Nou inderdaad goed nieuws. Zo goed dat ik het bijna niet kan geloven. FC die is terug doet voor de seizoenkaarthoudersquote:Op donderdag 12 april 2007 18:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Hier ben ik weer![]()
Met goed nieuws:
[..]
Geen idee of hij weg mag. Hij is een paar jaar geleden opgehaald bij Argon en heeft in de jeugd gespeeld. Halverwege afgelopen seizoen bij de A-selectie gehaald. Dit seizoen er voor het eerst echt bij op een amateurcontractje. Niet echt veel kans gehad en in de minuten die hij kreeg ook niet echt bijzonder gespeeld. Afgelopen vrijdag mocht hij weer eens invallen dit deed hij echter alleraardigst met o.a. een doelpuntje. Vergelijken met Schut is heel moeilijk. Daar waag ik me dan ook niet aan.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:32 schreef methodmich het volgende:
Dank je. Ben benieuwd, er zijn meer spelers bekeken, maar deze naam werd enkele keren genoemd. Hij mag weg bij Den Bosch toch?
quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:28 schreef Suijk het volgende:
Vanavond puntverlies heren.
Dat zal wel playoffs worden, wie krijgt DB allemaal nog thuis in het reguliere seizoen?quote:Op donderdag 12 april 2007 18:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Heb je weer mazzel Hathor
Kom je morgen of volgende week nog kijken of is je eerste wedstrijd in de play offs?
Vanavond Omniworld en volgende week Emmen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:02 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat zal wel playoffs worden, wie krijgt DB allemaal nog thuis in het reguliere seizoen?
Emmen in de Vliert? Dat klinkt wel interessant, kans dat ik volgende week een wedstrijdje mee pik dan.quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:05 schreef fanneke het volgende:
[..]
Vanavond Omniworld en volgende week Emmen.
Emmen klinkt interessant...?quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:10 schreef Hathor het volgende:
[..]
Emmen in de Vliert? Dat klinkt wel interessant, kans dat ik volgende week een wedstrijdje mee pik dan.
Nou ja, het is meestal een subtoppertje, nu effe niet toevallig. In ieder geval interessant genoeg om mijn ouwe broeders weer eens te bezoeken.quote:
Duidelijk verhaal, dank je! Amsterdam - Den Bosch is inderdaad een aardig ritje. Amsterdam - HIA zie ik hem dan echter ook niet snel doen, lijkt me niet echt lonend. Kan ie beter ergens in de buurt van Amsterdam gaan voetballen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:46 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Geen idee of hij weg mag. Hij is een paar jaar geleden opgehaald bij Argon en heeft in de jeugd gespeeld. Halverwege afgelopen seizoen bij de A-selectie gehaald. Dit seizoen er voor het eerst echt bij op een amateurcontractje. Niet echt veel kans gehad en in de minuten die hij kreeg ook niet echt bijzonder gespeeld. Afgelopen vrijdag mocht hij weer eens invallen dit deed hij echter alleraardigst met o.a. een doelpuntje. Vergelijken met Schut is heel moeilijk. Daar waag ik me dan ook niet aan.
Zou het overigens niet vreemd vinden als hij weg mag. Denk dat hij het niet gaat halen om volwaardig spits te worden bij fc. Daarnaast is het voor hem ook moeilijk vol te houden om elke dag op en neer vanaf Amsterdam naar de club te komen.
Dan zullen jullie toch eens een keer op doel moeten schieten.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:28 schreef Suijk het volgende:
Vanavond puntverlies heren.
We staan 2e!quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:14 schreef fanneke het volgende:
[..]
Dan zullen jullie toch eens een keer op doel moeten schieten.
Wat een armoe zeg, dat Omniworld.
Ik bedoelde niet eens "heren" had het over dat puntverliesquote:Op vrijdag 13 april 2007 16:27 schreef Yeahinho het volgende:
Wehehe, elke wedstrijd hetzelfde geleuter met Lady.
Dank jequote:Op vrijdag 13 april 2007 16:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Lady is oke.
Serieus, je bent echt tof. Heel veel clubs zouden trots zijn op een vrouwelijke supporter zoals jij. Thumbs up!quote:
Valt me nog mee dat het bijna een uur duurde voordat het jullie lukte om te scoren.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:14 schreef fanneke het volgende:
[..]
Dan zullen jullie toch eens een keer op doel moeten schieten.
Wat een armoe zeg, dat Omniworld.
Na bijna een uur stond het al 2-0 hoor.quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:42 schreef Suijk het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat het bijna een uur duurde voordat het jullie lukte om te scoren.
Tegen Emmen heb je tijd om bij te kletsen, om dan in de playoffs allemaal massaal achter de ploeg te gaan staanquote:Op vrijdag 13 april 2007 18:36 schreef Hathor het volgende:
[..]
In ieder geval interessant genoeg om mijn ouwe broeders weer eens te bezoeken.![]()
Ach, Limbo's...quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:38 schreef DutchGooner het volgende:
Ho eens, krijg hem ook maar van een VVV supporter toegespeeld![]()
Dit stond er nog onder:quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:45 schreef DutchGooner het volgende:
Vrijdag 27 april aanstaande, aanvang 20.00 uur, speelt FC Den Bosch in Volendam tegen de plaatselijke FC. Bij deze laatste reguliere competitiewedstrijd van dit seizoen is sprake van vrije verkoop. U kunt dus op eigen gelegenheid naar Volendam afreizen en daar ter plaatse een kaartje kopen voor het bezoekersvak.
Maar ik vond het niet nodig dat er bij te vermelden aangezien iedereen zijn auto's kriskras door Volendam zetquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:58 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Dit stond er nog onder:
Let er wel op dat er beperkte (betaalde) parkeergelenheid is en dat er strikt parkeerbeleid wordt gevoerd door de politie ter plaatse
Barry is zowat het enige lichtpuntje in dit tot nu toe teleurstellende seizoen.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:24 schreef cultheld het volgende:
Hoe doet Barry Maguire het bij jullie? Ik hoorde laatst van iemand die hem heeft zien spelen dat ie indruk op hem maakte en volgens hem pas 18 jaar is. Is 't toekomstig Oranje-materiaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |