nou vooruit danquote:Op maandag 5 maart 2007 22:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat je wint? Dan kom je juist níet onder een auto.
Op het randje, maar wel erg leuk.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:20 schreef gebruikersnaam het volgende:
[afbeelding]
Urn dode agent voetbalrellen trots aan publiek getoond
Geef mij maar slappe, platte en sexistische humorquote:Op maandag 5 maart 2007 22:25 schreef Beschouw het volgende:
Op het randje, maar wel erg leuk.Hou wel van die harde humor.
Zo zie je maar: smaken verschillen. Dat maakt dit topic zo leuk.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:29 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Geef mij maar slappe, platte en sexistische humor
Oh echt??? Niets van gemerkt nog!quote:Op maandag 5 maart 2007 22:29 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Geef mij maar slappe, platte en sexistische humor
quote:Op maandag 5 maart 2007 22:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Oh echt??? Niets van gemerkt nog!![]()
zie ook de PI ..... ben eigenlijk meer van de droge humor...maar kwam die niet tegen in de inzendingen ...helaasquote:
djembee ?quote:Op maandag 5 maart 2007 23:18 schreef Promovendus het volgende:
[afbeelding]
Winnaar WK Djembee dolgelukkig
djembelequote:
Inderdaadquote:Op maandag 5 maart 2007 21:12 schreef SuperRogier het volgende:
De top 3 laat wel erg het niveau grappen doorschemeren wat je grappig vindt![]()
Daar hou ik je aanquote:Op maandag 5 maart 2007 21:30 schreef Beschouw het volgende:
Als Bjoro nog eens wint, zet ik onder zijn foto (geeft niet welke hij plaatst) kont, pies, poep.![]()
Hij kan inderdaad net, maar zeker origineelquote:Op maandag 5 maart 2007 22:25 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Op het randje, maar wel erg leuk.Hou wel van die harde humor.
Hoi DNA'tje, was je ons kwijt?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:14 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[afbeelding]
Cambiasso toont met gemengde trots het object waarmee hij door boze supporters bekogeld is
hoi mensen![]()
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
[afbeelding]
Italiaanse Theo Maassen bekent lachend schuld
behoeft geen uitleg toch?
quote:Op maandag 5 maart 2007 22:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
Tenzij je vitessezuid de poedelprijs geeft, die jongen heeft ondertussen moordneigingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |