abonnement Unibet Coolblue
pi_17750745
En hier verder! In deel 6 ging het over het mailtje van Fred van der Hoorn :http://forum.fok.nl/topic/495919/7/50

[ Bericht 0% gewijzigd door golfer op 17-03-2004 12:23:21 ]
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_17751926
Fred Budget verdient Krediet! Anders komt Sef Vergoossens snel weer om de hoek kijken. Een voetbaldier als Fred is een aanwinst voor IEDERE BVO!!!
Er is maar één FC Den Bosch! Helemaal dol, leve de lol, Bosschenaren zie je overal!
pi_17755440
Fred schrijft altijd zonder interpunctie en hoofdletters maar wel met kromme zinnen.

Maar het komt dus wel goed met Powel. Wie is trouwens die jonge verdediger waar hij mee rond is? En ik heb gehoord dat Pique naar de FC komt. Die is op zich wel welkom want een back kunnen we wel gebruiken.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_17759074
He Dylan Dog, die openingspost is FC-onwaardig he!!
(check je mail; de code die je maar erin moet gooien bij Bewerken)

Snel meer info over de zaak Fred-Berry van mijn kant trouwens .
pi_17759979
Hier de verse informatie:
quote:
Powel laat zijn kant van het verhaal horen

N.a.v. het verhaal van Fred van der Hoorn, zocht onderwerp van gesprek Berry Powel contact op met ons. Hij vond het jammer dat het stuk nu slechts van één kant werd belicht, waarop wij lieten weten dat een verhaal van zijn kant absoluut een toegevoegde waarde zou hebben, en waarschijnlijk ook meer duidelijkheid zou geven.

Gelukkig was Berry het met ons eens en hij vond het een goed plan. Hetgeen het Brabants Dagblad vanmorgen meldde (Powel zou niet bereikbaar zijn voor commentaar) klopt namelijk niet. Zojuist ontvingen wij dan ook per mail onderstaande reactie aan de supporters en iedereen die ook maar iets met onze FC te maken heeft van Berry:

"Om misverstanden en miscommunicatie te voorkomen wil ik graag ook mijn kant van het verhaal rondom mijn contract toelichten.

Ik zou eerst voorop willen stellen dat ik het prima naar mijn zin heb bij FC Den Bosch en dat deze kwestie daar niets aan afdoet. Ik zal er alles aan doen om het gemeenschappelijke doel van FCDB te behalen: het KAMPIOENSCHAP!

Het klopt wat Fred v.d. Hoorn zegt: vorig jaar heb ik een 1-jarig contract getekend met een 2-jarige optie van FCDB-kant getekend, waarin duidelijk was dat ik in mijzelf moest investeren. In de praktijk blijkt echter dat dit financieel moeilijk haalbaar voor mij is. Met de gedachte dat ik in mei dit jaar 24 wordt en de komende 2 jaar onder modaal blijf verdienen wordt voor mij een te lange investering. Het verhaal zou anders zijn als ik 18 was en nog mijn hele carričre voor mij had.

Ik heb er lang over na zitten denken en de zaken op een rijtje gezet. Dan blijkt er een te groot verschil te zitten,financieel gezien,tussen de voorwaarden in het huidige contract en het eventueel verder gaan bij een amateurclub met daarnaast de mogelijkheid van een (eventuele parttime) baan.

Deze overwegingen en mijn conclusies daaruit heb ik de club laten weten vóór de wedstrijd tegen Emmen. Dit in tegenstelling met wat nu wordt gesuggereerd:dat deze zaak pas is gaan rollen sinds de afgelopen wedstrijd uit bij VVV Venlo. Deze kwestie heeft dus niets te maken met de suggestie dat nu ik doelpunten maak,dat ik ineens meer geld wil.

Ik hoop echter nog steeds dat ik er samen met de club uit kan komen en dat we een oplossing kunnen vinden waar iedereen bij wint. En laten we ons nu gezamenlijk focussen op de winst van aanstaande vrijdag en er weer een echt voetbalfeest van maken!!!

Met vriendelijke groet, Berry Powel"


Fijn dat we nu ook de andere kant van het verhaal weten. Hopelijk komen beide partijen er snel uit en zullen we Berry ook volgend seizoen in de Vliert zien schitteren. We houden u uiteraard via onze website op de hoogte!

Bron: FCDBFans.nl / Berry Powel
pi_17762072
Klasse aktie Yeahinho!!!
Er is maar één FC Den Bosch! Helemaal dol, leve de lol, Bosschenaren zie je overal!
  woensdag 17 maart 2004 @ 12:24:09 #7
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_17773623
Op de een of andere wijze kan ik door een bugje de openingspost niet aanpassen, dus maar even zo:


De betaald voetbalclub uit de Brabantse hoofdstad is, hoe je het ook wendt
of keert, in ieder geval een club waar altijd wat gebeurt. Het nieuwe
stadion is zo goed als af, de jeugdopleiding bloeit als nooit tevoren en met
een zeer talentvol eerste elftal strijden we nog altijd mee om het
kampioenschap in de GG Divisie!

Kortom...... welkom in het centrale FC Den Bosch-topic van het
Fok!forum!


De glansrijke geschiedenis van deze reeks:

[Centraal] FC Den Bosch topic
[Centraal] FC Den Bosch topic deel 2!
Het 3e Blue White Army Topic (FCDB)
FC Den Bosch, deel 4
De Koninklijke FC uit 's-Hertogenbosch,Deel 5
[Centraal] Het grote FC Den Bosch-topic, deel 6

In het laatste deel ging het over het mailtje van Fred van der Hoorn over de
kwestie Berry Powel.... hier verder dus!
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 18 maart 2004 @ 09:22:41 #8
28160 LadyFCDB
Bosschenaren!!
pi_17794607
DG Gefeliciteerd met je verjaardag!!!
Een Bosschenaar ben je niet voor even, maar heel je leven! Bosschenaren!!!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 18 maart 2004 @ 11:30:42 #9
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_17796801
en een aanwinst voor Den Bosch voor volgend jaar:
quote:
Verhaegh volgend seizoen bij FC Den Bosch

PSV-huurling Paul Verhaegh speelt vanaf het komende seizoen voor FC Den Bosch, aldus Omroep Brabant. Verhaegh komt momenteel op huurbasis uit voor AGOVV, maar mag aan het einde van het seizoen transfervrij vertrekken.
Begin februari gaf PSV aan niet verder te willen met de 20-jarige rechtsback. Paul Verhaegh koos er uiteindelijk dus voor om bij FC Den Bosch zijn carričre voort te gaan zetten. FC Den Bosch staat dat momenteel vierde in de Gouden Gids Divisie.
Paul Verhaegh speelde vanaf het seizoen 1998-1999 voor PSV. Daarvoor kwam de uit Kronenberg afkomstige Limburger uit voor VVV en de amateurclub uit zijn woonplaats. Koen Garritsen speelde vanaf de jaargang 2001-2002 bij PSV. Daarvoor voetbalde de Winterswijker voor De Graafschap en amateurclub WVC.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_17799544
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 09:22 schreef LadyFCDB het volgende:
DG Gefeliciteerd met je verjaardag!!!
Idd krullebol, gefeliciteerd met je verjaardag, alleen wel belachelijk dat je jarig bent op een dag dat er zo weinig gevoetbald wordt.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammŕ, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_17799563
Gefeliciteerd met je verjaardag Dutch Gooner.

Paul Verhaegh is dus die jonge verdediger waar Fred het over had. Rechtsback kunnen we wel gebruiken, want Faerber heeft zijn beste tijd wel gehad.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_17806993
Namens Fred als verjaardagskado een mooie aankoop.

En waar zijn de criticasters nu?
Er is maar één FC Den Bosch! Helemaal dol, leve de lol, Bosschenaren zie je overal!
  donderdag 18 maart 2004 @ 19:17:36 #13
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_17807065
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 19:14 schreef Reanimatie.com het volgende:
Namens Fred als verjaardagskado een mooie aankoop.

En waar zijn de criticasters nu?
Mooie aankoop?

Net zo goed als Santi?

Die gast mag eerst zijn eigen eens gaan bewijzen voor dat ik over hem oordeel
NAAR HET ANDERE FORUM!
  donderdag 18 maart 2004 @ 19:18:08 #14
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_17807083
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 09:22 schreef LadyFCDB het volgende:
DG Gefeliciteerd met je verjaardag!!!
Ik dank je,SMSje was
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_17807302
Gefeliciteerd DutchGooner, hopelijk morgen een mooi cadeau!
  donderdag 18 maart 2004 @ 21:04:02 #16
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_17810367
was wat aan het rondneuzen op Fok en zie dat mister DG jarig is.. dus ook namens mij.. Gefeliciteerd
OJAAJOH?
pi_17812854
1 zwaluw maakt nog geen zomer natuurlijk.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 18 maart 2004 @ 22:26:27 #18
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_17812946
DG gefeliciteerd
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 18 maart 2004 @ 22:35:16 #19
28160 LadyFCDB
Bosschenaren!!
pi_17813149
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 19:14 schreef Reanimatie.com het volgende:
Namens Fred als verjaardagskado een mooie aankoop.

En waar zijn de criticasters nu?
Ken die Verhaegh eigenlijk niet zo goed, dus heb nog geen oordeel maar we zullen zien wat hij ons gaat brengen. Hoop natuurlijk veel goeds..

Ps morgen krijgt DG ook nog een verjaardagskado (een overwinning van 4-1 voor onze FC)
Een Bosschenaar ben je niet voor even, maar heel je leven! Bosschenaren!!!
  vrijdag 19 maart 2004 @ 00:13:47 #20
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_17815685
Ik dank U allen
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_17820900
Van Iersel in de basis vanavond als rechtsback.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  vrijdag 19 maart 2004 @ 16:37:58 #22
12715 Reanimatie.com
Peter's boksbal
pi_17827768
Santi speelt de laatste wedstrijden zeker niet slecht. Het heeft weliswaar lang geduurd, maar ik denk dat hij *eindelijk* gaat doen waar hij voor gekomen is; voetballen!
Er is maar één FC Den Bosch! Helemaal dol, leve de lol, Bosschenaren zie je overal!
  vrijdag 19 maart 2004 @ 16:38:41 #23
12715 Reanimatie.com
Peter's boksbal
pi_17827790
Nog mensen naar Dordrecht?
Er is maar één FC Den Bosch! Helemaal dol, leve de lol, Bosschenaren zie je overal!
pi_17828397
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 16:38 schreef Reanimatie.com het volgende:
Nog mensen naar Dordrecht?
Nee, ik ga vanavond naar De Vliert .

en maandag zoals gezegd niet naar Dordrecht....
pi_17828424
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 22:35 schreef LadyFCDB het volgende:


Ps morgen krijgt DG ook nog een verjaardagskado (een overwinning van 4-1 voor onze FC)
Ik zie het al, je hebt de scheids omgekocht.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammŕ, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')