Wat is het nut van cabaret? Van stukjes geschreven tekst in een blad of internet? Wat is het nut van het leven?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:49 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Moelijk he, een antwoord op de vraag geven?
Ik zal er één ding uitpikken. Want met zoveel leugens ben ik de hele dag bezig om je referenties te geven en de precieze achtergronden te onderzoeken.quote:
Uhmmm jij denkt aan nederland... moslims praten over de westerse wereld en amerika...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:49 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Hoeveel aanslagen zijn er in Nederland al geweest dan
Jij zegt dat moslims ons provoceren met aanslagen, ik vraag daar voorbeelden van aangezien ik geen aanslag kan herinneren (ik zie theo van gogh namelijk niet als een aanslag maar als een moord).quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:50 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
kwantificeer aanslag.
moeten er een paar gewond zijn, een paar dood, bijna dood?
Wilders praat toch duidelijk over Nederlandquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:52 schreef wierdo6 het volgende:
[..]
Uhmmm jij denkt aan nederland... moslims praten over de westerse wereld en amerika...
En ja ik zie het ook als zijnde dat..
Wat raar in een andere topic over moskee veroordeel je het met alle krachten die je hebtquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:50 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Jaloers op een inferieure cultuur die hun valse religie aangrijpt voor geweld? Nee hoor, totaal niet.
je zou eerst antwoord geven op mijn eerste vraag waar wilders leugens verteld.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:52 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Jij zegt dat moslims ons provoceren met aanslagen, ik vraag daar voorbeelden van aangezien ik geen aanslag kan herinneren (ik zie theo van gogh namelijk niet als een aanslag maar als een moord).
Wilders heeft toch een soort van voorbeeldfunctie (quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat is het nut van cabaret? Van stukjes geschreven tekst in een blad of internet? Wat is het nut van het leven?
Waar maken mensen zich druk om. Ik neem wilders niet serieus met deze teksten maar wat kunnen een aantal mensen zich verschikkelijk lopen opnaaien omdat het weer eens over moslims gaat. Die man mag toch zijn eigen mening hebben?In dit geval over moslims maar ook over andere onderwerpen wat mij betreft.
Voor de derde keer: ik zeg niet dat hij leugens verteld?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:54 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
je zou eerst antwoord geven op mijn eerste vraag waar wilders leugens verteld.
laten we niet meerdere discussies in een topic starten want zo slim ben jij volgensmij niet.
Daarin zei ik alleen dat niet álle moslims klote zijn. Met een beetje goed zoeken moeten er toch 3 of 4 goede te vinden zijn.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:53 schreef Meki het volgende:
[..]
Wat raar in een andere topic over moskee veroordeel je het met alle krachten die je hebt
en nu als het over Moslims gaat ga je het lopen te verdedigen en goed keuren
Oh daarom mag het niet?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:54 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Wilders heeft toch een soort van voorbeeldfunctie () en dit er duidelijk een, een slechte welteverstaan
Wel om beledigende grapjes te maken over ze?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:55 schreef spoor4 het volgende:
[..]
Omdat ik het niet normaal vind om mensen te bedreigen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hou toch op en geef het toe punt uitquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:55 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Daarin zei ik alleen dat niet álle moslims klote zijn. Met een beetje goed zoeken moeten er toch 3 of 4 goede te vinden zijn.
Iemand die zomaar iets roept hoort niet in de politiek thuis..quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:56 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Oh daarom mag het niet?![]()
Iemand anders mag het dus wel roepen?
Dat mensen zich zo druk maken wat die man roept.![]()
Wilders wel want hij weet de reacties daaropquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:55 schreef spoor4 het volgende:
[..]
Omdat ik het niet normaal vind om mensen te bedreigen.
het nut is dat mensen zich realiseren dat de islam een gewelddadig geloof is en het einde van alles wat we tot nu toe in het westen hebben opgebouwd aan humaniteit en verdraagzaamheid.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:54 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Voor de derde keer: ik zeg niet dat hij leugens verteld?
En voor de derde keer de vraag: wat was het nut?
Nee, maar dat is geen rechtvaardiging voor bedreiging.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:56 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Wel om beledigende grapjes te maken over ze?
Nu doe je het weer! Typisch een moslimgedachte!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:57 schreef Meki het volgende:
[..]
Wilders wel want hij weet de reacties daarop
Bedreigen hij vraagt ernaar
Door het verleden van een profeet op te halen? Het Christendom was vroeger een en al liefdadigheid? En De Duitsers waren zo'n 70 jaar geleden foute mensen, moet ik dit maar stees herhalen en eraan toeveogen dat alle Duitsers net zoals Hitler zijn?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:58 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
het nut is dat mensen zich realiseren dat de islam een gewelddadig geloof is en het einde van alles wat we tot nu toe in het westen hebben opgebouwd aan humaniteit en verdraagzaamheid.
mensen vergeten dat snel en dus moet je voor mensen zoals jouw dat keer op keer herhalen.
dat hitler en zijn nsdap aan de macht kwamen was ook te wijtten aan de lakse houding van mensen en politici.
de tekenen waren al ruim voor 1939 daar dat hitler geweldadig was en iedereen liet hem zijn gang gaan, netzoals bij de islam.
Dus is het goed te keuren wat Wilders doet?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:59 schreef spoor4 het volgende:
[..]
Nee, maar dat is geen rechtvaardiging voor bedreiging.
Als dat zijn overtuiging is mag hij dat prima roepen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:57 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Iemand die zomaar iets roept hoort niet in de politiek thuis..
Oog om oog maakt iedereen blind.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:57 schreef Meki het volgende:
[..]
Wilders wel want hij weet de reacties daarop
Bedreigen hij vraagt ernaar
Dat zeg ik toch niet?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:00 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dus is het goed te keuren wat Wilders doet?
Hij mag zeggen wat ie wilt jaquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:00 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dus is het goed te keuren wat Wilders doet?
Open er een topic over in TTK ofzoquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:01 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Iedereen zou het boek “The truth about Muhammad” moeten lezen.
Dit rechtvaardigt bedreigingenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:59 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nu doe je het weer! Typisch een moslimgedachte!
Alsof dit bedreigen rechtvaardigt, kom op zeg!
Beetje laf om je daar steeds achter te verschuilen. Het heeft geen enkele bijdrage door deze dingen weer op te rakelen. Echter zijn de gevolgen er wel, namelijk dat een grote groep ermee wordt geraakt. Dat maakt kennelijk niets uit, want wij superieuren uit het westen mogen toch alles doen en laten wat we lekker zelf willen?quote:
Heel Nederland zegt en doet niks tegen hem...quote:
de duitsers en de christenen vertonen toch geen verkeerde tekenen of wel?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:59 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Door het verleden van een profeet op te halen? Het Christendom was vroeger een en al liefdadigheid? En De Duitsers waren zo'n 70 jaar geleden foute mensen, moet ik dit maar stees herhalen en eraan toeveogen dat alle Duitsers net zoals Hitler zijn?
Dank je voor deze reactie. Die bewaren we.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:03 schreef Meki het volgende:
Dit rechtvaardigt bedreigingen
want hij vraagt er zelf om
Waarom haalt hij de profeet erbij ?? in deze tijd ?? voor een doel
Moslims boos maken
In zijn eigen land en zo lang hij zich weet te houden aan de geldende wet lijkt mij dat niet zo vreemd.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:03 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Beetje laf om je daar steeds achter te verschuilen. Het heeft geen enkele bijdrage door deze dingen weer op te rakelen. Echter zijn de gevolgen er wel, namelijk dat een grote groep ermee wordt geraakt. Dat maakt kennelijk niets uit, want wij superieuren uit het westen mogen toch alles doen en laten wat we lekker zelf willen?
Niks laf. Dat is gewoon vrijheid van meningsuiting. Die niet aan banden hoeft gelegd te worden omdat een bepaalde groep er pissig over wordt. Nou en, dan negeren ze het toch lekker. Of ze rotten op, nog beter.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:03 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Beetje laf om je daar steeds achter te verschuilen. Het heeft geen enkele bijdrage door deze dingen weer op te rakelen. Echter zijn de gevolgen er wel, namelijk dat een grote groep ermee wordt geraakt. Dat maakt kennelijk niets uit, want wij superieuren uit het westen mogen toch alles doen en laten wat we lekker zelf willen?
bewaar maarquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:05 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dank je voor deze reactie. Die bewaren we.
Je bent dus geen haar beter dan dat rellende moslimtuig, je denkt precies hetzelfde.
Waarom moet je iets tegen Wilders doen? Laat hem toch kletsen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:04 schreef Meki het volgende:
[..]
Heel Nederland zegt en doet niks tegen hem...
hij kan zijn gang door gaan
en als iemand iets uit de moskee zegt is NL rep en roer
Nu slaapt iedereen weer lekker door
Ik vind dat hij mag zeggen wat hij wilt. Dat is de vrijheid die we hier hebbenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:06 schreef Meki het volgende:
[..]
bewaar maar
jij bent geen haar beter dan Wilders
jij wilt het niet afkeuren maar gaan verdedigen
als moslims als boos worden om zo'n simpel figuur als wilders (zoals jij zelf beweerd), dan is er toch iets goed mis met die moslims of niet dan?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:07 schreef TimmyAsd het volgende:
Nogmaals, en ik vind het raar dat de stemmers op Wilders dit niet opvallen, Wilders haalt dingen op waarbij het doel voor iedereen niet duidelijk is. Hij wil wat doen aan moslims / islam omdat hij er kennelijk bang voor is, maar op een manier dat erg kinderachtig is, erg onprofessioneel is en ook nog eens niet de juiste is..
laat hem toch kletsenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:07 schreef spoor4 het volgende:
[..]
Waarom moet je iets tegen Wilders doen? Laat hem toch kletsen.
Of leg uit waarom je het niet met hem eens bent.
Boos worden of bedreigen schiet je niks mee op. Dat versterkt alleen maar zijn aanhang.
Je wilt het dus niet eens begrijpen. Prima, maar een burgeroorlog heeft 2 schuldigen. Hoop dat je dan nog lekker kan slapen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:06 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Niks laf. Dat is gewoon vrijheid van meningsuiting. Die niet aan banden hoeft gelegd te worden omdat een bepaalde groep er pissig over wordt. Nou en, dan negeren ze het toch lekker.
Dat gaat niet gebeuren, sterker nog, over een jaar of 30 zijn ze ook in jouw woonplaats in de meerderheid. En dan drukken ze wel hun zin door, omdat ze dan al jaren door mensen als WIlders onnodig zijn zwartgemaakt.quote:Of ze rotten op, nog beter.
Jij vindt escalatie en provocatie niet ergquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:08 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik vind dat hij mag zeggen wat hij wilt. Dat is de vrijheid die we hier hebben
Jij vindt dat het bedreigingen rechtvaardigt. Een typische primitieve moslimgedachte die hier geen plaats hoort te hebben.
als de mensen daar voor willen kiezen is dat hun goed recht.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:09 schreef Meki het volgende:
[..]
laat hem toch kletsen
met zijn leugens probeert hij meer macht te krijgen .
een racist die met leugens en provocatie door kan gaan met zijn macht binnen tweede kamer ??
Dat is een oude auteur dan.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:01 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Iedereen zou het boek “The truth about Muhammad” moeten lezen. Vooral diegenen die nog een positief beeld willen neerzetten van Mohammed de profeet als zijnde niet-moslim.
Als je hem gaat bedreigen krijgt ie alleen nog maar meer aandacht.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:09 schreef Meki het volgende:
[..]
laat hem toch kletsen
met zijn leugens probeert hij meer macht te krijgen .
een racist die met leugens en provocatie door kan gaan met zijn macht binnen tweede kamer ??
Het gaat toch niet om het feit dat Wilders een simpel figuurtje is? Dat figuurtje heeft op de een of andere manier wel een grote achterban..quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:09 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
als moslims als boos worden om zo'n simpel figuur als wilders (zoals jij zelf beweerd), dan is er toch iets goed mis met die moslims of niet dan?
Het is geen provocatie. Dat maken de moslims ervan en zij laten het escaleren.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:10 schreef Meki het volgende:
Jij vindt escalatie en provocatie niet erg
en dat is een typische extreem rechtse gedachte
dus met andere woorden:quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:09 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Je wilt het dus niet eens begrijpen. Prima, maar een burgeroorlog heeft 2 schuldigen. Hoop dat je dan nog lekker kan slapen.
[..]
Dat gaat niet gebeuren, sterker nog, over een jaar of 30 zijn ze ook in jouw woonplaats in de meerderheid. En dan drukken ze wel hun zin door, omdat ze dan al jaren door mensen als WIlders onnodig zijn zwartgemaakt.
Eigen schuld, dikke bult enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |