abonnement Unibet Coolblue
pi_35944284
Deel 40 zit alweer vol, dus hier verder.

Terroristische Robbie: Het staat in het laatste magazine in het jaar van de degradatie.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 17:30:21 #2
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_35944312
Realistische TT
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_35944365
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 17:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Deel 40 zit alweer vol, dus hier verder.

Terroristische Robbie: Het staat in het laatste magazine in het jaar van de degradatie.
Ik heb hem hier voor me liggen. juni 2005 "bedankt voor jullie steun". Maar ik kan het echt nergens vinden.

Ik zie wel:

"begroting 3.3 miljoen euro"
"je mag het komende jaar best een overbruggingsjaar noemen"

Maar kampioenschap zie ik nergens staan in het bestuursverhaal.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 17:40:54 #4
28160 LadyFCDB
Bosschenaren!!
pi_35944593
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 17:30 schreef DutchGooner het volgende:
Realistische TT
Nou de TT worden inderdaad steeds beter.
Een Bosschenaar ben je niet voor even, maar heel je leven! Bosschenaren!!!
pi_35945063
Meteen weer terug was toch echt de doelstelling.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_35945694
Ach, we zijn in ieder geval eindelijk van die dramatische Rajcomar-TT af .
pi_35946652
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 17:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Meteen weer terug was toch echt de doelstelling.
Dat is nergens terug te vinden.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 18:46:59 #8
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_35946691
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 17:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Meteen weer terug was toch echt de doelstelling.
Volgens mij mochten we een jaar overbruggen volgens de doelstellingen.

Aan de andere kant,bij het aantreden van Fredje moest de FC binnen 5 jaar een stabiele eredivisionist zijn
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_35946816
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 18:46 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Volgens mij mochten we een jaar overbruggen volgens de doelstellingen.

Aan de andere kant,bij het aantreden van Fredje moest de FC binnen 5 jaar een stabiele eredivisionist zijn
Dat geloof ik niet, gezien dat de planning altijd is geweest na 3 jaar, na afgelopen jaar dus, te promoveren.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 18:50:51 #10
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_35946841
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 18:50 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Dat geloof ik niet, gezien dat de planning altijd is geweest na 3 jaar, na afgelopen jaar dus, te promoveren.
Wanneer is Fred aangetreden? Dan kan ik ff gaan zoeken
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_35946856
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 17:40 schreef LadyFCDB het volgende:

[..]

Nou de TT worden inderdaad steeds beter.
Mooi handtasje
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammŕ, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  zaterdag 11 maart 2006 @ 18:51:35 #12
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_35946871
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_35946888
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 17:30 schreef DutchGooner het volgende:
Realistische TT
Jammer dat het spel dan gisteren niet realistisch was.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammŕ, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_35946996
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 18:50 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Dat geloof ik niet, gezien dat de planning altijd is geweest na 3 jaar, na afgelopen jaar dus, te promoveren.
Toen Kolk werd gehaald gingen we voor promotie, eenmaal gepromoveerd was het "te vroeg". Fred is nu 4 jaar bezig en we zijn verder van huis dan toen hij begon.

Het magazine ga ik nog zoeken. Dan kom ik er zeker nog op terug.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_35947023
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 18:50 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Wanneer is Fred aangetreden? Dan kan ik ff gaan zoeken
2002/2003 volgens mij.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_35947081
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 18:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

2002/2003 volgens mij.
klopt
quote:
Baan Van der Hoorn

Zaterdag 1 juni 2002 - DEN BOSCH - Fred van der Hoorn wordt technisch mana-ger bij FC Den Bosch. Hij stopte vorige week als speler.zijn laatste wedstrijd. voor de club. speelde, tekende gisternacht een contract van vijf jaar. Hij krijgt de zeggenschap over de organisatie van de club. Hij volgt Arnold Scholten op, die drie weken geleden vertrok. omdat hij niet akkoord kon gaan met de bezuinigingen bij de club.
Voorzitter Kersten van FC Den Bosch maakte gistermiddag ook bekend dat de club nog schulden heeft van ruim 2,5 miljoen euro. Door de degradatie naar de eerste divisie is - de niet sluitende - begroting voor volgend seizoen naar 3,5 miljoen euro teruggebracht.
pi_35947117
Volgend seizoen dus zijn laatste contractjaar. Zou hij gaan verlengen? Hoe zou hij zichzelf evalueren?

Begroting is nu 3,3 dacht ik. 0,2 minder dan "vroeger" dus.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_35947175
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 18:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Toen Kolk werd gehaald gingen we voor promotie, eenmaal gepromoveerd was het "te vroeg". Fred is nu 4 jaar bezig en we zijn verder van huis dan toen hij begon.

Het magazine ga ik nog zoeken. Dan kom ik er zeker nog op terug.
Onzin, het was daarvoor al duidelijk dat er een plan was dat er na 3 jaar gepromoveerd zou moeten worden. Toen er na 2 jaar reele kans was moest men er natuurlijk voor gaan, dat is een club als fc den bosch aan haar status verplicht. Toen is Kolk gehaald. En ook zeker ten opzichte van de supporters, die in de nacompettitie van jaar 1 al het idee hadden dat we niet "mochten".
pi_35947205
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 19:01 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Onzin, het was daarvoor al duidelijk dat er een plan was dat er na 3 jaar gepromoveerd zou moeten worden. Toen er na 2 jaar reele kans was moest men er natuurlijk voor gaan, dat is een club als fc den bosch aan haar status verplicht. Toen is Kolk gehaald. En ook zeker ten opzichte van de supporters, die in de nacompettitie van jaar 1 al het idee hadden dat we niet "mochten".
Men ging volledig voor promotie, dat werd toen ook gezegd en kenbaar gemaakt. Dan moet je niet als je bent gepromoveerd, gaan zeuren dat het te vroeg is.

Van het hele vijfjarenplan is niets terechtgekomen, dat kunnen we nu al concluderen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_35947232
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 18:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Volgend seizoen dus zijn laatste contractjaar. Zou hij gaan verlengen? Hoe zou hij zichzelf evalueren?

Begroting is nu 3,3 dacht ik. 0,2 minder dan "vroeger" dus.
Komend jaar wordt het weer meer.

Maarja Scholten had gewoon moeten blijven en Fred trainer worden. Alhoewel misschien is Scholten niet assertief genoeg.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 19:03:56 #21
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_35947252
Vertrek van Scholten had alles te maken met vd Hoorn naar het schijnt al zal de leek dat toch niet te weten komen.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_35947321
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 19:03 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Komend jaar wordt het weer meer.

Maarja Scholten had gewoon moeten blijven en Fred trainer worden. Alhoewel misschien is Scholten niet assertief genoeg.
Scholten leek me wel een geschikte kerel. Wat doet hij nu eigenlijk? Nog steeds bij RKC? Scholten is in hetzelfde jaar als Vloet weggegaan volgens mij. Er was frictie tussen bepaalde mensen.

Fred vind ik echt meer een elftalleider, assistent trainer of jeugdtrainer dan een TD.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_35947485
Klopt niet DG, onenigheid tussen verschillende mensen, fred is daar slechts een hele kleine schakel in geweest. Scholten zit nog steeds bij RKC ja. Maar gaat na dit seizoen weg naar het schijnt. Hij is wel erg verlegen trouwens hoor.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 19:12:56 #24
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_35947520
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 19:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Klopt niet DG, onenigheid tussen verschillende mensen, fred is daar slechts een hele kleine schakel in geweest. Scholten zit nog steeds bij RKC ja. Maar gaat na dit seizoen weg naar het schijnt. Hij is wel erg verlegen trouwens hoor.
Daarom zeg ik ook "naar het schijnt"
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_35947542
Verlegen hoeft niet zo verkeerd te zijn als TD. Met praatjes komen we niet in de middenmoot van de Eredivisie.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')