abonnement Unibet Coolblue
pi_25697139


Het eredivisie-boek lijkt zo goed als zeker gesloten te kunnen gaan worden. Toch blijven wij uiteraard onze FC steunen! "We zullen samen winnen en verliezen, maar ik zal nooit veur een ander clubke kiezen!"

Welkom in het centrale FC Den Bosch-topic van het Fok!forum!


De glansrijke geschiedenis van deze reeks:

[Centraal] FC Den Bosch topic
[Centraal] FC Den Bosch topic deel 2!
Het 3e Blue White Army Topic (FCDB)
FC Den Bosch, deel 4
De Koninklijke FC uit 's-Hertogenbosch,Deel 5
[Centraal] Het grote FC Den Bosch-topic, deel 6
Het grote FC Den Bosch-topic deel 7
Het grote FC Den Bosch-topic deel 8
Het grote FC Den Bosch-topic deel 9 (KAMPIOENEN!)
Het grote FC Den Bosch-topic deel 10
Het grote FC Den Bosch topic,Deel 11
Het grote FC Den Bosch-topic deel 12
Het Grote Blue White Army uit Den Bosch Topic,Deeltje 13
Het grote FC Den Bosch-topic deel 14
Het grote FC Den Bosch-topic deel 15
Het grote FC Den Bosch-topic deel 16
Het FC Den Bosch topic #17 We are staying up!
FC Den Bosch topic nummertje 18,Blijven we erin?
Het grote FC Den Bosch-topic deel 19
(alle irritante titels zijn te danken aan DG )

Op het FOK!Forum zijn heel wat trouwe FC-fans te vinden, waardoor we alweer bij deel 20 van deze reeks zijn aanbeland. De bekende fans zullen hier ongetwijfeld weer vaak te vinden zijn, maar uiteraard is iedere symphatisant (en als je je normaal kunt gedragen uiteraard ook elke tegenstander) hier van harte welkom om over de blauw-witten te fokken!

"There's only one FC Den Bosch, helemaal dol, leve de lol, Bosschenaren zie je overal"
pi_25697671
(OT) Geen De Prutsers-Red Starts dit jaar Yeahinho...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_25697815
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 23:47 schreef Dylan Dog het volgende:
(OT) Geen De Prutsers-Red Starts dit jaar Yeahinho...
Mail, MSN, ICQ, postduif!!
[/mod-mode]
  donderdag 24 maart 2005 @ 02:30:40 #4
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25700313
Burgemeester Rombouts vindt het Bossche stadion ongeschikt voor competitievoetbal. Dat heeft ie vanmorgen meegedeeld in een gesprek aan het bestuur van FC Den Bosch en de politie. Zijn uitspraak volgt op de recente rellen tussen Bossche en Kerkraadse supporters na de wedstrijd tegen Roda JC, waarbij sprake was van levensbedreigende situaties.

Wedstrijden met verhoogd risico zal de burgemeester voortaan helemaal verbieden. Daar is onder deze omstandigheden geen sprake meer van, aldus de burgemeester, die van het bestuur verwacht dat zij op korte termijn de gegevens aan de politie doorgeeft van de verdachte Bossche supporters. Nog voor een strafzaak in te zetten, dient FC Den Bosch deze verdachte lui al een stadionverbod op te leggen.

FC Den Bosch dient zo spoedig mogelijk maatregelen te nemen om alsnog het spelen van thuiswedstrijden mogelijk te maken. Daarmee worden beter toezicht bedoeld en fysieke maatregelen die het scheiden van supporters beogen.


Wat een zwetsnek is het toch ook
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_25701473
Vandaag in de krant:

"Iedereen die zich naar de bussluis achter het stadion heeft begeven kan rekenen op een sv van 3 tot 5 jaar."

pi_25701490
Waren dat er veel?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  donderdag 24 maart 2005 @ 12:45:22 #7
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25704452
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 09:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Vandaag in de krant:

"Iedereen die zich naar de bussluis achter het stadion heeft begeven kan rekenen op een sv van 3 tot 5 jaar."

Willen ze die mensen gaan achterhalen zijn ze afhankelijk van camera's en getuigenverklaringen.
De supporters zullen de mond wel houden en er hingen daar geen camera's.
De enigste beelden die er zijn komen van 1 of 2 politiecamera's die van de andere kant hebben staan te filmen.
Als er max. 10 voor opgepakt worden is het veel.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_25705129
als er mensen opgepakt worden prima, mits goed onderbouwd.

de veiligheid van het stadion is volgens mij eem kwestie van de VERHUURDER, niet de HUURDER.
en het zal aan mij liggen, maar volgens mij heeft de FC het stadion vorig jaar verkocht aan de BIM en zijn ze dus huurder.

Als ik Kert Bersten zou zijn, zou ik de BIM aansprakelijk stellen voor het verhuren van een stadion waarvan de faciliteiten niet in orde zijn.

maargoed, op naar de degradatie! Ik heb mezelf er bij neergelegd, heb genoten van dit jaar, maar ben alweer helemaal klaar voor Top en Helmond uit.
Er is maar één FC Den Bosch! Helemaal dol, leve de lol, Bosschenaren zie je overal!
  donderdag 24 maart 2005 @ 13:20:38 #9
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25705211
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 13:17 schreef Reanimatie.com het volgende:
als er mensen opgepakt worden prima, mits goed onderbouwd.

de veiligheid van het stadion is volgens mij eem kwestie van de VERHUURDER, niet de HUURDER.
en het zal aan mij liggen, maar volgens mij heeft de FC het stadion vorig jaar verkocht aan de BIM en zijn ze dus huurder.

Als ik Kert Bersten zou zijn, zou ik de BIM aansprakelijk stellen voor het verhuren van een stadion waarvan de faciliteiten niet in orde zijn.

maargoed, op naar de degradatie! Ik heb mezelf er bij neergelegd, heb genoten van dit jaar, maar ben alweer helemaal klaar voor Top en Helmond uit.
Bert roept wel vaker dingen.

Als jij daadwerkelijk in de sluis gestaan hebt,ben je natuurlijk wel fout omdat je daar niets te zoeken hebt,maar als jij daar alleen gelopen hebt zonder iets te doen,zoals zovelen,zal die straf echt wel meevallen al denken ze bij de FC vaak dat ze boven de wet staan.
De publieke opinie voor zich winnen heet dat.

RBC is trouwens nu omgezet in een verplichte combi.
Als ik geen losse kaarten kan regelen zal dit mijn eerste wedstrijd zijn die ik bewust ga missen dit jaar.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_25705481
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 13:20 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Bert roept wel vaker dingen.

Als jij daadwerkelijk in de sluis gestaan hebt,ben je natuurlijk wel fout omdat je daar niets te zoeken hebt,maar als jij daar alleen gelopen hebt zonder iets te doen,zoals zovelen,zal die straf echt wel meevallen al denken ze bij de FC vaak dat ze boven de wet staan.
De publieke opinie voor zich winnen heet dat.

RBC is trouwens nu omgezet in een verplichte combi.
Als ik geen losse kaarten kan regelen zal dit mijn eerste wedstrijd zijn die ik bewust ga missen dit jaar.
Achter de M-side hangt bovenin een camerabol.
  donderdag 24 maart 2005 @ 13:40:22 #11
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25705683
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 13:31 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Achter de M-side hangt bovenin een camerabol.
en dat wist ik niet
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_25705825
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 13:40 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

en dat wist ik niet
Is dit nou sarcastisch bedoeld of niet?
  donderdag 24 maart 2005 @ 13:50:43 #13
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25705941
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 13:45 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Is dit nou sarcastisch bedoeld of niet?
ik zou niet weten hoe dit sarcastisch bedoeld moet zijn
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_25706040
Wist je het nou wel of niet? Want je bericht komt een beetje over als "Net alsof ik dat niet wist".
  donderdag 24 maart 2005 @ 13:57:56 #15
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25706124
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 13:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Wist je het nou wel of niet? Want je bericht komt een beetje over als "Net alsof ik dat niet wist".
ik wist het idd niet,nooit echt op gelet.

In dat geval had ik me wel 2 keer bedacht om die sterren te gaan gooien
NAAR HET ANDERE FORUM!
  donderdag 24 maart 2005 @ 16:36:03 #16
28160 LadyFCDB
Bosschenaren!!
pi_25709764
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 13:20 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

RBC is trouwens nu omgezet in een verplichte combi.
Ben benieuwd hoe ze dat willen oplossen. Heb mn kaartje al in de la liggen. En ga echt geen geld bij geven voor een buscombi
Een Bosschenaar ben je niet voor even, maar heel je leven! Bosschenaren!!!
pi_25710327
Stelletje klootzakken! Ik verheugde me alweer op eindelijk weer een wedstrijd vanuit het uitvak, maken ze er gvd een verplichte buscombi van...

En - hoewel ik er nog niet eerder bij had stilgestaan dat dit zou kunnen gebeuren - ik vind het ergens eigenlijk nog wel logisch ook .

[edit] Maar ondanks dat ik het wel logisch vind, slaat het natuurlijk nergens op dat de goeien nu weer onder de kwaaien moeten lijden.... waar is dat RBC-topic DG?
  donderdag 24 maart 2005 @ 18:28:25 #18
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_25712730
Volgens mij is het op dit moment een grotere straf om iemand te verplichten een wedstrijd van FC te bezoeken dan een stadionverbod op te leggen...
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_25713373
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 18:28 schreef fanneke het volgende:
Volgens mij is het op dit moment een grotere straf om iemand te verplichten een wedstrijd van FC te bezoeken dan een stadionverbod op te leggen...
"We zullen samen winnen en verliezen........."
  donderdag 24 maart 2005 @ 18:56:01 #20
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_25713394
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 18:54 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

"We zullen samen winnen en verliezen........."
absoluut...ik zal er gewoon elke thuiswedstrijd zijn.
maar geef toe, het valt af en toe niet mee hoor!
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_25713585
Ik hoop echt dat Rombouts binnenkort sterft aan een of andere ziekte. Wat een grafhond zeg. Nu loopt hij populair te doen, maar als Marokkanen hele wijken terroriseren dan moeten agenten maar lessen nemen over de Marokkaanse cultuur en gaat hij agenten recruteren bij de moskee.

Opzouten met die hond. Bolman solliciteert wel erg openlijk naar een functie van Roda JC, wat een kontenlikker zeg.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_25713627
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 09:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Vandaag in de krant:

"Iedereen die zich naar de bussluis achter het stadion heeft begeven kan rekenen op een sv van 3 tot 5 jaar."

De FC heeft weer eens praatjes. Juridisch gezien mist het geblaat van de FC elke grond, zoals gewoonlijk.

Ik denk dat het allemaal met een sisser afloopt. Er worden er een paar opgepakt.... vast geen tientallen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_25715234
Zullen we een pooltje opzetten?

ik gok op 8 arrestaties.

Rombouts is voor mij DE reden waardoor ik zonder problemen ben verhuisd naar een andere stad. Hier staat een wijf aan het roer en die doet het toch net even beter als die bebrilde kutouwehoer!!!
Er is maar één FC Den Bosch! Helemaal dol, leve de lol, Bosschenaren zie je overal!
pi_25715256
Wat dat betreft is het jammer dat die gekozen burgemeester er niet komt, dan zou Rombouts in 2006 opgehoepeld zijn.

Ik denk een arrestatie of 10, dat zou eigenlijk al veel zijn. De pool staat... wie doet er nog meer mee?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_25715346
Ach ja rombouts en burgemeesters in het algemeen, het gaat gewoon niet samen met voetbal schijnbaar
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')