Hoeveel kaarten zijn er al verkocht?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:10 schreef Yeahinho het volgende:
Maar vrijdag gaan we naar de Vliert, en maandag naar Omniworld.
Heya Den Bosch [afbeelding]
afgelopen woensdag 11quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:11 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Hoeveel kaarten zijn er al verkocht?
Had ze gewildquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:15 schreef methodmich het volgende:
Was Lady FCDB model voor de OP?
Lady is wel OKquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:18 schreef methodmich het volgende:
Geen idee hoe strak die in het Bossche vel zit.
Verstandig van hemquote:Sprak nog iemand bij ASWH vandaag, die was dinsdag beker gaan kijken. Had ie SHO - Jong PSV verkozen boven Maassluis - Den Bosch, achteraf niet slim.
OK,die "quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:21 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Nee, anders vraag ik het niet![]()
die is wel OKquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:21 schreef methodmich het volgende:
Dochter van Fred?
Jij moet niet zoveel denken Robbie, dat weet je nou onderhand toch vort wel.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik denk dat het gewoon een bestaand plaatje (van bijv. internet is) en dat FCDB er gewoon bijgezet is.
Foto's?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:22 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
die is wel OKmaar dat zal wel niet
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:34 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Jij moet niet zoveel denken Robbie, dat weet je nou onderhand toch vort wel.![]()
Die wandelende make up doos? Die is nog erger als dr moeder. Zag ze elke wedstrijd toen ik nog in het spelershome werkte....quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:22 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
die is wel OKmaar dat zal wel niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |