Ik denk in de 3FM studio op de 3e etage van de Peperbus op het Mediapark in Hilversum, Noord-Holland, Nederland, Europa, Wereld, Melkweg, Heelal.quote:
?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:14 schreef Sirolf het volgende:
Zojuist door Gerard opgenomen en even door de Voxpro gehaald...
Ik herkende Gerards stem in 'DJ Sandstorms voicemail'.quote:
Ja, die voicemail.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:14 schreef Sirolf het volgende:
Zojuist door Gerard opgenomen en even door de Voxpro gehaald...
Dat denk ik haast wel ja.. neem aan dat ze niet zomaar met die deobus aan het klooien zijn.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:16 schreef ChatGirl het volgende:
Leest The Sheer nu mee? Zie dr eentje bij Gerard over de schouder meekijken![]()
ff opgezocht, het ging om Seven!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:23 schreef -Hans- het volgende:
* -Hans- zingt keihard mee! Welke band speelde laatst op 3FM een plaat van Pearl Jam? dat klonk ook erg goed!
Ohhhh, die speelden Jeremy als protestnummer, ja! Was dat niet Seven?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:23 schreef -Hans- het volgende:
* -Hans- zingt keihard mee! Welke band speelde laatst op 3FM een plaat van Pearl Jam? dat klonk ook erg goed!
Klopt helemaal!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:28 schreef biggetje het volgende:
[..]
Ohhhh, die speelden Jeremy als protestnummer, ja! Was dat niet Seven?
dit was eindelijk iets waar jij het antwoord op wist??quote:
Neuh, ik vond 'vrij' teveel voor de hand liggen, dus ik wilde gokken op 'okselfris'quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:31 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
dit was eindelijk iets waar jij het antwoord op wist??![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Neuh, ik vond 'vrij' teveel voor de hand liggen, dus ik wilde gokken op 'okselfris'
quote:
Toen Gigi er was ook, rara hoe kan dat.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Laatst bij de Coen en Sander show was Ilse de Lange te gast, toen deden ze ook hele geinige dingen met de cam.
Ik heb zo'n vermoeden!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Toen Gigi er was ook, rara hoe kan dat.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Laatst bij de Coen en Sander show was Ilse de Lange te gast, toen deden ze ook hele geinige dingen met de cam.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:40 schreef Sirolf het volgende:
'Werd er ook gevraagd om een brevet?'
'Nee, wel om een buffet, voor als de kok pit.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |