Voeg dit topic maar vast aan je lijst toe dan kun je hem straks weer gebruikenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:11 schreef GateWayX het volgende:
Als je nou eerst ff de search gebruikt voordat je een topic opent![]()
Man_ejaculeert_op_slapende_vrouw_tijdens_vliegreis
Spuiten op slapende vrouw in vliegtuig
Man komt klaar op slapende vrouw in vliegtuig
Doen ze dat echt? Rare Japanners!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:28 schreef zoalshetis het volgende:
té leuk!
je hebt toch ook van die japanners die vrouwen onder kwakken?
ik heb wat van die filmpjes voorbij zien komen. en ja, japanners zijn weird.quote:
Ik zag laatst ook nog wel een filmpje van een amerikaan die dat deed en daarna spuugde dat wijf het bij weer een ander wicht in haar gezicht.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:28 schreef zoalshetis het volgende:
zijn kwakje was ie toch al kwijt op het gezicht van de vrouw?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:31 schreef KroJo het volgende:
Ach, of die vent op een vrouw dr gezicht klaarkomt is iets tussen hen tweeen...
als die vrouw niet geslapen heeft, en kennelijk niet geprotesteerd heeft tegen het gedrag van de man, totdat hij wegging, vind ik niet dat we ons verder ermee moeten bemoeien ...
behalve dan dat het natuurlijk schandalig is dat die man werkt bij de bagage-afdeling: " ... die zich onder andere bezighoudt met de bagageafhandeling."
dat betekent dat mijn koffers in aanraking kunnen komen met zo'n man, en nergens zie ik iets staan of hij wel netjes zijn handen gewassen heeft na de daad...
Ik zou graag zien dat de Luchtvaartmaatschappij daarover duidelijkheid schept, het mag niet zo zijn dat onschuldige koffers met die mans handen in aanraking komen.
Ik had zelf het idee dat ie haar vitale onderdelen wou smeren.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:43 schreef tong80 het volgende:
'de man een onderhoudsmedewerker die zich onder andere bezighoudt met de bagageafhandeling.'
Hij wilde met haar de koffer induiken.
klopt gaan ze staan rukken naast een vrouw in het openbaarquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:28 schreef zoalshetis het volgende:
té leuk!
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:18 schreef Bolter het volgende:
"I just love the 'crispy'-sound it makes when see tries to open her eyes"
ik denk wel dat het in scene is gezet.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:12 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
klopt gaan ze staan rukken naast een vrouw in het openbaar![]()
Ditto, ik snap totaal niet hoe die vrouw het lef heeft om nu een aanklacht te doen. Het lijkt me dat iedereen kan bedenken dat dit soort toenadering in een vliegtuig niet wordt getolereerd en dat ze maar een kik had hoeven geven om het personeel in actie te laten komen. Maar zij blijft zitten, laat zich betasten etc.... en dan een klacht indienen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:15 schreef Thorical het volgende:
Ik snap ze niet hoor die Amerikanen.
Of je geeft zo'n viespeuk direct een beuk op z'n neus. Of je haalt die kwak van jouw eigen neus en peuzelt die lekker op.
Maar dit, de vrouw vertelde dat ze probeerde te slapen in haar stoel en er vervolgens een man in een lege stoel naast haar ging zitten. De man betastte de vrouw, om vervolgens op te staan en te vertrekken. Pas nadat de man vertrokken was realiseerde de vrouw zich wat er gebeurd was. Hierop waarschuwde ze het cabinepersoneel.
SCH zou het geweldig vinden.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:03 schreef Lucille het volgende:
Hoe zouden de mannen die er hier om lachen het vinden als ze zelf door een kerel worden ondergekwakt in het vliegtuig?
bij de eerste betasting zou ik hem in zijn zak slaanquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:03 schreef Lucille het volgende:
Hoe zouden de mannen die er hier om lachen het vinden als ze zelf door een kerel worden ondergekwakt in het vliegtuig?
wijf. op zijn bek rossen en dan hem onderspuiten.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:02 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
bij de eerste betasting zou ik hem in zijn zak slaan
en dan ben ik het wijfquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wijf. op zijn bek rossen en dan hem onderspuiten.
u are the biatchquote:
ik zou hem dan verkrachtenquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wijf. op zijn bek rossen en dan hem onderspuiten.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:11 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Sterk staaltje Westerse cultuur, gebaseerd op christelijk/joods/humanistisch gronden.
Inderdaad als het een geit of kameel geweest was, was het een moslim iets. Die hebben wat met bestialiteit.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:11 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Sterk staaltje Westerse cultuur, gebaseerd op christelijk/joods/humanistisch gronden.
Ik vind sowieso dat de gemiddelde vrouw debiel doet over sex.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:03 schreef Lucille het volgende:
Zoals ik al eerder schreef. Een ram voor z'n kop en in Amerika ook een rechtszaak.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:03 schreef Lucille het volgende:
Welk gedeelte van het woord 'slapende' begrijp je niet?quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:00 schreef HiZ het volgende:
Ik kan me ook niet voorstellen dat een man zich eerst laat bepotelen en onderspuiten en DAN pas begint te zeuren. Typisch vrouwengedrag. Een man geeft bij de eerste toenadering een ram of vindt het leuk, maar die gaat niet achteraf de politie erbij halen na eerst alles (letterlijk) over zich heen te laten komen.
wat snap jij niet aan betastenquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:03 schreef Aventura het volgende:
[..]
Welk gedeelte van het woord 'slapende' begrijp je niet?
Kennelijk het gedeelte dat zei 'probeerde te slapen'.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:03 schreef Aventura het volgende:
[..]
Welk gedeelte van het woord 'slapende' begrijp je niet?
Dit is relevant, want?quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:16 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
wat snap jij niet aan betasten
Er stond dat ze probeerde te slapen. Dus sliep ze niet. En ik geloof onder geen enkele voorwaarde dat iemand die probeerde te slapen niet merkte dat ie betast wordt. Het is al nauwelijks mogelijk om iemand die in een diepe slaap is ongemerkt aan te raken, laat staat iemand die nog niet echt onder zeil is.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:20 schreef Aventura het volgende:
Uit dit bericht maak ik op dat ze sliep, want ze had niet in de gaten dat ze betast werd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |