abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203418258
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 januari 2022 15:29 schreef tong80 het volgende:

[..]
Vanaf wanneer kom jij bij de FC ? Ik vanaf 1971. Nog met zwarte baan op witte shirt. Trouwens kijk ik op het huis van Jan Hein. Vaak mee wezen stappen.

:T

Sinds 1989. Intertoto-seizoen. Jarenlang seizoenskaart gehad en uitwedstrijden bezocht. Nadat ik verder weg ben gaan wonen is de klad erin gekomen.

Ik volg de FC nu op afstand. Enthousiasme is na de verschillende debacles, o.a. met Jordania, wel minder geworden.

Van de nieuwe eigenaren heb ik al helemaal geen hoge pet op. Zie ze eigenlijk enkel clubs verkloten. Idee van Sneijder/Dollevoet sprak me meer aan, maar die wilden niet betalen voor de aandelen.
  Trouwste user 2022 zaterdag 29 januari 2022 @ 15:46:18 #227
7889 tong80
Spleenheup
pi_203418306
Ik en m'n maten liepen in de rust van de ene naar de andere helft. Pakten bij Schulten een broodje kroket. Ging ook altijd mee naar uitwedstrijden. Cambuur was het verst. Nog voor de M-side langs de zijlijn was in de ouwe Vliert.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_203418356
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 januari 2022 15:46 schreef tong80 het volgende:
Ik en m'n maten liepen in de rust van de ene naar de andere helft. Pakten bij Schulten een broodje kroket. Ging ook altijd mee naar uitwedstrijden. Cambuur was het verst. Nog voor de M-side langs de zijlijn was in de ouwe Vliert.

Uitwedstrijden ook lang gedaan. Vaak een heel gedoe met combi's e.d., maar vond het wel altijd leuk. Intertoto, promotie, degradatie, het bekeravontuur.

Best wel wat gezien.

Sinds de laatste degradatie is het helaas elk jaar minder gegaan. Korte opleving onder Jordania, maar uiteindelijk heeft dat veel meer ellende opgebracht dan het voorspoed heeft opgeleverd.
  Trouwste user 2022 zaterdag 29 januari 2022 @ 16:00:22 #229
7889 tong80
Spleenheup
pi_203418448
De lichting van Herpen, Pattinama, Scholten, Gilhaus, van den Hoorn. Ik was in de Meer bij de omhaal van van Basten.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_203419304
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 januari 2022 16:00 schreef tong80 het volgende:
De lichting van Herpen, Pattinama, Scholten, Gilhaus, van den Hoorn. Ik was in de Meer bij de omhaal van van Basten.

Da's allemaal van voor mijn tijd. Maar moeten mooie tijden geweest zijn, toen telde de FC nog mee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')