abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 maandag 26 februari 2007 @ 21:55:09 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_46712752
Alles lijkt op elkaar en ze hebben een platenmaatschappij die in elk programma zendtijd koopt.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_46712888
Alternatieve muziek.
Zyggie.
pi_46712951
Ik zou het ook niet erg vinden als ze binnenkort aan een afscheidstournee beginnen. Ik ga 3FM alvast bellen of ze kaartjes hebben.
I intend to live forever, or die trying.
  maandag 26 februari 2007 @ 22:01:47 #4
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_46713162
Heeft Di-Rect uberhaubt al eens een hit gehad? Of ben ik al die tijd gewoon gelukkig geweest dat ik ze amper hoor!? Natuurlijk zie ik ze wel eens verschijnen in programma's met hun trieste hoofden (vooral die lelijke gast met een hoedje op is een loosert, de rest van de band kan ik me eigenlijka mper voor de geest halen), maar ik kan me gewoon geen enkel nummer van ze herinneren.

Maar goed, al die gehypte kutbandjes en artiesten moet ik zowiezo helemaal niets van hebben. Middelmatige talenten die bakken met geld verdienen door een paar keer per week op te treden op schnabbelavonden, en dan gaan huilen als hun muziek wordt gedownload door 13 jarige pubertjes...
pi_46713210
quote:
Op maandag 26 februari 2007 21:57 schreef Zyggie het volgende:
Alternatieve muziek.
Inderdaad 3
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
  Redactie Frontpage maandag 26 februari 2007 @ 22:04:55 #6
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_46713333
Ik heb ze net nog gezien bij Paul de Leeuw. Die ene die lijkt op Stifler is net papa geworden en moest een luier verwisse;en van een zwarte baby. Hilarisch!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  Trouwste user 2022 maandag 26 februari 2007 @ 22:06:29 #7
7889 tong80
Spleenheup
pi_46713427
quote:
Op maandag 26 februari 2007 22:01 schreef Yi-Long het volgende:
Heeft Di-Rect uberhaubt al eens een hit gehad? Of ben ik al die tijd gewoon gelukkig geweest dat ik ze amper hoor!? Natuurlijk zie ik ze wel eens verschijnen in programma's met hun trieste hoofden (vooral die lelijke gast met een hoedje op is een loosert, de rest van de band kan ik me eigenlijka mper voor de geest halen), maar ik kan me gewoon geen enkel nummer van ze herinneren.

Maar goed, al die gehypte kutbandjes en artiesten moet ik zowiezo helemaal niets van hebben. Middelmatige talenten die bakken met geld verdienen door een paar keer per week op te treden op schnabbelavonden, en dan gaan huilen als hun muziek wordt gedownload door 13 jarige pubertjes...
Dat is juist mijn punt. Ze hebben nog nooit een hit gehad. Ze zijn muzikaal bagger, muzikaal dus ook niet inovatief. Ze worden gehaat door elke normale muziekliefhebber. Maar ze worden gepresenteerd als band die succes heeft. Een band die harde gitaarmuziek speelt. Maar het is gewoon een door een platenmaatschappij gecreëerde utopie. Ze betalen tonnen om dioe gasten in de media te krijgen. De VARA zal ook welo weer en paar rooien gehad hebben om ze te laten zien. In de Metro, gerelateerd aan de Telegraaf, hadden ze allemaal een gast column.

Maar ik wil de eerste nog zien die een plaat van hen kent, laat stan een album.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_46713802
quote:
Op maandag 26 februari 2007 22:06 schreef tong80 het volgende:

Maar ik wil de eerste nog zien die een plaat van hen kent, laat stan een album.

Webcam Girl.
“Everybody's got plans...until they get hit.” - Mike Tyson
  maandag 26 februari 2007 @ 22:14:37 #9
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_46713856
Direct, dat is toch 'rock'muziek die tantes en schoonmoeders ook leuk moeten vinden?
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_46714004
Ze staan ook op elk gratis festival en zo. Maar ik heb wel respect voor die gasten, die moeten toch een mooi leven hebben. Beetje middelmatige muziek maken, beetje rondtouren, naar mooie feestjes gaan, lekkere wijven neuken en zo. Die muziek is verder niet echt goed nee.
pi_46714099
quote:
Op maandag 26 februari 2007 22:17 schreef hoM3r het volgende:
Ze staan ook op elk gratis festival en zo. Maar ik heb wel respect voor die gasten, die moeten toch een mooi leven hebben. Beetje middelmatige muziek maken, beetje rondtouren, naar mooie feestjes gaan, lekkere wijven neuken en zo. Die muziek is verder niet echt goed nee.
Ik zou d'r voor tekenen.
“Everybody's got plans...until they get hit.” - Mike Tyson
pi_46714211
quote:
Op maandag 26 februari 2007 22:14 schreef Posdnous het volgende:
Direct, dat is toch 'rock'muziek die tantes en schoonmoeders ook leuk moeten vinden?
Direct is voor Blöf-luisteraars die eens een avondje "lekker gek" willen doen.
pi_46714301
Ze hebben juist wel veel hits gehad. Wat overigens niets zegt over de kwaliteit van de muziek
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
  maandag 26 februari 2007 @ 22:25:43 #14
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_46714338
quote:
Op maandag 26 februari 2007 22:06 schreef tong80 het volgende:

[..]

Dat is juist mijn punt. Ze hebben nog nooit een hit gehad.
Op papier wel, binnen de Nederlandse top 40 zijn ze best succesvol geweest zelfs. Maar echt memorabele muziek hebben ze nooit gemaakt, ene oor erin, andere er weer uit. En wat dat betreft zit je ook wel prima met je BZN-vergelijking, die hebben ook 50 hits gehad of zo die allemaal op de automatische piloot gescoord zijn en praktisch allemaal weer vergeten zijn ondertussen.
  maandag 26 februari 2007 @ 22:29:57 #15
165032 MeerZienDanAnders
Icon pimped by Toma
pi_46714541
Direct... wanabe blink182.... en blink182 is al kut
  Redactie Frontpage maandag 26 februari 2007 @ 22:31:06 #16
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_46714598
Ik vind BZN toffer dan Di-rect
pi_46714712
Ze traden op op het dorpsfeest van Sint Jacobiparochie. Zegt genoeg.
  maandag 26 februari 2007 @ 22:56:19 #18
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_46715853
quote:
Op maandag 26 februari 2007 22:17 schreef hoM3r het volgende:
Tja, Jaimie ken ik niet, maar Bas is best een goede bassist, vroeger in een aantal Metal bands gespeeld met vrienden van me, Tim was maar een verkopertje van de lokale gitarenwinkel en de invloed van hun softe geluid en Spike is wel grappig, krijg vaak bier van 'm, arrogant was ie eerst wel, maar goed, toen negeerde ik 'm ook, als hij met slechte muziek geld verdiend verdien ik wel een paar bier.

Anyway, Di-rect is verre van "alternatieve muziek".

Anyway als ik het met iemand heb over bands uit NL in het buitenland vertel ik mensen altijd over Grendel (wie?, precies!) maar hij toured wel mooi meer dan een half jaar met succes door de VS, daar kan een Kane, Anouk of Di-rect nog wel iets van leren, maar ja, dat is voor hun ook het probleem, zodra je iets "populairs" speelt ben je een in de vele want je doet niets vernieuwends, doe je iets vernieuwends dan heb je een betere kans op een "blijvend artiest" te worden.

Di-rect, Kane en Anouk zullen over een paar jaar vergeten zijn, een dude als Grendel blijft dan nog steeds succes hebben ondanks dat men hem alleen in zijn scene kent.

Zie de futiliteit van populairiteit.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_46718502
Dumpen op open zee samen met Henk Jan Smits, iemand die helemaal NIETS van muziek weet, alleen maar van geld verdienen.
De policy is ook van toepassing op de sig.
pi_46718543
quote:
Op maandag 26 februari 2007 22:56 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Tja, Jaimie ken ik niet, maar Bas is best een goede bassist, vroeger in een aantal Metal bands gespeeld met vrienden van me, Tim was maar een verkopertje van de lokale gitarenwinkel en de invloed van hun softe geluid en Spike is wel grappig, krijg vaak bier van 'm, arrogant was ie eerst wel, maar goed, toen negeerde ik 'm ook, als hij met slechte muziek geld verdiend verdien ik wel een paar bier.
Het is zo jammer dat zelfs de meest kutte bands vaak uit prima gasten bestaan. Als je die Bas hoort in de Oor (de hitkrant voor diezelfde 'Blöf en U2 en Di-rect als we eens meedoen met de jeugd', maar tóch!), klinkt het ook alsof hij heel erg weet waar hij het over heeft. Alleen wtf doe je dan met je tijd, je restje talent en je erm..visie? Triest.

En Di-rect is West-Barneveldse braderierock, en hun cd's zullen heel spoedig op diezelfde braderie voor 2 euro liggen. Want inderdaad, inwisselbare pop wordt nu eenmaal gekocht door koters met de attentiespan van een stokstaartje. Kun je het nog zo doodmarketen, als iets dood is, dan is het gewoon dood.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_46721133
Ik zelf heb niets met Di-rect (SAMEN!!) maar ben naar drumclinics geweest waar Jamie ook speelde en hij kan wel degelijk onwijs goed drummen! Toen hij daarna aan mijn vriend vertelde dat hij graag studio drummer wilde worden vroeg ik ook aan hem waarom hij zijn tijd 'verspilde' aan een band als Di-rect. Verder dan een Tja... en een aarzelende glimlach kwam hij niet. Dit was overigens al een hele poos geleden.

Ook de tijd dat ik nog bij Hans Cleuver drumde en hem wel eens hoorde kreeg ik pijn in mijn hart omdat die jongen daar niet op de juiste plek zit!

Aan de andere kant, je kan je opwinden over Di-rect, ze voor alles en nog wat uitmaken maar het zijn stuk voor stuk prima jongens waarvan er eentje de weg kwijt is geraakt. Ieder mag doen en laten wat hij wil lijkt mij? Ik heb meerendeel nog niet in de hitparades gezien die hier post.... Probeer eerst maar (desnoods met hetzelfde concept) een Dino (helaas overleden dus EMI helaas opgekocht dus Warner) contract eruit te spelen.

Als je ook kijkt naar de leeftijden wanneer ze zijn begonnen zie je dat de helft niet eens een contract mocht tekenen! En daarna, als je alleen middelbare school hebt, lijkt het mij ook angstig om te stoppen.

Moraal van het verhaal: Laat die jongens lekker samen spelen, ze hebben er vast lol in, en volgens mij gaat het daarom! Dat afzeiken van Di-rect kennen we nu wel! Ik negeer ze en heb ook geen last van ze.
Psst.. in een band? Kijk dan eventjes op www.myspace.com/futurism_management. Wellicht hulp dat je juist nodig hebt!
  dinsdag 27 februari 2007 @ 02:49:46 #22
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_46721219
Spike is anders ook niet blij met in Di-rect spelen, maar ja, het verdiend goed eh.
Ik krijg zelfs de indruk van 'm dat ie een hekel heeft aan Tim's softe gezeik want Spike zelf wilt meer Rock 'n Roll achtige dingen gaan spelen, raar dat ie dan ook niet een extra bandje ernaast speelt, maar ja, Rock 'n Roll credit heb je al verspeeld doordat je in Di-rect speelt.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_46721457
Dit gezeik op internetforums zou ik trouwens uitprinten om mijn reet mee af te vegen als ik Jamie of Spike was. Die lui hebben het toch hartstikke mooi, al die amateur-gitaristjes die huilen dat ze niet Rock 'n Roll zijn zou ik keihard uitlachen. Zij moeten een kloterig bijbaantje nemen om geld te verdienen, terwijl Jamie en Spike een beetje drummen en gitaarspelen voor volle zalen met meisjes van 16 én voor grof geld.
quote:
Spike is wel grappig, krijg vaak bier van 'm, arrogant was ie eerst wel, maar goed, toen negeerde ik 'm ook, als hij met slechte muziek geld verdiend verdien ik wel een paar bier.
En als je zo een houding hebt ben je helemaal een prutser zonder enige ambitie.
  Redactie Frontpage dinsdag 27 februari 2007 @ 07:35:36 #24
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_46722192
Spike is toch de oprichter van de band?
pi_46725714
Ze hebben hun uiterlijk mee. Jonge meisjes vinden ze aantrekkelijk. Daar hebben ze dan weer die enorme promotiemachine aan te danken. En daardoor hebben ze zoveel meer succes dan circa 2382029 andere bandjes die vergelijkbare standaard-rock spelen. Vier lelijke gnomen waren niet zo gepromoot.

Ik vind hun muziek verder niet eens echt slecht, maar wel slaapverwekkend sááááái....

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 27-02-2007 11:15:02 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')