Discussie is verwijderdquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ajax-topic #568
Mompelt iets over niveau, discussies etc.
Dat begon die discussiequote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Het grapje daarvoor had niks met die discussie te maken hoor.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:37 schreef borisz het volgende:
[TOERNOOI] Leukste Voetbalnaam(NL): ronde 3![]()
Heb zelfs ooit een boete gehad toen die kutnedved scoorde 15 september 2005. Heb hem gruwelijk hard uitgescholden en een stoeltje gekickt voor me. Hij was flink aant provoceren. Sneijder schopte hem toen 15 min erna uit de wedstrijdquote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:46 schreef nikky het volgende:
De banduur wordt veranderd naar 48 uur voor iedereen. Excuses voor het ongemak voor de betrokkenen.
Nou ja, meer 56 uur maar dat mag de pret niet drukken.quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:39 schreef golfer het volgende:
Voor alle weekgebanden na afgelopen AZ-Ajax:
[..]
Geen doodverwensingen alleen tyfus en tering (-scheids) en toch een ban. Dat waren in ieder geval de voorbeelden die ik terug kreeg.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:55 schreef RayMania het volgende:
[..]
Waarom ga je er automatisch van uit dat degene die gescholden etc. hebben dit deden als reactie op trollers? Bij de drie namen die jij noemt is helemaal geen sprake van schelden als reactie op trollers, het is gewoon in het wilde weg schelden en doodverwensingen op spelers en Wegereef.
Het voorvoegsel tyfus en tering heb ik trouwens nergens aangepast en genote (maar dit heb ik al rond oktober aangegeven dat ik dat niet aanpas in een livescoretopic).
Vanavond probeer ik het, al heb ik dan ook niet heel veel tijd. Zal het proberen!quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:54 schreef Doc het volgende:
Ik had je ook genoemd als redelijk nette poster. En ray zou nog reageren op wat puntjes. Dat moet nog gebeuren ...
Het kan verkeren...quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:39 schreef golfer het volgende:
Voor alle weekgebanden na afgelopen AZ-Ajax:
[..]
Cry morequote:Op woensdag 28 februari 2007 20:07 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Nou ja, meer 56 uur maar dat mag de pret niet drukken.
[..]
Geen doodverwensingen alleen tyfus en tering (-scheids) en toch een ban. Dat waren in ieder geval de voorbeelden die ik terug kreeg.
Oh, en "smerig stuk vreten" blijkt ook een doodzonde te wezen.
Een simpele PM met de vraag of het wat minder kon had ook gekund hoor. Tijdens 4 topics heb ik 1 reactie van mij aangepast zien worden waarin een reactie op een troller stond. Verder niks, en dan toch een ban.
(en nee, onderwerp is niet mijn ban maar de onduidelijkheid wat nou wel en niet mag)
Ik ben niet bang om mijn gevoelige kant te tonenquote:
Groot gelijk kerelquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:45 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik ben niet bang om mijn gevoelige kant te tonen
Boring game aightquote:Op donderdag 1 maart 2007 10:42 schreef Camplo het volgende:
Twas gisteravond rustig bij stillem II - Ajax
die is toch al gestopt? Was een discussie van gisternacht.......quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Kan dat gebagger in het KNVB beker toernooi topic niet stoppen?
u hebt 50 posts per pagina?quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Op pagina 3 staat echt geen 1 zinnige post
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |