Sigaretten kopen ofzo.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:56 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Wat kan hij doen met die 2500 euro?
Koel even af wil je.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:57 schreef oerkapoet het volgende:
* deleted *
wat een jankopmerking...quote:Op zondag 11 maart 2007 21:51 schreef oerkapoet het volgende:
wat ik zo knap vind, volgens veel mensen hebben mensen die een ''racistische'' mening hebben geen rechten maar verkrachters en moordenaars wel.....................
Ok, ga dan maar doorquote:Op zondag 11 maart 2007 22:03 schreef oerkapoet het volgende:
[..]
nee![]()
ik ben niet de racistische buitenlandse verkrachter
Tja zo zijn linkse rackers nou eenmaal. Die titanium plaat voor hun kop is onverwoestbaarquote:Op zondag 11 maart 2007 21:51 schreef oerkapoet het volgende:
wat ik zo knap vind, volgens veel mensen hebben mensen die een ''racistische'' mening hebben geen rechten maar verkrachters en moordenaars wel.....................
och heb je hem ook weer hoor.... met zijn "boehoehoe links" gebeuren. het heeft geen reet te maken met links...quote:Op zondag 11 maart 2007 22:05 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Tja zo zijn linkse rackers nou eenmaal. Die titanium plaat voor hun kop is onverwoestbaar
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |