Gift niks kut, vandaar ook die smilie...quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:20 schreef GSE het volgende:
[..]had ik dus niet gezien.. ben nieuw hier wajoh
![]()
Maar dat is natuurlijjk lang niet zo'n mooi stukske als over mij destijdsquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:16 schreef Dylan Dog het volgende:
Barry komt ook in de nieuwe Blue Life.
Zou weer eens tijd wordenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:48 schreef DutchGooner het volgende:
Goed nieuws, heb dagdienst geregeld dus ik ben er vanavond weer gewoon bij
Nee, want destijds was de auteur van een waanzinnig hoog niveau!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:50 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar dat is natuurlijjk lang niet zo'n mooi stukske als over mij destijds
Ik heb dat boek! Maar ga je er niet blij mee makenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:11 schreef TerroRobbie het volgende:
* Een club die handelt, geschiedenis F.C. den Bosch en voorlopers - Frans van Gaal (1997)
Dat boekje zoek ik, iemand die mij ermee blij kan maken?
Wat schuift het?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:11 schreef TerroRobbie het volgende:
* Een club die handelt, geschiedenis F.C. den Bosch en voorlopers - Frans van Gaal (1997)
Dat boekje zoek ik, iemand die mij ermee blij kan maken?
Zo bagger maar wel RBC genaderd tot op slechts 5 puntjesquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:29 schreef fanneke het volgende:
Gelukkig was Cambuur nog slechter.
Het is bij tijde dramatisch zoals er gespeeld wordt.
Ja, onvoorstelbaar.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:38 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zo bagger maar wel RBC genaderd tot op slechts 5 puntjes
ik hoef hem toch niet in te koppen?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Gouden wissel van Theo.
Ik had wel een timer gezet hoe lang het zou duren voordat de eerste zou happen. Maar helaasquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:45 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ik hoef hem toch niet in te koppen?
Maar goed, volgende week naar Veendam
Veel succes, een van de meest dramatische stadions van Nederland, met een toepasselijke naam ook.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:45 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ik hoef hem toch niet in te koppen?
Maar goed, volgende week naar Veendam
eentje sowieso.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 08:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Denk dat er weinig gaan.
Yup, dat is althans wat ik vandaag te horen kreegquote:Op zondag 11 maart 2007 23:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Cees weg?
Zou kunnen, weet ik nietquote:Stewards in staking?
Ik kwam ruim een half uur vantevoren binnen en werd ook niet gefouilleerd.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:51 schreef TerroRobbie het volgende:
WTFGenaaid, waarom?
Cees was altijd een goeie.
Ik werd vrijdag niet gefouilleerd maar wij kwamen pas 1 minuut voor tijd binnen. Anderen die wel op tijd waren?
quote:Fred v/d Hoorn aangevallen in eigen businessclub
DEN BOSCH (GPD) - FC Den Bosch won vrijdagavond, maar voor Fred van der Hoorn werd het geen prettig weekeinde.
De technisch manager werd na de wedstrijd aangevallen door een 'supporter' van zijn eigen club.
Zijn vrouw haalt een rol keukenpapier. ,,Moet je hem zien zitten, de bikkelharde verdediger. Een watje is 't.'' Ze bedoelt het lief, zelf begint ze trouwens ook te huilen. Het is ook wat: de bikkelharde verdediger van weleer en de huidige technisch manager van FC Den Bosch werd vrijdag in zijn business-club bij z'n stropdas gegrepen.
De feiten zijn op zich niet wereldschokkend, voorzitter Bert Kersten relativeert ze daarom ook. ,,Het is een vervelend incident geweest, maar we moeten het niet opblazen. Er is een man geweest, een broer van een sponsor, die is geflipt. Die man is al eens eerder buiten gezet. Hij schijnt vooral buiten het stadion door het lint te zijn gegaan, is met z'n kop door een glazen deur gelopen. De politie moest erbij komen. Maar het had niks met Fred te maken, al begrijp ik dat die helemaal over de zeik is.''
Dat klopt wel. Op deze prachtige zondagmiddag stromen bij Van der Hoorn en zijn vrouw Anja de tranen uit de ogen. Tranen van woede. Van der Hoorn: ,,Want ik ben niet bang, wel heel boos en teleurgesteld.'' De dag ervoor hebben ze de hele dag in bed gelegen, niet eens gegeten, volstrekt verbijsterd. Vrijdag, rond middernacht, enkele uren na de gewonnen thuiswedstrijd tegen Cambuur, vloog ineens een 39-jarige man uit Nieuwaal hem naar de keel. Omstanders haalden de man rap bij Van der Hoorn vandaan, de politie sloot de 'voetballiefhebber' later voor een nachtje op in de cel en stuurde hem zaterdag weg met een proces-verbaal.
Van der Hoorn: ,,Het was iemand met een slechte dronk, denk ik, maar ik voelde me wel bedreigd, ja.'' Hij deed geen aangifte. ,,Om kwart over een zijn de vrouw en broer van die man nog bij me geweest om excuses te maken. Die heb ik geaccepteerd.''
Hij is niettemin nog totaal van slag, heeft voor later op de zondag een afspraak gemaakt met iemand die hem kan adviseren. Hij is vijf jaar technisch manager van FC Den Bosch, overweegt nu te kappen. ,,Ik heb de rellen in de Graafsewijk meegemaakt, ik heb ze in Eindhoven tegen proberen te houden (toen fans met bivakmutsen op het veld bestormden en het kampioensfeest verpestten, red.) en nu dit.''
Bert Kersten twijfelt er niet aan of Fred van der Hoorn werkt ook volgend seizoen nog bij FC Den Bosch. ,,Fred is een unieke vent. We zijn al een half jaar met elkaar in gesprek. Fred wil graag trainer worden. Nou, dat kan. Hij moet eerst twee ervaringsjaren hebben om toegelaten te worden tot de cursus Coach Betaald Voetbal. Hij zou volgend seizoen assistent-trainer kunnen worden, daarna hoofdtrainer. Tot die tijd kan hij een dubbelrol hebben, ook gewoon manager blijven.'' Maar Van der Hoorn weet niet of hij dat nu nog een goed idee vindt...
heb in de rust nog even met Cees staan praten. Hij heeft woorden gehad met Jan S en die nieuwe veiligheidsman. Ze hebben hem een klote streek geleverd (iets met zwolle thuis). Hij had er geen zin meer in en stopt er dus mee. Er is voor de wedstrijd helemaal niet gefouilleerd. Stewards hadden dat besloten om zo te laten merken dat ze achter Cees staan.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:53 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik kwam ruim een half uur vantevoren binnen en werd ook niet gefouilleerd.
Verder weet ik alleen wat op het GB te lezen staat.
Waarschijnlijk niet. Maar Sittard was laatste keer toch ook vrije verkoop?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:29 schreef DutchGooner het volgende:
Hier snap je toch geen kut van?
Snappen de Limbo's er zelf wel iets van?
Klopt, maar MVV ook en dat werd wel een (bus)combi. En hoorde eerder berichten dat Fortuna een Auto-combi zou worden.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:44 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. Maar Sittard was laatste keer toch ook vrije verkoop?
Dat was MVV vorig seizoen ook.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:44 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. Maar Sittard was laatste keer toch ook vrije verkoop?
R*E*S*P*E*C*T*quote:
Ik ben ook van de partij!quote:
Omdat je er zelf over begint lijkt me.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:28 schreef Yeahinho het volgende:
Geen idee, en geen zin om te tellen.
Waarom vraag je het?
Jij je zin.....quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:55 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Omdat je er zelf over begint lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |