abonnement Unibet Coolblue
pi_22365443


De betaald voetbalclub uit de Brabantse hoofdstad is, hoe je het ook wendt of keert, in ieder geval een club waar altijd wat gebeurt. Het nieuwe stadion is zo goed als af, de jeugdopleiding bloeit als nooit tevoren en met een zeer talentvol 1e elftal gaan we komend seizoen strijden voor lijfsbehoud in Neerlands hoogste divisie!

Kortom...... welkom in het centrale FC Den Bosch-topic van het Fok!forum!


De glansrijke geschiedenis van deze reeks:

[Centraal] FC Den Bosch topic
[Centraal] FC Den Bosch topic deel 2!
Het 3e Blue White Army Topic (FCDB)
FC Den Bosch, deel 4
De Koninklijke FC uit 's-Hertogenbosch,Deel 5
[Centraal] Het grote FC Den Bosch-topic, deel 6
Het grote FC Den Bosch-topic deel 7
Het grote FC Den Bosch-topic deel 8
Het grote FC Den Bosch-topic deel 9 (KAMPIOENEN!)
Het grote FC Den Bosch-topic deel 10
Het grote FC Den Bosch topic,Deel 11
Het grote FC Den Bosch-topic deel 12
Het Grote Blue White Army uit Den Bosch Topic,Deeltje 13
(alle irritante titels zijn te danken aan DG )

Op het FOK!Forum zijn heel wat trouwe FC-fans te vinden, waardoor we alweer bij deel 14 van deze reeks zijn aanbeland. De bekende fans zullen hier ongetwijfeld weer vaak te vinden zijn, maar uiteraard is iedere FC-symphatisant (en als je je normaal kunt gedragen uiteraard ook elke tegenstander) hier van harte welkom!

Belangrijke FC-links:

www.fcdenbosch.nl
www.m-side.com
www.fcdb.nl
www.fcdbfans.nl
www.bosschenaren.com (speciaal voor Robbie )

"There's only one FC Den Bosch, helemaal dol, leve de lol, Bosschenaren zie je overal!!"
  zondag 3 oktober 2004 @ 01:14:41 #2
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_22365931
Moet jij geen NAC topic openen?
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 3 oktober 2004 @ 01:18:39 #3
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_22366007
Effe reageren over de buscombi van morgen.

Er gaan dus 6 bussen en over dat er meer mensen willen gaan dan bussen ingezet worden:
FC Den Bosch moet op donderdag altijd het aantal bussen aan de BBA doorgeven nog voordat de VVK afloopt.
Aangezien wij Bosschenaren zo verdomd lui zijn en pas vaak op het laatste moment een kaartje gaan halen kan FCDB het niet riskeren om meer bussen te gaan bestellen dan uiteindelijk nodig is.
Was bij Vitesse ook het geval overigens
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_22366035
Mischien offtopic, maar die nazi van een william vloed is mijn sport leraar geweest.... Das toch de trainer of ex trainer van den bosch ?
“You know, a long time ago being crazy meant something. Nowadays everybody's crazy.”
“I'm not your executioner. I'm not your devil and I'm not your God. I'm Charles Manson.”
  zondag 3 oktober 2004 @ 01:21:21 #5
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_22366049
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 01:20 schreef method21 het volgende:
Mischien offtopic, maar die nazi van een william vloed is mijn sport leraar geweest.... Das toch de trainer of ex trainer van den bosch ?
ex
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 3 oktober 2004 @ 01:35:30 #6
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_22366255
Mits ie fit is kan Snoyl trouwens toch meedoen las ik net
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_22367493
Ikzelf ben voor PSV, maar Den Bosch is ook leuk. Ook omdat het Brabanders zijn. Ik gun het ze wel. Ik heb ze vorig jaar wel bij Helmond Sport gezien en toen waren de supporters wel zwaar irritant. Grote bek achter het hek en zo. Was wel minder maar ja.
Maar, go Den Bosch.
History became legend, legend became myth.
pi_22368506
quote:
Er gaan dus 6 bussen en over dat er meer mensen willen gaan dan bussen ingezet worden:
FC Den Bosch moet op donderdag altijd het aantal bussen aan de BBA doorgeven nog voordat de VVK afloopt.
Aangezien wij Bosschenaren zo verdomd lui zijn en pas vaak op het laatste moment een kaartje gaan halen kan FCDB het niet riskeren om meer bussen te gaan bestellen dan uiteindelijk nodig is.
Was bij Vitesse ook het geval overigens
Dat zei ik vorige week al..
Maarja dan moeten ze dat naar buiten brengen, en mensen 'pushen' om kaartjes eerder te kopen. Nu verteld Cees 1 of ander lulverhaaltje waarin hij zegt dat hij van 'bovenaf' niet meer bussen krijgt. Dat gaat gewoon nergens over dan...
quote:
Mits ie fit is kan Snoyl trouwens toch meedoen las ik net
Hij was toch geschorst? Zoniet dan ga ik er vanuit dattie speelt, hij zag er gewoon fit uit op de training gisteren.
  zondag 3 oktober 2004 @ 11:46:12 #9
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_22369628
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 09:38 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Dat zei ik vorige week al..
Maarja dan moeten ze dat naar buiten brengen, en mensen 'pushen' om kaartjes eerder te kopen. Nu verteld Cees 1 of ander lulverhaaltje waarin hij zegt dat hij van 'bovenaf' niet meer bussen krijgt. Dat gaat gewoon nergens over dan...
[..]
Niet gezien dus
quote:
Hij was toch geschorst? Zoniet dan ga ik er vanuit dattie speelt, hij zag er gewoon fit uit op de training gisteren.
Dat dacht ik oo,maar die gele kaart tegen Quick schijnt niet te tellen
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_22375612
4-2, jammer .
  zondag 3 oktober 2004 @ 18:18:52 #11
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_22377158
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 17:04 schreef Yeahinho het volgende:
4-2, jammer .
Feyenoord verdiende uiteraard te winnen maar de manier waarop
Tering Koopman

Hij geeft Robbie geel voor een overtreding (?) en een paar minuten later maakt Feyenoord in d'r eigen 16 zo'n zelfde overtreding en laat ie doorspelen.
Verder zou ik de gegeven penalty aan Feyenoord graag nog een keer terugzien,pingel aan ons was een goedmakertje.
En bij een 3-1 stand ziet die lul niet dat Babos de bal tegen de hand van een eigen speler schiet in de eigen 16.

[ Bericht 0% gewijzigd door DutchGooner op 03-10-2004 18:25:02 ]
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_22377256
Achja, tis toch algemeen bekend dat de scheidsrechters de topclubs bevoordelen...
  zondag 3 oktober 2004 @ 18:26:10 #13
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_22377323
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 18:22 schreef Yeahinho het volgende:
Achja, tis toch algemeen bekend dat de scheidsrechters de topclubs bevoordelen...
het zijn steeds maar kleine dingetjes maar o zo irritant
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_22377570
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 18:26 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

het zijn steeds maar kleine dingetjes maar o zo irritant
Paar weken terug (werd toen op zondagavond zelfs gemeld door Hugo Borst geloof ik!) was het ook goed duidelijk. Van der Vaart neemt de bal met de hand mee en scoort: vrije trap tegen. Bij een andere club (ben even vergeten welke) was er op dezelfde dag precies hetzelfde verhaal, maar toen kreeg de speler die hands maakte (zoals hoort volgens de regels) wél geel .
  zondag 3 oktober 2004 @ 18:57:36 #15
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_22377937
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 18:38 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Paar weken terug (werd toen op zondagavond zelfs gemeld door Hugo Borst geloof ik!) was het ook goed duidelijk. Van der Vaart neemt de bal met de hand mee en scoort: vrije trap tegen. Bij een andere club (ben even vergeten welke) was er op dezelfde dag precies hetzelfde verhaal, maar toen kreeg de speler die hands maakte (zoals hoort volgens de regels) wél geel .
vandaag ook weer.

Wordt er 1tje van hun afgefloten voor buitenspel en dan vervolgens toch Mampaey omspelen en scoren,lang en breed na het fluitsignaal
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 3 oktober 2004 @ 19:31:30 #16
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_22378664
en het dus hands van Bastos(?)
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 3 oktober 2004 @ 19:40:26 #17
28160 LadyFCDB
Bosschenaren!!
pi_22378894
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 01:14 schreef DutchGooner het volgende:
Moet jij geen NAC topic openen?


Kan ik een paar dagen niet op internet zijn we ondertussen al bij deel 14 aangekomen. Als alles mee zit kan ik vanaf dinsdag vanuit mn eigen huis weer internetten!!
Een Bosschenaar ben je niet voor even, maar heel je leven! Bosschenaren!!!
  Trouwste user 2022 zondag 3 oktober 2004 @ 19:42:08 #18
7889 tong80
Spleenheup
pi_22378937
Belachelijke penaltie


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_22379235


Mini me was ook in Rotterdam Hahahaha wat hebben we gelachen
  zondag 3 oktober 2004 @ 19:55:26 #20
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_22379255
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 19:54 schreef TerroRobbie het volgende:
[afbeelding]

Mini me was ook in Rotterdam Hahahaha wat hebben we gelachen
Minimini met zijn grote bek,dacht we het niet meer hadden
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_22389269
RBC gaat eraan!!!
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_22415095
Die Biekman had zo model kunnen staan voor Starvin' Marvin uit South Park. Mijn god zeg, tegenover hem lijkt Beasley een uitsmijter.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_22416479
Dit is grappig bedoeld ofzo?
Bedant voor je geweldige contributie aan dit topic!
pi_22416537
Waarom kan ik dit topic niet lezen als ik 50 posts per pagina aan heb staan .
pi_22419236
poule B

Parma
Besiktas
Athletic Bilbao
Steaua Boekarest
STANDARD


21 oktober
Standard - Parma

4 novemer
Besiktas - Standard

25 november
Standard - Athletic de Bilbao

1 december
Steaua Boekarest - Standard

Kutloting als je het mij vraagt, had graag een nederlands ploegje erbij gezien.. Utrecht ofzo..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')