Hoeveel kaarten zijn er al verkocht?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:10 schreef Yeahinho het volgende:
Maar vrijdag gaan we naar de Vliert, en maandag naar Omniworld.
Heya Den Bosch [afbeelding]
afgelopen woensdag 11quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:11 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Hoeveel kaarten zijn er al verkocht?
Had ze gewildquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:15 schreef methodmich het volgende:
Was Lady FCDB model voor de OP?
Lady is wel OKquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:18 schreef methodmich het volgende:
Geen idee hoe strak die in het Bossche vel zit.
Verstandig van hemquote:Sprak nog iemand bij ASWH vandaag, die was dinsdag beker gaan kijken. Had ie SHO - Jong PSV verkozen boven Maassluis - Den Bosch, achteraf niet slim.
OK,die "quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:21 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Nee, anders vraag ik het niet![]()
die is wel OKquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:21 schreef methodmich het volgende:
Dochter van Fred?
Jij moet niet zoveel denken Robbie, dat weet je nou onderhand toch vort wel.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik denk dat het gewoon een bestaand plaatje (van bijv. internet is) en dat FCDB er gewoon bijgezet is.
Foto's?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:22 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
die is wel OKmaar dat zal wel niet
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:34 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Jij moet niet zoveel denken Robbie, dat weet je nou onderhand toch vort wel.![]()
Die wandelende make up doos? Die is nog erger als dr moeder. Zag ze elke wedstrijd toen ik nog in het spelershome werkte....quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:22 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
die is wel OKmaar dat zal wel niet
Ben jij niet degene die gisteren 5 minuten voor tijd weg ging?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:17 schreef LadyFCDB het volgende:
Nee ik had dat niet gewild DG!!! Dacht dat jij me wel beter kende...... natuurlijk zal zodra de strings verkrijgbaar zijn deze in mijn collectie verschijnenmaar er zal er maar 1 zijn die mijn billen in die string ziet......
Maar goed ik ben weer een beetje over het drama van de wedstrijd heen en blijf voorlopig nog positief. A.s. vrijdag gaan we vol goede moet naar de vliert en veroveren wij thuis de eerste drie punten.
HEYA Den Bosch![]()
Jawel ik was 1 van die drie vrouwen die weg gingquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:25 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Ben jij niet degene die gisteren 5 minuten voor tijd weg ging?
Als je er 5½ - 6 uur rijden voor over hebt om 1½ uur je favoriete clubje te zien spelen, en er is niks meer te winnen, is het geoorloofd om 5 minuten voor tijd weg te gaanquote:
zeg jij nou niks........quote:
wel als je met 3-1 achter staat en je weet dat je nog een takke eind naar huis moet met zo'n nederlaag in je achterhoofd. Ik voelde me behoorlijk ... kan ik je vertellenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:08 schreef Reanimatie.com het volgende:
In mijn optiek is het NOOIT geoorloofd om eerder dan het laatste fluitsignaal naar huis te gaan.
Doffe ellende, ben blij dat ik er niet bij was.
Morgen naar Lierse SK - St Truiden, vrijdag naar FCDB-Helmond Sport, maandag naar Omniworld - FCDB.
Ik ben normaal ook niet iemand die eerder naar huis gaat, maar gisteren was het echt geoorloofd.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:08 schreef Reanimatie.com het volgende:
In mijn optiek is het NOOIT geoorloofd om eerder dan het laatste fluitsignaal naar huis te gaan.
Doffe ellende, ben blij dat ik er niet bij was.
Morgen naar Lierse SK - St Truiden, vrijdag naar FCDB-Helmond Sport, maandag naar Omniworld - FCDB.
Kan ook lekker zijn....quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:10 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Ik voelde me behoorlijk ... kan ik je vertellen
Nee, snap ook niet dat iemand na zo'n wanprestatie (2e helft) het nog in zijn hoofd kan halen om te klappen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:24 schreef Yeahinho het volgende:
Ik heb echt niet voor die lamzakken geklapt.
Voorlopig alleen verliezen...quote:FC Den Bosch #31,We zullen samen winnen en verliezen
Ach,jullie zijn volgens mij ook niet vreemd van verliezenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:49 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
[..]
Voorlopig alleen verliezen...
Tief eens op, grappenmaker.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:49 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
[..]
Ach,scheelt dat jij je ook nooit onbetuigd laat in het De Graafschap topic....quote:
Gewoon negeren en niet meer op reageren, dan heeft da boerke het minste lol.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:54 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ach,jullie zijn volgens mij ook niet vreemd van verliezen
Kom nou eens met feiten want dat loze gebrabbel van je kennen we nu wel...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ach,scheelt dat jij je ook nooit onbetuigd laat in het De Graafschap topic....
BS,heb weinig zin om De Graafschap topics terug te gaan lezen om quotes van jou terug te gaan zoeken maar jij weet net zo goed als ik dat jij niet vies van een provocatie bent.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:13 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Kom nou eens met feiten want dat loze gebrabbel van je kennen we nu wel...![]()
Helmond gaat er vrijdag aan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:49 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
[..]
MisterFCDB of de spiegel?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:17 schreef LadyFCDB het volgende:
Nee ik had dat niet gewild DG!!! Dacht dat jij me wel beter kende...... natuurlijk zal zodra de strings verkrijgbaar zijn deze in mijn collectie verschijnenmaar er zal er maar 1 zijn die mijn billen in die string ziet......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |