quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:15 schreef wolferl het volgende:
Ja open er een topic over.
Gebeurd elk jaar, Vitesse, Roda JC, Willem II, Groningen, Utrecht. Het is meer regel dan uitzondering.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:16 schreef dlebrok het volgende:
[..]Je hoeft niet te reageren.
Ik vind het best bijzonder dat een team van buiten de top 4 aan het einde van de competitie (even) 2e staat.
Maar stonden die 4 a 5 wedstrijden voor het einde nog 2e?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:19 schreef wolferl het volgende:
[..]
Gebeurd elk jaar, Vitesse, Roda JC, Willem II, Groningen, Utrecht. Het is meer regel dan uitzondering.
Die clubs hebben afgelopen jaren allemaal gelurkt aan de top 4.
Ja top 4 dus.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:19 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Maar stonden die 4 a 5 wedstrijden voor het einde nog 2e?
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:20 schreef Urquhart het volgende:
Ja, Willem II is zelfs tweede geworden.
Doet niets af aan het feit dat ze tweede zijn gewordenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:22 schreef wolferl het volgende:
[..]
ja maar toen Adriaanse en v. Geel vertrokken is het in elkaar gezakt.
Net als Vitesse.
Twente moet nog tegen Ajax, Groningen, Utrecht, Heracles, PSV, Vitesse , NAC.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:21 schreef cheqy het volgende:
Ik zat er gisteren ook aan te denken toen ik de stand zag.
Als Ajax, PSV en AZ dit weekend wat puntjes laten liggen zijn ze volgens mij nog nooit zo dicht bij geweest.![]()
Was ook een hele knappe prestatie, alleen ze hadden niks te zoeken in CL.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:25 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Doet niets af aan het feit dat ze tweede zijn geworden
Twente moet ook nog naar Eindhoven toe. Natuurlijk oogt PSV momenteel verre van in vorm. Maar thuis blijft PSV natuurlijk altijd de favoriet in de competitie tegen Twente.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:13 schreef dlebrok het volgende:
FC Twente zelf heet het aardig rustig, alleen Ajax en NAC zijn misschien lastig.
PSV zou zomaar weer eens kunnen gaan verliezen dit weekend, de boel staat op instorten daar lijkt het.
1974 eindigden we 2 punten achter Feyenoordquote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:21 schreef cheqy het volgende:
Als Ajax, PSV en AZ dit weekend wat puntjes laten liggen zijn ze volgens mij nog nooit zo dicht bij geweest.![]()
Idd, ik snap niet waarom Rutte daar geen hoofdcoach is geworden.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:55 schreef Doc het volgende:
Als Twente kampioen wordt is dat ook een aardige middelvinger naar het bestuur van PSV en naar Koeman ...
Oh?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:14 schreef dlebrok het volgende:
Ik vind het trouwens ook wel humor naar Ajax, die met veel bombarie een nieuwe 'topcoach' binnen haalden, miljoenen aan spelers uitgaven en wel eens even kampioen zouden worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |