Plus we kunnen DIGGER weer uitnodigen voor FCDB-Emmen, ook leuk...quote:Op maandag 23 mei 2005 16:07 schreef DutchGooner het volgende:
Ach ja,er blijven 13 spelers van de huidige selectie zoals het er nu naar uitziet.
Ik ga voor niets minder dan het kampioenschap volgend jaar.
Die durft niet,die is bang van TerroRobbie.quote:Op maandag 23 mei 2005 16:08 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Plus we kunnen DIGGER weer uitnodigen voor FCDB-Emmen, ook leuk...
quote:Op maandag 23 mei 2005 16:09 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Die durft niet,die is bang van TerroRobbie.
Alhoewel,ik kan natuurlijk hier een foto van hem plaatsen en dan weet ik niet meer of DIGGER zo bang isquote:Op maandag 23 mei 2005 16:09 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Die durft niet,die is bang van TerroRobbie.
Jij hebt foto's van mij?quote:Op maandag 23 mei 2005 16:12 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Alhoewel,ik kan natuurlijk hier een foto van hem plaatsen en dan weet ik niet meer of DIGGER zo bang is
Wel een foto op ware grootte dan toch zeker? Je blijft makkelijk binnen die maximale breedte van 550 pixelsquote:Op maandag 23 mei 2005 16:12 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Alhoewel,ik kan natuurlijk hier een foto van hem plaatsen en dan weet ik niet meer of DIGGER zo bang is
whehehequote:Op maandag 23 mei 2005 16:14 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Wel een foto op ware grootte dan toch zeker? Je blijft makkelijk binnen die maximale breedte van 550 pixels.
Klopt denk ik aardig.. Meulemans zat tegen RKC ook al op de bank. En misschien zijn die 3 die Willem 2 over zijn gekomen nog iets..quote:Op maandag 23 mei 2005 16:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wie komen er dan vanuit het 2e of de A1 waar Kersten het zelfs over had? De A1 vind ik alles behalve overtuigend, hetzelfde geldt voor het 2e. Ik denk zelf aan Kuijpers, Rietberg en Chelah van het 2e, van de A1 misschien Meulemans of Koc.
Zo slank ben ik toch niet?quote:Op maandag 23 mei 2005 16:14 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Wel een foto op ware grootte dan toch zeker? Je blijft makkelijk binnen die maximale breedte van 550 pixels.
Als ze al niet eens genoeg genoeg zijn voor de A1 van Willem II of het belofteneftal van Willem II dan weet ik dat ook niet. Die linksbuiten vond ik tegen RKC aardig spelen, die spits... dat was echt niets. Misschien speelt hij normaal beter, maar tegen RKC vond ik hem echt tien keer niets. Qua motoriek is hij vergelijkbaar met m'n oma, qua techniek ook.quote:Op maandag 23 mei 2005 16:16 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Klopt denk ik aardig.. Meulemans zat tegen RKC ook al op de bank. En misschien zijn die 3 die Willem 2 over zijn gekomen nog iets..
Dat hoeft niet altijd iets te zeggen.. Daar is vd Ouweland wel het ultieme voorbeeld van.quote:Als ze al niet eens genoeg genoeg zijn voor de A1 van Willem II of het belofteneftal van Willem II dan weet ik dat ook niet.
Die was wel goed genoeg voor het beloftenelftal van Willem II, alleen kreeg hij geen kans bij het 1e van Willem II omdat hij daar Landzaat voor zich had. v/d Ouweland kon bij Willem II blijven of naar NAC, maar hij wilde in 'n 1e elftal spelen om zich te ontwikkelen. Vandaar dat hij naar FC Den Bosch kwam. Da's toch wel een heel verschil met spelers die worden afgedankt in de A1.quote:Op maandag 23 mei 2005 16:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat hoeft niet altijd iets te zeggen.. Daar is vd Ouweland wel het ultieme voorbeeld van.
- te laat -quote:Op maandag 23 mei 2005 16:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Als ze al niet eens genoeg genoeg zijn voor de A1 van Willem II of het belofteneftal van Willem II dan weet ik dat ook niet.
Hoezo eentje teveel? Er was niks mis met z'n mentaliteit. Daar kunnen andere nog een puntje aan zuigen. Het is geen wereld voetballer maar wel solide. Als hij alleen in de verdediging zou staan dan kun je hem iets verwijten. Ik denk aan zijn emotie te zien dat hij een blauw/wit hart heeft.quote:Op maandag 23 mei 2005 16:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Unniken? Je bedoelt Uneken. Daarvan hadde we er eentje en dat was al te veel dit seizoen.Over v/d Ouweland heb je gelijk, die legt werkelijk elk balletje breed, al ligt de bal al op de doellijn. Misschien dat we hem over 2 jaar kunnen huren van Roda JC.
Aan het blauwwitte hart van Uneken twijfel ik niet, maar zijn tijd is geweest. Je kan nog zo'n voorbeeldige mentaliteit hebben, als je aan alle kanten wordt voorbijgelopen en verschillende blunders maken die ons punten hebben gekost dan hoor je niet meer in het basiselftal thuis.quote:Op maandag 23 mei 2005 16:43 schreef typtypo het volgende:
[..]
Hoezo eentje teveel? Er was niks mis met z'n mentaliteit. Daar kunnen andere nog een puntje aan zuigen. Het is geen wereld voetballer maar wel solide. Als hij alleen in de verdediging zou staan dan kun je hem iets verwijten. Ik denk aan zijn emotie te zien dat hij een blauw/wit hart heeft.
i.i.g. de dukes rugby club is gepromoveerd naar de ere divisie. Als de NOS dan maar rugby gaat uitzenden i.p.v. voetbal dan hebben we nog wat te juichen komend seizoen.
Hij heeft in zoverre gelijk dat fans in de omgeving verdeeld worden door de vele clubs.quote:Op maandag 23 mei 2005 16:50 schreef gr8w8 het volgende:
Krijgt de dikke pad van VI nog zijn zin. Er werd laatst gevraagd welke club direct zou degraderen. Zijn antwoord: FC DB, want Brabant heeft al te veel clubs in de eredivisie. En dat antwoord kwam dus van een zogenaamde expert.
Maar dat is een feit,het heeft FCDB destijds (veel) toeschouwers gekost toen beide clubs betaald voetbal gingen spelenquote:Op maandag 23 mei 2005 16:59 schreef typtypo het volgende:
[..]
Hij heeft in zoverre gelijk dat fans in de omgeving verdeeld worden door de vele clubs.
Ik denk als rkc en top oss niet hadden gespeeld in de ere of eerst divisie hadden een hoop fans voor den bosch gekozen als regionale club. Goed voor de sponsers, goed voor de financieeen en dus ook goed voor het voetbal.
Ik kan hem geen ongelijk geven. Dikke padhehehe
Ik wil hem ook graag..quote:Op maandag 23 mei 2005 17:54 schreef LadyFCDB het volgende:
Rean ik ga van de week als het allemaal een beetje bezonken is de dvd afmaken. moet er nog een hoop op volgorde zetten.
Vught ookal PSV?quote:Op maandag 23 mei 2005 17:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Waalwijk en Oss liggen allebei binnen 20 minuten rijden van Den Bosch. Een club als Utrecht heeft Ajax als dichtsbijzijnde BVO zitten en ten oosten AGOVV....
Alleen al in Den Bosch gaan er veel te veel mensen naar PSV of Feyenoord kijken, dan hebben we het nog niet over de dorpen om Den Bosch heen. Geffen en dergelijke gaat naar Oss, Drunen al naar Waalwijk, Udenhout is Willem II, Vught is PSV, Boxtel is PSV, Schijndel is PSV...![]()
Successupporter dus.quote:Op maandag 23 mei 2005 18:08 schreef typtypo het volgende:
[..]
FC zal vrijwel zeker nooit ere divisie kampioen worden of aan de champions league deelnemen. Vandaar ajax.![]()
Waar gaat die DVD over?quote:Op maandag 23 mei 2005 17:54 schreef LadyFCDB het volgende:
Rean ik ga van de week als het allemaal een beetje bezonken is de dvd afmaken. moet er nog een hoop op volgorde zetten.
Als ik een successupporter was dan was ik nu niet met jou in gesprek.quote:
Ja waarom dat nou weer nodig was met die honden.quote:Op maandag 23 mei 2005 18:16 schreef C4D het volgende:
Jongens, het was weer gezellig in Den Bosch, jammer dat we zo snel het stadion uitmoesten en in de bus terug moesten naar Utrecht. Zonde van de degradatie en echt kk joden met hun honden, beetje provorceren voor niks.
Inderdaad, over 2 jaar hoop ik weer in Den Bosch te mogen staan!quote:Op maandag 23 mei 2005 18:26 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Alle samenvattingen van dit seizoen.
C4D, graag gedaan... tot over 2 jaar![]()
Maar maakt het dan zoveel uit of je eredivisie speelt of GG?quote:Op maandag 23 mei 2005 16:59 schreef typtypo het volgende:
[..]
Hij heeft in zoverre gelijk dat fans in de omgeving verdeeld worden door de vele clubs.
Ik denk als rkc en top oss niet hadden gespeeld in de ere of eerst divisie hadden een hoop fans voor den bosch gekozen als regionale club. Goed voor de sponsers, goed voor de financieeen en dus ook goed voor het voetbal.
Ik kan hem geen ongelijk geven. Dikke padhehehe
Nee hoor.quote:Op maandag 23 mei 2005 21:21 schreef gr8w8 het volgende:
Dus zodra FC DB naar de GG verdwijnt gaan alle supporters ineens naar PSV, RKC of welke club dan ook in de eredivisie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |