Niet eensquote:Op donderdag 15 maart 2007 12:27 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Laat me raden.... oud-Beijerland?
Ga toch niet vanavond. Ben ziekquote:
Ned - 7quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:39 schreef Nashje het volgende:
Kwam er vandaag achter dat Jordens Peters een broer is van een klasgenoot van me.
Is 't een goeie?
Had er toch graag heen gegaan... Krijg straks vast uitgebreid verslag als J. thuis komt.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:32 schreef Yeahinho het volgende:
Wehehe. Dus alleen (gebande) Robbie is er vanavond bij van de Fokkers?
Trieste score, dat is volgens mij nog nooit voorgekomen.... we lijken PSV wel.
Toch weer 3 punten erbij en we staan 3e.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:37 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Had er toch graag heen gegaan... Krijg straks vast uitgebreid verslag als J. thuis komt.
In deze mooiste reeks van Fok doen wij niet aan tvp'squote:Op zondag 18 maart 2007 13:43 schreef typtypo het volgende:
tvp
Ik wijzig het wel.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:44 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
In deze mooiste reeks van Fok doen wij niet aan tvp's.
Die zijn er hier maar weinig...quote:Op zondag 18 maart 2007 13:43 schreef typtypo het volgende:
http://teletekst.nos.nl/?829-01
Van de teletekst supporter.
Momenteel zijn er andere zaken aan de orde.quote:
Wel voor een groot deelquote:Op zondag 18 maart 2007 18:29 schreef typtypo het volgende:
[..]
Momenteel zijn er andere zaken aan de orde.
Het leven bestaat helaas niet alleen uit voetbal.![]()
Gefeliciteerdquote:Op maandag 19 maart 2007 11:51 schreef DutchGooner het volgende:
Aangezien ik geen zin had in een verjaardagstopic gisteren alsnog een Bossche Bol voor alle Bosschenaren hier
[afbeelding]
Jordens Peters waarschijnlijk. Is jullie rechtsbuiten zo'n bruteling dan?quote:Op maandag 19 maart 2007 16:42 schreef Evertje het volgende:
Proficiat DG.
Wie staat er linksback bij jullie en moet vrezen voor een wissel in de eerste helft komende vrijdag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |