Die is gek.quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:49 schreef okee6 het volgende:
Ik had al eerder de indruk dat ze het niet voor het voetbal of de supporter doen. Wilfred schijnt er de dikste vinger in te hebben. Het beste kijk je gewoon helemaal niet.
Jaquote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:57 schreef mcyodogg het volgende:
Hij gaat niet voor diamant, maar wel voor goud
Heel Talpa is sowieso baggerquote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat is die JJ van G. toch super slecht.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:32 schreef detulp050 het volgende:
Jammer dat ze goal van Bas Roorda niet uitzonden toen er al was afgefloten (met dank aan Venomsnake):
[afbeelding]
Dick Jolquote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:57 schreef mcyodogg het volgende:
Hij gaat niet voor diamant, maar wel voor goud
Met het gevolg dat het publiek: "Bassie in de spits ole ole!" scandeerde.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:32 schreef detulp050 het volgende:
Jammer dat ze goal van Bas Roorda niet uitzonden toen er al was afgefloten (met dank aan Venomsnake):
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nu ben je geen leraar Nederlands meer ?quote:
En dat merk jequote:Op zondag 4 maart 2007 19:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nu ben je geen leraar Nederlands meer ?
ooit weleens een voetbalvrouw met kort haar gezien? ik niet.quote:
Echt een trieste avator. Zo'n blessure wens je niemand toe.quote:
Idd.., zo opvallendquote:Op zondag 4 maart 2007 19:29 schreef Dos37 het volgende:
hadden de scheidsrechters iets goed te maken ofzo paar keer duidelijk geen buitenspel
Leek wel of leo moest lachen dat geluidquote:Op zondag 4 maart 2007 19:33 schreef tong80 het volgende:
WAT NOU KERMEND VAN DE PIJNDie jongen gaat weer een jaar revalideren. Snap dat dan lul de behanger.Ik verlang naar Theo Reitsma.
Ajax wwas ook een paar keer close hoor, die grens was sowieso dikke schijt.quote:Op zondag 4 maart 2007 19:29 schreef Dos37 het volgende:
hadden de scheidsrechters iets goed te maken ofzo paar keer duidelijk geen buitenspel
Ik hoop dat je jezelf wel grappig vindt met je avater. Ik val je nooit aan op de talrijke taalfouten, je absurde posts. Maar ik vraag me wel af was er in de eerste klas van de VMBO echt geen leraar die je voor de school behouden kon ?quote:Op zondag 4 maart 2007 19:32 schreef jorienvdherik het volgende:
3 maal is scheepsrecht
Leo is met een hoofdletter sukkel.Lul de behanger, zwijn, rat, misgeboorte, dooie lul, varken, droplul, gezwel etc kies zelf maarquote:Op zondag 4 maart 2007 19:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Leek wel of leo moest lachen dat geluid![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |