nouja postwisselingquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Discussie.
Hoop dat het bij dat van vannacht blijft, onz is deurtje verder.
En dat noem je een goede reden?quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:17 schreef Messenga het volgende:
Ik dacht dat elk clubtopic werd geaccepteerd, mits een goede reden. De reden is de oud speler van PSV en Tomtom.
Oke.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:19 schreef dndiek het volgende:
[..]
En dat noem je een goede reden?
Niet dus
Aangepastquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:16 schreef Yeahinho het volgende:
Gvd, we hebben gewoon 52 punten zie ik nu.
Wil een modje even FC Den Bosch #50 - Het zilveren topic der Bosschenaren veranderen in "FC Den Bosch #50 - Het zilveren topic der Bosschenaren" ofzoiets?
Geen slotje nodigquote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:17 schreef borisz het volgende:
Gaat FC Twente nog meedoen om het kampioenschap? slotje graag![]()
Foutje bedanktquote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:35 schreef LadyFCDB het volgende:
Zilver? 50 is toch goud???
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:54 schreef Beschouw het volgende:
Kan modje nr 58 in TT voetbalonderschriftencompetitie veranderen in 59?
Je doelt toch niet op mijn post hequote:Op zondag 4 maart 2007 15:14 schreef TerroRobbie het volgende:
foute tussenstanden mogen weer?
Ow het was echt 3-0quote:Op zondag 4 maart 2007 15:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je doelt toch niet op mijn post he.
Een tussenstand is een tussenstand. Er zijn ook gasten geweest die posten dat het 6-6 was of 8-0 die werden er wel afgekicked. Kun je ook niet echt serieus nemen lijkt me.quote:Op zondag 4 maart 2007 15:49 schreef Bos81 het volgende:
Dan snap je de insteek van de post van Sand echt niet. Er wordt net na de aftrap gevraagd of er al gescoord is. Dan kun je op zo'n reactie rekenen. Daarnaast is er niet gezegd door Sand bij welke wedstrijd. Dus lijkt me dat er niets aan de hand is.
Is dat echt gebeurdquote:Op zondag 4 maart 2007 15:52 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Een tussenstand is een tussenstand. Er zijn ook gasten geweest die posten dat het 6-6 was of 8-0 die werden er wel afgekicked. Kun je ook niet echt serieus nemen lijkt me.
Heel die regel is een natte krant, maar hanteer hem dan consequent of hanteer hem niet.
Soortgelijks, in ieder geval onrealistische scores.quote:Op zondag 4 maart 2007 15:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is dat echt gebeurd![]()
Ik kan het me niet herinneren in ieder geval. Ik ben natuurlijk ook niet altijd aanwezig geweest bij livetopics.
Hier ben ik gestopt met lezen. Laterquote:Op zondag 4 maart 2007 17:21 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
TR, je moet verder doen met je leven waar je zin in hebt
quote:Op zondag 4 maart 2007 17:31 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hier ben ik gestopt met lezen. Later
jorien gaat al weer trollenquote:Op zondag 4 maart 2007 18:40 schreef SCH het volgende:
Modjes, is het een idee om iets te doen tegen (nu al 2) users die het nodig vinden om dat moment van de blessure van Leonardo in hun avatar te zetten. Ik vind het echt naar om naar te kijken en nogal een sneue bedoening om daarmee te willen scoren.
In ieder geval zie ik het bij jorienvandeherik en ene DeniZZ.
Nee, mogen nog steeds niet.quote:Op zondag 4 maart 2007 15:14 schreef TerroRobbie het volgende:
foute tussenstanden mogen weer?
Steve_I. loopt er ook meer rond.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:40 schreef SCH het volgende:
Modjes, is het een idee om iets te doen tegen (nu al 2) users die het nodig vinden om dat moment van de blessure van Leonardo in hun avatar te zetten. Ik vind het echt naar om naar te kijken en nogal een sneue bedoening om daarmee te willen scoren.
Om precies te zijn om 16:51 achter gemeld. Helaas nog geen FA online sindsdienquote:Op zondag 4 maart 2007 18:40 schreef SCH het volgende:
quote:Op zondag 4 maart 2007 18:43 schreef tong80 het volgende:
Ik ben van plan om om 19.45 naar het schaatsen te gaan kijke Kan er een slotje op. Veel te ingewikkeld.
Okayquote:Op zondag 4 maart 2007 18:46 schreef RayMania het volgende:
[..]
Om precies te zijn om 16:51 achter gemeld. Helaas nog geen FA online sindsdien.
Gesloten, dank jequote:Op zondag 4 maart 2007 18:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
jorien gaat al weer trollen
Het grote Michel Breuer topic: Geweldige verdediger Ik denk dat dit topic ook maar vanwege 1 reden er is gekomen.
Triest pubertje is het toch![]()
Dat was bij mij toen ook zo maar laten we het daar maar niet meer over hebbenquote:Op zondag 4 maart 2007 18:45 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, mogen nog steeds niet.
Het is overduidelijk aan de reactie te zien van Sandman dat het een grap betreft.
Precies, na Ajax - Heerenveen kan ik weinig hebben eigenlijkquote:Op zondag 4 maart 2007 18:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat was bij mij toen ook zo maar laten we het daar maar niet meer over hebben![]()
Eerste twee had ik al gemeld, jorienvdherik zal ik erbij voegen.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:49 schreef Cheiron het volgende:
Het die lichten in de duisternis ondertussen met ongeveer dezelfde avatar: DeniZZ, Steve_I. en natuurlijk jorientje
Ik heel veelquote:Op zondag 4 maart 2007 18:51 schreef RayMania het volgende:
Precies, na Ajax - Heerenveen kan ik weinig hebben eigenlijk![]()
.
en zelf dit zeggen:quote:Op zondag 4 maart 2007 19:00 schreef denthemen het volgende:
Kan die Jorien niet eens flink op zijn kloten krijgen of zo? Altijd mensen uitdagen, kwetsende dingen neerzetten
quote:Op zondag 4 maart 2007 19:01 schreef jorienvdherik het volgende:
Je moet niet provoceren
Die gifjes zijn pas 343 keer geplaatst. Die avatar is verboden, dus aanvragen om te verkleinen heeft totaal geen zin. Trouwens erg nuttig om in een Leonardo topic een avatar aan te vragenquote:Op zondag 4 maart 2007 19:32 schreef Vakkie_W het volgende:
Jezus welke mod loopt zo idioot te modden in het Leonardo topic? Zelfs gifjes die ik post, en vragen of iemand ze wil verkleinen naar avatar grote worden zelfs verwijderd! Wat is dit voor een onzin?
Doodsverwensingen blijven over het algemeen langer staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |