Lezen, misschien? Het is een uitspraak van het Europese Hof. nederland is gebonden aan die uitspraken. Klaarblijkelijk heeft een Nederlandse rechter de eis afgewezen en is deze man naar Luxemburg gegaan.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:47 schreef timmeeeh het volgende:
Tja, dat heb je in een rechtstaat.
Ik maak me er niet al te druk om.
Europees niveau of nationaal niveau daargelaten lijkt het me vrij duidelijk wat ik bedoel.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:48 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Lezen, misschien? Het is een uitspraak van het Europese Hof. nederland is gebonden aan die uitspraken. Klaarblijkelijk heeft een Nederlandse rechter de eis afgewezen en is deze man naar Luxemburg gegaan.
En wat dan nog? Jaag die hufter ook maar gewoon een kogel door zn kop.quote:is hij onmenselijk behandeld?
rechtstaat ?quote:Op zondag 11 maart 2007 19:47 schreef timmeeeh het volgende:
Tja, dat heb je in een rechtstaat.
Ik maak me er niet al te druk om.
Nee, vertel eens?quote:Op zondag 11 maart 2007 19:52 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Europees niveau of nationaal niveau daargelaten lijkt het me vrij duidelijk wat ik bedoel.
idd.. De EU heeft zijn nut weer bewezenquote:Op zondag 11 maart 2007 19:48 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Lezen, misschien? Het is een uitspraak van het Europese Hof. nederland is gebonden aan die uitspraken. Klaarblijkelijk heeft een Nederlandse rechter de eis afgewezen en is deze man naar Luxemburg gegaan.
je disinformatie werkt nietquote:Op zondag 11 maart 2007 20:36 schreef Yildiz het volgende:
Er is wel héél erg veel informatie weggelaten.
Informatie die bijvoorbeeld wordt weggelaten..quote:Op zondag 11 maart 2007 21:48 schreef oerkapoet het volgende:
[..]
je disinformatie werkt niet
hier is het krantenknipseltje
ow ?
[afbeelding]
Dat niet, wat ik wel wil zeggen is dat het een ***krant is.quote:
Daar wordt wel op gereageerd, namelijk dat er een hele hoop van de achtergrond ontbreekt en de Telegraaf kennende gebeurt het wel vaker dat belangrijke informatie achterwege blijft. Verder is het weer typisch dat het delict dat die man heeft gepleegd niet relevant is in deze zaak en dat wordt dan weer wel vermeld.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:54 schreef oerkapoet het volgende:
typisch, jullie reageren alleen op de telegraaf, maar niet wat er is gebeurd, triest, diep triest
Sigaretten kopen ofzo.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:56 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Wat kan hij doen met die 2500 euro?
Koel even af wil je.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:57 schreef oerkapoet het volgende:
* deleted *
wat een jankopmerking...quote:Op zondag 11 maart 2007 21:51 schreef oerkapoet het volgende:
wat ik zo knap vind, volgens veel mensen hebben mensen die een ''racistische'' mening hebben geen rechten maar verkrachters en moordenaars wel.....................
Ok, ga dan maar doorquote:Op zondag 11 maart 2007 22:03 schreef oerkapoet het volgende:
[..]
nee![]()
ik ben niet de racistische buitenlandse verkrachter
Tja zo zijn linkse rackers nou eenmaal. Die titanium plaat voor hun kop is onverwoestbaarquote:Op zondag 11 maart 2007 21:51 schreef oerkapoet het volgende:
wat ik zo knap vind, volgens veel mensen hebben mensen die een ''racistische'' mening hebben geen rechten maar verkrachters en moordenaars wel.....................
och heb je hem ook weer hoor.... met zijn "boehoehoe links" gebeuren. het heeft geen reet te maken met links...quote:Op zondag 11 maart 2007 22:05 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Tja zo zijn linkse rackers nou eenmaal. Die titanium plaat voor hun kop is onverwoestbaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |