abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 maandag 26 februari 2007 @ 21:55:09 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_46712752
Alles lijkt op elkaar en ze hebben een platenmaatschappij die in elk programma zendtijd koopt.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_46712888
Alternatieve muziek.
Zyggie.
pi_46712951
Ik zou het ook niet erg vinden als ze binnenkort aan een afscheidstournee beginnen. Ik ga 3FM alvast bellen of ze kaartjes hebben.
I intend to live forever, or die trying.
  maandag 26 februari 2007 @ 22:01:47 #4
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_46713162
Heeft Di-Rect uberhaubt al eens een hit gehad? Of ben ik al die tijd gewoon gelukkig geweest dat ik ze amper hoor!? Natuurlijk zie ik ze wel eens verschijnen in programma's met hun trieste hoofden (vooral die lelijke gast met een hoedje op is een loosert, de rest van de band kan ik me eigenlijka mper voor de geest halen), maar ik kan me gewoon geen enkel nummer van ze herinneren.

Maar goed, al die gehypte kutbandjes en artiesten moet ik zowiezo helemaal niets van hebben. Middelmatige talenten die bakken met geld verdienen door een paar keer per week op te treden op schnabbelavonden, en dan gaan huilen als hun muziek wordt gedownload door 13 jarige pubertjes...
pi_46713210
quote:
Op maandag 26 februari 2007 21:57 schreef Zyggie het volgende:
Alternatieve muziek.
Inderdaad 3
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
  Redactie Frontpage maandag 26 februari 2007 @ 22:04:55 #6
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_46713333
Ik heb ze net nog gezien bij Paul de Leeuw. Die ene die lijkt op Stifler is net papa geworden en moest een luier verwisse;en van een zwarte baby. Hilarisch!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  Trouwste user 2022 maandag 26 februari 2007 @ 22:06:29 #7
7889 tong80
Spleenheup
pi_46713427
quote:
Op maandag 26 februari 2007 22:01 schreef Yi-Long het volgende:
Heeft Di-Rect uberhaubt al eens een hit gehad? Of ben ik al die tijd gewoon gelukkig geweest dat ik ze amper hoor!? Natuurlijk zie ik ze wel eens verschijnen in programma's met hun trieste hoofden (vooral die lelijke gast met een hoedje op is een loosert, de rest van de band kan ik me eigenlijka mper voor de geest halen), maar ik kan me gewoon geen enkel nummer van ze herinneren.

Maar goed, al die gehypte kutbandjes en artiesten moet ik zowiezo helemaal niets van hebben. Middelmatige talenten die bakken met geld verdienen door een paar keer per week op te treden op schnabbelavonden, en dan gaan huilen als hun muziek wordt gedownload door 13 jarige pubertjes...
Dat is juist mijn punt. Ze hebben nog nooit een hit gehad. Ze zijn muzikaal bagger, muzikaal dus ook niet inovatief. Ze worden gehaat door elke normale muziekliefhebber. Maar ze worden gepresenteerd als band die succes heeft. Een band die harde gitaarmuziek speelt. Maar het is gewoon een door een platenmaatschappij gecreëerde utopie. Ze betalen tonnen om dioe gasten in de media te krijgen. De VARA zal ook welo weer en paar rooien gehad hebben om ze te laten zien. In de Metro, gerelateerd aan de Telegraaf, hadden ze allemaal een gast column.

Maar ik wil de eerste nog zien die een plaat van hen kent, laat stan een album.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_46713802
quote:
Op maandag 26 februari 2007 22:06 schreef tong80 het volgende:

Webcam Girl.
“Everybody's got plans...until they get hit.” - Mike Tyson
  maandag 26 februari 2007 @ 22:14:37 #9
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_46713856
Direct, dat is toch 'rock'muziek die tantes en schoonmoeders ook leuk moeten vinden?
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_46714004
Ze staan ook op elk gratis festival en zo. Maar ik heb wel respect voor die gasten, die moeten toch een mooi leven hebben. Beetje middelmatige muziek maken, beetje rondtouren, naar mooie feestjes gaan, lekkere wijven neuken en zo. Die muziek is verder niet echt goed nee.
pi_46714099
quote:
Op maandag 26 februari 2007 22:17 schreef hoM3r het volgende:
Ze staan ook op elk gratis festival en zo. Maar ik heb wel respect voor die gasten, die moeten toch een mooi leven hebben. Beetje middelmatige muziek maken, beetje rondtouren, naar mooie feestjes gaan, lekkere wijven neuken en zo. Die muziek is verder niet echt goed nee.
Ik zou d'r voor tekenen.
pi_46714211
quote:
Op maandag 26 februari 2007 22:14 schreef Posdnous het volgende:
Direct, dat is toch 'rock'muziek die tantes en schoonmoeders ook leuk moeten vinden?
Direct is voor Blöf-luisteraars die eens een avondje "lekker gek" willen doen.
pi_46714301
Ze hebben juist wel veel hits gehad. Wat overigens niets zegt over de kwaliteit van de muziek
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
  maandag 26 februari 2007 @ 22:25:43 #14
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_46714338
quote:

[..]

Dat is juist mijn punt. Ze hebben nog nooit een hit gehad.
Op papier wel, binnen de Nederlandse top 40 zijn ze best succesvol geweest zelfs. Maar echt memorabele muziek hebben ze nooit gemaakt, ene oor erin, andere er weer uit. En wat dat betreft zit je ook wel prima met je BZN-vergelijking, die hebben ook 50 hits gehad of zo die allemaal op de automatische piloot gescoord zijn en praktisch allemaal weer vergeten zijn ondertussen.
  maandag 26 februari 2007 @ 22:29:57 #15
165032 MeerZienDanAnders
Icon pimped by Toma
pi_46714541
Direct... wanabe blink182.... en blink182 is al kut
  Redactie Frontpage maandag 26 februari 2007 @ 22:31:06 #16
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_46714598
Ik vind BZN toffer dan Di-rect
pi_46714712
Ze traden op op het dorpsfeest van Sint Jacobiparochie. Zegt genoeg.
  maandag 26 februari 2007 @ 22:56:19 #18
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_46715853
quote:
Tja, Jaimie ken ik niet, maar Bas is best een goede bassist, vroeger in een aantal Metal bands gespeeld met vrienden van me, Tim was maar een verkopertje van de lokale gitarenwinkel en de invloed van hun softe geluid en Spike is wel grappig, krijg vaak bier van 'm, arrogant was ie eerst wel, maar goed, toen negeerde ik 'm ook, als hij met slechte muziek geld verdiend verdien ik wel een paar bier.

Anyway, Di-rect is verre van "alternatieve muziek".

Anyway als ik het met iemand heb over bands uit NL in het buitenland vertel ik mensen altijd over Grendel (wie?, precies!) maar hij toured wel mooi meer dan een half jaar met succes door de VS, daar kan een Kane, Anouk of Di-rect nog wel iets van leren, maar ja, dat is voor hun ook het probleem, zodra je iets "populairs" speelt ben je een in de vele want je doet niets vernieuwends, doe je iets vernieuwends dan heb je een betere kans op een "blijvend artiest" te worden.

Di-rect, Kane en Anouk zullen over een paar jaar vergeten zijn, een dude als Grendel blijft dan nog steeds succes hebben ondanks dat men hem alleen in zijn scene kent.

Zie de futiliteit van populairiteit.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_46718502
Dumpen op open zee samen met Henk Jan Smits, iemand die helemaal NIETS van muziek weet, alleen maar van geld verdienen.
De policy is ook van toepassing op de sig.
pi_46718543
quote:
Op maandag 26 februari 2007 22:56 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Tja, Jaimie ken ik niet, maar Bas is best een goede bassist, vroeger in een aantal Metal bands gespeeld met vrienden van me, Tim was maar een verkopertje van de lokale gitarenwinkel en de invloed van hun softe geluid en Spike is wel grappig, krijg vaak bier van 'm, arrogant was ie eerst wel, maar goed, toen negeerde ik 'm ook, als hij met slechte muziek geld verdiend verdien ik wel een paar bier.
Het is zo jammer dat zelfs de meest kutte bands vaak uit prima gasten bestaan. Als je die Bas hoort in de Oor (de hitkrant voor diezelfde 'Blöf en U2 en Di-rect als we eens meedoen met de jeugd', maar tóch!), klinkt het ook alsof hij heel erg weet waar hij het over heeft. Alleen wtf doe je dan met je tijd, je restje talent en je erm..visie? Triest.

En Di-rect is West-Barneveldse braderierock, en hun cd's zullen heel spoedig op diezelfde braderie voor 2 euro liggen. Want inderdaad, inwisselbare pop wordt nu eenmaal gekocht door koters met de attentiespan van een stokstaartje. Kun je het nog zo doodmarketen, als iets dood is, dan is het gewoon dood.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_46721133
Ik zelf heb niets met Di-rect (SAMEN!!) maar ben naar drumclinics geweest waar Jamie ook speelde en hij kan wel degelijk onwijs goed drummen! Toen hij daarna aan mijn vriend vertelde dat hij graag studio drummer wilde worden vroeg ik ook aan hem waarom hij zijn tijd 'verspilde' aan een band als Di-rect. Verder dan een Tja... en een aarzelende glimlach kwam hij niet. Dit was overigens al een hele poos geleden.

Ook de tijd dat ik nog bij Hans Cleuver drumde en hem wel eens hoorde kreeg ik pijn in mijn hart omdat die jongen daar niet op de juiste plek zit!

Aan de andere kant, je kan je opwinden over Di-rect, ze voor alles en nog wat uitmaken maar het zijn stuk voor stuk prima jongens waarvan er eentje de weg kwijt is geraakt. Ieder mag doen en laten wat hij wil lijkt mij? Ik heb meerendeel nog niet in de hitparades gezien die hier post.... Probeer eerst maar (desnoods met hetzelfde concept) een Dino (helaas overleden dus EMI helaas opgekocht dus Warner) contract eruit te spelen.

Als je ook kijkt naar de leeftijden wanneer ze zijn begonnen zie je dat de helft niet eens een contract mocht tekenen! En daarna, als je alleen middelbare school hebt, lijkt het mij ook angstig om te stoppen.

Moraal van het verhaal: Laat die jongens lekker samen spelen, ze hebben er vast lol in, en volgens mij gaat het daarom! Dat afzeiken van Di-rect kennen we nu wel! Ik negeer ze en heb ook geen last van ze.
Psst.. in een band? Kijk dan eventjes op www.myspace.com/futurism_management. Wellicht hulp dat je juist nodig hebt!
  dinsdag 27 februari 2007 @ 02:49:46 #22
117776 OFfSprngr
pi_46721219
Spike is anders ook niet blij met in Di-rect spelen, maar ja, het verdiend goed eh.
Ik krijg zelfs de indruk van 'm dat ie een hekel heeft aan Tim's softe gezeik want Spike zelf wilt meer Rock 'n Roll achtige dingen gaan spelen, raar dat ie dan ook niet een extra bandje ernaast speelt, maar ja, Rock 'n Roll credit heb je al verspeeld doordat je in Di-rect speelt.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
.
.
pi_46721457
Dit gezeik op internetforums zou ik trouwens uitprinten om mijn reet mee af te vegen als ik Jamie of Spike was. Die lui hebben het toch hartstikke mooi, al die amateur-gitaristjes die huilen dat ze niet Rock 'n Roll zijn zou ik keihard uitlachen. Zij moeten een kloterig bijbaantje nemen om geld te verdienen, terwijl Jamie en Spike een beetje drummen en gitaarspelen voor volle zalen met meisjes van 16 én voor grof geld.
quote:
Spike is wel grappig, krijg vaak bier van 'm, arrogant was ie eerst wel, maar goed, toen negeerde ik 'm ook, als hij met slechte muziek geld verdiend verdien ik wel een paar bier.
En als je zo een houding hebt ben je helemaal een prutser zonder enige ambitie.
  Redactie Frontpage dinsdag 27 februari 2007 @ 07:35:36 #24
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_46722192
Spike is toch de oprichter van de band?
pi_46725714
Ze hebben hun uiterlijk mee. Jonge meisjes vinden ze aantrekkelijk. Daar hebben ze dan weer die enorme promotiemachine aan te danken. En daardoor hebben ze zoveel meer succes dan circa 2382029 andere bandjes die vergelijkbare standaard-rock spelen. Vier lelijke gnomen waren niet zo gepromoot.

Ik vind hun muziek verder niet eens echt slecht, maar wel slaapverwekkend sááááái....

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 27-02-2007 11:15:02 ]
pi_46726215
quote:
Op maandag 26 februari 2007 21:57 schreef Zyggie het volgende:
Alternatieve muziek.
Bij Di-rect is het de vraag waarvoor het een alternatief is, voor nog commerciele kindertroep?

Alleen die naam al, met zo'n fout streepje er tussen. Het past zo in het rijtje Chipz, Di-rect, BZN...
Verbaal terrorist
pi_46726415
quote:
naar mooie feestjes gaan, lekkere wijven neuken en zo.
Nou, dat valt ook wel mee. Ik was pas in amsterdam wat aan het drinken, en daar stond ineens Spike (jeweewelmandieonvuwstaawbare!) met een of ander knetterstoned lelijk wijf aan de bar. Meneer wilde trouwens ook voordringen, zeker omdat ie een BN'er is. Ho, ik stond er al iets langer....

Oh ja, en kutmuziek dus. Rijmelarij van likmevestje, vooral dat "lay down on the bed, to have sex with you so good"
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_46728459
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 07:35 schreef SunChaser het volgende:
Spike is toch de oprichter van de band?
De vader van 1 van de (toen nog) 3 is de oprichter. Die heeft het bedacht en toen de mensen bij elkaar gezocht. Stond eens in de Haagsche Courant, meen ik me te herinneren.
pi_46728909
De Metro vind het trouwens nodig om elke week een complete pagina aan de zogenaamde verandering van stijl van deze band te wijden. In ieder interview krijgt de lezer te horen dat ze volwassen zijn geworden en hoeveel complimenten ze wel niet van écht goede bands krijgen [denk hierbij aan Blink182, het grote voorbeeld]. Doet me allemaal een beetje aan de wederopstanding van Take That denken, die ook ineens van boybandmuziek voor pubermeisjes overgestapt zijn op een gelikt britpopgeluid. Beide 'bands' proberen mee te groeien met hun doelgroep en bewijzen hiermee dat het ze in de eerste plaats om de verkoopcijfers te doen is.
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
pi_46735022
quote:
Op maandag 26 februari 2007 22:29 schreef MeerZienDanAnders het volgende:
Direct... wanabe blink182.... en blink182 is al kut
Blink had tenminste nog humor
pi_46735792
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 12:42 schreef Modus het volgende:

[..]

De vader van 1 van de (toen nog) 3 is de oprichter. Die heeft het bedacht en toen de mensen bij elkaar gezocht. Stond eens in de Haagsche Courant, meen ik me te herinneren.
Zou het zo gegaan zijn:

"Ja, met de vader van Tim... Mag Tim vandaag met Jamie komen spelen? OK! "

Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_46737710
quote:

[..]

Dat is juist mijn punt. Ze hebben nog nooit een hit gehad. Ze zijn muzikaal bagger, muzikaal dus ook niet inovatief. Ze worden gehaat door elke normale muziekliefhebber. Maar ze worden gepresenteerd als band die succes heeft. Een band die harde gitaarmuziek speelt. Maar het is gewoon een door een platenmaatschappij gecreëerde utopie. Ze betalen tonnen om dioe gasten in de media te krijgen. De VARA zal ook welo weer en paar rooien gehad hebben om ze te laten zien. In de Metro, gerelateerd aan de Telegraaf, hadden ze allemaal een gast column.

Kom eens met feiten Tong80, niet met aannames.

Trouwens: Metro gerelateerd aan Telegraaf?
.:. "I've got feelings, just like you" .:.
pi_46737810
ik heb nog geen TROS specials over ze gezien
en alternatieve muziek is het ook niet
pi_46737976
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 12:54 schreef spacemangraig het volgende:
Doet me allemaal een beetje aan de wederopstanding van Take That denken, die ook ineens van boybandmuziek voor pubermeisjes overgestapt zijn op een gelikt britpopgeluid. Beide 'bands' proberen mee te groeien met hun doelgroep en bewijzen hiermee dat het ze in de eerste plaats om de verkoopcijfers te doen is.
En het bewijst niet dat een band ook gewoon (mee)groeit of dat dat in ieder geval een optie is?

Hmm, sommige mensen horen echt alleen maar wat ze willen horen. maar dat geeft niks hoor
  Trouwste user 2022 dinsdag 27 februari 2007 @ 17:12:25 #35
7889 tong80
Spleenheup
pi_46738336
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 16:58 schreef Love Mae King het volgende:

[..]

Kom eens met feiten Tong80, niet met aannames.
Dat waren feiten.

dinsdag 27 februari 2007 @ 18:07:38 #36
117776 OFfSprngr
pi_46740285
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 03:52 schreef hoM3r het volgende:
Dit gezeik op internetforums zou ik trouwens uitprinten om mijn reet mee af te vegen als ik Jamie of Spike was. Die lui hebben het toch hartstikke mooi, al die amateur-gitaristjes die huilen dat ze niet Rock 'n Roll zijn zou ik keihard uitlachen. Zij moeten een kloterig bijbaantje nemen om geld te verdienen, terwijl Jamie en Spike een beetje drummen en gitaarspelen voor volle zalen met meisjes van 16 én voor grof geld.
[..]

En als je zo een houding hebt ben je helemaal een prutser zonder enige ambitie.
Ga jij elk topic langs om te zeggen dat je blij moet zijn met de marketingmachine van de oligopolyse platenmaatsschappijen?, liever prutsen dan voor hun geld verdienen.
.
.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 18:09:06 #37
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_46740341
Tongtopic. Je hebt wel gelijk overigens. Ze worden heel erg gehyped.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_46742968
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 17:03 schreef Love Mae King het volgende:

[..]

En het bewijst niet dat een band ook gewoon (mee)groeit of dat dat in ieder geval een optie is?

Hmm, sommige mensen horen echt alleen maar wat ze willen horen. maar dat geeft niks hoor
ik hoop niet dat je direct verdedigd omdat je ze daadwerkelijk goed vind
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 21:28:23 #39
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_46749002
quote:
Op maandag 26 februari 2007 21:55 schreef tong80 het volgende:
Alles lijkt op elkaar en ze hebben een platenmaatschappij die in elk programma zendtijd koopt.

Ik dacht altijd dat Kane dat al was. Dinand heeft dezelfde 'minder geestelijke' aantrekkingskracht. .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_46760505
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 19:22 schreef spacemangraig het volgende:

[..]

ik hoop niet dat je direct verdedigd omdat je ze daadwerkelijk goed vind
sorry als ik niet met je domme geblaat meedoe. Blijkbaar maak je je nogal druk om die band.
Zeg het eens, wat is het? jaloezie he? Ja he? geeft niks hoor...

Kop op, jouw tijd komt vast nog wel!
  woensdag 28 februari 2007 @ 02:58:41 #41
117776 OFfSprngr
pi_46760819
Dat vind ik nou zo'n dom argument, "oh dat heeft succes DUS dan zal je wel jaloers zijn", rot op man, ik ben echt niet jaloers op Spike, dat is net zo'n facko als de volgende mafkees die je tegen komt.
.
.
pi_46763802
Ik vind al die andere "argumenten" ook dom...
pi_46764640
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 02:26 schreef Love Mae King het volgende:

[..]

sorry als ik niet met je domme geblaat meedoe. Blijkbaar maak je je nogal druk om die band.
Zeg het eens, wat is het? jaloezie he? Ja he? geeft niks hoor...

Kop op, jouw tijd komt vast nog wel!
Dat is een hele geruststelling.
pi_46765109
Eigenlijk is ieder woord dat je spendeert aan dat flutbandje verloren energie.
Verbaal terrorist
pi_46772429
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 18:07 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Ga jij elk topic langs om te zeggen dat je blij moet zijn met de marketingmachine van de oligopolyse platenmaatsschappijen?, liever prutsen dan voor hun geld verdienen.
Als jij elk topic langsgaat om maar te schelden op de boze wereld, dan biedt ik graag wat tegenwicht inderdaad.
En jij bent degene die die jongens persoonlijk aanvalt, ik niet. Dat die muziek bagger is hoef je mij niet te vertellen.
  woensdag 28 februari 2007 @ 17:17:59 #46
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_46778023
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 10:06 schreef Love Mae King het volgende:
Ik vind al die andere "argumenten" ook dom...
Mensen vinden het gewoon vervelend om steeds maar weer dat middelmatige kutbandje dat kutmuziek maakt te zien... op tv, in bladen en kranten, etc etc.
pi_46779316
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 17:17 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Mensen vinden het gewoon vervelend om steeds maar weer dat middelmatige kutbandje dat kutmuziek maakt te zien... op tv, in bladen en kranten, etc etc.
Correctie, dat vind jij. Is net effe anders...
  woensdag 28 februari 2007 @ 19:59:08 #48
117776 OFfSprngr
pi_46783256
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 14:49 schreef hoM3r het volgende:

[..]

Als jij elk topic langsgaat om maar te schelden op de boze wereld, dan biedt ik graag wat tegenwicht inderdaad.
En jij bent degene die die jongens persoonlijk aanvalt, ik niet. Dat die muziek bagger is hoef je mij niet te vertellen.
Dus waar val ik ze persoonlijk aan?..
.
.
  woensdag 28 februari 2007 @ 20:00:22 #49
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_46783320
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 17:57 schreef Love Mae King het volgende:

[..]

Ik erger me ook aan dat de band teert op hun marketingmachine, maar dat komt zelden tot nooit voor aangezien het me tegelijk geen ene fuck kan schelen.
Zyggie.
  woensdag 28 februari 2007 @ 20:20:01 #50
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_46784096
quote:

[..]

Dat vind niet alleen ik, maar zeer veel mensen. Behalve dan de vrouwelijke pubertjes, en misschien nog wat ouwe lui die denken dat ze hip zijn als ze naar dit soort kutmuziek luisteren.
pi_46786570
quote:

[..]

Ik ook hoor, waar is de tijd gebleven dat mensen met talent dé meeste aandacht kregen en middelmatige troep genegeerd werd.
pi_46787290
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 21:21 schreef spacemangraig het volgende:

[..]

Ik ook hoor, waar is de tijd gebleven dat mensen met talent dé meeste aandacht kregen en middelmatige troep genegeerd werd.
Die tijd is er nooit geweest. In ieder geval niet in de tijd van de moderne muziek.
  Trouwste user 2022 woensdag 28 februari 2007 @ 21:39:55 #53
7889 tong80
Spleenheup
pi_46787376
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 21:37 schreef hoM3r het volgende:

[..]

Die tijd is er nooit geweest. In ieder geval niet in de tijd van de moderne muziek.
De Stones en Beatles hebben menig eerste plaats gescoord.

pi_46792409
Sinds de tijd van het downloaden kopen alleen nog domme mensen en echt muziekliefhebbers CD's. Aangezien de domme mensen in de meerderheid zijn zullen echte kwalitieitsbands niet zo snel meer op één komen. Singles kopen is al helemaal ingehaald door de tijd. Maar dat de kwaliteit van muziek niet gelijk loopt met de hoeveelheid aandacht die het krijgt is van alle tijden. En spacemangraig mist de tijd dat middelmatige troep genegeerd werd, dat is sowieso nooit gebeurd.
pi_46793569
Zo gaat dat niet, die singletjes schijnen gekocht te worden door een groep van 12 - 13 jarigen. Deed ik vroeger ook, was heel normaal dus zal nog wel zo zijn. Als kind maak je weinig of iig minder onderscheid tussen kwaliteitssingles.

In de bakken lag de hele top 40 en iedere week wat nieuwe platen die men graag in de top 40 zag verschijnen. Dus je had keus, maar toch ook weer niet. Iedereen zal weleens verkeerde platen gekocht hebben en jeugdzondes gehad hebben op dit gebied. Ik heb hier nog ergens m'n eerste singletje van de Urban Cookie Collective liggen

Ook toen was het de generatie waar ik nu bij hoor (de 20+ ers.. aarch) die niks van de top 40 en singles moesten hebben. In die leeftijd worden meer albums gekocht.

Singles maken de top 40, albums niet. Singles worden tegenwoordig al bij de kassa weggegeven (bij dat starmaker gedoe iig) als je een computerspel of iets anders koopt in de free recordshop. Indirect en direct wordt een deel van de top 40 dus kunstmatig in stand gehouden door de platenmaatschappijen. Waar je dus eigenllijk naar luistert is de puber top 40 en die is altijd kut.. altijd!!!!

Pubers in de jaren 60 waren tenminste nog hip, die luisterden naar de stones en de beatles

[ Bericht 11% gewijzigd door Beathoven op 01-03-2007 00:19:04 ]
pi_46794593
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 21:37 schreef hoM3r het volgende:

[..]

Ik heb die smiley anders ook niet voor niets geplaatst.
pi_46795955
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 00:10 schreef Beathoven het volgende:

Ik heb hier nog ergens m'n eerste singletje van de Urban Cookie Collective liggen
The key the secret? Dat vind ik ik nog steeds een fantastisch nummer.
quote:
Pubers in de jaren 60 waren tenminste nog hip, die luisterden naar de stones en de beatles
Dat was toen net zo tegendraads als nu naar Justin Timberlake of hardcore luisteren. Als de oudere generatie het maar kut vind

En oh ja, ik snap smilies nooit.
  donderdag 1 maart 2007 @ 02:50:04 #58
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_46796411
Veel verkeerde aannames.
Zyggie.
  donderdag 1 maart 2007 @ 20:18:07 #59
117776 OFfSprngr
pi_46819681
Pop muziek wordt juist zo gefabriceerd zodat "iedereen" het leuk kan vinden.
.
.
  donderdag 1 maart 2007 @ 21:53:30 #60
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_46823736
Direct is pop met gitaren. Saaie weinig spannende muziek terwijl die bassist en de drummer op zichzelf wel redelijke muziekanten zijn... De zanger kan totaal niet zingen en die gitarist geilt op zichzelf. Ik erger me eraan dat zij worden vergeleken met intwine. Intwine is in alle opzichten beter, muzikaler, orgineler, vocaal en ze zijn niet commercieel. Ze blijven hun eigen muziek maken daar kan Direct wat van leren.
  donderdag 1 maart 2007 @ 23:42:51 #61
117776 OFfSprngr
pi_46828848
Intwine is net zo'n baggerbende als Di-rect en Kane, met Idols mee te doen om je bagger te promoten.
.
.
pi_46828926
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 23:42 schreef OFfSprngr het volgende:
Intwine is net zo'n baggerbende als Di-rect en Kane, met Idols mee te doen om je bagger te promoten.
hehe why not?
  donderdag 1 maart 2007 @ 23:47:32 #63
117776 OFfSprngr
pi_46829022
Omdat het een trieste manier van promotie is en waardoor je alleen 15 jarige "alternatieve" meisjes krijgt als fanbase zonder werkelijk zelf iets op te bouwen met een fanbase die je niet na een paar maanden zal droppen voor de volgende "alternatieve" band.
.
.
pi_46829673
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 23:47 schreef OFfSprngr het volgende:
Omdat het een trieste manier van promotie is en waardoor je alleen 15 jarige "alternatieve" meisjes krijgt als fanbase zonder werkelijk zelf iets op te bouwen met een fanbase die je niet na een paar maanden zal droppen voor de volgende "alternatieve" band.
Inderdaad, maar ik kan ze nog net hebben zonder vormen van agressie te vertonen.

We hebben er ons denk ik maar bij neer te leggen dat het beeld van Nederlanders wat betreft harde muziek ophoudt bij Kane, Direct en Anouk. Mede dankzij de radio.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_46829932
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 20:18 schreef OFfSprngr het volgende:
Pop muziek wordt juist zo gefabriceerd zodat "iedereen" het leuk kan vinden.
Thank you, Captain Obvious
pi_46830010
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 00:08 schreef Mugger het volgende:

[..]

Thank you, Captain Obvious
Dit was anders wel een waarheid als een koe
  vrijdag 2 maart 2007 @ 01:08:40 #67
117776 OFfSprngr
pi_46831845
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 00:02 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Inderdaad, maar ik kan ze nog net hebben zonder vormen van agressie te vertonen.

We hebben er ons denk ik maar bij neer te leggen dat het beeld van Nederlanders wat betreft harde muziek ophoudt bij Kane, Direct en Anouk. Mede dankzij de radio.
Zeker niet, Nederland heeft heel veel goede harde muziek, juist de softe poppy zooi die op de radio en tv komt is pure bagger, luister maar eens een Ophidian, Grendel, Clan Of XymoX, Fluisterwoud, Mordaehoth, Anti-Dote, Legowelt, Orgue Electronique, Elektrovolt etc etc.
Je moet gewoon weten waar je moet zoeken.
.
.
pi_46831927
Ik doelde juist op het feit dat dat soort bands structureel wordt genegeerd op de radio
  vrijdag 2 maart 2007 @ 01:17:22 #69
149006 Danny_Ramone
www.betteroffs.com
pi_46832074
Ach di-rect... Tis een leuk marketingsbandje voor 13 jarige pubers die nog niet toe zijn aan dingen als "motorhead " enzo. Ik negeer ze gewoon heb er geen last van, kga btw liever naar amateurbandjes kijken. Meestal nog gratis ook.

Afijn die gasten lachen zich dood als ze al die negatieve kritiek op fok lezen.
www.betteroffs.com
* Ik ben een drummer....mag ik je nummer ? *
www.betteroffs.com
  Trouwste user 2022 vrijdag 2 maart 2007 @ 01:23:52 #70
7889 tong80
Spleenheup
pi_46832258
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 01:17 schreef Danny_Ramone het volgende:

Afijn die gasten lachen zich dood als ze al die negatieve kritiek op fok lezen.
Laten we dus hopen dat ze het lezen.

pi_46842625
quote:

Een bandje als de Ramones hebben 30 jaar 1 nummer gespeeld en nul keer in hun carrière een hit gescoord. Hadden ze echter een goed management zoals Di-Rect gehad...
  vrijdag 2 maart 2007 @ 18:57:16 #72
117776 OFfSprngr
pi_46855184
De hele wereld kent wel The Ramones, niet Di-rect.
.
.
  Trouwste user 2022 vrijdag 2 maart 2007 @ 20:44:09 #73
7889 tong80
Spleenheup
pi_46858911
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 12:55 schreef Mugger het volgende:

[..]

Een bandje als de Ramones hebben 30 jaar 1 nummer gespeeld en nul keer in hun carrière een hit gescoord. Hadden ze echter een goed management zoals Di-Rect gehad...
Ze stonden wel aan de oorsprong van de Punk.Wegbereiders worden zelden beloond. En Rock 'n' roll highschool was wel degelijk een hit.

vrijdag 2 maart 2007 @ 21:01:53 #74
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_46859508
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 17:17 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

idd ja!
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
  vrijdag 27 april 2007 @ 18:02:17 #75
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_48784861
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 23:42 schreef OFfSprngr het volgende:
Ag jij hebt dus heeeeeeeeeel duidelijk niet naar hun niet single werk geluisterd! Jij bent zeker zo iemand die een band comercieel noemt als ze een keer op TMF komen he? Intwine maakt TOTAAL andere muziek. Veel uitgebreider, muzikaal veel sterken, en veeeeel meer stijlen. Maar ja dat zullen mensen als jou niet inzien.
  vrijdag 27 april 2007 @ 18:51:31 #76
117776 OFfSprngr
pi_48786288
Rofl.

Mensen die Pop-Rock als waardige muziek beschouwen.
.
.
  vrijdag 27 april 2007 @ 19:10:31 #77
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_48786881
Haha pop-rock. Jah als je alleen happy kent okej, maar het is echt geen pop-rock en mocht het het wel zijn... is het dan automatisch slecht? Jah bij denkers als jou mischien wel ja.
  zaterdag 28 april 2007 @ 17:06:45 #78
117776 OFfSprngr
pi_48808826
Ik kan geen goede pop-Rock band op noemen, dus tot dusver zuigt alle pop-Rock.
.
.
  zaterdag 28 april 2007 @ 17:08:18 #79
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_48808872
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 17:06 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik kan geen goede pop-Rock band op noemen, dus tot dusver zuigt alle pop-Rock.
Mensen die 'into' rustigere rock zijn, hebben precies hetzelfde bij jouw punk/metal enzovoorts. Door zo te hameren geef je slechts aan kortzichtig te zijn.
Zyggie.
pi_48809006
Mijn persoonlijke mening, is dat die kerel met dat hoedje cholera mag krijgen dankzij een infectie aan een van z'n piercings. Mijn god wat is dat voor schepsel.

ontopic : Wat Tong80 zei.
Lucidity4All
  zaterdag 28 april 2007 @ 17:42:56 #81
117776 OFfSprngr
pi_48809773
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 17:08 schreef Zyggie het volgende:

[..]

Mensen die 'into' rustigere rock zijn, hebben precies hetzelfde bij jouw punk/metal enzovoorts. Door zo te hameren geef je slechts aan kortzichtig te zijn.
Alleen is het feit wel zo dat pop-Rock POP muziek is en per definitie gewoon niet erg goed is aangezien er weinig inspiratie is en iedereen alles al 300x gedaan heeft.

Het afgrijzen van pop-Rock voor mij gaat er ver want elke band is precies weer zo zeikerig met precies de zelfde softe sound, gevoelige zanger en alleen maar liefdesliedjes.
.
.
  zaterdag 28 april 2007 @ 18:02:04 #82
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_48810179
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 17:42 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Alleen is het feit wel zo dat pop-Rock POP muziek is en per definitie gewoon niet erg goed is aangezien er weinig inspiratie is en iedereen alles al 300x gedaan heeft.

Het afgrijzen van pop-Rock voor mij gaat er ver want elke band is precies weer zo zeikerig met precies de zelfde softe sound, gevoelige zanger en alleen maar liefdesliedjes.
Hoe simpel is het om pop-Rock over één kam te scheren. Ga bijvoorbeeld eens luisteren naar Intwine's laatste plaat, dan denk je wel anders over je "argumentatie" betreft softe sound, gevoelige zanger en je liefdesliedjes.

Ps. die Spike is irritante verschijning
  zaterdag 28 april 2007 @ 18:08:42 #83
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_48810312
quote:

Niet mee eens

n de zin van dat Direct een slap aftreksel van iets goeds is. En BZN pure ellende is.
  zaterdag 28 april 2007 @ 18:47:52 #84
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_48811103
Er is op intwine's nieuwe album maar een nummer dat over liefde gaat... Nu is hun nieuwe plaat ook TOTAAL geen pop-rock meer. Het eerste album was een mix van pop, funk, regea,calypso en rock. Het nieuwe album is puuuur rock gericht. En op alleen maar gevoelige zang bij intwine? HAHAHA die gast zingt iedereen weg met zijn stem!
  zaterdag 28 april 2007 @ 18:53:00 #85
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_48811222
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 18:47 schreef Ziewoarut het volgende:
Er is op intwine's nieuwe album maar een nummer dat over liefde gaat... Nu is hun nieuwe plaat ook TOTAAL geen pop-rock meer. Het eerste album was een mix van pop, funk, regea,calypso en rock. Het nieuwe album is puuuur rock gericht. En op alleen maar gevoelige zang bij intwine? HAHAHA die gast zingt iedereen weg met zijn stem!
True true, Intwine is retestrak!

Maar het gaat hier om Di-rect, en ik vind Di-rect puberige kutmuziek
  zaterdag 28 april 2007 @ 19:09:55 #86
117776 OFfSprngr
pi_48811592
Ach, volgens geruchten hoorde ik dat recensisten al bezig zijn met hun nieuwe album af te kraken terwijl ze naar een wat "rauwer" geluid zijn gegaan.
.
.
  zaterdag 28 april 2007 @ 19:13:56 #87
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_48811682
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 19:09 schreef OFfSprngr het volgende:
Ach, volgens geruchten hoorde ik dat recensisten al bezig zijn met hun nieuwe album af te kraken terwijl ze naar een wat "rauwer" geluid zijn gegaan.
Geruchten bronnen? Ik heb alleen nog maar positieve reacties gelezen over het nieuwe album eigenlijk.
  zaterdag 28 april 2007 @ 19:16:22 #88
117776 OFfSprngr
pi_48811749
Iig UP Magazine was er blijkbaar totaal niet over te spreken.
.
.
  zaterdag 28 april 2007 @ 19:21:32 #89
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_48811884
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 19:16 schreef OFfSprngr het volgende:
Nouja, ik heb na het uitkomen ook even flink gezocht in magazines en websites en daar las ik alleen goede recensies (het minimum was 3 sterren). Ik vind het persoonlijk ook een heerlijk album, maar goed... nu weer ontopic I guess.
  zaterdag 28 april 2007 @ 19:23:05 #90
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_48811931
quote:
Op maandag 26 februari 2007 22:31 schreef SunChaser het volgende:
Ik vind BZN toffer dan Di-rect
idem
  zaterdag 28 april 2007 @ 19:42:59 #91
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_48812521
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 19:16 schreef OFfSprngr het volgende:
Dat is ook de enige die het album niet super vond wat ik heb kunnen vinden... De rest zijn allemaal zwaar positief
pi_48812661
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 17:42 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

zaterdag 28 april 2007 @ 20:27:00 #93
11502 nipeng
The last ride is free
pi_48813764
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 19:23 schreef DeTolk het volgende:

[..]

idem
Vooral nu BZN gaat stoppen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties