Dan zou je eik een foto moeten plaatsen van Fuhrer Fred ipv die 2quote:Op maandag 9 mei 2005 17:08 schreef Yeahinho het volgende:
Speciaal voor Robbie (vroeg ie in het andere topic om):
[afbeelding]
Ja want dat is ook Fred zn beste vriend..quote:Die slome Gijs Cales krijgt ook eindeloos krediet.
Danku, is aangepastquote:Op maandag 9 mei 2005 17:28 schreef RayMania het volgende:
waardoor we alweer bij deel 22 van deze reeks
23 dus.
Bij ons was ie kopsterk in de zin dat ie hoog kan springen en dus vaak de bal raakt (die dan recht omhoog gaat) maar zeker niet balvast. Veruit de slechtste speler van de selectie.quote:Op maandag 9 mei 2005 17:29 schreef Mindlight het volgende:
Dat jullie Biekman naar excelsior lieten vertrekken is iets wat ik nog steeds niet begrijp. Goeie voetballer is het, kopsterk en balvast. Ik hoop iig dat wij hem kunnen houden na dit seizoen, een van de besten na de winterstop.
teveelquote:Op maandag 9 mei 2005 17:36 schreef Mindlight het volgende:
maar heeft hij (dit seizoen) wel een reële kans gehad?
Misschien miste ie de Rotterdamse lucht?quote:Op maandag 9 mei 2005 17:40 schreef Mindlight het volgende:
Ok dan hou ik het er maar op dat het aan het enorme verschil in kwaliteit van selectie zal liggen dat hij bij ons een van de beteren is en bij jullie de minste
Cales was geblesseerd, daardoor kon hij niet spelen. Nadat hij weer was hersteld mocht hij veel te vaak opdraven. Wat is die Cales waardeloos zeg.quote:Op maandag 9 mei 2005 17:10 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja want dat is ook Fred zn beste vriend..Die heeft ook al heeel veel wedstrijden gespeeld...
Fred doet (wat hij denkt) wat het beste is voor de club. Als hij aan vriendjespolitiek zou doen.. dan speelde Peelen nu nog op linksback
Kan me het niet voorstellenquote:Op maandag 9 mei 2005 17:43 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Misschien miste ie de Rotterdamse lucht?
Zo zou ik ook ongeveer spelen, dan Haemhouts op de bank houden of erin zetten voor Janssen, aangezien die dit seizoen best wel wat aardige wedstrijden heeft gespeeld.quote:Op maandag 9 mei 2005 17:50 schreef Dylan Dog het volgende:
Met de huidige selectie zou ik spelen met:
Mampaey
Verhaegh - Olfers - Volmer - Snoyl
Cas - Beekmans - VD Ouweland - Biyadat
Van der Laak - Janssen
Inderdaad, alhoewel hij zaterdag geen poot aan de grond kreeg tegen Majstorovic (ondanks alle kritiek de laatste tijd, vind ik dat een geweldige verdediger). Maar ook Powel raakte tegen de Zweed geen bal en werd terecht gewisseld.quote:Op maandag 9 mei 2005 18:43 schreef Yeahinho het volgende:
Janssen moet er gewoon in! Al dat gekanker op hem ben ik eigenlijk wel zat...
Hij kan aardig een bal vasthouden, maar verliest hem helaas vaak omdat er geen aansluiting is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |