quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:40 schreef Maikalo het volgende:
Oh, fuck het moet natuurlijk nummer 59 zijn![]()
Mod please help![]()
ja volgens mij wel maar pin me er niet op vastquote:
quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:13 schreef Mwanatabu het volgende:
Tsssk mij niet laten winnen en jullie dan ook nog in een ander topic verstoppen he!?
En mij minpunten gevenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:13 schreef Mwanatabu het volgende:
Tsssk mij niet laten winnen en jullie dan ook nog in een ander topic verstoppen he!?
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:29 schreef Bayswater het volgende:
Beschouw had maar zeer matig mijn heg geknipt, afraffelen noemen we dat buurman. Vandaar buiten de prijzen.![]()
quote:Op zondag 4 maart 2007 00:43 schreef Beschouw het volgende:
[..]
[afbeelding]
Heb je een hele dag je best gedaan, krijg je stank voor dank![]()
Jij zei toch zelf dat ik een toegang tot de voordeur vrij moest houden?quote:Op zondag 4 maart 2007 03:33 schreef Bayswater het volgende:
Dat stuk was inderdaad prima gedaan Beschouw, maar kijk nou eens naar dat stuk dat je vanmiddag hebt gedaan![]()
[afbeelding]
quote:
Ja, ja. En dan van jou zeker ook geen punten krijgen? Bekijk het maar!quote:Op zondag 4 maart 2007 21:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
Heey Beschouw, ik heb geen heg, maar de tuin ziet er na een laffe winter als deze ook niet meer zo jofel uit!![]()
Ik ben heel loyaal wat dat betreft! Heb ik je ooit wel eens teleurgesteld?quote:Op zondag 4 maart 2007 21:38 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ja, ja. En dan van jou zeker ook geen punten krijgen? Bekijk het maar!
Dat niet. Maar na de streek van Bayswater vertrouw ik niemand meer.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik ben heel loyaal wat dat betreft! Heb ik je ooit wel eens teleurgesteld?
Dus ik moet het vertrouwen weer langzaam opbouwen, no problem!quote:Op zondag 4 maart 2007 21:47 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Dat niet. Maar na de streek van Bayswater vertrouw ik niemand meer.
quote:ruud_fr
Bij Ferdinand het snorretje, zelf de groet en ook de winnende goal in blessuretijd. Ja, O'Shea is een echte.
quote:TheVulture
O'Shea: "ruik je de geur van succes Rio?"
Ferdinand: "Ik ruik meer de geur van iemand die vergeten is om toiletpapier te gebruiken"
quote:Bjoro
Hee Ferdinand, ruik eens.........met de groeten van je vriendin !!
De opmaak is hier te vinden.quote:Kabuto_Raiger
Is 't echtquote:Op zondag 4 maart 2007 21:57 schreef Beschouw het volgende:
En alweer een debutant die met de poedelprijs aan de haal gaat.![]()
quote:Op zondag 4 maart 2007 22:00 schreef Beschouw het volgende:
Ontgroening heet dat toch?
Zeg dat welquote:Op zondag 4 maart 2007 22:19 schreef TheVulture het volgende:
Weer een podiumplek.... hele goede week dit
erop en erover noemen ze datquote:
Bjoro is denk ik niet echt online meer op dit uurquote:Op zondag 4 maart 2007 23:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
Schop die winnaar nou maar voor z'n kloten dat ie een nieuwe foto gaat plaatsen!
quote:Op maandag 5 maart 2007 00:05 schreef Zjakkie het volgende:
[afbeelding]
Cocu liet wel een hele harde scheet
lees de andere inzendingen ff doorquote:Op maandag 5 maart 2007 17:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
[afbeelding]
Medespelers zeer verbaasd na het doorkomen van eerste tandje van Persie
Ik zie er alleen maar eentje over een verstandskies. Waar was jij de vorige keer dat iemand een onderschrift plaatste die verdomd veel op die van mij leek???quote:
Hans Teeuwenquote:Op maandag 5 maart 2007 16:23 schreef ruud_fr het volgende:
[afbeelding]
Van Persie: "Ik ben een mongool, alles wat ik doe is toch wel leuk".
Robben: "Met zo'n instelling blijf je zwakzinnig".
Tering jij hebt ook om de 3 uur een nieuwe avatarquote:
om de 10 sec zelfs als je snel F5'tquote:Op maandag 5 maart 2007 18:29 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Tering jij hebt ook om de 3 uur een nieuwe avatar
Ookal is deze wel gruwelijk, 1 van de beste momenten van Bergkamp![]()
Verdomdquote:Op maandag 5 maart 2007 18:35 schreef toma het volgende:
[..]
om de 10 sec zelfs als je snel F5't
elke keer als je refresht heb ik een andere
zal ik niet gezien hebbenquote:Op maandag 5 maart 2007 17:25 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik zie er alleen maar eentje over een verstandskies. Waar was jij de vorige keer dat iemand een onderschrift plaatste die verdomd veel op die van mij leek???
fraai, heb je daar een scriptje van?quote:Op maandag 5 maart 2007 18:35 schreef toma het volgende:
[..]
Gaaf gedaan, en nog een behoorlijk aantal ook, stuk of 6 ofzo?quote:Op maandag 5 maart 2007 18:35 schreef toma het volgende:
[..]
Netjes gedaanquote:Op maandag 5 maart 2007 18:35 schreef toma het volgende:
[..]
quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 | $folder = '.'; $extList = array(); $extList['gif'] = 'image/gif'; $extList['jpg'] = 'image/jpeg'; $extList['jpeg'] = 'image/jpeg'; $extList['png'] = 'image/png'; $img = null; if (substr($folder,-1) != '/') { $folder = $folder.'/'; } if (isset($_GET['img'])) { $imageInfo = pathinfo($_GET['img']); if ( isset( $extList[ strtolower( $imageInfo['extension'] ) ] ) && file_exists( $folder.$imageInfo['basename'] ) ) { $img = $folder.$imageInfo['basename']; } } else { $fileList = array(); $handle = opendir($folder); while ( false !== ( $file = readdir($handle) ) ) { $file_info = pathinfo($file); if ( isset( $extList[ strtolower( $file_info['extension'] ) ] ) ) { $fileList[] = $file; } } closedir($handle); if (count($fileList) > 0) { $imageNumber = time() % count($fileList); $img = $folder.$fileList[$imageNumber]; } } if ($img!=null) { $imageInfo = pathinfo($img); $contentType = 'Content-type: '.$extList[ $imageInfo['extension'] ]; header ($contentType); readfile($img); } else { if ( function_exists('imagecreate') ) { header ("Content-type: image/png"); $im = @imagecreate (100, 100) or die ("Cannot initialize new GD image stream"); $background_color = imagecolorallocate ($im, 255, 255, 255); $text_color = imagecolorallocate ($im, 0,0,0); imagestring ($im, 2, 5, 5, "IMAGE ERROR", $text_color); imagepng ($im); imagedestroy($im); } } ?> |
12 zelfs ;)quote:Op maandag 5 maart 2007 18:54 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Gaaf gedaan, en nog een behoorlijk aantal ook, stuk of 6 ofzo?
tnxquote:Op maandag 5 maart 2007 19:23 schreef toma het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
php voor Avatars, Help!
[..]
12 zelfs![]()
er komen er steeds meer bij
quote:
quote:-Zjakkie-
-Cocu liet wel een hele harde scheet-
quote:-toma-
-Van Persie demonstreert wat hij deed toen hij de rotterdamse dame zijn hotelkamer in sleurde-
quote:-TheVulture-
-Van Persie: "Nou jongens, jullie mogen het zeggen, in welke gat van Arjen zal ik mijn vuist stoppen?"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-SuperRogier-
-Heitinga, Cocu en Robben in koor: "Gozer, heb JIJ gescoord? " -
to say the least!quote:Op maandag 5 maart 2007 21:12 schreef SuperRogier het volgende:
De top 3 laat wel erg het niveau grappen doorschemeren wat je grappig vindt![]()
Zo afgezaagd zulk soort grappen, flauw, maargoed, ik weet genoegquote:
Ik pas me snel aanquote:Op maandag 5 maart 2007 21:12 schreef SuperRogier het volgende:
De top 3 laat wel erg het niveau grappen doorschemeren wat je grappig vindt![]()
Haha en velen met jou! Ik dacht juist origineel te zijn met een grap die niet in die richting zat!quote:Op maandag 5 maart 2007 21:15 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Zo afgezaagd zulk soort grappen, flauw, maargoed, ik weet genoeg![]()
![]()
![]()
![]()
De volgende keer zal ik er rekening mee houden als ie jureerd![]()
![]()
waardeer het wel hoor dat je je niet schaart onder de 'platvoerse' van dit topic, ik vond het alleen niet zo grappig.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
Haha en velen met jou! Ik dacht juist origineel te zijn met een grap die niet in die richting zat!
jureert, met een t dus!
quote:Op maandag 5 maart 2007 21:30 schreef Beschouw het volgende:
Als Bjoro nog eens wint, zet ik onder zijn foto (geeft niet welke hij plaatst) kont, pies, poep.![]()
Had ik toch maar iets in de geest gedaan met "gangbang"quote:Op maandag 5 maart 2007 21:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Haha en velen met jou! Ik dacht juist origineel te zijn met een grap die niet in die richting zat!
jureert, met een t dus!
quote:Op maandag 5 maart 2007 21:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
[afbeelding]
TheVulture dolgelukkig met Troffee Fok! Voetbalfoto-onderschrift competitie
Je speelt veel te degelijk om zo'n voorsprong nog uit handen te gevenquote:
quote:Op maandag 5 maart 2007 21:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je speelt veel te degelijk om zo'n voorsprong nog uit handen te gevenJe lijkt PSV wel
quote:Op maandag 5 maart 2007 22:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
Nee, nog 3 maanden idd. Misschien kom je wel onder een auto
Ik zeg toch dat je wint? Dan kom je juist níet onder een auto.quote:
nou vooruit danquote:Op maandag 5 maart 2007 22:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat je wint? Dan kom je juist níet onder een auto.
Op het randje, maar wel erg leuk.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:20 schreef gebruikersnaam het volgende:
[afbeelding]
Urn dode agent voetbalrellen trots aan publiek getoond
Geef mij maar slappe, platte en sexistische humorquote:Op maandag 5 maart 2007 22:25 schreef Beschouw het volgende:
Op het randje, maar wel erg leuk.Hou wel van die harde humor.
Zo zie je maar: smaken verschillen. Dat maakt dit topic zo leuk.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:29 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Geef mij maar slappe, platte en sexistische humor
Oh echt??? Niets van gemerkt nog!quote:Op maandag 5 maart 2007 22:29 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Geef mij maar slappe, platte en sexistische humor
quote:Op maandag 5 maart 2007 22:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Oh echt??? Niets van gemerkt nog!![]()
zie ook de PI ..... ben eigenlijk meer van de droge humor...maar kwam die niet tegen in de inzendingen ...helaasquote:
djembee ?quote:Op maandag 5 maart 2007 23:18 schreef Promovendus het volgende:
[afbeelding]
Winnaar WK Djembee dolgelukkig
djembelequote:
Inderdaadquote:Op maandag 5 maart 2007 21:12 schreef SuperRogier het volgende:
Daar hou ik je aanquote:Op maandag 5 maart 2007 21:30 schreef Beschouw het volgende:
Als Bjoro nog eens wint, zet ik onder zijn foto (geeft niet welke hij plaatst) kont, pies, poep.![]()
Hij kan inderdaad net, maar zeker origineelquote:Op maandag 5 maart 2007 22:25 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Op het randje, maar wel erg leuk.Hou wel van die harde humor.
Hoi DNA'tje, was je ons kwijt?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:14 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[afbeelding]
Cambiasso toont met gemengde trots het object waarmee hij door boze supporters bekogeld is
hoi mensen![]()
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
[afbeelding]
Italiaanse Theo Maassen bekent lachend schuld
behoeft geen uitleg toch?
quote:Op maandag 5 maart 2007 22:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
Tenzij je vitessezuid de poedelprijs geeft, die jongen heeft ondertussen moordneigingen
beetje verveling enzo rondom dit gedoe, maar er komen weer leuke, inspiratievolle fotos langsquote:
Of hoe heet dat mensquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
Sugar Lee Hooker? Denk niet dat die aan geld komt.
je hebt nog 1 uur en een kwartier om daar achter te komenquote:
quote:Maikalo
Cambiasso's ogen gaan al glimmen als hij weet aan wie hij deze beker mag overhandigen. Sugar Lee Hooper staat al te popelen voor ontvangstneming beker in de klasse: meest populaire kapsel onder suicidale popdiva's.
quote:vrolijke-frits
Italiaanse Theo Maassen bekent lachend schuld
quote:gebruikersnaam
Urn dode agent voetbalrellen trots aan publiek getoond
De opmaak is hier te vinden.quote:SuperRogier
Cambiasso: "Ja en nu..?"
Eensch!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
Terechte winnaar imo
Ja dat wel, al moet ik zeggen dat die van vitessezuid ook wel erg dichtbij kwam imoquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:23 schreef ruud_fr het volgende:
terechte poedel ook
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
Die van vitessezuid komt altijd dichtbij
Werden anders best leuke dingen bij verzonnenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:47 schreef SuperRogier het volgende:
Ik kan beter ermee stoppen, ik hou geen punten over zo
Was ook een stomme foto, puh![]()
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
In dit topic dien je niet tweede of derde te zeggen, maar tweedst en derdst! Get it?
correctie, het waren er maar 34quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
Het is je vergeven, mits met goedkeuring van de 'Pater Familias' Beschouw natuurlijk!
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
Die van vitessezuid komt altijd dichtbij
zal komende ronde wel weer worden goedgemaakt.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Eensch!
Tweedst
[..]
Ja dat wel, al moet ik zeggen dat die van vitessezuid ook wel erg dichtbij kwam imo![]()
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:33 schreef vitessezuid113 het volgende:
[afbeelding]
Das balen nu heeft gebruikersnaam alweer gewonnen.
Ook terug van weggeweestquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:12 schreef BB-King het volgende:
...
Vet coolquote:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:55 schreef gebruikersnaam het volgende:
ik zie al genoeg kanshebbers voor de poedelprijs.Dus die inzendingen kunnen stoppen.
dischlektsyquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
Synchroom?Maken ze daar kranen van ofzo?
Daar hebben ze de Word-spellingcheck voor uitgevondenquote:
quote:-Bayswater-
-Siamese voetbaltweeling staat voor paal-
quote:-HPayne-
-Tegenstanders doen sportief mee met de goaltune de kabouterdans-
quote:-Maikalo
-
-9.5 punten voor rood/wit en slechts 6.7 voor blauw/zwart bij WK synchroonlopen-
De opmaak is hier te vinden.quote:-vitessezuid113-
-Das balen nu heeft gebruikersnaam alweer gewonnen.-
Hij heeft hem de afgelopen keren met geluk ontlopen. maar hier kon ik echt niet om heen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:23 schreef toma het volgende:
hmm... ik had alleen de poedelprijs goed gegokt![]()
maar dt is ook niet zo moeilijk.
over de uitslag is nog nooit iemand het over eens geweestquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
Dus omdat je er zelf ook opkwam, heeft die gewonnen? opmerkelijk...
quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
Dus omdat je er zelf ook opkwam, heeft die gewonnen? opmerkelijk...
jij had zelf graag de poedel gehad?.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:31 schreef Beschouw het volgende:
Klopt zoals gewoonlijk weer niks van deze prijsuitreiking
quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:31 schreef Beschouw het volgende:
ga nou niet zeggen dat je deze niet zag aankomen.quote:
Tuurlijk niet. Dat recht is voorbehouden aan vitessezuid113quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:33 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
jij had zelf graag de poedel gehad?.
poep, pies, en sex grappen moet echt goe zijn, anders worden ze banaalquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:38 schreef toma het volgende:
ik vond die van vrolijke frits eigelijk wel goed
Nouwww..quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:40 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
poep, pies, en sex grappen moet echt goe zijn, anders worden ze banaal
iddquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:31 schreef Beschouw het volgende:
Bij jou had ik dat wel kunnen verwachten ja , de volgende keer dat jij wint kan ik beter net zo laf zijn om niet mee te doen , maar eerst 3 tegenstrijdige antwoorden over die poedelprijs , ach ik er verder geen woorden meer aan vuil maken , wat een triest ventje ben jij zeg zegquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:34 schreef gebruikersnaam het volgende:
ga nou niet zeggen dat je deze niet zag aankomen.![]()
probeer het eens met humor, misschien win je dan wel. en deze poedel was volkomen terecht.quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:18 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
idd
[..]
Bij jou had ik dat wel kunnen verwachten ja , de volgende keer dat jij wint kan ik beter net zo laf zijn om niet mee te doen , maar eerst 3 tegenstrijdige antwoorden over die poedelprijs , ach ik er verder geen woorden meer aan vuil maken , wat een triest ventje ben jij zeg zeg![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:26 schreef gebruikersnaam het volgende:
Ook zat Vulture dicht tegen een podiumplek aan.
en Cruz is zeker een kleinzoon van de ondergedoken duitse oorlogsmisdadiger Krusch.quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:48 schreef TheVulture het volgende:
[afbeelding]
Spelers Inter"NAZI"onale ontketenen klopjacht volgens oud-Duits gebruik
Ik wilde ook nog een opmerking maken over een Cruquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:38 schreef toma het volgende:
[..]
en Cruz is zeker een kleinzoon van de ondergedoken duitse oorlogsmisdadiger Krusch.
Dank!quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:38 schreef toma het volgende:
ik vond die van vrolijke frits eigelijk wel goed
quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:40 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
poep, pies, en sex grappen moet echt goe zijn, anders worden ze banaal
Heeft er niks mee te maken toen je won wist je dat je hem al aan mij ging geven , ( wat je altijd doet ) waaromquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:21 schreef gebruikersnaam het volgende:
probeer het eens met humor, misschien win je dan wel. en deze poedel was volkomen terecht.
Het overstijgt het leven wellicht.quote:
een waarheid gelijk een koe!quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:12 schreef Beschouw het volgende:
Hangt dit topic dan niet van vriendjespolitiek aan elkaar?![]()
heeft er niks mee te maken. jij hebt bij mij net zoveel kans op de poedel als andere,quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:34 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Heeft er niks mee te maken toen je won wist je dat je hem al aan mij ging geven , ( wat je altijd doet ) waaromdat zal jij wel weten.
op de poedelprijsquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
Nee hoor, doe maar rustig aan. Maak ik meer kans
quote:existenz
Herman A. bleek de les streaken maar half gevolgd te hebben.
quote:Beschouw
Feyenoordverleden Cruz borrelt weer op
quote:waterreus23
Reservekeeper Valencia: 'Ik mag dan wel wissel zijn, maar tijdens de wedstrijden heb ik al jullie moeders gepakt
De opmaak is hierte vinden.quote:-Schorpioen-
Gebruikersnaam wordt achterna gezeten na wederom een slecht jury rapport.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hoezo stak de winnaar er met kop en schouders bovenuit? Deed mn mondhoeken juist omlaag gaan...
Vriendjespolitiek, bla bla
Je was weg, schnol!quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hoezo stak de winnaar er met kop en schouders bovenuit? Deed mn mondhoeken juist omlaag gaan...
Vriendjespolitiek, bla bla
ssssssssst.quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:09 schreef Maikalo het volgende:
Zeuren heeft geen zin, ik ben er lekker toch niet vanavond![]()
Wat wil je met zo'n naamquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:09 schreef Maikalo het volgende:
De winnaar stak er met kop en schouder boven uit
Denk het welquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:12 schreef TheVulture het volgende:
komt er nog een nieuwe pic?
Jou naam zal dan wel niet grappig zijnquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:46 schreef gebruikersnaam het volgende:twee keer een poedelprijs omdat men grappig met mijn naam wil zijn.
Duurt ook langquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:32 schreef waterreus23 het volgende:
jaja, ik ga hem zoeken
Leukquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:39 schreef waterreus23 het volgende:
[afbeelding]
Veel succes, de uitslag morgen tussen 20:00 en 21:00.
Tevens wil ik even dit mededelen:
- Ik doe af en toe mee met de onderschrift competitie en win zelden tot nooit, Laat staan dat ik mensen hier ken die met mij aan vriendjespolitiek doen
- Ten tweede de laatste keren dat ik de onderschriften moest beordelen heb ik allemaal negatieve dingen naar me kop geslingerd gekregen. Daardoor wordt het beordelen van de onderschriften een stuk minder leuk.
Voetbalfoto-onderschrift competitie #59: Winst in extra tijdquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:38 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Namen noemen graag. Trek ik er stiekem een paar punten bij hen af.
Ik vind de foto eigenlijk wel treffendquote:
je bent toch niet bang voor hondenquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:43 schreef Beschouw het volgende:
O, jouw vriendje. Daar trek ik geen punten af. Die vent woont tegenover mij en heeft een grote hond.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:30 schreef SuperRogier het volgende:
[afbeelding]
[flauw]U wilt hier rechtsaf slaan, mag dat?[/flauw]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |