quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:40 schreef Maikalo het volgende:
Oh, fuck het moet natuurlijk nummer 59 zijn![]()
Mod please help![]()
ja volgens mij wel maar pin me er niet op vastquote:
quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:13 schreef Mwanatabu het volgende:
Tsssk mij niet laten winnen en jullie dan ook nog in een ander topic verstoppen he!?
En mij minpunten gevenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:13 schreef Mwanatabu het volgende:
Tsssk mij niet laten winnen en jullie dan ook nog in een ander topic verstoppen he!?
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:29 schreef Bayswater het volgende:
Beschouw had maar zeer matig mijn heg geknipt, afraffelen noemen we dat buurman. Vandaar buiten de prijzen.![]()
quote:Op zondag 4 maart 2007 00:43 schreef Beschouw het volgende:
[..]
[afbeelding]
Heb je een hele dag je best gedaan, krijg je stank voor dank![]()
Jij zei toch zelf dat ik een toegang tot de voordeur vrij moest houden?quote:Op zondag 4 maart 2007 03:33 schreef Bayswater het volgende:
Dat stuk was inderdaad prima gedaan Beschouw, maar kijk nou eens naar dat stuk dat je vanmiddag hebt gedaan![]()
[afbeelding]
quote:
Ja, ja. En dan van jou zeker ook geen punten krijgen? Bekijk het maar!quote:Op zondag 4 maart 2007 21:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
Heey Beschouw, ik heb geen heg, maar de tuin ziet er na een laffe winter als deze ook niet meer zo jofel uit!![]()
Ik ben heel loyaal wat dat betreft! Heb ik je ooit wel eens teleurgesteld?quote:Op zondag 4 maart 2007 21:38 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ja, ja. En dan van jou zeker ook geen punten krijgen? Bekijk het maar!
Dat niet. Maar na de streek van Bayswater vertrouw ik niemand meer.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik ben heel loyaal wat dat betreft! Heb ik je ooit wel eens teleurgesteld?
Dus ik moet het vertrouwen weer langzaam opbouwen, no problem!quote:Op zondag 4 maart 2007 21:47 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Dat niet. Maar na de streek van Bayswater vertrouw ik niemand meer.
quote:ruud_fr
Bij Ferdinand het snorretje, zelf de groet en ook de winnende goal in blessuretijd. Ja, O'Shea is een echte.
quote:TheVulture
O'Shea: "ruik je de geur van succes Rio?"
Ferdinand: "Ik ruik meer de geur van iemand die vergeten is om toiletpapier te gebruiken"
quote:Bjoro
Hee Ferdinand, ruik eens.........met de groeten van je vriendin !!
De opmaak is hier te vinden.quote:Kabuto_Raiger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |