Inderdaadquote:Op maandag 26 februari 2007 21:57 schreef Zyggie het volgende:
Alternatieve muziek.
Dat is juist mijn punt. Ze hebben nog nooit een hit gehad. Ze zijn muzikaal bagger, muzikaal dus ook niet inovatief. Ze worden gehaat door elke normale muziekliefhebber. Maar ze worden gepresenteerd als band die succes heeft. Een band die harde gitaarmuziek speelt. Maar het is gewoon een door een platenmaatschappij gecreëerde utopie. Ze betalen tonnen om dioe gasten in de media te krijgen. De VARA zal ook welo weer en paar rooien gehad hebben om ze te laten zien. In de Metro, gerelateerd aan de Telegraaf, hadden ze allemaal een gast column.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:01 schreef Yi-Long het volgende:
Heeft Di-Rect uberhaubt al eens een hit gehad? Of ben ik al die tijd gewoon gelukkig geweest dat ik ze amper hoor!? Natuurlijk zie ik ze wel eens verschijnen in programma's met hun trieste hoofden (vooral die lelijke gast met een hoedje op is een loosert, de rest van de band kan ik me eigenlijka mper voor de geest halen), maar ik kan me gewoon geen enkel nummer van ze herinneren.
Maar goed, al die gehypte kutbandjes en artiesten moet ik zowiezo helemaal niets van hebben. Middelmatige talenten die bakken met geld verdienen door een paar keer per week op te treden op schnabbelavonden, en dan gaan huilen als hun muziek wordt gedownload door 13 jarige pubertjes...
Webcam Girl.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:06 schreef tong80 het volgende:
Maar ik wil de eerste nog zien die een plaat van hen kent, laat stan een album.
Ik zou d'r voor tekenen.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:17 schreef hoM3r het volgende:
Ze staan ook op elk gratis festival en zo. Maar ik heb wel respect voor die gasten, die moeten toch een mooi leven hebben. Beetje middelmatige muziek maken, beetje rondtouren, naar mooie feestjes gaan, lekkere wijven neuken en zo. Die muziek is verder niet echt goed nee.
Direct is voor Blöf-luisteraars die eens een avondje "lekker gek" willen doen.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:14 schreef Posdnous het volgende:
Direct, dat is toch 'rock'muziek die tantes en schoonmoeders ook leuk moeten vinden?
Op papier wel, binnen de Nederlandse top 40 zijn ze best succesvol geweest zelfs. Maar echt memorabele muziek hebben ze nooit gemaakt, ene oor erin, andere er weer uit. En wat dat betreft zit je ook wel prima met je BZN-vergelijking, die hebben ook 50 hits gehad of zo die allemaal op de automatische piloot gescoord zijn en praktisch allemaal weer vergeten zijn ondertussen.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is juist mijn punt. Ze hebben nog nooit een hit gehad.
Tja, Jaimie ken ik niet, maar Bas is best een goede bassist, vroeger in een aantal Metal bands gespeeld met vrienden van me, Tim was maar een verkopertje van de lokale gitarenwinkel en de invloed van hun softe geluid en Spike is wel grappig, krijg vaak bier van 'm, arrogant was ie eerst wel, maar goed, toen negeerde ik 'm ook, als hij met slechte muziek geld verdiend verdien ik wel een paar bier.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:17 schreef hoM3r het volgende:
Ze staan ook op elk gratis festival en zo. Maar ik heb wel respect voor die gasten, die moeten toch een mooi leven hebben. Beetje middelmatige muziek maken, beetje rondtouren, naar mooie feestjes gaan, lekkere wijven neuken en zo. Die muziek is verder niet echt goed nee.
Het is zo jammer dat zelfs de meest kutte bands vaak uit prima gasten bestaan. Als je die Bas hoort in de Oor (de hitkrant voor diezelfde 'Blöf en U2 en Di-rect als we eens meedoen met de jeugd', maar tóch!), klinkt het ook alsof hij heel erg weet waar hij het over heeft. Alleen wtf doe je dan met je tijd, je restje talent en je erm..visie? Triest.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:56 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Tja, Jaimie ken ik niet, maar Bas is best een goede bassist, vroeger in een aantal Metal bands gespeeld met vrienden van me, Tim was maar een verkopertje van de lokale gitarenwinkel en de invloed van hun softe geluid en Spike is wel grappig, krijg vaak bier van 'm, arrogant was ie eerst wel, maar goed, toen negeerde ik 'm ook, als hij met slechte muziek geld verdiend verdien ik wel een paar bier.
En als je zo een houding hebt ben je helemaal een prutser zonder enige ambitie.quote:Spike is wel grappig, krijg vaak bier van 'm, arrogant was ie eerst wel, maar goed, toen negeerde ik 'm ook, als hij met slechte muziek geld verdiend verdien ik wel een paar bier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |