En dat valt niet mee voor die jongens daar, sterker nog...het lijkt me best wel pijn te doen zelfs.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:43 schreef DutchGooner het volgende:
In Den Haag denken ze wel vaker wat.
Niet lang meer, mijn rentree in het stadion is nabij. Of het nog een reguliere seizoenswedstrijd word weet ik nog niet, maar in de playoffs probeer ik alles mee te maken. Ik hoef zelfs geen kaartje te kopen heb ik begrepen, een maat van me heeft een seizoenkaart, maar sinds ie een vriendin heeft in Breda zit ie alleen nog maar daar, en hij heeft gezegd dat ik zijn seizoenkaart wel mag gebruiken. Dat slaan we natuurlijk niet af.quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:18 schreef Yeahinho het volgende:
Lees je een beetje in aub. Bijna alle Fokkers uit dit topic gaan nl. wekelijks mee.
Lady, Robbie en ik zijn er morgen iig bij.
DG kan niet ivm werk, denk dat fanneke ook wel gaat (weet niet zeker).
Hathor en tong80 zijn fanatieke fans uit vroegere tijden, die de FC inmiddels via Teletekst (en Fok) volgen.
FC Den Bosch kennende nietquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:42 schreef Hathor het volgende:
Krijgen seizoenkaarthouders niet een special discount of iets dergelijks ?
Kut ja, ik zie het nu ook!quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Maar opende wel het eerste FCDB topic op fok![]()
Kun jij ooit eens een keertje één dag niet negatief doen?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:53 schreef Yeahinho het volgende:
Het was weer lekker kut.
Kansen zat, gewoon afmaken en je wint dit soort kut-potjes, zoals het hoort....
Dit was positief. Als je de kansen afmaakt, win je gewoon.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:03 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Kun jij ooit eens een keertje één dag niet negatief doen?
Y.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:21 schreef Yeahinho het volgende:
Valt me goed tegen, dacht dat het wel wat voller was.
Toen ik 1 minuut voor 8 bij de kassa aankwam waren de kaarten op trouwens.
Excuses zijn zeer zeker op z'n plaats.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:16 schreef fanneke het volgende:
Sorry zat wat te ver van het uitvak af. Foto's zijn wat wazig.
Gezien de foto's heb je vlak bij mij gezeten. Ik zit met groepje fanatiekelingen daar ook ergens bovenaan.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:16 schreef fanneke het volgende:
Hier wat foto's van vanavond. Sorry zat wat te ver van het uitvak af. Foto's zijn wat wazig.
Uitvak tijdens warming-up...
[afbeelding]
Het iets vollere uitvak bij opkomst spelers...
[afbeelding]
Vlak voor de gemiste pingel van Ten Heuvel...
[afbeelding]
Dat klopt wel ja, maar elke keer is al teveel. Hij begon de wedstrijd wel gelijk met een schitterende actie, maar heb hem erna niet meer gezien nee. Hij werd totaal niet in het spel betrokken. Zeker zonde omdat zijn directe tegenstander al snel geel had.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 10:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat kan nooit vaak geweest zijn, gezien het aantal schitterende acties van Olondo op 2 vingers was te tellen
Nee pcies. Tien man kunnen wel veel geluid produceren aangezien ik aan de andere kant van uitvak zat.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik heb 1 keer gehoord dat een man of hooguit 10 oe oe riepen. Stelde m.i. niet veel voor.
Maargoed het hoort niet zeker als je zelf ook zwarte spelers erbij hebt lopen.
Heb je waarschijnlijk ook niks van meegekregenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:11 schreef Yeahinho het volgende:
Ik vond het maar een boutsfeer eigenlijk.
Maar dat mag ik niet zeggen natuurlijk, want dan ben ik weer te negatief.
Wij hebben al een periode hoor.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:16 schreef Evertje het volgende:
[..]
Heb je waarschijnlijk ook niks van meegekregen
Klopt misschien wel dat ik er juist in die kansrijke periode meer op ging letten. Kunnen jullie komende weken wel nog wat puntjes laten liggen, heb nog altijd stille hoop op de zesde periode
Komt die nog tijdens het seizoen uit?quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:16 schreef Dylan Dog het volgende:
Barry komt ook in de nieuwe Blue Life.
Mijn oudere broer ging mee en die had weinig zin om in het uitvak te gaan zitten.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:56 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Wij hebben al een periode hoor.
Waarom zat je eigenlijk niet in het uitvak fanneke?
Ja, maar volgens de idiote KNVB regeling mogen er niet twee clubs met een periode boven je eindigen. Dan gaat de periode naar een ploeg uit de competitiestand. Dus De Graafschap mag er nog boven eindigen, maar niet nog een ploeg met een periode. Vandaarquote:Op maandag 26 maart 2007 13:56 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Wij hebben al een periode hoor.
Waarom zat je eigenlijk niet in het uitvak fanneke?
Deze week volgens mij.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:36 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Komt die nog tijdens het seizoen uit?![]()
Geen idee. Ik heb Pinto gesproken, aardig kerel.quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Welke supporter is geinterviewd?
Pinto was al vrij snel een held voor mij na zijn opmerking in die wedstrijd tegen Twente in de voorbereidingquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:10 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb Pinto gesproken, aardig kerel.
Wat had hij gezegd dan?quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Pinto was al vrij snel een held voor mij na zijn opmerking in die wedstrijd tegen Twente in de voorbereiding
quote:FCDB licht optie Mäenpää en praat met Haemhouts
Niki Mäenpää heeft zijn uitstekende eerste seizoen in het shirt van Den Bosch beloond gezien. De club heeft de optie gelicht in het contract van de Fin, die hierdoor ook de komende twee seizoenen nog het doel van FC Den Bosch zal verdedigen.
En zo kwam Mäenpää over van RC Lens, zag en overwon. De 22-jarige keeper, inmiddels A-international voor Finland, was in principe gehaald als tweede doelman, achter Gino Couthino. Toen deze geblesseerd wegviel greep hij die kans onder de lat met beide handschoenen aan, zag ook Den Bosch-trainer Theo Bos.
“We hebben alle vertrouwen in hem”, vertelde de oefenmeester aan DeWedstrijden.tv. "Niki is een jonge en talentvolle doelman, die zich bijzonder snel heeft aangepast.” Bos prees zich gelukkig met zijn sluitpost. “Het is voor de meeste clubs niet gemakkelijk een goede keeper te vinden.”
Robbie Haemhouts
Naast Mäenpää is Den Bosch ook bezig om Robbie Haemhouts langer aan zich te binden. De club is inmiddels met de middenvelder in gesprek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |