abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46948630
Hoi, welkom in NWS (Nieuws en Achtergronden).
Hier kun je discussieren over actuele zaken uit het nieuws.

Probeer je argumenten zoveel mogelijk te onderbouwen, geef aan van welke bronnen je gebruik maakt en link hier zo mogelijk naar. Let hier vooral op bij het openen van nieuwe topics.

Open je een nieuw topic, zorg er dan voor dat je niet slechts een nieuwsartikel kopieert en het daarbij laat. Je opent een topic om een discussie te starten. Als topicstarter is het jouw taak de discussie vorm te geven en voor anderen duidelijk te maken waar deze over gaat. De openingspost moet wel een nette/valide en verifieerbare bron(vermelding) bevatten. Kies verder een duidelijke topic titel (= TT) welke de lading van het nieuwsbericht voldoende afdekt. In de praktijk is de kop van het nieuwsbericht vaak voldoende als TT.

Kom je een post tegen waarvan je vindt dat deze niet door de beugel kan, wijs de modjes hier dan op door een topicreport (=TR) (eventueel anoniem) in te voeren of meldt de post in het feedbacktopic. Een TR kun je invoeren als je op het icoontje (behorende bij het juiste topic) klikt.

Verder is hetgeen je in de algemene FAQ van FOK! vindt natuurlijk ook van toepassing op NWS. Veel plezier .
quote:
Klein onderdeel van de FAQ
Wat verwachten we van jou als user ?
Het voornaamste is dat we verwachten dat je je op fatsoenlijke wijze gedraagt tegenover je medeposters, dat je je aan de Nederlandse wetgeving houdt en dat je de instructies van moderators en (forum)admins opvolgt.
Verder reageer je natuurlijk ontopic, probeer je niet ongepast lollig te doen in serieuze forums en topics en laat je de modjes en (forum)admins bepalen wat wel en geen slotje verdient en wie wel of geen ban moet krijgen. Ook gaan we ervan uit dat je niet onnodig kwetsend, schokkend of storend gedrag vertoont of dergelijke plaatjes post.
En natuurlijk verwachten we dat je FAQ's leest. Bijna elk subforum heeft ze en het is aan te raden deze door te lezen voordat je in het specifieke subforum post. Sommige regels kunnen afwijken van deze policy.
Vele nieuwssites kun je hier vinden.

FrontPage submit
Ben je een uniek nieuwsfeitje tegengekomen die je ook aan de FrontPage redaktie wilt melden.
Dan kan dat hier.

Moderators.
  • sp3c
  • DoG
  • Drugshond
  • Mutant01
  • En een heleboel goedgekeurde gastmoderators die hier een gelukje willen wagen.

De modjes zijn via de PM te bereiken onder de naam NWS_POL_Mods
    ------------------------------------------------------------------------------------------
    quote:
    Op maandag 5 maart 2007 17:49 schreef Super7fighter het volgende:

Klopt, die double-helix is wel erg extreem. Aan de andere kant, jij bent ook nooit bestraft voor je wangedrag. Dus dat wil niks zeggen
    Bij deze nodig ik je uit om wat quotes te plaatsen van mijn vermeende wangedrag anders is het pure laster wat je tentoonspreidt.

[ Bericht 36% gewijzigd door Drugshond op 03-04-2007 16:13:26 ]
  •   maandag 5 maart 2007 @ 18:03:18 #2
    126836 Super7fighter
    Obedience brings victory.
    pi_46948649
    quote:
    Op maandag 5 maart 2007 17:56 schreef Double-Helix het volgende:

[..]

Extreem omdat je je mening niet kan aankondigen zonde jou en je kontmaatjes op je dak te hebben.
    Heb jij iets met woorden die met een k beginnen?
    Kanker, kut, kontmaatjes.?

Je lijkt erg verdacht op de prototype (Marokkaanse) straatschoffie met bontjas en kraag, die zich ook bezigen met zulke woorden en overlast.

Tegen dVTB zou ik zeggen: grijp hier je kans en zet deze hangjongere op zijn nummer. Dit is zo'n eentje dat jij bedoelde, maar niet durfde aan te pakken.
    We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
    pi_46948789
    quote:
    Op maandag 5 maart 2007 18:03 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Heb jij iets met woorden die met een k beginnen?
    Kanker, kut, kontmaatjes.?

Je lijkt erg verdacht op de prototype (Marokkaanse) straatschoffie met bontjas en kraag, die zich ook bezigen met zulke woorden en overlast.

Tegen dVTB zou ik zeggen: grijp hier je kans en zet deze hangjongere op zijn nummer. Dit is zo'n eentje dat jij bedoelde, maar niet durfde aan te pakken.
    Ik ben Marokkaans,geen hangjongere of wat dan ook,je kon weer niet inhoudelijk reageren en daarom gooide je het maar op de persoonlijke aanvalstour.
    Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
    Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
      maandag 5 maart 2007 @ 18:10:19 #4
    126836 Super7fighter
    pi_46948923
    quote:
    Op maandag 5 maart 2007 18:06 schreef Double-Helix het volgende:

[..]

Ik ben Marokkaans,geen hangjongere of wat dan ook,je kon weer niet inhoudelijk reageren en daarom gooide je het maar op de persoonlijke aanvalstour.
    Kontmaatjes is erg inhoudelijk. Ben jij een schandknaap ofzo?

Wat kom jij met je gespeelde onschuld.
    We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
      maandag 5 maart 2007 @ 18:14:05 #5
    126836 Super7fighter
    pi_46949060
    quote:
    Op maandag 5 maart 2007 18:02 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Bij deze nodig ik je uit om wat quotes te plaatsen van mijn vermeende wangedrag anders is het pure laster wat je tentoonspreidt.
    De zoekfunctie is niet nauwkeurig. Bovendien is het mosterd na de maaltijd en zullen er geen consequenties zijn.
      maandag 5 maart 2007 @ 18:14:42 #6
    92279 N.icka
    Windforce 11
    pi_46949091
    quote:
    Op maandag 5 maart 2007 18:10 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Wat kom jij met je gespeelde onschuld.
    Wat kom jij?????

Wat een taalgebruik
      maandag 5 maart 2007 @ 18:16:04 #7
    126836 Super7fighter
    pi_46949136
    quote:
    Op maandag 5 maart 2007 18:14 schreef N.icka het volgende:

[..]

Wat kom jij?????

Wat een taalgebruik
    Ik pas me tijdelijk aan zijn taalgebruik aan. Misschien verbetert dat de onderlinge communicatie.
      maandag 5 maart 2007 @ 18:18:16 #8
    64613 swaptor
    Error-O-Rama
    pi_46949223
    Damn, heb ik ff wat gemist.

Ik voel een flamewar aankomen. *warmt alvast de handjes*
    pi_46949463
    quote:
    Op maandag 5 maart 2007 18:14 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

De zoekfunctie is niet nauwkeurig. Bovendien is het mosterd na de maaltijd en zullen er geen consequenties zijn.
    Dus laster.

Concluderend ben je niets meer dan een miezerige kut-marokkaan met een grote bek op een forum maar irl zo'n schijtbak als je er boe tegen roept de stront langs z'n benen loopt.
      maandag 5 maart 2007 @ 18:28:43 #10
    13462 BansheeBoy
    Assimilatie = Laxatie = Stront
    pi_46949546
    Wees vredig voor elkander. Zie mijn signature.

²
    Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
    Bansheeboy: Fok!ker van de week!
    [Without heart we would be mere machines]
    Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
      maandag 5 maart 2007 @ 18:29:38 #11
    126836 Super7fighter
    pi_46949569
    quote:
    Op maandag 5 maart 2007 18:26 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Dus laster.

Concluderend ben je niets meer dan een miezerige kut-marokkaan met een grote bek op een forum maar irl zo'n schijtbak als je er boe tegen roept de stront langs z'n benen loopt.
    Alweer die dirty talk van je.
    pi_46950485
    superfighter wat een vreselijke mongool ben je,ik heb hier geen woorden meer voor,bah
    pi_46951741
    quote:
    Op maandag 5 maart 2007 17:23 schreef Super7fighter het volgende:
    Je beweert dat moslims overal en wie dan ook aselectief mogen worden gepest en onder handen genomen mogen worden, weliswaar niet fysiek, maar verbaal.
    Niet alleen moslims. Iedereen is wel eens onderwerp van wat pesterijen. Vertel mij anders eens waarom ik GEEN moslims zou mogen pesten, terwijl jij WEL op een forum mag intypen dat je raketten wilt afschieten tijdens gay pride? Met andere woorden: je bent geen haar beter.
    quote:
    Met andere woorden, jij moedigt mensen aan om psychologische terreur tegen willekeurige Moslims uit te oefenen, omdat er een stel hangjongeren zijn die voor overlast veroorzaken. De hangjongeren zijn natuurlijk een excuus, omdat het bespottelijk is om iemand anders aan te pakken ("geen fluwelen handschoentjes"), in dit geval 1 miljoen moslims die niks met de gedragingen de van hangjeugd te maken hebben, in plaats van de boosdoeners zelf.
    Laat ik het anders zeggen: dat iemand moslim is, maakt hem of haar niet onschendbaar. Er zijn TIG redenen waarom je besluit om iemand niet te pesten. Maar het feit dat ze moslim zijn is geen reden. Tot psychologische terreur heb ik NIET opgeroepen. Ik roep nooit op tot terreur. Toch alweer iets dat niet alle moslims van zichzelf kunnen zeggen...
    quote:
    Dat klinkt erg nazistisch in de oren. Parallelen trekken met het nazi-tijdpek, toen destijds de nazi's de joden als inferieur beschouwden, zijn dan ook geheel logisch. Ten tijde van van de nazi's werden ook de Joden gepest en vervolgd met de onzinnige aanleiding dat enkele Joden het bankwezen beheerden. Net zo onzinnig om de gedragingen van enkele overlastgevende jongeren door te trekken naar een gemeenschap van 1 miljoen Nederlandse Moslims.
    Jij legt verbanden die er niet zijn. Ik heb nergens geschreven dat ik moslims inferieur vind, dat heb je gewoon uit je duim gezogen. En nogmaals: je gebruikt hele grote woorden, met je nazi's en jodenvervolging (tjonge jonge, dat uitgerekend JIJ je daar over opwindt, wat geloofwaardig zeg). Sla mijn hele postgeschiedenis er gerust op na: de taal die jij hier op Fok neerkwakt is heeeeeel wat extremistischer van aard dan die van mij.
    quote:
    Op maandag 5 maart 2007 18:03 schreef Super7fighter het volgende:
    Je lijkt erg verdacht op de prototype (Marokkaanse) straatschoffie met bontjas en kraag, die zich ook bezigen met zulke woorden en overlast. Tegen dVTB zou ik zeggen: grijp hier je kans en zet deze hangjongere op zijn nummer. Dit is zo'n eentje dat jij bedoelde, maar niet durfde aan te pakken.
    Waarom? Ik ben geen moderator ofzo. Ik stel alleen vast dat je kennelijk wel bij meer mensen spontane walging oproept, als gevolg van je uitspraken op dit forum. Maar dat zal dan wel aan die andere mensen liggen, of niet? Aan jou ligt het vast niet.
      maandag 5 maart 2007 @ 21:15:49 #14
    89730 Drugshond
    De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
    pi_46956111
    Niet voor het een of het ander.... maar beide kampen maar hier in meer of mindere mate schuldig aan het bevlekken van de andere partij. Dat de gemoederen verhit raken tja... ook dat geberud. Maar als we op de user af gaan schelden en zo dan is het einde zoek.
    M01 heeft het topic met plausibele reden dicht gezet. Na zoveel gestamp in [NWS-FB] had ik no doubt hetzelfde gedaan. Voor de rest hebben we een aardig PM-systeem waar jullie de discussie verder kunnen belichten. Wij zijn hier klaar mee.
    pi_46956578
    Dit is geen PM-kwestie, Drugshond. Ik heb al aangegeven wat naar mijn idee de kwestie is: mag je ongestraft iemands mening fors verdraaien en overdrijven en daarna vergelijkingen met nazi's maken. Het antwoord op die vraag hoort niet te komen uit PM's tussen Super7fighter en mij. Ik heb ook geen seconde de behoefte om met hem PM's uit te wisselen. Ik breng de kwestie niet voor niets hier in NWS Feedback ter sprake. En - met alle respect voor jullie moderatie-werk - ik vind het antwoord wat ontwijkend en weinig concreet.
      maandag 5 maart 2007 @ 21:30:49 #16
    126836 Super7fighter
    pi_46956738
    quote:
    Op maandag 5 maart 2007 21:26 schreef dVTB het volgende:
    Dit is geen PM-kwestie, Drugshond. Ik heb al aangegeven wat naar mijn idee de kwestie is: mag je ongestraft iemands mening fors verdraaien en overdrijven en daarna vergelijkingen met nazi's maken. Het antwoord op die vraag hoort niet te komen uit PM's tussen Super7fighter en mij. Ik heb ook geen seconde de behoefte om met hem PM's uit te wisselen. Ik breng de kwestie niet voor niets hier in NWS Feedback ter sprake. En - met alle respect voor jullie moderatie-werk - ik vind het antwoord wat ontwijkend en weinig concreet.
    Ik ga graag verder met je in debat, maar wel via PM zoals reeds de suggestie gedaan is.
      maandag 5 maart 2007 @ 21:36:29 #17
    87509 Duderinnetje
    Miskend decadent
    pi_46957001
    Algemene oproep om het een beetje netjes te houden hier. Scheldpartijen mogen sowieso achterwege blijven.

Neem een kop koffie, een borrel, een koude douche of je vriendin, dat is echt zinniger dan je opwinden en over de top gaan op FOK!

Dank u!
    Snobs have more fun!
    KLIK!
      maandag 5 maart 2007 @ 21:36:53 #18
    89730 Drugshond
    pi_46957016
    quote:
    Op maandag 5 maart 2007 21:26 schreef dVTB het volgende:
    Simpel antwoord.... nee.
    We zijn achter de schermen bezig, waar de grenzen van vrijheid van meningsuiting nog eens nader beschouwen. En of e.e.a. wel door de beugel kan.
    pi_46957271
    quote:
    Op maandag 5 maart 2007 21:30 schreef Super7fighter het volgende:
    Ik ga graag verder met je in debat, maar wel via PM zoals reeds de suggestie gedaan is.
    Ik *peins* er niet eens over. Ik ga verder geen seconde tijd besteden aan iemand met dergelijke opvattingen en discussietechnieken.

Aan Drugshond: goed om te lezen dat er wordt gewerkt aan het stellen van grenzen. Ik wens jullie er veel succes mee.
      maandag 5 maart 2007 @ 21:59:48 #20
    93744 Finder_elf_towns
    Sterf nu en vloek tevergeefs
    pi_46958029
    De TT strookt niet helemaal / helemaal niet met de tekst in de OP. Die aanhalingstekens zijn overigens ook geen citaten uit de tekst. Wie heeft deze ongein verzonnen?

"Europa wil Marokko erbij"
      maandag 5 maart 2007 @ 22:06:30 #21
    89730 Drugshond
    pi_46958320
    quote:
    Op maandag 5 maart 2007 21:59 schreef Finder_elf_towns het volgende:
    De TT strookt niet helemaal / helemaal niet met de tekst in de OP. Die aanhalingstekens zijn overigens ook geen citaten uit de tekst. Wie heeft deze ongein verzonnen?

"Europa wil Marokko erbij"
    Check de bronvermelding.
    We hebben e.e.a. letterlijk overgenomen.
      maandag 5 maart 2007 @ 22:30:03 #22
    13462 BansheeBoy
    pi_46959316
    Ik vind dat je alles mag zeggen. Maar elkaar uitschelden, dat is een bij gronds niveau, dat is wat mij de grens van de vrijheid van meningsuiting.

²
    Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
    pi_46960311
    Hear hear. Schelden is voor zwakkelingen en zwakzinnigen, dus doe ik er nooit aan.
    pi_46970257
    Moslims pesten is een Nederlandse sport

Kunnen deze twee moslim fundamentalisten tot de order geroepen worden omdat ze een discussie totaal naar hun hand zetten en onder het mom van persoonlijke aanvallen wegmodden.
    "Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
    www.jihadwatch.org
    pi_46971299
    'Gezellig' hier op Fok...
    pi_46971907
    Ja Mutant, schandalig dat je foto's van dode Irakezen weghaalt in een topic die daar totaal niet voor bedoelt is.
    Allah Al Watan Al Malik
    pi_46984747
    quote:
    Op dinsdag 6 maart 2007 13:06 schreef Mutant01 het volgende:
    Ja Mutant, schandalig dat je foto's van dode Irakezen weghaalt in een topic die daar totaal niet voor bedoelt is.
    ow, had ik hier moeten reageren ofzo?
      dinsdag 6 maart 2007 @ 20:19:38 #28
    161521 MrVVD
    Ich bin ein Toerk.
    pi_46988646
    quote:
    Op maandag 5 maart 2007 22:56 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
    Hear hear. Schelden is voor zwakkelingen en zwakzinnigen, dus doe ik er nooit aan.
    klopt en als jij scheld komen we er achter je een zwakkeling en zwakzinning bent, dus laat je eht achterwege

heel verstandig
      dinsdag 6 maart 2007 @ 20:24:19 #29
    161521 MrVVD
    Ich bin ein Toerk.
    pi_46988935
    quote:
    Op dinsdag 6 maart 2007 18:52 schreef Godslasteraar het volgende:

ow, had ik hier moeten reageren ofzo?
    shame on you
      Donald Duck held dinsdag 6 maart 2007 @ 20:26:23 #30
    46149 __Saviour__
    Superstapelsmoor op Kristel
    pi_46989056
    quote:
    Op maandag 5 maart 2007 22:30 schreef BansheeBoy het volgende:
    Ik vind dat je alles mag zeggen. Maar elkaar uitschelden, dat is een bij gronds niveau, dat is wat mij de grens van de vrijheid van meningsuiting.

²
    en heel netjes verkapt iemand bedreigen vind je ook wel in orde he.
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    ❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
      dinsdag 6 maart 2007 @ 20:30:20 #31
    89730 Drugshond
    pi_46989272
    quote:
    Op dinsdag 6 maart 2007 20:26 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Ik ken toevallig bsb, en ik denk dat bedreigen hier niet aan de orde was.
      Donald Duck held dinsdag 6 maart 2007 @ 20:34:34 #32
    46149 __Saviour__
    pi_46989503
    Ik vond het er toch wel sterk op lijken. Zeker met dat constante gebruik gaat er een enorme kilheid en emotieloosheid van hem uit.
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
      dinsdag 6 maart 2007 @ 20:37:14 #33
    161521 MrVVD
    Ich bin ein Toerk.
    pi_46989618
    quote:
    Op maandag 5 maart 2007 21:42 schreef dVTB het volgende:

Aan Drugshond: goed om te lezen dat er wordt gewerkt aan het stellen van grenzen. Ik wens jullie er veel succes mee.
    ik heb er niet zo veel vertrouwen in.

je mag niet zeggen nadat iemand steen en been zit te kankeren op de Nederlandse maatschappij

"flikker dan op naar de sahara"

maar je mag wel zeggen

dat de moord op Theo van Gogh wel in stijl is uitgevoerd en de verheerlijking hiervan.

het eerste is niet meer dan ordinaire maar wel waar. je mag hier best wat van zeggen en de eigenaren van site bepalen die grenzen en niet ik.

het tweede is buitengewoon kwalijk en daar hoort gewoon een IP ban bij. het verschil is duidelijk neem ik aan.

maar het verschil blijkt toch niet zo goed begrepen te worden door de moderatoren.
      dinsdag 6 maart 2007 @ 20:45:03 #34
    89730 Drugshond
    pi_46989954
    quote:
    Op dinsdag 6 maart 2007 20:37 schreef MrVVD het volgende:

[..]

ik heb er niet zo veel vertrouwen in.

je mag niet zeggen nadat iemand steen en been zit te kankeren op de Nederlandse maatschappij

"flikker dan op naar de sahara"

maar je mag wel zeggen

dat de moord op Theo van Gogh wel in stijl is uitgevoerd en de verheerlijking hiervan.

het eerste is niet meer dan ordinaire maar wel waar. je mag hier best wat van zeggen en de eigenaren van site bepalen die grenzen en niet ik.

het tweede is buitengewoon kwalijk en daar hoort gewoon een IP ban bij. het verschil is duidelijk neem ik aan.

maar het verschil blijkt toch niet zo goed begrepen te worden door de moderatoren.
    Soms denk ik dat het satire is. Uitgevoerd op een mijnenveld.
      dinsdag 6 maart 2007 @ 21:47:41 #35
    13462 BansheeBoy
    pi_46992441
    quote:
    Op dinsdag 6 maart 2007 20:26 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Nee joh, vriend. Dat heb je helemaal fout. Ik ben voor vredige saamhorigheid.

²
      Donald Duck held woensdag 7 maart 2007 @ 00:09:18 #36
    46149 __Saviour__
    pi_46999599
    Doden bij gezinsdrama in Hengelo
    meki-alert. Hij probeert het weer eens een andere kant op te sturen met een totaal onzinnige wilderspost
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    pi_47006031
    quote:
    Op woensdag 7 maart 2007 00:09 schreef __Saviour__ het volgende:
    Doden bij gezinsdrama in Hengelo
    meki-alert. Hij probeert het weer eens een andere kant op te sturen met een totaal onzinnige wilderspost
    Done.
    Allah Al Watan Al Malik
      woensdag 7 maart 2007 @ 09:35:03 #38
    161521 MrVVD
    Ich bin ein Toerk.
    pi_47006113
    quote:
    Op dinsdag 6 maart 2007 20:34 schreef __Saviour__ het volgende:
    Ik vond het er toch wel sterk op lijken. Zeker met dat constante gebruik gaat er een enorme kilheid en emotieloosheid van hem uit.
    ah joh. in reall is hij een frikandel en hier probeert hij met de grootste moeite ergens voor te staan.

echt een meeloper dus. zie je het al voor je een dombo in zo'n marokkaans kleedje die dan probeert moeilijke nederlandse woordjes te gebruiken. ik denk dat hij niet eens serieus genomen word door marokkanen zelf.

tussen zijn kut zinnetjes door wilt hij wel eens de informatie geven dat hij ook wel een potentiele mohammed B is (die overigens voor de rest van zijn leven lekker tussen vier muren mag rukken. das weer het goede nieuws dat wel).

met zijn achterlijke huilie smiley
    pi_47006152
    Wel leuk he die persoonlijke aanvallen?
    Allah Al Watan Al Malik
    pi_47013655
    Waarom is het topic Israel en Iran zijn de niet-populaire landen op slot gedaan? Zo veel raars speelt zich daar niet af en er schuilt in theorie best een interessante discussie in.

Mijn suggestie: verwijder de stompzinnige plaatjes en heropen het topic. Er valt best zinnig over te discussiėren.
      woensdag 7 maart 2007 @ 15:21:27 #41
    161521 MrVVD
    Ich bin ein Toerk.
    pi_47017332
    sinds kort sluiten wel heel makkelijk een aantal topics die over arabieren en moslims gaan.
      woensdag 7 maart 2007 @ 20:33:26 #42
    126836 Super7fighter
    pi_47029099
    quote:
    Op woensdag 7 maart 2007 13:42 schreef dVTB het volgende:
    Waarom is het topic Israel en Iran zijn de niet-populaire landen op slot gedaan? Zo veel raars speelt zich daar niet af en er schuilt in theorie best een interessante discussie in.

Mijn suggestie: verwijder de stompzinnige plaatjes en heropen het topic. Er valt best zinnig over te discussiėren.
    Dus jij vindt het oke als er opgeroepen wordt om joden in kampen onder te brengen en te vergassen?
      woensdag 7 maart 2007 @ 20:36:19 #43
    89730 Drugshond
    pi_47029216
    quote:
    Op woensdag 7 maart 2007 15:21 schreef MrVVD het volgende:
    sinds kort sluiten wel heel makkelijk een aantal topics die over arabieren en moslims gaan.
    Sinds kort loopt e.e.a. wel echt de spuitgaten uit. En [NWS] is iets meer dan het zoveelste bash-hoekje.
      woensdag 7 maart 2007 @ 20:37:16 #44
    89730 Drugshond
    pi_47029259
    quote:
    Op woensdag 7 maart 2007 13:42 schreef dVTB het volgende:

Mwah, die discussie hebben wel al gehad.... 13 in een dozijn zelfs.
    pi_47029371
    Jezus gast elke post met de joden uit WO2 proberen te linken,doe eens normaal.
      woensdag 7 maart 2007 @ 20:47:14 #46
    126836 Super7fighter
    pi_47029687
    quote:
    Op woensdag 7 maart 2007 20:39 schreef Double-Helix het volgende:
    Jezus gast elke post met de joden uit WO2 proberen te linken,doe eens normaal.
    Het staat er toch:
    quote:
    Op woensdag 7 maart 2007 00:54 schreef Pony-Lover het volgende:
    Ja, laten we alle joden in kampen stoppen
    quote:
    Op woensdag 7 maart 2007 01:00 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

Ja, maar het kan wel wat uitlopen en ze moeten ook allemaal flink douchen want joden zijn niet alleen naar voor onze moslim vriendjes ze stinken ook nog eens.
    Je woning kan al onderzocht worden voor strafbare uitlatingen zoals hierboven.

Woningen doorzocht wegens racisme op website
      woensdag 7 maart 2007 @ 20:51:10 #47
    89730 Drugshond
    pi_47030238
    quote:
    Op woensdag 7 maart 2007 20:47 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Het staat er toch:
    [..]

[..]

Je woning kan al onderzocht worden voor strafbare uitlatingen zoals hierboven.

Woningen doorzocht wegens racisme op website

kom maar op

pi_47030270
    quote:
    Op woensdag 7 maart 2007 20:51 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Notes + PM verstuurd
    Ik PM je later wel terug en ik zal tot die tijd hier even weg blijven
    pi_47031568
    quote:
    Op woensdag 7 maart 2007 21:11 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
    Sterk staaltje Westerse cultuur, gebaseerd op christelijk/joods/humanistisch gronden.
    ongefundeert en tevens kwetsend voor de christenen.
    Man komt klaar op slapende vrouw
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')