Daar kwam ik een minuut na het posten (toen ik het ging checken) ook achterquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:21 schreef DutchGooner het volgende:
Ik zie nu de standenlijst maar volgens mij klopt je TT niet dan![]()
Maar dan nogquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:25 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Die niet klopt aangezien we er 52 hebben
Leukquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Barry in de VI:
[[url=http://xs413.xs.to/xs413/07103/barryvi1.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://xs413.xs.to/xs413/07103/barryvi2.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
(klikken voor vergroting)
Een jeugdzonde, hij was een jaar of 8.quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:59 schreef DutchGooner het volgende:
Maguire is dus eik gewoon een kleine jood
Krijg effe lekker de tyfus, ik wil nu een opmerking maken, je weet wel welke maar ik hou mijn mond...quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:23 schreef fanneke het volgende:
Volgens mij was jij op die leeftijd ook voor Ajax of PSV.![]()
Of voor allebei, afhankelijk van wie bovenaan stond.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:31 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Krijg effe lekker de tyfus, ik wil nu een opmerking maken, je weet wel welke maar ik hou mijn mond...![]()
Ha, een nieuwe! Welkom.quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:39 schreef GSE het volgende:
Niet echt druk hier haha, maar dat is het helaas de laatste weken op M ook niet meer..
Misschien niet druk maar wel altijd super gezelligquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:39 schreef GSE het volgende:
Niet echt druk hier haha, maar dat is het helaas de laatste weken op M ook niet meer..
Doelde eigenlijk meer op het forum hierquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:52 schreef GSE het volgende:
Het is al die tijd dat IK er kom: vanaf 99/2000 altijd gezellig geweest ja, ondanks dat de resultaten SOMS wat minder zijn hehe
Ach dat maakt het toch gezellig hier....quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:56 schreef Yeahinho het volgende:
Gezellig? Hier?
Je vergeet de al jaren durende vete tussen DG en TR voor het gemak maar?
Ik ben sinds 99/2000 een vaste M-sider Ja.. en ben ook niet van plan om er te vertrekken eigenlijkquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:58 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Ach dat maakt het toch gezellig hier....![]()
Maar GSE je bent ook een vaste m-sider???
Ik ook niet.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:01 schreef GSE het volgende:
[..]
Ik ben sinds 99/2000 een vaste M-sider Ja.. en ben ook niet van plan om er te vertrekken eigenlijk![]()
en jij bent?quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:08 schreef Old-Skool het volgende:
GSE wie ben je?
Nou heb je iets boeiends te vertellen?quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:10 schreef GSE het volgende:
Jeffrey de trekvogel inderdaad, Hoezo haha?
Postte eerst als LANGE op M-side.com , maar er was al een lange.. en Trekvogel gebruikt niemand, kbedoel.. wie komt daar nou opquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:56 schreef Dylan Dog het volgende:
Jeffrey de trekvogel! Hoe kom je in vredesnaam aan die bijnaam of wil ik dat niet weten?
Effe omhoog scrollen GSEquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:17 schreef GSE het volgende:
van de week stond ook een mooi stuk over hem in de VI
quote:
Gift niks kut, vandaar ook die smilie...quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:20 schreef GSE het volgende:
[..]had ik dus niet gezien.. ben nieuw hier wajoh
![]()
Maar dat is natuurlijjk lang niet zo'n mooi stukske als over mij destijdsquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:16 schreef Dylan Dog het volgende:
Barry komt ook in de nieuwe Blue Life.
Zou weer eens tijd wordenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:48 schreef DutchGooner het volgende:
Goed nieuws, heb dagdienst geregeld dus ik ben er vanavond weer gewoon bij
Nee, want destijds was de auteur van een waanzinnig hoog niveau!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:50 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar dat is natuurlijjk lang niet zo'n mooi stukske als over mij destijds
Ik heb dat boek! Maar ga je er niet blij mee makenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:11 schreef TerroRobbie het volgende:
* Een club die handelt, geschiedenis F.C. den Bosch en voorlopers - Frans van Gaal (1997)
Dat boekje zoek ik, iemand die mij ermee blij kan maken?
Wat schuift het?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:11 schreef TerroRobbie het volgende:
* Een club die handelt, geschiedenis F.C. den Bosch en voorlopers - Frans van Gaal (1997)
Dat boekje zoek ik, iemand die mij ermee blij kan maken?
Zo bagger maar wel RBC genaderd tot op slechts 5 puntjesquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:29 schreef fanneke het volgende:
Gelukkig was Cambuur nog slechter.
Het is bij tijde dramatisch zoals er gespeeld wordt.
Ja, onvoorstelbaar.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:38 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zo bagger maar wel RBC genaderd tot op slechts 5 puntjes
ik hoef hem toch niet in te koppen?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Gouden wissel van Theo.
Ik had wel een timer gezet hoe lang het zou duren voordat de eerste zou happen. Maar helaasquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:45 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ik hoef hem toch niet in te koppen?
Maar goed, volgende week naar Veendam
Veel succes, een van de meest dramatische stadions van Nederland, met een toepasselijke naam ook.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:45 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ik hoef hem toch niet in te koppen?
Maar goed, volgende week naar Veendam
eentje sowieso.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 08:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Denk dat er weinig gaan.
Yup, dat is althans wat ik vandaag te horen kreegquote:Op zondag 11 maart 2007 23:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Cees weg?
Zou kunnen, weet ik nietquote:Stewards in staking?
Ik kwam ruim een half uur vantevoren binnen en werd ook niet gefouilleerd.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:51 schreef TerroRobbie het volgende:
WTFGenaaid, waarom?
Cees was altijd een goeie.
Ik werd vrijdag niet gefouilleerd maar wij kwamen pas 1 minuut voor tijd binnen. Anderen die wel op tijd waren?
quote:Fred v/d Hoorn aangevallen in eigen businessclub
DEN BOSCH (GPD) - FC Den Bosch won vrijdagavond, maar voor Fred van der Hoorn werd het geen prettig weekeinde.
De technisch manager werd na de wedstrijd aangevallen door een 'supporter' van zijn eigen club.
Zijn vrouw haalt een rol keukenpapier. ,,Moet je hem zien zitten, de bikkelharde verdediger. Een watje is 't.'' Ze bedoelt het lief, zelf begint ze trouwens ook te huilen. Het is ook wat: de bikkelharde verdediger van weleer en de huidige technisch manager van FC Den Bosch werd vrijdag in zijn business-club bij z'n stropdas gegrepen.
De feiten zijn op zich niet wereldschokkend, voorzitter Bert Kersten relativeert ze daarom ook. ,,Het is een vervelend incident geweest, maar we moeten het niet opblazen. Er is een man geweest, een broer van een sponsor, die is geflipt. Die man is al eens eerder buiten gezet. Hij schijnt vooral buiten het stadion door het lint te zijn gegaan, is met z'n kop door een glazen deur gelopen. De politie moest erbij komen. Maar het had niks met Fred te maken, al begrijp ik dat die helemaal over de zeik is.''
Dat klopt wel. Op deze prachtige zondagmiddag stromen bij Van der Hoorn en zijn vrouw Anja de tranen uit de ogen. Tranen van woede. Van der Hoorn: ,,Want ik ben niet bang, wel heel boos en teleurgesteld.'' De dag ervoor hebben ze de hele dag in bed gelegen, niet eens gegeten, volstrekt verbijsterd. Vrijdag, rond middernacht, enkele uren na de gewonnen thuiswedstrijd tegen Cambuur, vloog ineens een 39-jarige man uit Nieuwaal hem naar de keel. Omstanders haalden de man rap bij Van der Hoorn vandaan, de politie sloot de 'voetballiefhebber' later voor een nachtje op in de cel en stuurde hem zaterdag weg met een proces-verbaal.
Van der Hoorn: ,,Het was iemand met een slechte dronk, denk ik, maar ik voelde me wel bedreigd, ja.'' Hij deed geen aangifte. ,,Om kwart over een zijn de vrouw en broer van die man nog bij me geweest om excuses te maken. Die heb ik geaccepteerd.''
Hij is niettemin nog totaal van slag, heeft voor later op de zondag een afspraak gemaakt met iemand die hem kan adviseren. Hij is vijf jaar technisch manager van FC Den Bosch, overweegt nu te kappen. ,,Ik heb de rellen in de Graafsewijk meegemaakt, ik heb ze in Eindhoven tegen proberen te houden (toen fans met bivakmutsen op het veld bestormden en het kampioensfeest verpestten, red.) en nu dit.''
Bert Kersten twijfelt er niet aan of Fred van der Hoorn werkt ook volgend seizoen nog bij FC Den Bosch. ,,Fred is een unieke vent. We zijn al een half jaar met elkaar in gesprek. Fred wil graag trainer worden. Nou, dat kan. Hij moet eerst twee ervaringsjaren hebben om toegelaten te worden tot de cursus Coach Betaald Voetbal. Hij zou volgend seizoen assistent-trainer kunnen worden, daarna hoofdtrainer. Tot die tijd kan hij een dubbelrol hebben, ook gewoon manager blijven.'' Maar Van der Hoorn weet niet of hij dat nu nog een goed idee vindt...
heb in de rust nog even met Cees staan praten. Hij heeft woorden gehad met Jan S en die nieuwe veiligheidsman. Ze hebben hem een klote streek geleverd (iets met zwolle thuis). Hij had er geen zin meer in en stopt er dus mee. Er is voor de wedstrijd helemaal niet gefouilleerd. Stewards hadden dat besloten om zo te laten merken dat ze achter Cees staan.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:53 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik kwam ruim een half uur vantevoren binnen en werd ook niet gefouilleerd.
Verder weet ik alleen wat op het GB te lezen staat.
Waarschijnlijk niet. Maar Sittard was laatste keer toch ook vrije verkoop?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:29 schreef DutchGooner het volgende:
Hier snap je toch geen kut van?
Snappen de Limbo's er zelf wel iets van?
Klopt, maar MVV ook en dat werd wel een (bus)combi. En hoorde eerder berichten dat Fortuna een Auto-combi zou worden.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:44 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. Maar Sittard was laatste keer toch ook vrije verkoop?
Dat was MVV vorig seizoen ook.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:44 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. Maar Sittard was laatste keer toch ook vrije verkoop?
R*E*S*P*E*C*T*quote:
Ik ben ook van de partij!quote:
Omdat je er zelf over begint lijkt me.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:28 schreef Yeahinho het volgende:
Geen idee, en geen zin om te tellen.
Waarom vraag je het?
Jij je zin.....quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:55 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Omdat je er zelf over begint lijkt me.
Niet eensquote:Op donderdag 15 maart 2007 12:27 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Laat me raden.... oud-Beijerland?
Ga toch niet vanavond. Ben ziekquote:
Ned - 7quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:39 schreef Nashje het volgende:
Kwam er vandaag achter dat Jordens Peters een broer is van een klasgenoot van me.
Is 't een goeie?
Had er toch graag heen gegaan... Krijg straks vast uitgebreid verslag als J. thuis komt.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:32 schreef Yeahinho het volgende:
Wehehe. Dus alleen (gebande) Robbie is er vanavond bij van de Fokkers?
Trieste score, dat is volgens mij nog nooit voorgekomen.... we lijken PSV wel.
Toch weer 3 punten erbij en we staan 3e.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:37 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Had er toch graag heen gegaan... Krijg straks vast uitgebreid verslag als J. thuis komt.
In deze mooiste reeks van Fok doen wij niet aan tvp'squote:Op zondag 18 maart 2007 13:43 schreef typtypo het volgende:
tvp
Ik wijzig het wel.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:44 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
In deze mooiste reeks van Fok doen wij niet aan tvp's.
Die zijn er hier maar weinig...quote:Op zondag 18 maart 2007 13:43 schreef typtypo het volgende:
http://teletekst.nos.nl/?829-01
Van de teletekst supporter.
Momenteel zijn er andere zaken aan de orde.quote:
Wel voor een groot deelquote:Op zondag 18 maart 2007 18:29 schreef typtypo het volgende:
[..]
Momenteel zijn er andere zaken aan de orde.
Het leven bestaat helaas niet alleen uit voetbal.![]()
Gefeliciteerdquote:Op maandag 19 maart 2007 11:51 schreef DutchGooner het volgende:
Aangezien ik geen zin had in een verjaardagstopic gisteren alsnog een Bossche Bol voor alle Bosschenaren hier
[afbeelding]
Jordens Peters waarschijnlijk. Is jullie rechtsbuiten zo'n bruteling dan?quote:Op maandag 19 maart 2007 16:42 schreef Evertje het volgende:
Proficiat DG.
Wie staat er linksback bij jullie en moet vrezen voor een wissel in de eerste helft komende vrijdag?
Laatste drie wedstrijden is de linksback telkens gewisseld omdat Cedrique Olondo gewoon gehakt maakte van die persoon. Echt een geweldenaarquote:Op maandag 19 maart 2007 19:10 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Jordens Peters waarschijnlijk. Is jullie rechtsbuiten zo'n bruteling dan?
quote:'Van der Hoorn terug op veld bij Den Bosch'
20/3/2007 19:27
Fred van der Hoorn krijgt een nieuwe rol bij FC Den Bosch. De huidige manager voetbalzaken zal waarschijnlijk ook als assistent-trainer aan de slag gaan bij de eerstedivisionist.
Van der Hoorn wil in de toekomst als trainer werken in het betaalde voetbal, mogelijk bij de Bossche club. De voormalige speler van FC Den Bosch en Dundee United heeft het hoogste coachdiploma in zijn bezit.
'Fred moet eerst twee ervaringsjaren hebben als assistent', legt voorzitter Bert Kersten uit in het Brabants Dagblad. 'Daarom zou hij vanaf het nieuwe seizoen twee jaar op de bank kunnen zitten als assistent en bij de jeugd kunnen werken. Over twee jaar zou hij dan hoofdtrainer kunnen worden.'
Van der Hoorn zal deze functie combineren met zijn huidige werk van manager voetbalzaken. Maar volgens de 43-jarige Bosschenaar is er nog niets beslist. 'Het kan ook zo zijn dat ik ga werken zoals Zeljko Petrovic nu. Die loopt stage bij ons en is elke dag bij het eerste elftal. Ik train trouwens af en toe al de jongste jeugd. En het is inderdaad zo dat ik graag trainer word, ik heb niet voor niets mijn diploma Oefenmeester I gehaald.'
Van der Hoorn voetbalde tien seizoenen bij FC Den Bosch en is nu voor het vijfde jaar werkzaam als manager voetbalzaken. Zijn contract loopt komende zomer af.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:26 schreef Yeahinho het volgende:
Hoezo, we spelen volgend jaar helemaal niet tegen ze.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:25 schreef DutchGooner het volgende:
En op een dag dan weet je het! We promoveren via de PO.
Ik herinner me niks van Den Bosch afgelopen 8 jaar. Of was dat de club die speelde in een stadion wat haar half gebouwd isquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee is de afgelopen 8 jaar nog nooit gebeurd
In die tijd behaalden wij meer kampioenschappen dan jullie in de hele historiequote:Op woensdag 21 maart 2007 17:20 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik herinner me niks van Den Bosch afgelopen 8 jaar. Of was dat de club die speelde in een stadion wat haar half gebouwd is![]()
Bewijst maar weer dat je er de laatste keer in Den Bosch niet bij wasquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:20 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik herinner me niks van Den Bosch afgelopen 8 jaar. Of was dat de club die speelde in een stadion wat haar half gebouwd is![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik ga nooit naar uitwedstrijden, durf ik niet.
En DD is niet voor FCDB...quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:18 schreef Yeahinho het volgende:
Lees je een beetje in aub. Bijna alle Fokkers uit dit topic gaan nl. wekelijks mee.
Lady, Robbie en ik zijn er morgen iig bij.
DG kan niet ivm werk, denk dat fanneke ook wel gaat (weet niet zeker).
Hathor en tong80 zijn fanatieke fans uit vroegere tijden, die de FC inmiddels via Teletekst (en Fok) volgen.
En dat valt niet mee voor die jongens daar, sterker nog...het lijkt me best wel pijn te doen zelfs.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:43 schreef DutchGooner het volgende:
In Den Haag denken ze wel vaker wat.
Niet lang meer, mijn rentree in het stadion is nabij. Of het nog een reguliere seizoenswedstrijd word weet ik nog niet, maar in de playoffs probeer ik alles mee te maken. Ik hoef zelfs geen kaartje te kopen heb ik begrepen, een maat van me heeft een seizoenkaart, maar sinds ie een vriendin heeft in Breda zit ie alleen nog maar daar, en hij heeft gezegd dat ik zijn seizoenkaart wel mag gebruiken. Dat slaan we natuurlijk niet af.quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:18 schreef Yeahinho het volgende:
Lees je een beetje in aub. Bijna alle Fokkers uit dit topic gaan nl. wekelijks mee.
Lady, Robbie en ik zijn er morgen iig bij.
DG kan niet ivm werk, denk dat fanneke ook wel gaat (weet niet zeker).
Hathor en tong80 zijn fanatieke fans uit vroegere tijden, die de FC inmiddels via Teletekst (en Fok) volgen.
FC Den Bosch kennende nietquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:42 schreef Hathor het volgende:
Krijgen seizoenkaarthouders niet een special discount of iets dergelijks ?
Kut ja, ik zie het nu ook!quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Maar opende wel het eerste FCDB topic op fok![]()
Kun jij ooit eens een keertje één dag niet negatief doen?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:53 schreef Yeahinho het volgende:
Het was weer lekker kut.
Kansen zat, gewoon afmaken en je wint dit soort kut-potjes, zoals het hoort....
Dit was positief. Als je de kansen afmaakt, win je gewoon.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:03 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Kun jij ooit eens een keertje één dag niet negatief doen?
Y.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:21 schreef Yeahinho het volgende:
Valt me goed tegen, dacht dat het wel wat voller was.
Toen ik 1 minuut voor 8 bij de kassa aankwam waren de kaarten op trouwens.
Excuses zijn zeer zeker op z'n plaats.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:16 schreef fanneke het volgende:
Sorry zat wat te ver van het uitvak af. Foto's zijn wat wazig.
Gezien de foto's heb je vlak bij mij gezeten. Ik zit met groepje fanatiekelingen daar ook ergens bovenaan.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:16 schreef fanneke het volgende:
Hier wat foto's van vanavond. Sorry zat wat te ver van het uitvak af. Foto's zijn wat wazig.
Uitvak tijdens warming-up...
[afbeelding]
Het iets vollere uitvak bij opkomst spelers...
[afbeelding]
Vlak voor de gemiste pingel van Ten Heuvel...
[afbeelding]
Dat klopt wel ja, maar elke keer is al teveel. Hij begon de wedstrijd wel gelijk met een schitterende actie, maar heb hem erna niet meer gezien nee. Hij werd totaal niet in het spel betrokken. Zeker zonde omdat zijn directe tegenstander al snel geel had.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 10:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat kan nooit vaak geweest zijn, gezien het aantal schitterende acties van Olondo op 2 vingers was te tellen
Nee pcies. Tien man kunnen wel veel geluid produceren aangezien ik aan de andere kant van uitvak zat.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik heb 1 keer gehoord dat een man of hooguit 10 oe oe riepen. Stelde m.i. niet veel voor.
Maargoed het hoort niet zeker als je zelf ook zwarte spelers erbij hebt lopen.
Heb je waarschijnlijk ook niks van meegekregenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:11 schreef Yeahinho het volgende:
Ik vond het maar een boutsfeer eigenlijk.
Maar dat mag ik niet zeggen natuurlijk, want dan ben ik weer te negatief.
Wij hebben al een periode hoor.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:16 schreef Evertje het volgende:
[..]
Heb je waarschijnlijk ook niks van meegekregen
Klopt misschien wel dat ik er juist in die kansrijke periode meer op ging letten. Kunnen jullie komende weken wel nog wat puntjes laten liggen, heb nog altijd stille hoop op de zesde periode
Komt die nog tijdens het seizoen uit?quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:16 schreef Dylan Dog het volgende:
Barry komt ook in de nieuwe Blue Life.
Mijn oudere broer ging mee en die had weinig zin om in het uitvak te gaan zitten.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:56 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Wij hebben al een periode hoor.
Waarom zat je eigenlijk niet in het uitvak fanneke?
Ja, maar volgens de idiote KNVB regeling mogen er niet twee clubs met een periode boven je eindigen. Dan gaat de periode naar een ploeg uit de competitiestand. Dus De Graafschap mag er nog boven eindigen, maar niet nog een ploeg met een periode. Vandaarquote:Op maandag 26 maart 2007 13:56 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Wij hebben al een periode hoor.
Waarom zat je eigenlijk niet in het uitvak fanneke?
Deze week volgens mij.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:36 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Komt die nog tijdens het seizoen uit?![]()
Geen idee. Ik heb Pinto gesproken, aardig kerel.quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Welke supporter is geinterviewd?
Pinto was al vrij snel een held voor mij na zijn opmerking in die wedstrijd tegen Twente in de voorbereidingquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:10 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb Pinto gesproken, aardig kerel.
Wat had hij gezegd dan?quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Pinto was al vrij snel een held voor mij na zijn opmerking in die wedstrijd tegen Twente in de voorbereiding
quote:FCDB licht optie Mäenpää en praat met Haemhouts
Niki Mäenpää heeft zijn uitstekende eerste seizoen in het shirt van Den Bosch beloond gezien. De club heeft de optie gelicht in het contract van de Fin, die hierdoor ook de komende twee seizoenen nog het doel van FC Den Bosch zal verdedigen.
En zo kwam Mäenpää over van RC Lens, zag en overwon. De 22-jarige keeper, inmiddels A-international voor Finland, was in principe gehaald als tweede doelman, achter Gino Couthino. Toen deze geblesseerd wegviel greep hij die kans onder de lat met beide handschoenen aan, zag ook Den Bosch-trainer Theo Bos.
“We hebben alle vertrouwen in hem”, vertelde de oefenmeester aan DeWedstrijden.tv. "Niki is een jonge en talentvolle doelman, die zich bijzonder snel heeft aangepast.” Bos prees zich gelukkig met zijn sluitpost. “Het is voor de meeste clubs niet gemakkelijk een goede keeper te vinden.”
Robbie Haemhouts
Naast Mäenpää is Den Bosch ook bezig om Robbie Haemhouts langer aan zich te binden. De club is inmiddels met de middenvelder in gesprek.
Henk Damen is al een tijdje gestopt hoor.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:56 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
De beste pinchhitter van Nederland.![]()
3 goede doelpunten en een degelijke wedstrijd, zonde van het knullige tegendoelpunt.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:38 schreef fanneke het volgende:
En weer 3 punten erbij.
En 2 mooie goals.
Dat wil ik niet zeggen maar het vertrouwen groeit zeker wel.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:03 schreef Yeahinho het volgende:
Deze (stijgende) lijn nog even doortrekken, en we gaan schitteren in de playoffs.
12 wedstrijdenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:08 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
1 Nederlaag (tegen de Graafschap) in de laatste 11 wedstrijden overigens
Oh oh.... Diefstal!!!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:14 schreef DutchGooner het volgende:
Oja, wat een muppets trouwens bij Den Bosch
Tijdens de wedstrijd werd een bal de tribune ingeschoten, die bal is na de wedstrijd door een vriend van mij meegenomen en er stond op de bal geschreven: "MVV 1e en 2e elftal"![]()
Gewoon winnen, moet Fortuna niet in de PO.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:58 schreef Evertje het volgende:
Speel aub volgende week even gelijk tegen Telstar, meer vraag ik niet
Ikke niet, ikke niet, ikk nietquote:Op woensdag 4 april 2007 11:48 schreef LadyFCDB het volgende:
Wie gaat er vrijdag naar telstar?
Ikquote:Op woensdag 4 april 2007 11:48 schreef LadyFCDB het volgende:
Wie gaat er vrijdag naar telstar?
Die is nog nooit op tijd geweestquote:Op woensdag 4 april 2007 17:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Die Blue Life laat lang op zich wachten DD, of hebben ze daar ook al op bezuinigd.
Kan best. Ik heb ook nog niks gehad.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Die Blue Life laat lang op zich wachten DD, of hebben ze daar ook al op bezuinigd.
Ik niet en gezien onze vorm verwacht ik 3 punten voor de bezoekers vanavond.quote:Op vrijdag 6 april 2007 08:11 schreef spurs het volgende:
Veel plezier vanavond in Velsen, hopen dat het dezelfde uitslag als vorig seizoen wordt.
Met andere woorden: ik heb niks gemist.quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:54 schreef Yeahinho het volgende:
Genoten!
Wat een inzet, technisch vernuft, strijd, passie, tactisch inzicht, bezieling, hoogstaand voetbal en doeltreffendheid.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:56 schreef fanneke het volgende:
[..]
Met andere woorden: ik heb niks gemist.
![]()
Ah, zoals we ze kennen dus.quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:54 schreef Yeahinho het volgende:
Genoten!
Wat een inzet, technisch vernuft, strijd, passie, tactisch inzicht, bezieling, hoogstaand voetbal en doeltreffendheid.
Van mij had dat idd ook gemogenquote:Op woensdag 11 april 2007 23:07 schreef fanneke het volgende:
Had Henk Mees dat niet in z'n eentje kunnen schrijven.
Die bladzijdes scheur ik er wel uitquote:En dat van nistelkutje uitvoerig wordt besproken helpt dan natuurlijk ook niet.
Het is het eerste echte historieboek volgens mijquote:Maar ja, aan de andere kant. Veel boeken over de historie van onze FC zijn er nu ook weer niet.![]()
Jaja, ik heb em zojuist (tegelijkertijd met de RBC-clubcard van "m'n zusje"quote:Op woensdag 4 april 2007 17:50 schreef TerroRobbie het volgende:
quote:SEIZOENKAARTHOUDERS GRATIS NAAR PLAY-OFF'S
FC Den Bosch heeft zich, als winnaar van de eerste periode, geplaatst voor de Jupiler Play-offs, welke in de maand mei zullen worden gespeeld. Op dit moment moeten nog drie speelronden worden afgewerkt in de reguliere competitie en is het exacte speelschema voor deze play-offs nog niet bekend.
De eerste ronde, die alleen gespeeld wordt door de vier laagst gekwalificeerden van de eindrangschikking van de reguliere competitie, kent alleen een uit- en thuiswedstrijd, maar in de tweede en derde speelronde gaat het om “Best of three”.
Kaartverkoop:
FC Den Bosch wil haar seizoenkaarthouders tijdens alle drie de ronden in de Jupiler Play-offs de eerste wedstrijd graag GRATIS AANBIEDEN. Bij een eventuele derde wedstrijd in de tweede en derde ronde, waarbij FC Den Bosch het thuisvoordeel heeft, kan dat helaas niet, omdat ze zich dan moet conformeren aan de dan geldende KNVB-regels in verband met verdeling van inkomsten.
Bij losse kaartverkoop tijdens alle thuiswedstrijden van de Jupiler Play-offs worden de normale toegangsprijzen gehanteerd, welke ook tijdens dit seizoen 2006-2007 van toepassing zijn.
Nou inderdaad goed nieuws. Zo goed dat ik het bijna niet kan geloven. FC die is terug doet voor de seizoenkaarthoudersquote:Op donderdag 12 april 2007 18:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Hier ben ik weer![]()
Met goed nieuws:
[..]
Geen idee of hij weg mag. Hij is een paar jaar geleden opgehaald bij Argon en heeft in de jeugd gespeeld. Halverwege afgelopen seizoen bij de A-selectie gehaald. Dit seizoen er voor het eerst echt bij op een amateurcontractje. Niet echt veel kans gehad en in de minuten die hij kreeg ook niet echt bijzonder gespeeld. Afgelopen vrijdag mocht hij weer eens invallen dit deed hij echter alleraardigst met o.a. een doelpuntje. Vergelijken met Schut is heel moeilijk. Daar waag ik me dan ook niet aan.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:32 schreef methodmich het volgende:
Dank je. Ben benieuwd, er zijn meer spelers bekeken, maar deze naam werd enkele keren genoemd. Hij mag weg bij Den Bosch toch?
quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:28 schreef Suijk het volgende:
Vanavond puntverlies heren.
Dat zal wel playoffs worden, wie krijgt DB allemaal nog thuis in het reguliere seizoen?quote:Op donderdag 12 april 2007 18:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Heb je weer mazzel Hathor
Kom je morgen of volgende week nog kijken of is je eerste wedstrijd in de play offs?
Vanavond Omniworld en volgende week Emmen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:02 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat zal wel playoffs worden, wie krijgt DB allemaal nog thuis in het reguliere seizoen?
Emmen in de Vliert? Dat klinkt wel interessant, kans dat ik volgende week een wedstrijdje mee pik dan.quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:05 schreef fanneke het volgende:
[..]
Vanavond Omniworld en volgende week Emmen.
Emmen klinkt interessant...?quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:10 schreef Hathor het volgende:
[..]
Emmen in de Vliert? Dat klinkt wel interessant, kans dat ik volgende week een wedstrijdje mee pik dan.
Nou ja, het is meestal een subtoppertje, nu effe niet toevallig. In ieder geval interessant genoeg om mijn ouwe broeders weer eens te bezoeken.quote:
Duidelijk verhaal, dank je! Amsterdam - Den Bosch is inderdaad een aardig ritje. Amsterdam - HIA zie ik hem dan echter ook niet snel doen, lijkt me niet echt lonend. Kan ie beter ergens in de buurt van Amsterdam gaan voetballen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:46 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Geen idee of hij weg mag. Hij is een paar jaar geleden opgehaald bij Argon en heeft in de jeugd gespeeld. Halverwege afgelopen seizoen bij de A-selectie gehaald. Dit seizoen er voor het eerst echt bij op een amateurcontractje. Niet echt veel kans gehad en in de minuten die hij kreeg ook niet echt bijzonder gespeeld. Afgelopen vrijdag mocht hij weer eens invallen dit deed hij echter alleraardigst met o.a. een doelpuntje. Vergelijken met Schut is heel moeilijk. Daar waag ik me dan ook niet aan.
Zou het overigens niet vreemd vinden als hij weg mag. Denk dat hij het niet gaat halen om volwaardig spits te worden bij fc. Daarnaast is het voor hem ook moeilijk vol te houden om elke dag op en neer vanaf Amsterdam naar de club te komen.
Dan zullen jullie toch eens een keer op doel moeten schieten.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:28 schreef Suijk het volgende:
Vanavond puntverlies heren.
We staan 2e!quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:14 schreef fanneke het volgende:
[..]
Dan zullen jullie toch eens een keer op doel moeten schieten.
Wat een armoe zeg, dat Omniworld.
Ik bedoelde niet eens "heren" had het over dat puntverliesquote:Op vrijdag 13 april 2007 16:27 schreef Yeahinho het volgende:
Wehehe, elke wedstrijd hetzelfde geleuter met Lady.
Dank jequote:Op vrijdag 13 april 2007 16:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Lady is oke.
Serieus, je bent echt tof. Heel veel clubs zouden trots zijn op een vrouwelijke supporter zoals jij. Thumbs up!quote:
Valt me nog mee dat het bijna een uur duurde voordat het jullie lukte om te scoren.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:14 schreef fanneke het volgende:
[..]
Dan zullen jullie toch eens een keer op doel moeten schieten.
Wat een armoe zeg, dat Omniworld.
Na bijna een uur stond het al 2-0 hoor.quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:42 schreef Suijk het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat het bijna een uur duurde voordat het jullie lukte om te scoren.
Tegen Emmen heb je tijd om bij te kletsen, om dan in de playoffs allemaal massaal achter de ploeg te gaan staanquote:Op vrijdag 13 april 2007 18:36 schreef Hathor het volgende:
[..]
In ieder geval interessant genoeg om mijn ouwe broeders weer eens te bezoeken.![]()
Ach, Limbo's...quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:38 schreef DutchGooner het volgende:
Ho eens, krijg hem ook maar van een VVV supporter toegespeeld![]()
Dit stond er nog onder:quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:45 schreef DutchGooner het volgende:
Vrijdag 27 april aanstaande, aanvang 20.00 uur, speelt FC Den Bosch in Volendam tegen de plaatselijke FC. Bij deze laatste reguliere competitiewedstrijd van dit seizoen is sprake van vrije verkoop. U kunt dus op eigen gelegenheid naar Volendam afreizen en daar ter plaatse een kaartje kopen voor het bezoekersvak.
Maar ik vond het niet nodig dat er bij te vermelden aangezien iedereen zijn auto's kriskras door Volendam zetquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:58 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Dit stond er nog onder:
Let er wel op dat er beperkte (betaalde) parkeergelenheid is en dat er strikt parkeerbeleid wordt gevoerd door de politie ter plaatse
Barry is zowat het enige lichtpuntje in dit tot nu toe teleurstellende seizoen.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:24 schreef cultheld het volgende:
Hoe doet Barry Maguire het bij jullie? Ik hoorde laatst van iemand die hem heeft zien spelen dat ie indruk op hem maakte en volgens hem pas 18 jaar is. Is 't toekomstig Oranje-materiaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |