Belangrijkste is nu een paar jaar stabiel draaien. Als je dan eindigt rond 10-13 doe je het niet verkeerd na het debacle met Jordania.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:06 schreef Halcon het volgende:
In het BD stond een stukje met Jan Gösgens. Geen sprint richting de Eredivisie, maar een marathon. Spelersbudget is wat omhoog, maar nog niet veel.
Moet het allemaal nog zien.
Die Halilovic die nu is gehaald was de laatste jaren vooral reserve in Kroatië en Denemarken. Contracten van v/d Winden, Felida, Ahannach en Hornkamp lopen eind dit seizoen af. Dat zijn de beste spelers uit de selectie.
Ben ik het wel mee eens.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Belangrijkste is nu een paar jaar stabiel draaien. Als je dan eindigt rond 10-13 doe je het niet verkeerd na het debacle met Jordania.
Van daaruit doorgroeien ja. Liever stabiel over acht jaar naar de eredivisie dan binnen één seizoen met geld dat er niet is.
Van Meerveldquote:
Ok, dacht amateurbasis.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Daar is een transfersom voor betaald.
Kuijpers is gratis weggegaan, die speelde op amateurbasis. Meerveld heeft Willem II 7 ton of zo voor betaald, plus twee huurlingen.quote:
Klopt. Ik haalde ze door elkaar.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 16:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Kuijpers is gratis weggegaan, die speelde op amateurbasis. Meerveld heeft Willem II 7 ton of zo voor betaald, plus twee huurlingen.
Valt me mee dat die nog niet eerder is verkocht. Blijft weinig over.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 13:12 schreef Halcon het volgende:
Jizz Hornkamp naar Willem II. Het wordt zo kwalitatief wel heel mager de selectie. Felida zal ook nog wel verkocht worden.
Ja, hadden ze in de zomerperiode vast meer voor kunnen vangen. Contract Felida loopt af, dus als die niet wordt verkocht, loopt 'ie gratis de deur uit.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 14:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Valt me mee dat die nog niet eerder is verkocht. Blijft weinig over.
Jawel.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 14:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
De nieuwe investeerders doen nog niet heel veel momenteel...
Het is een behoorlijke puinhoop jaquote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:32 schreef Halcon het volgende:
Verloren van Top Oss
Maguire ingevallen. Moller tekent komende week, wordt voor een half jaar gehuurd. Felida zat op de bank. Naar eigen zeggen is 'm gezegd dat hij niet meer speelt, omdat hij niet naar Emmen wil.![]()
Ondertussen stonden er wel 5 in de basis die na de zomer ook geen contract meer hebben en viel er ook nog 'n huurling in.
Da's het minste wat er van gezegd kan worden, ja.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is een behoorlijke puinhoop ja
Die deden het ook vooral of eigenlijk alleen uit liefde voor de club. Daar is bij deze Amerikanen uiteraard geen sprake van.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:40 schreef tong80 het volgende:
Achteraf heeft de familie Schouten het zo slecht niet gedaan.
Vanaf wanneer kom jij bij de FC ? Ik vanaf 1971. Nog met zwarte baan op witte shirt. Trouwens kijk ik op het huis van Jan Hein. Vaak mee wezen stappen.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die deden het ook vooral of eigenlijk alleen uit liefde voor de club. Daar is bij deze Amerikanen uiteraard geen sprake van.
Bij zo ongeveer al hun clubs is het gezeik. Van Nancy tot Oostende tot Barnsley.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |