En een fantastische OP al zeg ik het zelf!quote:
in 1 berichtjequote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Het staat in een berichtje
Je quote 'm zelfs
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:18 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
En een fantastische OP al zeg ik het zelf!![]()
mag die flipperkast eens in beeld?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:21 schreef D.Rose het volgende:
Michiel had zoveel nullen nog niet gezien
Noemt ie een getal, is het een getal zonder nullen
Wat jij zegt!quote:
De TT klopt alleen niet, want geen mening hebben is in feite ook een mening (namelijk dat er in die zin geen mening zou staan), maar uit de TT kan je wel afleiden dat je blijkbaar niet houdt van meningen in de TT, dus is het blijkbaar wel degelijk een mening.quote:
Goed he...quote:
Het is ook nooit goed!!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De TT klopt alleen niet, want geen mening hebben is in feite ook een mening (namelijk dat er in die zin geen mening zou staan), maar uit de TT kan je wel afleiden dat je blijkbaar niet houdt van meningen in de TT, dus is het blijkbaar wel degelijk een mening.
[/zeur]
Ik zie het nu pasquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:18 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
En een fantastische OP al zeg ik het zelf!![]()
Neequote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De TT klopt alleen niet, want geen mening hebben is in feite ook een mening (namelijk dat er in die zin geen mening zou staan), maar uit de TT kan je wel afleiden dat je blijkbaar niet houdt van meningen in de TT, dus is het blijkbaar wel degelijk een mening.
[/zeur]
Mensen die zeuren? Hier?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:23 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Goed he...staat niet in de wiki hoor voor het geval iemand gaat zeuren.
![]()
zo goed jongensquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:28 schreef ChatGirl het volgende:
538 nadoen, zó flauw jongens.
Vond het wel goed. 538 kan niet vaak genoeg in de zeik worden gezet.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:28 schreef ChatGirl het volgende:
538 nadoen, zó flauw jongens.
Het is na half negen, en Ekdom op z'n eigen account?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:32 schreef Ekdom het volgende:
Haha! Lekker drumstel hoor!
Haaj.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:32 schreef Ekdom het volgende:
Haha! Lekker drumstel hoor!
Vond ik zelf ook wel..quote:
Hij is de hele week al niet echt veel aanwezig.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:34 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Vond ik zelf ook wel..![]()
Waar zou Roel zijn??
Fill my little girl right upquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:37 schreef D.Rose het volgende:
You and I, together we could touch this guy?
'touch the sky' is 't, dat jij nou zoiets smerigs hoort...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:37 schreef D.Rose het volgende:
Gerard is het ook opgevallen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:37 schreef D.Rose het volgende:
Gerard leest hier gewoon mee.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gerard is het ook opgevallen.![]()
Foo Fighters, lekkere meezing plaat.
Hij zou toch niet overgelopen zijn!!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hij is de hele week al niet echt veel aanwezig.![]()
Dat zou hij nooit doenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:41 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Hij zou toch niet overgelopen zijn!!![]()
De rest is lui.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:44 schreef borisz het volgende:
stiekem leest heel 3fm deze topics maar er zijn er maar een paar die reageren
Spaghettiquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:45 schreef Sirolf het volgende:
Ah, de realitycheck. Welke producten zal Domien uitgekozen hebben...
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:47 schreef -Hans- het volgende:
Morgen start toch de verkoop van Pinkpop kaarten??
Hahaha ja was idd een grappig gezich!quote:
Hij rookt ook als een vrouwquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:49 schreef B.A.Trix het volgende:
Wat een vrouwenstem heeft zo'n gozer van Sheer!!!![]()
![]()
Is dat een oproep?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:52 schreef Sirolf het volgende:
Michiel: "Nou, ik heb me laatst laten pijpen door de caissiere van kassa 3..."
Ah, daar komt Gerard weer met pallets vol met goederen binnenvallen.
De receptie belde net. Het schijnt nog veel erger te worden...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:52 schreef Sirolf het volgende:
Ah, daar komt Gerard weer met pallets vol met goederen binnenvallen.
Ik houd Megahits zelden volquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:58 schreef Sirolf het volgende:
Ik denk dat ik de megahit deze week wel vol zal houden, al waren er een heel aantal veel betere alternatieven...
Ah, komen er al complete goederentreinen het pand binnen rijden?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:58 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
De receptie belde net. Het schijnt nog veel erger te worden...
of Paultje Nutellaquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:58 schreef Sirolf het volgende:
Ik denk dat ik de megahit deze week nog wel vol zal houden, al waren er een heel aantal veel betere alternatieven...
Just Jack of Regina Spektor had ME-GA-HIT moeten worden.![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:10 schreef biggetje het volgende:
[..]
als gezellige dame voor de cocktailparty![]()
Ik denk in de 3FM studio op de 3e etage van de Peperbus op het Mediapark in Hilversum, Noord-Holland, Nederland, Europa, Wereld, Melkweg, Heelal.quote:
?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:14 schreef Sirolf het volgende:
Zojuist door Gerard opgenomen en even door de Voxpro gehaald...
Ik herkende Gerards stem in 'DJ Sandstorms voicemail'.quote:
Ja, die voicemail.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:14 schreef Sirolf het volgende:
Zojuist door Gerard opgenomen en even door de Voxpro gehaald...
Dat denk ik haast wel ja.. neem aan dat ze niet zomaar met die deobus aan het klooien zijn.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:16 schreef ChatGirl het volgende:
Leest The Sheer nu mee? Zie dr eentje bij Gerard over de schouder meekijken![]()
ff opgezocht, het ging om Seven!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:23 schreef -Hans- het volgende:
* -Hans- zingt keihard mee! Welke band speelde laatst op 3FM een plaat van Pearl Jam? dat klonk ook erg goed!
Ohhhh, die speelden Jeremy als protestnummer, ja! Was dat niet Seven?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:23 schreef -Hans- het volgende:
* -Hans- zingt keihard mee! Welke band speelde laatst op 3FM een plaat van Pearl Jam? dat klonk ook erg goed!
Klopt helemaal!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:28 schreef biggetje het volgende:
[..]
Ohhhh, die speelden Jeremy als protestnummer, ja! Was dat niet Seven?
dit was eindelijk iets waar jij het antwoord op wist??quote:
Neuh, ik vond 'vrij' teveel voor de hand liggen, dus ik wilde gokken op 'okselfris'quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:31 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
dit was eindelijk iets waar jij het antwoord op wist??![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Neuh, ik vond 'vrij' teveel voor de hand liggen, dus ik wilde gokken op 'okselfris'
quote:
Toen Gigi er was ook, rara hoe kan dat.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Laatst bij de Coen en Sander show was Ilse de Lange te gast, toen deden ze ook hele geinige dingen met de cam.
Ik heb zo'n vermoeden!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Toen Gigi er was ook, rara hoe kan dat.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Laatst bij de Coen en Sander show was Ilse de Lange te gast, toen deden ze ook hele geinige dingen met de cam.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:40 schreef Sirolf het volgende:
'Werd er ook gevraagd om een brevet?'
'Nee, wel om een buffet, voor als de kok pit.'
Een SM-meesteres gestuurd... Voor Gerard of Michiel?quote:
Zeg, je moet mij niet quoten voor mijn edit hequote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Een SM-meesteres gestuurd... Voor Gerard of Michiel?
Ik weet, ik weet... het zal wel aan het tijdstip liggen...
Dan moet je sneller editen of het meteen goed plaatsen. Eigen schuld.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Zeg, je moet mij niet quoten voor mijn edit he
Die heb ik voor de e-mailquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:43 schreef Sirolf het volgende:
Ghehe, Michiel heeft de NS-pingel als SMS-geluid...
hoiquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:45 schreef Toad het volgende:
Zo ik ben er weer.
Jozefien Steen inderdaad.quote:
Als alles goed gaat krijg ik 'm toegestuurd vanuit Hilversum.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:51 schreef D.Rose het volgende:
Ik heb ff de nieuwe Kaiser Chiefs 'gekocht'
had ik vorige week ook al "gekocht" , paar nummers geluisterd..quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:51 schreef D.Rose het volgende:
Ik heb ff de nieuwe Kaiser Chiefs 'gekocht'
Vakantietijd, dan valt er wel wat te regelen toch?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:54 schreef -Hans- het volgende:
EKSTRA weekend BBQ, wie van Fok! gaat???
Dat lijkt mij toch ook wel!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Vakantietijd, dan valt er wel wat te regelen toch?
Graag gedaanquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:55 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
GURU JOSH - INFINITY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HELD
Zeker weten, heb er echt veel zin in.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:59 schreef B.A.Trix het volgende:
Nog mensen die er straks weer zijn??
Was jij dat? Had ik helemaal niet door...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:01 schreef D.Rose het volgende:
Nou ben ik vanavond al 2 keer op de radio geweest
eerst bij Corné, nu bij de heren
denk het wel ffquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:59 schreef B.A.Trix het volgende:
Nog mensen die er straks weer zijn??
Welke?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Was jij dat? Had ik helemaal niet door...
Had 'm gisteren bij Michiel al aangevraagd, en vond het al vreemd dat ie 'm niet draaide omdat ik het wel een goede keus van mij vond. Vandaar dat ie vanavond in de herhaling gingquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
![]()
Ik draai de plaat hier bijna dagelijks. wat een plaat! !![]()
Bij Dance Classics had ik voor de 4e keer hetzelfde nummer aangevraagd, ik dacht de aanhouder wintquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dance Classics heb ik niet geluisterd (zat te eten), Ekstra Weekend wel.
Deze 2 platen zijn echt geweldigquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:04 schreef Toad het volgende:
Freak 11
Golden Skans - Klaxons
Starz In Their Eyes - Just Jack
Was jij dat? Lekkere plaatquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Bij Dance Classics had ik voor de 4e keer hetzelfde nummer aangevraagd, ik dacht de aanhouder wint
Divine - Shoot your shot
Idd lekker nummerquote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:17 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Ja. En ik had inkijk.
Had jij even pech![]()
en de rest van fok, incl. Domien.
Trustequote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:45 schreef Rhanna het volgende:
Welterusten, volgende week doe ik mee aan de freaknacht![]()
toei!
In elk geval erg tof om Guru Josh weer eens op 3FM te horen, dat was volgens mij best lang geleden.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Had 'm gisteren bij Michiel al aangevraagd, en vond het al vreemd dat ie 'm niet draaide omdat ik het wel een goede keus van mij vond. Vandaar dat ie vanavond in de herhaling ging
Van harte GEFELICITEERD!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:00 schreef Sirolf het volgende:
... en het is zaterdag 3 maart geworden, mijn verjaardag!
Ik hoor nog geen nieuwe 3FM-jingles e.d.... zouden die misschien pas om 1 uur of in de ochtend komen...?
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:00 schreef Sirolf het volgende:
Ik hoor nog geen nieuwe 3FM-jingles e.d.... zouden die misschien pas om 1 uur of in de ochtend komen...?
Feli!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:00 schreef Sirolf het volgende:
De bovenste van de lijst is idd altijd de Freak.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:54 schreef Toad het volgende:
Voor mensen die ook willen meechatten.... http://giel.lichtsnel.nl
En nogmaals voor de vorm de Freak 11 van www.ekdom.nl:
Golden Skans - Klaxons
Morning Child - 4Hero
Starz In Their Eyes - Just Jack
Crazy Bitch - Buckcherry
Today - Dennis
Sexmachine (remix) - James Brown
U Sure - Dooa
Sex 'N Jazz - Gare Du Nord
Wouldn't Get Far - The Game
Breezy - Wouter Hamel
She's The Only One - Rifles
Ik neem aan dat Golden Skans van de Klaxons de freakandel speciaal is voor deze week.
bron:quote:Plaatjes & plaatjes
Plaatjes & plaatjes Aanstaande vrijdag- op zaterdagnacht mag ik weer invallen voor de Freaknacht, tussen 4 en 7. Extra leuk omdat daar sinds vorige week ook weer tv bij is: ik ben dus niet alleen te horen op 3FM, maar ook te zien op Nederland 3.
Voor deze multimediale gelegenheid heb ik striptekenaar Hanco Kolk uitgenodigd om de muziek te voorzien van beeld: hij gaat de hele nacht bij elke gedraaide plaat een passende tekening maken. Plaatjes bij de plaatjes, zogezegd.
De mooiste kunstwerkjes worden maandag afgedrukt in het Parool!
De meesten zitten op de chat als je je afvraagt waarom het zo stil is..quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:04 schreef -Hans- het volgende:
Sexmachine (remix) - James Brown is een flut versie, imo. Zag toevallig de clip op TMF, maar ben er niet echt kapot van. Giel, de cam staat klote!
ja sorry vind dr niet echt heel veel aan..quote:
Wat een kneus net, die gozer die in bedrijfsauto's inbreekt.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:21 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
ja sorry vind dr niet echt heel veel aan..![]()
Hmmm en Michiel ?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:49 schreef Toad het volgende:
nachtegiel. over een half uur kan je live meekijken via ned3
DIe doet vanaf 4 uur de freaknacht, als ik het goed hebquote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:50 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Hmmm en Michiel ?
Kan ik ned3 streamen ?
yepquote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:51 schreef diertjuh het volgende:
[..]
DIe doet vanaf 4 uur de freaknacht, als ik het goed heb.
Gerard toch>?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:51 schreef diertjuh het volgende:
[..]
DIe doet vanaf 4 uur de freaknacht, als ik het goed heb.
Geen TV hier... en ach als hij toch niet gepepen wordt.....quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:10 schreef Toad het volgende:
Giel, na de ster op Ned3
Hehequote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:14 schreef Beelzebub85 het volgende:
' Jij hoeft maandag niet meer terug te komen'
' oke, tot dinsdag.'
Ja best een beetje sexy wel.quote:
-1quote:Op zaterdag 3 maart 2007 04:28 schreef MissHobje het volgende:
[..]![]()
Mare er zijn maar 3 mensen actief hier![]()
Das wel ernstig
quote:Toad - zaterdag 3 maart 2007 @ 02:00
Rhanna, voor als je weer morgenochtend wakker bent:
Je kan cammen met Giel en kennelijk ook met de rest van Nederland....
nachtegiel@live.nl en die toevoegen aan je msn ofzo
Iets voor jou dacht ik zo...
Feliquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:00 schreef Sirolf het volgende:
Dan had je 'm aan moeten vragenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
In elk geval erg tof om Guru Josh weer eens op 3FM te horen, dat was volgens mij best lang geleden.
[..]
jajaaaaaaaaaaaaa nu weten we wel dat jij m had aangevraagd.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:00 schreef D.Rose het volgende:
Ik ben ff mijn requestje van gisteren aan het terugluisteren
De laatste
Iemand trouwens een idee hoe ik Corné terug kan beluisteren?
Nee niet gezien. ben naar bed gegaan om nog ff Giel te kijken maar het was er niet op, ben dus toen gaan slapen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:02 schreef Toad het volgende:
Iemand nog mijn weltrusten smsje gelezen? Was tijdens het eerste optreden...
Wel lekker die nieuwe jingles.
DRIEIEEIEEJEJJJJ![]()
Ja de programmering van Ned3 liep uit. Het begon pas rond kwart over 2.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:03 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Nee niet gezien. ben naar bed gegaan om nog ff Giel te kijken maar het was er niet op, ben dus toen gaan slapen.![]()
Uiteraard, ik ga toch niet iemand anders z'n requestje aanvragenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:02 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
jajaaaaaaaaaaaaa nu weten we wel dat jij m had aangevraagd.![]()
owquote:En geen idee..![]()
Het was even oefenen maar het is me uiteindelijk toch gelukt!quote:
Het is even wennen maar volgens mij is het een heerlijk jinglepakketquote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:02 schreef Toad het volgende:
Wel lekker die nieuwe jingles.
DRIEIEEIEEJEJJJJ![]()
Grote meidquote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:12 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Het was even oefenen maar het is me uiteindelijk toch gelukt!![]()
Classic request begint vrijdag pasquote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:45 schreef TheVulture het volgende:
Was gisteravond niet hier maar heb wel hele stukken van Ekstra Weekend geluisterd in de auto... heb in een scheur gelegen om de (half)-dronken Gerard en Michiel met The Sheer![]()
Veenstra draait dus weer overuren deze week
Hij was volgens mij alleen vergeten dat het volgende week requestweek is dus van dat plan om Nailpin te draaien in Arbeidsvitaminen komt weinig terecht volgens mij
oh okquote:
da's dan wel weer jammer, gisteravond was een van de leukste uitzendingen tot nu toequote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:02 schreef D.Rose het volgende:
Ik verwacht ook dat Ekstra Weekend dus gewoon komt te vervallen
Was idd erg leuk, ook omdat de gasten mee Fok!tequote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
da's dan wel weer jammer, gisteravond was een van de leukste uitzendingen tot nu toe
Als het goed is zou je de Disco Dance Classics kunnen terugluisteren via http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)yrequest/laatste.wmaquote:
Hmjaquote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Foei! Een beetje ons vergeten he, hoe durf je!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |