Die mag vervangen worden door "De a.s."quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:12 schreef fanneke het volgende:
Kan dat 'Periode' niet uit de TT?
Puur eigen belang van jullie natuurlijkquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:28 schreef Trevor het volgende:
Gefeliciteerd Bosschenaren!
We hebben ons best gedaan!
Twijfel ik ook niet aanquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:31 schreef Trevor het volgende:
Natuurlijk! Maar de felicitaties zijn oprecht hoor!
Van mij mag je.quote:Hopelijk pakken wij de volgende
Mooi stukje historie Tong, ik herinner me nog dat van Grinsven ooit een gelijkspel uit het vuur sleepte, door thuis tegen Roda, bij een stand van 0-1, mee naar voren te gaan, en alsnog een punt voor DB pakte door gewoon de gelijkmaker erin te koppen.quote:"Mooie" anekdote uit de oude doos.
In, ik schat 1979 ofzo, FC den Bosch had genoeg aan een overwinning tegen Amersfoport de nummer laatst, om de periodetitel te winnen. 90ste minuut nog 0-0 ballen op de paal en lat je kent dat wel. Jan van grinsven mee naar voren. Counter van Amersfoort en we verliezen met 0-1
Wie verlaat er dan ook eerder het stadion?quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:52 schreef Hathor het volgende:
[..]
Mooi stukje historie Tong, ik herinner me nog dat van Grinsven ooit een gelijkspel uit het vuur sleepte, door thuis tegen Roda, bij een stand van 0-1, mee naar voren te gaan, en alsnog een punt voor DB pakte door gewoon de gelijkmaker erin te koppen.
Wijzelf, pessimisten als we zijn, hadden al een paar minuten daarvoor het stadion verlaten, en kwamer er dus pas achter dat DB niet had verloren toen we naar studio sport keken.![]()
Jullie verdienen de volgende ook gewoon, Veendam is een verdomd moeilijk team om te verslaan, dat bleek vanavond wel weer. Succes verder.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:31 schreef Trevor het volgende:
Natuurlijk! Maar de felicitaties zijn oprecht hoor!
Hopelijk pakken wij de volgende
Diegenen die denken slim te zijn op de parkeerplaats.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:54 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wie verlaat er dan ook eerder het stadion?
Dan na de match liever nog een paar pinten drinken en dan naar de parking!quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:55 schreef Hathor het volgende:
[..]
Diegenen die denken slim te zijn op de parkeerplaats.![]()
Op KV hebben ze Maes en bij Roda bavaria-water. Benieuwd wat ze zondag op Union hebben maar we gaan een beetje offtopicquote:
Welke rol werd Veendam door de kenners dit seizoen toegedicht ? Hoorden ze bij de kanshebbers voor een periodetitel ?quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:55 schreef Trevor het volgende:
Tnx!
Ik heb voor het eerst in jaren ook het gevoel dat het team structureel goed zal presteren.. ik denk dat Veendam hoog gaat eindigen!
Offtopic bestoat nie in Bossche topics, doar word hoe dan ok teveul in geproat.quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:00 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Op KV hebben ze Maes en bij Roda bavaria-water. Benieuwd wat ze zondag op Union hebben maar we gaan een beetje offtopic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |