Daar kwam ik een minuut na het posten (toen ik het ging checken) ook achterquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:21 schreef DutchGooner het volgende:
Ik zie nu de standenlijst maar volgens mij klopt je TT niet dan![]()
Maar dan nogquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:25 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Die niet klopt aangezien we er 52 hebben
Leukquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Barry in de VI:
[[url=http://xs413.xs.to/xs413/07103/barryvi1.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://xs413.xs.to/xs413/07103/barryvi2.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
(klikken voor vergroting)
Een jeugdzonde, hij was een jaar of 8.quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:59 schreef DutchGooner het volgende:
Maguire is dus eik gewoon een kleine jood
Krijg effe lekker de tyfus, ik wil nu een opmerking maken, je weet wel welke maar ik hou mijn mond...quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:23 schreef fanneke het volgende:
Volgens mij was jij op die leeftijd ook voor Ajax of PSV.![]()
Of voor allebei, afhankelijk van wie bovenaan stond.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:31 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Krijg effe lekker de tyfus, ik wil nu een opmerking maken, je weet wel welke maar ik hou mijn mond...![]()
Ha, een nieuwe! Welkom.quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:39 schreef GSE het volgende:
Niet echt druk hier haha, maar dat is het helaas de laatste weken op M ook niet meer..
Misschien niet druk maar wel altijd super gezelligquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:39 schreef GSE het volgende:
Niet echt druk hier haha, maar dat is het helaas de laatste weken op M ook niet meer..
Doelde eigenlijk meer op het forum hierquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:52 schreef GSE het volgende:
Het is al die tijd dat IK er kom: vanaf 99/2000 altijd gezellig geweest ja, ondanks dat de resultaten SOMS wat minder zijn hehe
Ach dat maakt het toch gezellig hier....quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:56 schreef Yeahinho het volgende:
Gezellig? Hier?
Je vergeet de al jaren durende vete tussen DG en TR voor het gemak maar?
Ik ben sinds 99/2000 een vaste M-sider Ja.. en ben ook niet van plan om er te vertrekken eigenlijkquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:58 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Ach dat maakt het toch gezellig hier....![]()
Maar GSE je bent ook een vaste m-sider???
Ik ook niet.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:01 schreef GSE het volgende:
[..]
Ik ben sinds 99/2000 een vaste M-sider Ja.. en ben ook niet van plan om er te vertrekken eigenlijk![]()
en jij bent?quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:08 schreef Old-Skool het volgende:
GSE wie ben je?
Nou heb je iets boeiends te vertellen?quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:10 schreef GSE het volgende:
Jeffrey de trekvogel inderdaad, Hoezo haha?
Postte eerst als LANGE op M-side.com , maar er was al een lange.. en Trekvogel gebruikt niemand, kbedoel.. wie komt daar nou opquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:56 schreef Dylan Dog het volgende:
Jeffrey de trekvogel! Hoe kom je in vredesnaam aan die bijnaam of wil ik dat niet weten?
Effe omhoog scrollen GSEquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:17 schreef GSE het volgende:
van de week stond ook een mooi stuk over hem in de VI
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |