abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27276329

Helaas, het eredivisie-avontuur is voorbij . Volgend jaar spelen we weer tegen Veendam en Haarlem , maar ook krijgen we weer de derby tegen TOP Oss en de uitwedstrijd bij FC Volendam .
Hoe dan ook: "We zullen samen winnen en verliezen, maar wij zullen nooit veur een ander clubke kiezen!"

Welkom in het centrale FC Den Bosch-topic van het Fok!forum!

Game on...

Interviews:

interview snoyl
interview ouweland

interview Kersten
interview Kersten deel 2

interview Uneken
interview Temmink

[ Bericht 57% gewijzigd door TerroRobbie op 23-05-2005 15:39:40 ]
pi_27276445
Van Strien maakte dit seizoen geen overtuigende indruk, het jaar ervoor deed hij het wel weer prima. Nog maar even houden, we zijn er ook kampioen mee geworden en als we weer eens promoveren een keeper halen die op Eredivisieniveau meekan. Nu een jongen als Budziak halen die de concurrentie kan aangaan met Van Strien.

Verhaegh - Olfers - Volmer - Meye is een prima verdediging inderdaad. Ik zou er wel nog een linksback bijhalen. Dan heb je Meye en de nieuwe linksback voor die positie en Meye die centraal kan spelen bij schorsingen of blessures van Olfers of Volmer. v/d Meulen gaat weg, dus er zal sowieso een centrale verdediger door moeten stromen vanuit de jeugd of het 2e, of er zal er eentje van buitenaf moeten worden gehaald. Desnoods Uneken af en toe maar gebruiken als de nood echt hoog aan de man komt.

Beekmans is een goede verdedigende middenvelder, Cas zal in de GGD ongetwijfeld meekunnen, op termijn hebben we er niets aan. Hij zou een van de sturende spelers moeten zijn, maar is een van de zwakste schakels. Met zijn mentaliteit en inzet is niets mis, maar voetballend gezien houdt het allemaal niet over. Haemhouts heb ik dan wel weer vertrouwen in, er zullen echter wel wat middenvelders bij moeten komen.

v/d Laak - v/d Eede zou voor GGD-begrippen een topaanval zijn, maar ik geloof er niet zo in dat die twee volgend seizoen bij ons in de spits staan. De kans lijkt me groter dat ze volgend seizoen beiden niet voor de FC spelen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_27276479
Dan over Uneken, ik heb het liefste dat hij stopt als speler, mocht het echt niet anders kunnen, dan maar erbij voor de breedte, maar ik zie hem liever niet meer in de basis. Hij is versleten en geen schim meer van de verdediger die hij ooit wat. Aan alle kanten lopen ze hem voorbij en hij stapelt blunder op blunder...
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_27276581
Haemhouts zal de backup linksachter zijn denk ik. Met het team dat jij (en ik in het vorige deel) wordt FC Den Bosch met 2 vingers in de neus kampioen. Paul Beekmans moet wel echt in de basis nu trouwens...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_27277965
In de aanval moet er gewoon het e.e.a. bijkomen. Er vanuit gaande dat Koen verkocht wordt, is de enige 'spits' die we volgend jaar nog hebben Brayton Biekman, en daar winnen we de oorlog dus echt niet mee .
pi_27278013
Dat kampioen worden in de GGD maak ik me niet zoveel zorgen over, waar het nu omgaat is dat we eens een basis leggen voor een lang verblijft in de Eredivisie en dat doen we niet met spelers als Cas, Cales, Derksen en Biekman...

Als Excelsior zo tevreden is over Biekman, dan moeten ze hem maar overnemen. Hier mag hij wegblijven van mij, want voetballen kan hij dus echt niet.
  maandag 23 mei 2005 @ 16:07:20 #7
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_27278388
Ach ja,er blijven 13 spelers van de huidige selectie zoals het er nu naar uitziet.

Ik ga voor niets minder dan het kampioenschap volgend jaar.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_27278420
quote:
Op maandag 23 mei 2005 16:07 schreef DutchGooner het volgende:
Ach ja,er blijven 13 spelers van de huidige selectie zoals het er nu naar uitziet.

Ik ga voor niets minder dan het kampioenschap volgend jaar.
Plus we kunnen DIGGER weer uitnodigen voor FCDB-Emmen, ook leuk...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 23 mei 2005 @ 16:09:04 #9
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_27278447
quote:
Op maandag 23 mei 2005 16:08 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Plus we kunnen DIGGER weer uitnodigen voor FCDB-Emmen, ook leuk...
Die durft niet,die is bang van TerroRobbie.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_27278512
quote:
Op maandag 23 mei 2005 16:09 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

maandag 23 mei 2005 @ 16:12:16 #11
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_27278552
quote:
Op maandag 23 mei 2005 16:09 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Alhoewel,ik kan natuurlijk hier een foto van hem plaatsen en dan weet ik niet meer of DIGGER zo bang is
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_27278603
quote:
Op maandag 23 mei 2005 16:12 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Alhoewel,ik kan natuurlijk hier een foto van hem plaatsen en dan weet ik niet meer of DIGGER zo bang is
Jij hebt foto's van mij?
pi_27278628
quote:
Op maandag 23 mei 2005 16:12 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Wel een foto op ware grootte dan toch zeker? Je blijft makkelijk binnen die maximale breedte van 550 pixels .
pi_27278638
Blijven:
Martijn van Strien
Paul Verhaegh
Peter Uneken
Paul Beekmans
Mounir Biyadat
Robbie Haemhouts
Koen v/d Laak
Gijs Cales
Marcel Cas
Joost Volmer
Geoffrey Meye (?)
Steve Olfers

Vertrekken:
Kris Mampaey (Racing Mechelen)
Ferne Snoyl (terug naar Feyenoord)
Mourad
Berry Powel
Jochen Janssen (terug naar RKC)
Otman Bakkal (FC Eindhoven)
Thijs v/d Meulen (Kozakken Boys)
Erwin van Iersel (OJC)
Derk Schut (DOVO, was al weg)
Emile v/d Meerakker
Charlie v/d Ouweland (Roda JC)
Dennis Schulp (?)

Wie komen er dan vanuit het 2e of de A1 waar Kersten het zelfs over had? De A1 vind ik alles behalve overtuigend, hetzelfde geldt voor het 2e. Ik denk zelf aan Kuijpers, Rietberg en Chelah van het 2e, van de A1 misschien Meulemans of Koc.
  maandag 23 mei 2005 @ 16:14:54 #15
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_27278658
quote:
Op maandag 23 mei 2005 16:14 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Wel een foto op ware grootte dan toch zeker? Je blijft makkelijk binnen die maximale breedte van 550 pixels .
whehehe
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_27278711
quote:
Op maandag 23 mei 2005 16:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wie komen er dan vanuit het 2e of de A1 waar Kersten het zelfs over had? De A1 vind ik alles behalve overtuigend, hetzelfde geldt voor het 2e. Ik denk zelf aan Kuijpers, Rietberg en Chelah van het 2e, van de A1 misschien Meulemans of Koc.
Klopt denk ik aardig.. Meulemans zat tegen RKC ook al op de bank. En misschien zijn die 3 die Willem 2 over zijn gekomen nog iets..
pi_27278741
quote:
Op maandag 23 mei 2005 16:14 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Zo slank ben ik toch niet?
pi_27278762
Tis toch wel te hopen dat er nog enige speler van 'naam' bij wordt gehaald, of wordt dat groepje overblijvers echt alleen aangevuld met junioren?
pi_27278869
quote:
Op maandag 23 mei 2005 16:16 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Klopt denk ik aardig.. Meulemans zat tegen RKC ook al op de bank. En misschien zijn die 3 die Willem 2 over zijn gekomen nog iets..
Als ze al niet eens genoeg genoeg zijn voor de A1 van Willem II of het belofteneftal van Willem II dan weet ik dat ook niet. Die linksbuiten vond ik tegen RKC aardig spelen, die spits... dat was echt niets. Misschien speelt hij normaal beter, maar tegen RKC vond ik hem echt tien keer niets. Qua motoriek is hij vergelijkbaar met m'n oma, qua techniek ook.

Meulemans zat op de bank tegen RKC en lijkt dichter bij een plek in de selectie aan te zitten dan Kuijpers. Van Iersel en v/d Meulen vertrekken, waardoor er 'voor de breedte' zeker een verdediger bij zal moeten komen. Dat kan dus Meulemans zijn, voor de aanval kan je er Rietberg en Koc bijhalen voor de 'breedte', voor de plek van Schulp Chelah. Dan heb je d'r 4, wellicht lukt het om er 12 te behouden van de kern van dit seizoen en dan 3 of 4 gerichte aankopen (met het oog op de Eredivisie dus, niet van die versleten goalgetters zoals Derksen of Jansen) en dan worden we met gemak kampioen en leggen we een basis voor het seizoen erop in de Eredivisie.
pi_27278924
Overigens stemmen de woorden van Kersten me niet al te gunstig. De 4 genoemde jeugdspelers zijn wel geschikt, maar er moet echt wel wat meer bijkomen.

Overigens mag er ook wel weer wat gaan gebeuren aan de jeugdopleiding. De A1 loopt niet over van talent en de B en C elftallen eindigen troosteloos onderaan.
pi_27278976
quote:
Als ze al niet eens genoeg genoeg zijn voor de A1 van Willem II of het belofteneftal van Willem II dan weet ik dat ook niet.
Dat hoeft niet altijd iets te zeggen.. Daar is vd Ouweland wel het ultieme voorbeeld van.
  maandag 23 mei 2005 @ 16:25:31 #22
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_27279008
Van der Vaart heeft nog niet getekend bij HSV, misschien wil die Den Bosch wel helpen

en over de TT...... Jullie gaan ook altijd weer weg
pi_27279031
quote:
Op maandag 23 mei 2005 16:24 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Dat hoeft niet altijd iets te zeggen.. Daar is vd Ouweland wel het ultieme voorbeeld van.
Die was wel goed genoeg voor het beloftenelftal van Willem II, alleen kreeg hij geen kans bij het 1e van Willem II omdat hij daar Landzaat voor zich had. v/d Ouweland kon bij Willem II blijven of naar NAC, maar hij wilde in 'n 1e elftal spelen om zich te ontwikkelen. Vandaar dat hij naar FC Den Bosch kwam. Da's toch wel een heel verschil met spelers die worden afgedankt in de A1.
pi_27279037
quote:
Op maandag 23 mei 2005 16:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Als ze al niet eens genoeg genoeg zijn voor de A1 van Willem II of het belofteneftal van Willem II dan weet ik dat ook niet.
- te laat -
pi_27279108
Maar het is weer eens aangetoond dat het niveau verschil tussen de eerste en ere divisie erg groot is.
Den Bosch heeft te weinig echte killers. Mensen die voor alles gaan. Unniken en van der Laak daar moeten ze meer van hebben. En haemouts en ouweland moeten eens op het goal leren schieten.
Al staan die gasten voor open goal zullen ze de bal nog breed leggen.
"Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
www.jihadwatch.org
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')