Niet eensquote:Op donderdag 15 maart 2007 12:27 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Laat me raden.... oud-Beijerland?
Ga toch niet vanavond. Ben ziekquote:
Ned - 7quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:39 schreef Nashje het volgende:
Kwam er vandaag achter dat Jordens Peters een broer is van een klasgenoot van me.
Is 't een goeie?
Had er toch graag heen gegaan... Krijg straks vast uitgebreid verslag als J. thuis komt.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:32 schreef Yeahinho het volgende:
Wehehe. Dus alleen (gebande) Robbie is er vanavond bij van de Fokkers?
Trieste score, dat is volgens mij nog nooit voorgekomen.... we lijken PSV wel.
Toch weer 3 punten erbij en we staan 3e.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:37 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Had er toch graag heen gegaan... Krijg straks vast uitgebreid verslag als J. thuis komt.
In deze mooiste reeks van Fok doen wij niet aan tvp'squote:Op zondag 18 maart 2007 13:43 schreef typtypo het volgende:
tvp
Ik wijzig het wel.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:44 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
In deze mooiste reeks van Fok doen wij niet aan tvp's.
Die zijn er hier maar weinig...quote:Op zondag 18 maart 2007 13:43 schreef typtypo het volgende:
http://teletekst.nos.nl/?829-01
Van de teletekst supporter.
Momenteel zijn er andere zaken aan de orde.quote:
Wel voor een groot deelquote:Op zondag 18 maart 2007 18:29 schreef typtypo het volgende:
[..]
Momenteel zijn er andere zaken aan de orde.
Het leven bestaat helaas niet alleen uit voetbal.![]()
Gefeliciteerdquote:Op maandag 19 maart 2007 11:51 schreef DutchGooner het volgende:
Aangezien ik geen zin had in een verjaardagstopic gisteren alsnog een Bossche Bol voor alle Bosschenaren hier
[afbeelding]
Jordens Peters waarschijnlijk. Is jullie rechtsbuiten zo'n bruteling dan?quote:Op maandag 19 maart 2007 16:42 schreef Evertje het volgende:
Proficiat DG.
Wie staat er linksback bij jullie en moet vrezen voor een wissel in de eerste helft komende vrijdag?
Laatste drie wedstrijden is de linksback telkens gewisseld omdat Cedrique Olondo gewoon gehakt maakte van die persoon. Echt een geweldenaarquote:Op maandag 19 maart 2007 19:10 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Jordens Peters waarschijnlijk. Is jullie rechtsbuiten zo'n bruteling dan?
quote:'Van der Hoorn terug op veld bij Den Bosch'
20/3/2007 19:27
Fred van der Hoorn krijgt een nieuwe rol bij FC Den Bosch. De huidige manager voetbalzaken zal waarschijnlijk ook als assistent-trainer aan de slag gaan bij de eerstedivisionist.
Van der Hoorn wil in de toekomst als trainer werken in het betaalde voetbal, mogelijk bij de Bossche club. De voormalige speler van FC Den Bosch en Dundee United heeft het hoogste coachdiploma in zijn bezit.
'Fred moet eerst twee ervaringsjaren hebben als assistent', legt voorzitter Bert Kersten uit in het Brabants Dagblad. 'Daarom zou hij vanaf het nieuwe seizoen twee jaar op de bank kunnen zitten als assistent en bij de jeugd kunnen werken. Over twee jaar zou hij dan hoofdtrainer kunnen worden.'
Van der Hoorn zal deze functie combineren met zijn huidige werk van manager voetbalzaken. Maar volgens de 43-jarige Bosschenaar is er nog niets beslist. 'Het kan ook zo zijn dat ik ga werken zoals Zeljko Petrovic nu. Die loopt stage bij ons en is elke dag bij het eerste elftal. Ik train trouwens af en toe al de jongste jeugd. En het is inderdaad zo dat ik graag trainer word, ik heb niet voor niets mijn diploma Oefenmeester I gehaald.'
Van der Hoorn voetbalde tien seizoenen bij FC Den Bosch en is nu voor het vijfde jaar werkzaam als manager voetbalzaken. Zijn contract loopt komende zomer af.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:26 schreef Yeahinho het volgende:
Hoezo, we spelen volgend jaar helemaal niet tegen ze.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:25 schreef DutchGooner het volgende:
En op een dag dan weet je het! We promoveren via de PO.
Ik herinner me niks van Den Bosch afgelopen 8 jaar. Of was dat de club die speelde in een stadion wat haar half gebouwd isquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee is de afgelopen 8 jaar nog nooit gebeurd
In die tijd behaalden wij meer kampioenschappen dan jullie in de hele historiequote:Op woensdag 21 maart 2007 17:20 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik herinner me niks van Den Bosch afgelopen 8 jaar. Of was dat de club die speelde in een stadion wat haar half gebouwd is![]()
Bewijst maar weer dat je er de laatste keer in Den Bosch niet bij wasquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:20 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik herinner me niks van Den Bosch afgelopen 8 jaar. Of was dat de club die speelde in een stadion wat haar half gebouwd is![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik ga nooit naar uitwedstrijden, durf ik niet.
En DD is niet voor FCDB...quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:18 schreef Yeahinho het volgende:
Lees je een beetje in aub. Bijna alle Fokkers uit dit topic gaan nl. wekelijks mee.
Lady, Robbie en ik zijn er morgen iig bij.
DG kan niet ivm werk, denk dat fanneke ook wel gaat (weet niet zeker).
Hathor en tong80 zijn fanatieke fans uit vroegere tijden, die de FC inmiddels via Teletekst (en Fok) volgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |