel terug en ik zal tot die tijd hier even weg blijven
    pi_47031568
    quote:
    Op woensdag 7 maart 2007 21:11 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
    Sterk staaltje Westerse cultuur, gebaseerd op christelijk/joods/humanistisch gronden.
    ongefundeert en tevens kwetsend voor de christenen.
    Man komt klaar op slapende vrouw
      vrijdag 9 maart 2007 @ 21:27:17 #51
    58683 NewOrder
    markt anarchist
    pi_47106952
    PvdA:stop stil verlengen abonnement

Verzoek tot een schop over de schutting (naar POL dus).
      zaterdag 10 maart 2007 @ 00:12:17 #52
    89730 Drugshond
      zaterdag 10 maart 2007 @ 00:13:32 #53
    89730 Drugshond
      zaterdag 10 maart 2007 @ 10:21:09 #54
    66444 Lord_Vetinari
    Si non confectus non reficiat
    pi_47118282
    Kan iemand even Marokko niet plan met afschaffen dubbele nationaliteit omzetten in het Nederlands?
    De pessimist ziet het duister in de tunnel
    De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
    De realist ziet de trein komen
    De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
    pi_47142763
    waar is DOG
    Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
      zondag 11 maart 2007 @ 00:48:23 #56
    89730 Drugshond
    pi_47143095
    Jah ik mis hem wel. Sp3c mis ik ook.
      zondag 11 maart 2007 @ 00:57:15 #58
    89730 Drugshond
    pi_47172912
    quote:
    Op zondag 11 maart 2007 21:57 schreef oerkapoet het volgende:
    * deleted *

[ Bericht 21% gewijzigd door Drugshond op 11-03-2007 23:25:49 ]
      zondag 11 maart 2007 @ 23:26:10 #60
    89730 Drugshond
    pi_47194368
    Israel plande oorlog tegen Libanon in Maart 2006

Waarom blijft die randdebiel toch altijd buiten schot? ´´Oorlog tegen burgers´´, ´´kinderen´´, ´wouden heel Libanon bombarderen´´, ´´genocide´´, ´´Nazi´´ en we zijn weer klaar, meer heeft ´ie niet te zeggen.
    Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
    pi_47194846
    quote:
    Op maandag 12 maart 2007 16:11 schreef Apropos het volgende:

Waarom blijft die randdebiel toch altijd buiten schot? ´´Oorlog tegen burgers´´, ´´kinderen´´, ´wouden heel Libanon bombarderen´´, ´´genocide´´, ´´Nazi´´ en we zijn weer klaar, meer heeft ´ie niet te zeggen.
    Het is waar . er is een oorlog tegen de burgers aan de gang. ik ben hier de enige die dat hier vermeldt. de anderen slapen door. jij slaapt ook hoor door
    pi_47194940
    quote:
    Op maandag 12 maart 2007 16:22 schreef Meki het volgende:

[..]

Het is waar . er is een oorlog tegen de burgers aan de gang. ik ben hier de enige die dat hier vermeldt. de anderen slapen door. jij slaapt ook hoor door
    Ja, zelfs je bron vermeldt het niet.
    pi_47195033
    quote:
    Op maandag 12 maart 2007 16:24 schreef Apropos het volgende:

[..]

Ja, zelfs je bron vermeldt het niet.
    Moet ik soms Israel een held noemen dan
    pi_47195093
    quote:
    Op maandag 12 maart 2007 16:26 schreef Meki het volgende:

[..]

Moet ik soms Israel een held noemen dan
    Ja, daar vraag ik letterlijk om, nou goed?
    pi_47196086
    Daar dring je mij op.

want wat ik zeg is waar. er is degelijk een oorlog tegen de burgers aan de gang, Alleen jij weet dat niet of je ontkent het.
    pi_47202344
    quote:
    Op maandag 12 maart 2007 16:11 schreef Apropos het volgende:

Het lijkt hier wel een stormfront subforum door die randdebiel met topics als;

Israël dit
    Joden dat
    zionisten zus

Dat kan zijn gang maar gaan.
    Iemand die hier voor het eerst komt schikt zich dood en is gelijk weer weg.
    "Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
    www.jihadwatch.org
      Donald Duck held maandag 12 maart 2007 @ 20:41:07 #68
    46149 __Saviour__
    pi_47204842
    ze vinden het wel grappig, zo'n relallochtoontje. maar hij verpest wel een compleet subforum met z'n kutgejank. twee subforums zelfs.
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    pi_47207440
    Het bied wat tegengewicht jegens de moslimtopics..

We zijn naar oplossingen aan het kijken...
    Allah Al Watan Al Malik
    pi_47207481
    Zouden jullie deze relkloon kunnen verwijderen?

As-Sahab

vielen dank P-L
    pi_47207540
    quote:
    Op maandag 12 maart 2007 21:38 schreef Mutant01 het volgende:
    Het bied wat tegengewicht jegens de moslimtopics..

We zijn naar oplossingen aan het kijken...
    Bullshit hij is de TS van de meeste moslimtopics.
    pi_47207633
    Het bied wat tegengewicht tegen kansloze anti-moslimreacties...

Zo dan? Oja, en die As-Sahab zal ik even aanmelden. Wijzelf kunnen niemand verwijderen namelijk.
    Allah Al Watan Al Malik
    pi_47207823
    quote:
    Op maandag 12 maart 2007 21:42 schreef Mutant01 het volgende:

Zo dan? Oja, en die As-Sahab zal ik even aanmelden. Wijzelf kunnen niemand verwijderen namelijk.
    Nee, door zijn manier van posten lokt hij dat soort reacties uit.
    Jullie geven hem alle vrijheid terwijl jullie van alle andere gebruikers van dit forum eisen dat ze beschaafd blijven onder de meest grove onzin die door heer Meki word gepost.

Zonder Meki zou het aantal topics waarin op een negative manier over moslims geproken word met 80% afnemen. Ik denk zelfs dat zonder hem enige objectiviteit aangaande bepaalde onderwerpen (Israel/Pallestina e.d.) mogelijk moet zijn.
      maandag 12 maart 2007 @ 21:46:26 #74
    89730 Drugshond
      maandag 12 maart 2007 @ 21:47:46 #75
    89730 Drugshond
    pi_47207906
    quote:
    Op maandag 12 maart 2007 21:46 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

Jullie geven hem alle vrijheid terwijl jullie van alle andere gebruikers van dit forum eisen dat ze beschaafd blijven onder de meest grove onzin die door heer Meki word gepost.

Zonder Meki zou het aantal topics waarin op een negative manier over moslims geproken word met 80% afnemen. Ik denk zelfs dat zonder hem enige objectiviteit aangaande bepaalde onderwerpen (Israel/Pallestina e.d.) mogelijk moet zijn.
    We zijn daarover al in overleg met een FA. Ook wij hebben geen volmacht.
      Donald Duck held maandag 12 maart 2007 @ 22:07:42 #76
    46149 __Saviour__
    pi_47208823
    quote:
    Op maandag 12 maart 2007 21:42 schreef Mutant01 het volgende:

Wat Meki doet is absoluut geen tegengewicht bieden. Hij verpest elk topic waarin zich mengt volgens een vast patroon.
    Hij kan niet discussieren en is extreem hypocriet. Hij beschuldigt mensen zonder met een enkele bron te komen.
    Hij rechtvaardigt bedreigingen
    Hij geeft zo af op mensen die generaliseren, maar doet gewoon keihard hetzelfde.
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
      maandag 12 maart 2007 @ 22:13:45 #77
    13462 BansheeBoy
    pi_47209043
    quote:

[..]

En toch is hij altijd beschaafd. Ik heb de vriendelijke entiteit in kwestie nooit zien schelden. Hij is een beetje net als ik alleen inhoudelijk, taalkundig en grammatikaal aanzienlijk zwakker.

²
    pi_47209056
    Ach Meki, ik lig vanwege zijn simplisme vaak in een deuk. Het spreekwoordelijke "korreltje zout" moet je gewoon als een "zak zout" nemen.
    pi_47209078
    quote:
    Op maandag 12 maart 2007 19:45 schreef typtypo het volgende:

[..]

Het lijkt hier wel een stormfront subforum door die randdebiel met topics als;

Israël dit
    Joden dat
    zionisten zus

Dat kan zijn gang maar gaan.
    Iemand die hier voor het eerst komt schikt zich dood en is gelijk weer weg.
    Moet jij zonodig zeggen met al je anti-islam gezeik op de FP
    pi_47209094
    Hey, dit is nog altijd FB...ff lief zijn voor elkaar.
    Allah Al Watan Al Malik
    pi_47209146
    quote:
    Op maandag 12 maart 2007 22:13 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

En toch is hij altijd beschaafd. Ik heb de vriendelijke entiteit in kwestie nooit zien schelden. Hij is net als ik , inhoudelijk, taalkundig en grammatikaal aanzienlijk zwak.

²
    pi_47209198
    quote:

[..]

en dat zegt iemand die mensen doodwenst op forums. hahahah

Onzin. mensen die anti-islam blijven anti-islam. het is zo goedkoop om dat te koppelen aan een persoon.
    ik geef hier alleen topics wat de anderen niet zouden doen. topics die graag niet worden gelezen plaats ik het juist.

jullie willen censuur
    pi_47209284
    quote:
    Op maandag 12 maart 2007 22:07 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Wat Meki doet is absoluut geen tegengewicht bieden. Hij verpest elk topic waarin zich mengt volgens een vast patroon.
    Hij kan niet discussieren en is extreem hypocriet. Hij beschuldigt mensen zonder met een enkele bron te komen.
    Hij rechtvaardigt bedreigingen
    Hij geeft zo af op mensen die generaliseren, maar doet gewoon keihard hetzelfde.

Je moet eens eerst naar je zelf kijken.
    jij behoort tot de elite van Anti-islam en pro-Israel. je zeurt omdat je minder Israeltopics wilt zien en meer Anti-islam topics wilt zien.

ik bied daar tegenwicht via diplomatie en democratie.
    pi_47209336
    alleen rechtse users die pro-Israel en Anti-Islam zijn klagen
      maandag 12 maart 2007 @ 22:22:31 #85
    13462 BansheeBoy
    pi_47209392
    quote:
    Op maandag 12 maart 2007 22:20 schreef Meki het volgende:
    ik bied daar tegenwicht via diplomatie en democratie.
    Dit zijn wel de feiten.

²
    pi_47209393
    quote:
    Op maandag 12 maart 2007 22:18 schreef Meki het volgende:

[..]

en dat zegt iemand die mensen doodwenst op forums. hahahah

Onzin. mensen die anti-islam blijven anti-islam. het is zo goedkoop om dat te koppelen aan een persoon.
    ik geef hier alleen topics wat de anderen niet zouden doen. topics die graag niet worden gelezen plaats ik het juist.

jullie willen censuur
    Nee, ik wil jou weg hebben.
    pi_47209431
    quote:
    Op maandag 12 maart 2007 22:18 schreef Meki het volgende:

jullie willen censuur
    Hoe komt het toch dat je af en toe leesbaar Nederlands schrijft?
      Donald Duck held maandag 12 maart 2007 @ 22:25:31 #88
    46149 __Saviour__
    pi_47209521
    quote:
    Op maandag 12 maart 2007 22:22 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dit zijn wel de feiten.

²
    Whahahaha
    Bansheeboy toch! Je lijkt zo emotieloos en kil, maar nu maak je toch wel een goede grap! Ik wist niet dat je dat kon!
    Meki en diplomatie, ga toch weg
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    pi_47210281
    quote:
    Op maandag 12 maart 2007 22:23 schreef Apropos het volgende:

[..]

dat deed ik altijd
    pi_47210334
    quote:
    Op maandag 12 maart 2007 22:25 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Whahahaha
    Bansheeboy toch! Je lijkt zo emotieloos en kil, maar nu maak je toch wel een goede grap! Ik wist niet dat je dat kon!
    Meki en diplomatie, ga toch weg
    Moet jij zonodig zeggen.

Jij bent het niet met me eens. en wilt dat ik van NWS wordt geband. en dat noem jij diplomatie
    pi_47210445
    quote:
    Op maandag 12 maart 2007 22:41 schreef Meki het volgende:

[..]

dat deed ik altijd
    quote:
    Israel begeeft zich op democratie
    Wie schreef dit dan?
      maandag 12 maart 2007 @ 22:51:34 #92
    13462 BansheeBoy
    pi_47210736
    quote:
    Op maandag 12 maart 2007 22:23 schreef Apropos het volgende:

[..]

Taalfouten zijn slechts taalfouten, alle groten der aarde maakten vroeg of laat een degelijke (spel)fout. Je moet naar de inhoud kijken.

²
      Donald Duck held maandag 12 maart 2007 @ 22:53:03 #93
    46149 __Saviour__
    pi_47210807
    Maar Meki is echter een klasse apart. Hij maakt expres enorm domme fouten om zijn rol als relallochtoon meer kracht bij te zetten.
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    pi_47210818
    quote:
    Op maandag 12 maart 2007 22:51 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Taalfouten zijn slechts taalfouten, alle groten der aarde maakten vroeg of laat een degelijke (spel)fout. Je moet naar de inhoud kijken.

²
    De inhoud is ook behoorlijk kut heel erg kut zelfs, veel kinderen kunnen beter redeneren en zijn minder zielig in het uit de weg gaan van vragen.
      maandag 12 maart 2007 @ 22:57:01 #95
    13462 BansheeBoy
    pi_47210999
    quote:
    Op maandag 12 maart 2007 22:53 schreef __Saviour__ het volgende:
    Maar Meki is echter een klasse apart. Hij maakt expres enorm domme fouten om zijn rol als relallochtoon meer kracht bij te zetten.
    Dat is een intentiekwestie die je onmogelijk kunt staven. Het is mogelijk, edoch moet diegene die beweert bewijzen. Jij kunt niet bewijzen dat hij dit expres doet, dus is je tekst op waterbasis gebaseerd.

²
    pi_47211081
    Ah, de welbekende moslimhaters in het zadel om Meki aan een ban te helpen

Meki, ga vooral door met al die interessante topics. Anders opent niemand ze, zeker de xenofoben hier niet.
    pi_47211133
    quote:
    Op maandag 12 maart 2007 22:58 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

Meki, ga vooral door met al die interessante topics. Anders opent niemand ze, zeker de xenofoben hier niet.
    Flikker jij idd ook maar op
    pi_47211232
    quote:
    Op maandag 12 maart 2007 22:58 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

bijna niemand opent hier Israel-topics die voor Israel slecht uitkomen
    pi_47211284
    quote:
    Op maandag 12 maart 2007 23:01 schreef Meki het volgende:

[..]

bijna niemand opent hier Israel-topics die voor Israel slecht uitkomen
    Er zitten een aantal zionisten tussen. Ik noem geen namen.
    pi_47211293
    Figuren die hier kritiek op het postgedrag van personen als moslim-haat bestempelen zijn trouwens te zielig voor woorden.
    Dan kan ik als tegenwerping ook wel gaan roepen dat men mij haat omdat ik een Nederlander/Europeaan/wat dan ook ben.

Je post hier nog altijd op persoonlijke titel, elke kritiek betrekken op de groep waar je jezelf kennelijk toe rekend is stompzinnig.
      Donald Duck held maandag 12 maart 2007 @ 23:03:06 #101
    46149 __Saviour__
    pi_47211325
    quote:
    Op maandag 12 maart 2007 22:57 schreef BansheeBoy het volgende:
    Dat is een intentiekwestie die je onmogelijk kunt staven. Het is mogelijk, edoch moet diegene die beweert bewijzen. Jij kunt niet bewijzen dat hij dit expres doet, dus is je tekst op waterbasis gebaseerd.

²
    Hij laat zeer regelmatig perfect taalgebruik zein. Echter, in de typische topics, wanneer hij op zijn typische stijl gaat 'discussieren', dan komen er ineens de fouten. De/het verwisselen, zulke simpele dingetjes. Dat doet hij zeer duidelijk expres.

[ Bericht 9% gewijzigd door __Saviour__ op 12-03-2007 23:15:59 (ja toch maar zonder die laatste zin) ]
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
      maandag 12 maart 2007 @ 23:04:09 #102
    13462 BansheeBoy
    pi_47211368
    quote:
    Op maandag 12 maart 2007 22:59 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

Flikker jij idd ook maar op
    Dit is wel hét verschil: je ziet ons Moslims beleefd en geduldig antwoorden. Daarentegen zijn de rechtse prominenten van Fok voornamelijk bekend geworden vanwege hun onbeschofte benadering, het gebrek aan nuance en de originaliteit bij het gebruik van (ruwe) schuttingtaal.

²
    pi_47211389
    quote:
    Op maandag 12 maart 2007 23:02 schreef Pony-Lover het volgende:
    Figuren die hier kritiek op het postgedrag van personen als moslim-haat bestempelen zijn trouwens te zielig voor woorden.
    Dan kan ik als tegenwerping ook wel gaan roepen dat men mij haat omdat ik een Nederlander/Europeaan/wat dan ook ben.

Je post hier nog altijd op persoonlijke titel, elke kritiek betrekken op de groep waar je jezelf kennelijk toe rekend is stompzinnig.
    Jij bent hier wel diegene die mij al 3 keer heb doodgewenst
    pi_47211392
    quote:
    Op maandag 12 maart 2007 23:02 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Er zitten een aantal zionisten tussen. Ik noem geen namen.
      maandag 12 maart 2007 @ 23:05:22 #105
    13462 BansheeBoy
    pi_47211425
    quote:
    Op maandag 12 maart 2007 23:03 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Hij laat zeer regelmatig perfect taalgebruik zein. Echter, in de typische topics, wanneer hij op zijn typische stijl gaat 'discussieren', dan komen er ineens de fouten. De/het verwisselen, zulke simpele dingetjes. Dat doet hij zeer duidelijk expres.
    Wat je hier omschrijft is mij ook opgevallen echter denk ik dat er hier sprake is van een "shared account" i.p.v. bewust dom voordoen.

²
    pi_47211475
    quote:
    Op maandag 12 maart 2007 23:04 schreef Meki het volgende:

[..]

Jij bent hier wel diegene die mij al 3 keer heb doodgewenst
    Ik zou het idd prima vinden als jou wat zou overkomen of het nou op het forum danwel daarbuiten zou zijn
      maandag 12 maart 2007 @ 23:07:25 #107
    13462 BansheeBoy
    pi_47211522
    quote:
    Op maandag 12 maart 2007 23:06 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

Ik zou het idd prima vinden als jou wat zou overkomen of het nou op het forum danwel daarbuiten zou zijn
    Zou je hem echt dood willen hebben?

²
    pi_47211630
    quote:
    Op maandag 12 maart 2007 23:07 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Zou je hem echt dood willen hebben?

²
    Meki wel ja, de persoon achter het account niet hoor
    pi_47211649
    Banmeldtopic - Wie ban je nu? deel XXX
    quote:
    Op vrijdag 19 januari 2007 10:18 schreef NJ het volgende:
    Pony-lover moet eens leren op te houden met schelden. Eens kijken wat voor effect een 48-uurs ban heeft.
    Weinig blijkbaar
    pi_47211691
    quote:
    Op maandag 12 maart 2007 23:09 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
    Banmeldtopic - Wie ban je nu? deel XXX
    [..]

Weinig blijkbaar
    open een klaag topic wat let je?
    pi_47211713
    quote:

[..]

dus je klaagt over mij omdat ik jou niet aansta. ??. makkelijk is het dan om met een paar Pro-Israel users een aanklacht indienen bij de FB.. en dan nog persoonlijk aanvallen.

Ik doe niks verkeerd.
    pi_47211806
    quote:
    Op maandag 12 maart 2007 23:09 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

Als het niet om de persoon achter het account gaat, wie is dan de persoon die niet op, maar buiten het forum bestaat
    quote:

[..]

maandag 12 maart 2007 @ 23:13:11 #113
    13462 BansheeBoy
    pi_47211825
    quote:
    Op maandag 12 maart 2007 23:10 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

open een klaag topic wat let je?
    Dat lijkt me niet nodig. Ik ga er dan ook vanuit dat je torso harig genoeg is om te begrijpen dat we het niet fijn vinden om uitgescholden te worden dan wel anderen voor rotte vis uit te maken. Juist dát(!) is een teken van vooruitgang, een teken van beschaving.

²
      maandag 12 maart 2007 @ 23:13:56 #114
    13462 BansheeBoy
    pi_47211877
    quote:
    Op maandag 12 maart 2007 23:09 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

Wat bedoel je dan met
    quote:
    ....dan wel daarbuiten...

²
      maandag 12 maart 2007 @ 23:14:44 #115
    89730 Drugshond
    pi_47211916
    P_L kappen met die pseudo doodverwensingen.

Verder doen we dit voor de users.
    Wat doen we goed of juist niet goed. Zonder in termen van bans te spreken (daarvoor zitten we hier niet).
    pi_47211949
    quote:
    Op maandag 12 maart 2007 23:13 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Wat bedoel je dan met
    [..]

²
    Misschien kan hij een andere hobby vinden of leuk werk, zolang hij hier maar niet meer te vinden is
      Donald Duck held maandag 12 maart 2007 @ 23:17:27 #117
    46149 __Saviour__
    pi_47212049
    quote:
    Op maandag 12 maart 2007 23:14 schreef Drugshond het volgende:

Wat doen we goed of juist niet goed. Zonder in termen van bans te spreken (daarvoor zitten we hier niet).
    Jullie kunnen hem voordragen voor een ban. De nieuwe policiy, met dat 'per geval bekijken' zou een ban voor hem helemaal rechtvaardigen. het zou de forums nws en pol enorm ten goede komen.
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    pi_47212102
    Foei PL, met je 'pseudo' doodsverwensing
      maandag 12 maart 2007 @ 23:18:45 #119
    13462 BansheeBoy
    pi_47212121
    quote:
    Op maandag 12 maart 2007 23:17 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Jullie kunnen hem voordragen voor een ban. De nieuwe policiy, met dat 'per geval bekijken' zou een ban voor hem helemaal rechtvaardigen. het zou de forums nws en pol enorm ten goede komen.
    Je hebt dat soort users gewoon nodig. Wat heb je op een forum aan alleen ja-knikkers? Dit soort users brengen juist schot (en wat pit) in de zaak, of je het nou eens bent met hem of niet.

²
    pi_47212127
    quote:
    Op maandag 12 maart 2007 23:14 schreef Drugshond het volgende:

Jullie tolereren veel te veel topic's die pro of contra Israel zijn, een aantal users hier (waaronder meki) weet dat onderwerp op de meest onwaarschijlijke manieren in zo ongeveer elk [NWS] topic te betrekken waardoor het hele sub-forum zinloos is geworden.

Verder heb ik geen zin om bij elke opmerking die moslims niet welgevallig is voor zionist of moslimhater uitgemaakt te worden.

Boks-Chick maandag 12 maart 2007 @ 23:32:36 #121
    118131 BrandX
    BoksChick & CoffeeAddict
    pi_47212710
    misschien overdrijf ik, misschien niet. maar volgens mij kan dit topic op slot.
    Meki opende al het topic over die doodgeschoten agent, krijgt geen gehoor, en nu opent hij deze. Plaatst daar ook een foto van het slachtoffer, zegt nadat ik zeg dat hij nogal geobsedeert is door het gedoe, dat de twee topics niets met elkaar te maken hebben. Waarom plaatst hij dan een foto van het slachtoffer? te duf voor woorden en in mijn ogen alleen maar opruiend bedoelt door Meki. Het gaat in ieder geval nergens over, en voegt niets toe aan het eerdere topic

anyways, lijkt mij. zie maar wat jullie doen.
    lolwut
      Boks-Chick maandag 12 maart 2007 @ 23:34:28 #122
    118131 BrandX
    BoksChick & CoffeeAddict
    pi_47212801
    het begint nu ook een bash-meki topic te worden, mod, je kan het ook een schopje naar ONZ! geven
    lolwut
      maandag 12 maart 2007 @ 23:45:13 #123
    89730 Drugshond
    pi_47213238
    quote:
    Op maandag 12 maart 2007 23:32 schreef BrandX het volgende:
    misschien overdrijf ik, misschien niet. maar volgens mij kan dit topic op slot.
    Meki opende al het topic over die doodgeschoten agent, krijgt geen gehoor, en nu opent hij deze. Plaatst daar ook een foto van het slachtoffer, zegt nadat ik zeg dat hij nogal geobsedeert is door het gedoe, dat de twee topics niets met elkaar te maken hebben. Waarom plaatst hij dan een foto van het slachtoffer? te duf voor woorden en in mijn ogen alleen maar opruiend bedoelt door Meki. Het gaat in ieder geval nergens over, en voegt niets toe aan het eerdere topic

anyways, lijkt mij. zie maar wat jullie doen.
    Mergen dus.
      Boks-Chick maandag 12 maart 2007 @ 23:50:44 #124
    118131 BrandX
    BoksChick & CoffeeAddict
    pi_47213461
    quote:
    Op maandag 12 maart 2007 23:45 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Mergen dus.
    lolwut
      woensdag 14 maart 2007 @ 20:41:34 #125
    95194 SpeedyRich
    doe ff normaal
    pi_47277762
    Treinongeval Amsterdam Muiderpoort

dit is geen normale reactie

en die reactie's daar onder ook niet
    Op dinsdag 2 september 2008 22:59 schreef Danny het volgende:
    sorry.
    leukste topic aller tijden
    Voor computergerelateerde vragen klik hier
    pi_47277921
    Done. Bedankt voor het melden.
    Allah Al Watan Al Malik
    pi_47295985
    Hallo en de groeten van sp3c.
    pi_47299093
    Te gruwelijk om een topic voor te openen: http://www.brandweerdelft.nl/d8/?p=1231 ivm de foto. Voor de informatiehongerigen in dit topic een melding. Wedden dat Geenstijl de foto wel plaatst?
    pi_47326320
    ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
    pi_47328299
    Allah Al Watan Al Malik
    pi_47328367
    quote:
    Op vrijdag 16 maart 2007 10:20 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
    pi_47330408
    wat heb ik gemist zeg!
      zaterdag 17 maart 2007 @ 00:44:10 #133
    37431 Lemmeb
    accountabilabuddiable
    pi_47357559
    Beetje dom dat Baan bij Politie alleen voor allochtone Nederlanders op slot gaat. Volgens mij begrijpt Drugshond de implicaties niet helemaal.
    Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
    "I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
      zaterdag 17 maart 2007 @ 00:48:29 #134
    89730 Drugshond
    pi_47357642
    quote:
    Op zaterdag 17 maart 2007 00:44 schreef Lemmeb het volgende:
    Beetje dom dat Baan bij Politie alleen voor allochtone Nederlanders op slot gaat. Volgens mij begrijpt Drugshond de implicaties niet helemaal.
    Volgens mij snap jij de implicatie niet.
    quote:
    Wat moet je vooral niet vergeten ?
    Vergeet vooral niet dat de moderators in de eerste plaats users zijn die zijn uitgekozen om de boel een beetje in de gaten te houden en in goede banen te leiden. Hun instructies dienen dan ook opgevolgd te worden. FOK! is geen democratie. Ook kunnen mods topics sluiten of verwijderen en berichten wijzigen of verwijderen als dit nodig wordt geacht.
    bla bla bla.
    En je hebt van de week al een PM gehad. Moven.
    pi_47357684
    quote:
    Op zaterdag 17 maart 2007 00:48 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Volgens mij snap jij de implicatie niet.
    [..]

Ik heb nog geen PM gehad en deel dezelfde mening, er is niets maar dan ook niets basherig aan, geen gerel geen gekloot dus ik ben zeer benieuwd naar je reden die wel onderbouwd is.
    "I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
      zaterdag 17 maart 2007 @ 00:57:32 #136
    37431 Lemmeb
    accountabilabuddiable
    pi_47357831
    quote:
    Op zaterdag 17 maart 2007 00:48 schreef Drugshond het volgende:

Waarom heb je dan nog een Feedbacktopic als je geen feedback mag geven?
      zaterdag 17 maart 2007 @ 01:00:42 #137
    89730 Drugshond
    pi_47357898
    quote:
    Op zaterdag 17 maart 2007 00:50 schreef Sjonnjoop het volgende:

[..]

Ik heb nog geen PM gehad en deel dezelfde mening, er is niets maar dan ook niets basherig aan, geen gerel geen gekloot dus ik ben zeer benieuwd naar je reden die wel onderbouwd is.
    Is dat zo ?!, ga jij ook miepen of een topic optuigen als een transatlantisch bedrijf specifiek native engelse mensen wil aanboren. Of is hier toch sprake van een stukje marktwerking. Verder zie ik geen nieuwsbron, en dit nieuws ?! het had net zo goed in 19xx kunnen plaatsvinden. Het zal zeker niet de eerste specifieke wervingsaktie van de overheid.
    pi_47357996
    quote:
    Op zaterdag 17 maart 2007 01:00 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Is dat zo ?!, ga jij ook miepen of een topic optuigen als een transatlantisch bedrijf specifiek native engelse mensen wil aanboren. Of is hier toch sprake van een stukje marktwerking. Verder zie ik geen nieuwsbron, en dit nieuws ?! het had net zo goed in 19xx kunnen plaatsvinden. Het zal zeker niet de eerste specifieke wervingsaktie van de overheid.
    Als het geen nieuws is is er vast nog wel een ander fijn forum waar ie naar gemoved kan worden ipv er een slot of te mikken. Het is een redelijk normale discussie waar degene die er aan deelnemen zich behoorlijk netjes gedragen. Om dan over bashen te beginnen waar geen sprake van is, is redelijk ver gezocht.
    "I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
      zaterdag 17 maart 2007 @ 01:07:12 #139
    37431 Lemmeb
    accountabilabuddiable
    pi_47358019
    quote:
    Op zaterdag 17 maart 2007 01:05 schreef Sjonnjoop het volgende:

[..]

Als het geen nieuws is is er vast nog wel een ander fijn forum waar ie naar gemoved kan worden ipv er een slot of te mikken. Het is een redelijk normale discussie waar degene die er aan deelnemen zich behoorlijk netjes gedragen. Om dan over bashen te beginnen waar geen sprake van is, is redelijk ver gezocht.
    Er is nog een ander topic over in WGR: Functie bij Politie alleen voor allochtonen
      zaterdag 17 maart 2007 @ 01:13:57 #140
    89730 Drugshond
    pi_47451745
    Tvp.
    pi_47452890
    Is super7fighter nu vanwege die ene post geband?

Hij was smakeloos maar in het licht van de discussie in het topic is het eigenlijk nog weirder iemand daarom te bannen. Theo zou het zo niet gewild hebben.
    pi_47452962
    quote:
    Op maandag 19 maart 2007 21:51 schreef SCH het volgende:

Hij was smakeloos maar in het licht van de discussie in het topic is het eigenlijk nog weirder iemand daarom te bannen. Theo zou het zo niet gewild hebben.
    Meerdere dingen kwamen er bij kijken waarin er achter schermen over is gesproken.
    pi_47453012
    quote:
    Op maandag 19 maart 2007 21:53 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Meerdere dingen kwamen er bij kijken waarin er achter schermen over is gesproken.
    Je hebt mooie ogen maar je zinsopbouw is dramatiSCH
    pi_47453049
    quote:
    Op maandag 19 maart 2007 21:54 schreef SCH het volgende:

[..]

Je hebt mooie ogen maar je zinsopbouw is dramatiSCH
      maandag 19 maart 2007 @ 21:55:24 #146
    89730 Drugshond
    pi_47453076
    quote:
    Op maandag 19 maart 2007 21:51 schreef SCH het volgende:

Theo stond niet aan de tekentafel toen FOK! werd ontworpen. Verder is hij idd niet geband op basis van deze enkele note. Want zo werkt het namelijk ook niet. Maar dat we weer iets harder gaan sturen op [NWS] alsook [POL] lijkt me geen overbodige luxe.
    pi_47453414
    quote:
    Op maandag 19 maart 2007 21:55 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Theo stond niet aan de tekentafel toen FOK! werd ontworpen. Verder is hij idd niet geband op basis van deze enkele note. Want zo werkt het namelijk ook niet. Maar dat we weer iets harder gaan sturen op [NWS] alsook [POL] lijkt me geen overbodige luxe.
    Dat kan ik niet beoordelen, zal Danny ieg niet blij mee zijn ,het ging mij puur over die post die opvallend was maar ook wel weer in de achterliggende gedachte van de discussie paste. Kan je alles zeggen, moet je alles zeggen enz?
      maandag 19 maart 2007 @ 22:23:23 #148
    89730 Drugshond
    pi_47454428
    quote:
    Op maandag 19 maart 2007 22:02 schreef SCH het volgende:
    Dat kan ik niet beoordelen, zal Danny ieg niet blij mee zijn ,het ging mij puur over die post die opvallend was maar ook wel weer in de achterliggende gedachte van de discussie paste. Kan je alles zeggen, moet je alles zeggen enz?
    Klopt vanuit die mindset heb je wel een beetje gelijk. Maar het gaat wel behoorlijk over the top als we geweld gaan verheerlijken bij deze brutale slachting. Theo was iets meer dan een giftige/gemene column schrijver.
    Maar goed zo komen we weer op een herhaling van zetten wat we hebben gehad met de TvG-topics of de cartoonrellen. Blijft altijd een grensgebied van vrijheid van meningsuiting en het schijnbaar bijbehorende effect om mensen te beledigen. Tel daarbij het recentelijke [FB]-topic op wat ging over racisme "wel of niet kwaadwillend bedoeld". En wij gaan ook achter onze oren krabben of dit de juiste weg is die we willen vervolgen. We hebben er denk ik wel lering uit getrokken.
    pi_47454623
    quote:
    Op maandag 19 maart 2007 22:23 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Klopt vanuit die mindset heb je wel een beetje gelijk. Maar het gaat wel behoorlijk over the top als we geweld gaan verheerlijken bij deze brutale slachting.
    Dat snap ik wel maar vind ik niet zo consequent. Ik lees bijna wekelijks dat soort dingen in NWS/POLwaar blijkbaar minder emotie bij zit. Waarom zou je de daad van Mohammed B. niet mogen bejubelen? Het ging trouwens in die post oook vooral over de esthetiek. Ik zou zeggen: lekker negeren zo'n post maar een ban, ik begrijp nu dat het toch vooral om die post ging, vind ik behoorlijk triviaal en eigenlijk ook een beetje willekeurig.

Nu weet ik dat willekeurigheid niet altijd te vermijden is maar juist in een topic waarin het gaat over de impact van grove teksten en 'alles maar kunnen zeggen' e.d. vind het ik best een beetje jammer. Ook al voegt zo'n walgelijke post niks toe maar datzelfde geldt voor mij dan ook weer voor het kinderachtige toespraakje van Hans Teeuwen.
      maandag 19 maart 2007 @ 22:42:12 #150
    89730 Drugshond
    pi_47455283
    quote:
    Op maandag 19 maart 2007 22:27 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat snap ik wel maar vind ik niet zo consequent. Ik lees bijna wekelijks dat soort dingen in NWS/POLwaar blijkbaar minder emotie bij zit. Waarom zou je de daad van Mohammed B. niet mogen bejubelen? Het ging trouwens in die post oook vooral over de esthetiek. Ik zou zeggen: lekker negeren zo'n post maar een ban, ik begrijp nu dat het toch vooral om die post ging, vind ik behoorlijk triviaal en eigenlijk ook een beetje willekeurig.

Nu weet ik dat willekeurigheid niet altijd te vermijden is maar juist in een topic waarin het gaat over de impact van grove teksten en 'alles maar kunnen zeggen' e.d. vind het ik best een beetje jammer. Ook al voegt zo'n walgelijke post niks toe maar datzelfde geldt voor mij dan ook weer voor het kinderachtige toespraakje van Hans Teeuwen.
    Probleem is dat zo'n post/single note niet op zich staat. Wat weer een aanzuigende werking heeft om even hard contra te posten. En wat schiet je er in zo'n geval mee op ?
    quote:
    Uit de policy
    Verder reageer je natuurlijk ontopic, probeer je niet ongepast lollig te doen in serieuze forums en topics en laat je de modjes en (forum)admins bepalen wat wel en geen slotje verdient en wie wel of geen ban moet krijgen. Ook gaan we ervan uit dat je niet onnodig kwetsend, schokkend of storend gedrag vertoont of dergelijke plaatjes post.
    Een nieuwsfeit hoe hard deze naar letterlijke context ook is. Is imo geen vrijbrief om dergelijke contra reakties in verschillende topics achter te laten. Verder denk ik dat H.T. deze tekst bewust persiflerend heeft neergezet om alle gelovigen een hak te kunnen zetten in een geextrapoleerde bespiegeling in termen van oorzaak en gevolg.
    pi_47463884
    quote:
    Op dinsdag 20 maart 2007 09:57 schreef Triggershot het volgende:
    Voor duidelijkheid er komt geen 2e deel over dit topic.
    Zeiken
    - Over Mohammed in WFL.
    - Over Moslims in Onzin.
    - Over NWS en co in NWS-FB
    - Over FOK! in FB
    sinds wanneer heeft die idioot Triggershot het voor het zeggen in NWS? Kunnen we NWS straks net als WFL ook afschrijven?
    pi_47464071
    quote:
    Op dinsdag 20 maart 2007 10:20 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

sinds wanneer heeft die idioot Triggershot het voor het zeggen in NWS? Kunnen we NWS straks net als WFL ook afschrijven?
    Dat er geen 2e deel zou komen was al door ons achter de schermen besproken. Dit vanwege een ander topic dat al over hetzelfde onderwerp gaat.
    Allah Al Watan Al Malik
    pi_47464156
    quote:

[..]

'We', je bent schizo? Overigens mocht ik vanaf het begin al mee modereren in NWS en is zoals Mutant het al zei achter schermen afgesproken, niet dat ik jou verantwoording schuldig ben.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-03-2007 10:29:42 ]
      dinsdag 20 maart 2007 @ 10:37:49 #154
    89730 Drugshond
    pi_47464430
    quote:
    sp3c & DoG zijn ff afwezig i.v.m. werk (kort/langlopend), en we we lossen nu het probleem ff intern op. Ook wij moeten verder. De OP van dit topic gaf al aan dat we graag gebruik maken van gastmoderators. Maar dat de feitelijke [NWS]-mods de eindbeslissing nemen. En wat dat laatste betreft zie ik geen beren op de weg.
      dinsdag 20 maart 2007 @ 23:58:21 #155
    118784 denka
    Vrijheid! Blijheid!
    pi_47495416
    Welke admin verwijderd stiekem reacties in het topic Steekpartij Rotterdamse school? Enige uitleg met goede argumentatie is wel zo fijn ipv dat stiekeme zielige gedoe. Mensen mogen hun mening geven of mag dat niet op fok! Ook al past die mening niet in je eigen opvatting!

[ Bericht 2% gewijzigd door denka op 21-03-2007 00:08:53 ]
    Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
      woensdag 21 maart 2007 @ 00:12:09 #156
    89730 Drugshond
    pi_47495776
    quote:
    Op dinsdag 20 maart 2007 23:58 schreef denka het volgende:
    Welke admin verwijderd stiekem reacties in het topic Steekpartij Rotterdamse school? Enige uitleg met goede argumentatie is wel zo fijn ipv dat stiekeme zielige gedoe. Mensen mogen hun mening geven of mag dat niet op fok! Ook al past die mening niet in je eigen opvatting!

Zie discussietopic, OP of een aantal postings hierboven (de discussie met SCH).
    pi_47516889
    Waarom is de OP aangepast?

Beroep op koran Duitse rechter mag niet
    pi_47517177
    quote:
    Op woensdag 21 maart 2007 17:12 schreef Dr.Nikita het volgende:
    Waarom is de OP aangepast?

Beroep op koran Duitse rechter mag niet
    Voor zover ik het zie is er niets buiten toevoeging van bron aangepast.
      woensdag 21 maart 2007 @ 17:37:59 #159
    89730 Drugshond
    pi_47517955
    quote:
    Op woensdag 21 maart 2007 17:20 schreef Triggershot het volgende:
    Voor zover ik het zie is er niets buiten toevoeging van bron aangepast.
    Klopt, ik heb ff de bron erbij gezocht. En de orginele bron ging nog iets verder.
    pi_47540917
    Cameraman ziektewet ingetrapt na PSV-Ajax

Kan wel dicht lijkt me, de bron waarop al de ze berichten gebasseerd waren namelijk: http://meerkerk.web-log.nl/

heeft zich teruggetrokken. Wat rest zijn enkele verhaaltjes rustend op een niet bestaande bron.
      donderdag 22 maart 2007 @ 11:14:49 #161
    89730 Drugshond
    pi_47541129
    quote:
    Op donderdag 22 maart 2007 11:07 schreef TerroRobbie het volgende:
    Cameraman ziektewet ingetrapt na PSV-Ajax

Kan wel dicht lijkt me, de bron waarop al de ze berichten gebasseerd waren namelijk: http://meerkerk.web-log.nl/

heeft zich teruggetrokken. Wat rest zijn enkele verhaaltjes rustend op een niet bestaande bron.
    Ik hou hem open, schijnbaar is er toch iets meer aan de hand.
    Het verhaal kan nu 2 kanten op.
  • Hoax , dan blijft het alsnog nieuwswaardig hoe iemand (in dit geval de cameraman) de media aan het beinvloeden is.
  • Of hij heeft een paar serieuze bedreigingen aan zijn adres gehad. En neemt even een pauze in. Jammer voor zijn weblog. Maar niet voor ons. Het verhaal stond digitaal, de discussie liep al en het is een beetje laat voor hem om te doen alsof er niks aan de hand is. Het verhaal is al on-air gegaan.

Overigens zo slecht liep het topic overigens niet.
  • pi_47541187
    quote:
    Of hij heeft een paar serieuze bedreigingen aan zijn adres gehad. En neemt even een pauze in. Jammer voor zijn weblog. Maar niet voor ons. Het verhaal stond digitaal, de discussie liep al en het is een beetje laat voor hem om te doen alsof er niks aan de hand is. Het verhaal is al on-air gegaan.
    Hij heeft ook andere berichten over zijn werk, zoals een log over Talpa vs Nos weggehaald. Lijkt er eerder op dat hij op zijn falie heeft gehad van zijn baas. Of dat zijn blog niet voor het grote publiek bestemd was.
      donderdag 22 maart 2007 @ 11:18:49 #163
    89730 Drugshond
    pi_47541249
    quote:
    Op donderdag 22 maart 2007 11:16 schreef TerroRobbie het volgende:
    Hij heeft ook andere berichten over zijn werk, zoals een log over Talpa vs Nos weggehaald. Lijkt er eerder op dat hij op zijn falie heeft gehad van zijn baas. Of dat zijn blog niet voor het grote publiek bestemd was.
    Hmmzzzz, ik leg het ff bij een FA neer. Wat te doen.
    pi_47542943
    Inmiddels zijn er wel andere bronnen bekend geworden:
    o.a.:
    http://www.trouw.nl/laats(...)eramensen_beschermen
      donderdag 22 maart 2007 @ 13:08:22 #165
    89730 Drugshond
    pi_47544680
    quote:
    Op donderdag 22 maart 2007 12:13 schreef TerroRobbie het volgende:
    Inmiddels zijn er wel andere bronnen bekend geworden:
    o.a.:
    http://www.trouw.nl/laats(...)eramensen_beschermen
    Dan blijft het in [NWS]. Toch ergens een leuke hypothese (ik begon ook te twijfelen).
    pi_47551365
    Waar blijft sp3c :p ?
    pi_47552471
    quote:
    Op donderdag 22 maart 2007 16:23 schreef Double-Helix het volgende:
    Waar blijft sp3c :p ?
    Afghanistan.
    pi_47558282
    PSV gaat cameramensen beschermen

Kan dicht, TS doet onaardig, is gek geworden en gaat vanavond zelfmoord plegen.

[ Bericht 4% gewijzigd door TerroRobbie op 22-03-2007 19:57:54 ]
      Donald Duck held donderdag 22 maart 2007 @ 22:47:31 #169
    46149 __Saviour__
    pi_47564708
    Minderjarige broers verkrachtten meisje een jaar lang
    opruimen ofzo. de linkse jankerds menen het topic te moeten verpesten om een slotje af te dwingen
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
      Donald Duck held donderdag 22 maart 2007 @ 23:47:17 #170
    46149 __Saviour__
    pi_47567126
    jawel hoor en dicht. links 'wint' weer. heel jammer.
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
      donderdag 22 maart 2007 @ 23:51:48 #171
    93744 Finder_elf_towns
    pi_47567319
    quote:
    Op donderdag 22 maart 2007 23:47 schreef __Saviour__ het volgende:
    Zeg dat wel, het was een juweel van een topic.
      donderdag 22 maart 2007 @ 23:52:22 #172
    13462 BansheeBoy
    pi_47567337
    quote:
    De waarheid overwint altijd (op termijn).

²
      Donald Duck held donderdag 22 maart 2007 @ 23:54:08 #173
    46149 __Saviour__
    pi_47567391
    quote:
    Op donderdag 22 maart 2007 23:52 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

De waarheid overwint altijd (op termijn).

²
    Het heeft niks met de waarheid te doen. Het gaat om het onvermogen van links om meningen te respecteren die dwars op die van hen staan.
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    pi_47567589
    quote:
    gelijk mensen voor onzinnigheid uitmaken omdat er een töpic wordt gesloten
    pi_47568676
    quote:
    Op donderdag 22 maart 2007 23:54 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Het heeft niks met de waarheid te doen. Het gaat om het onvermogen van links om meningen te respecteren die dwars op die van hen staan.
    Het gaat er meer om dat dit kaliber topics veelal verzand in heen en weer geblaat van een bedenkelijk niveau, van beide kanten. Het lijkt verdomme wel een zandbak bij de peuterspeelzaal.
    'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
    "Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
      Donald Duck held vrijdag 23 maart 2007 @ 00:49:29 #176
    46149 __Saviour__
    pi_47568758
    Ruimte voor discussie moet er altijd zijn en dat had in dat topic ook gewoon gekund. Maar het ontsporen van dat topic is geheel toe te schrijven aan die huilende users. Het topic wordt niet eens opgeruimd, maar gaat gewoon op slot. Daarmee hebben zij hun zin gekregen. Een nieuwsbericht staat ze niet aan en ipv het te negeren, gaan ze lopen kutten en jullie trappen er maar weer eens in.
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    pi_47568886
    quote:
    Op vrijdag 23 maart 2007 00:49 schreef __Saviour__ het volgende:
    Ruimte voor discussie moet er altijd zijn en dat had in dat topic ook gewoon gekund. Maar het ontsporen van dat topic is geheel toe te schrijven aan die huilende users. Het topic wordt niet eens opgeruimd, maar gaat gewoon op slot. Daarmee hebben zij hun zin gekregen. Een nieuwsbericht staat ze niet aan en ipv het te negeren, gaan ze lopen kutten en jullie trappen er maar weer eens in.
    Er is genoeg geruimd, er zijn bijna twee pagina's van 50 reacties verwijderd. Ik zou zeggen, probeer het opnieuw, ik hou je echt niet tegen. Echter zal het topic weer dichtgetrapt worden als het geen discussie is maar meer een kopie van de FP of van GeenStijl.

[ Bericht 0% gewijzigd door Disciple_of_Guinness op 23-03-2007 01:02:30 ]
    'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
    "Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
      zaterdag 24 maart 2007 @ 18:13:12 #178
    66444 Lord_Vetinari
    pi_47615880
    Zwarte weduwe dood Een merge naar het NWS topic lijkt me iets logischer dan voor dit onderwerp verwijzen naar een GC-topic
      zaterdag 24 maart 2007 @ 19:08:49 #179
    10841 Napalm
    Brandbarbaar
    pi_47617442
    Florentine Rost van Tonningen-Heubel deaud *O* *O* combineren met juich smileys is ook

beetje trieste ts.
    You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
      zaterdag 24 maart 2007 @ 19:16:51 #180
    168979 Plasterk
    Is de plas sterk?
    pi_47617665
    quote:
    Op zaterdag 24 maart 2007 19:08 schreef Napalm het volgende:
    Florentine Rost van Tonningen-Heubel deaud *O* *O* combineren met juich smileys is ook

beetje trieste ts.
    leer je geschiedenis
      zaterdag 24 maart 2007 @ 19:24:00 #181
    93744 Finder_elf_towns
    pi_47617879
    Was er geen beleid tegen mensen die namen van bekende mensen als username gebruiken?
      zaterdag 24 maart 2007 @ 19:28:59 #182
    10841 Napalm
    Brandbarbaar
    pi_47618032
    quote:
    Op zaterdag 24 maart 2007 19:16 schreef Plasterk het volgende:

[..]

leer je geschiedenis
    get a brain.

Moet ik eens gaan juichen als er een bootje met asielzoekers zinkt. De slotjes vliegen om mijn oren.
    You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
      zaterdag 24 maart 2007 @ 19:30:15 #183
    168979 Plasterk
    Is de plas sterk?
    pi_47618074
    quote:
    Op zaterdag 24 maart 2007 19:28 schreef Napalm het volgende:

[..]

get a brain.

Moet ik eens gaan juichen als er een bootje met asielzoekers zinkt. De slotjes vliegen om mijn oren.
    zucht...
      zaterdag 24 maart 2007 @ 19:30:43 #184
    168979 Plasterk
    Is de plas sterk?
    pi_47618089
    quote:
    Op zaterdag 24 maart 2007 19:24 schreef Finder_elf_towns het volgende:
    Was er geen beleid tegen mensen die namen van bekende mensen als username gebruiken?
    link
      zaterdag 24 maart 2007 @ 19:34:38 #185
    10841 Napalm
    Brandbarbaar
    pi_47618198
    quote:
    Op zaterdag 24 maart 2007 19:30 schreef Plasterk het volgende:

[..]

zucht...
    voor een newbie met zo`n uiterst hoogstaande postgeschiedenis trek je wel grote schoenen aan..
      zaterdag 24 maart 2007 @ 19:38:01 #186
    168979 Plasterk
    Is de plas sterk?
    pi_47618311
    quote:
    Op zaterdag 24 maart 2007 19:34 schreef Napalm het volgende:

[..]

voor een newbie met zo`n uiterst hoogstaande postgeschiedenis trek je wel grote schoenen aan..
    ik ga me niet verlagen tot een discussie over de WOII, daarom zei ik leer je je geschiedenis.
      zaterdag 24 maart 2007 @ 19:41:38 #187
    10841 Napalm
    Brandbarbaar
    pi_47618443
    quote:
    Op zaterdag 24 maart 2007 19:38 schreef Plasterk het volgende:

[..]

ik ga me niet verlagen tot een discussie over de WOII, daarom zei ik leer je je geschiedenis.
    Je juicht als een mens sterft dat zegt toch al voldoende.

En als iemand die nooit in HOC post hoef jij dus ook niet te komen met termen als "leer je geschiedenis"
      zaterdag 24 maart 2007 @ 19:58:12 #188
    168979 Plasterk
    Is de plas sterk?
    pi_47619064
    quote:
    Op zaterdag 24 maart 2007 19:41 schreef Napalm het volgende:

[..]

Je juicht als een mens sterft dat zegt toch al voldoende.

En als iemand die nooit in HOC post hoef jij dus ook niet te komen met termen als "leer je geschiedenis"
    Met leer je geschiedenis bedoel ik dat ik hoop dat je weet wat er in de WOII gebeurd is en we zulke mensen beter kwijt dan rijk zijn, vandaar mijn blije reactie. Snap je dat? Gezien je username begrijp je denk ik niks van het verleden.

[ Bericht 1% gewijzigd door Plasterk op 25-03-2007 05:16:45 ( kwijt dan rijk zijn dus) ]
      zaterdag 24 maart 2007 @ 20:28:10 #189
    10841 Napalm
    Brandbarbaar
    pi_47620136
    quote:
    Op zaterdag 24 maart 2007 19:58 schreef Plasterk het volgende:
    Met leer je geschiedenis bedoel ik dat ik hoop dat je weet wat er in de WOII gebeurd is en we zulke mensen beter rijk dan kwijt zijn, vandaar mijn blije reactie. Snap je dat?
    Een boot met asielzoekers slaat om.
    - terecht want asielzoekers zijn volgens de CBS& WODC statistieken vaker moordenaars en we zulke mensen beter rijk dan kwijt zijn, vandaar mijn blije reactie. Snap je dat?

De paus gaat dood.
    - terecht want katholieken zijn gruwelijke martelaars geweest tijdens de inquisitie en we zulke mensen beter rijk dan kwijt zijn, vandaar mijn blije reactie. Snap je dat?

etc.

Begrijp je nu hoe dom jouw gejuich is?

[ Bericht 2% gewijzigd door Napalm op 24-03-2007 21:57:59 ]
    pi_47698693
    Ik ga de TT wijzigen, niet alleen wegens de juich smilies, maar ook vanwege de irritante kut GS spelling. Einde discussie.

OK wel een beetje laat, maar die GSstijl viel me nu pas op
    pi_47698775
    DoG .
    Als het niet wil branden moet je beter stoken.
      dinsdag 27 maart 2007 @ 10:25:00 #192
    168979 Plasterk
    Is de plas sterk?
    pi_47703264
    quote:
    Op dinsdag 27 maart 2007 01:25 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
    Ik ga de TT wijzigen, niet alleen wegens de juich smilies
    censuur
    quote:
    maar ook vanwege de irritante kut GS spelling
    OK wel een beetje laat, maar die GSstijl viel me nu pas op
    dus blijkbaar niet zo irritant he...
    pi_47736456
    GS is leuk.

PS mag je het hier niet volledig schrijven ?
    pi_47738003
    Bij ongeregeldheden in Congo zijn wel 600 doden gevallen denken diplomaten van de EU in Congo. http://news.bbc.co.uk/2/hi/africa/6499729.stm
    En dan nu het weerbericht voor morgen blahblah....
    pi_47748820
    Doorbraak in zaak Sévèke verwacht!

Mag deze TT veranderen in 38-jarige Rotterdammer bekent moord op Seveke
    pi_47749312
    done
      woensdag 28 maart 2007 @ 16:05:30 #197
    66444 Lord_Vetinari
    pi_47753096
    38-jarige Rotterdammer bekent moord op Seveke Deze mag inmiddels wel naar TRU...
      woensdag 28 maart 2007 @ 22:10:39 #198
    89730 Drugshond
      woensdag 28 maart 2007 @ 23:05:01 #199
    89730 Drugshond
    pi_47771787
    quote:
    Op woensdag 28 maart 2007 22:59 schreef SCH het volgende:
    Maakt het dat legitiem om zijn dood toe te juichen?
    Juichen valt wel mee..... er is imo niet sprake van een echte juich stemming. Sommige mensen vergelijken dit als een normale moord wat je op pagina 3 leest in de krant. Verder pakt de userbase + diegene die het poste het prima op door e.e.a. nog eens inhoudelijk dieper te beschouwen.
    Verder was Seveke niet iemand van politieke kaliber maar eerder een straatvechter die los stond van de politiek.
    pi_47771998
    Kom op, ik neem aan dat zo'n Lenus geband wordt voor zijn uitspraken? Dat zou tenminste wel gebeuren als anderen het zelfde zeggen in een Fortuin topic. En terecht.

Er zijn nogal wat mensen die dansen op zijn graf in dit topic, die hem een crimineel noemen enz.
    Hij was trouwens allesbehalve een straatvechter. Hij was een juridische scherpslijper, die vind je meestal niet op straat.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')