Die tijd is er nooit geweest. In ieder geval niet in de tijd van de moderne muziek.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:21 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
Ik ook hoor, waar is de tijd gebleven dat mensen met talent dé meeste aandacht kregen en middelmatige troep genegeerd werd.![]()
De Stones en Beatles hebben menig eerste plaats gescoord.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:37 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Die tijd is er nooit geweest. In ieder geval niet in de tijd van de moderne muziek.
Ik heb die smiley anders ook niet voor niets geplaatst.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:37 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Die tijd is er nooit geweest. In ieder geval niet in de tijd van de moderne muziek.
The key the secret? Dat vind ik ik nog steeds een fantastisch nummer.quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:10 schreef Beathoven het volgende:
Ik heb hier nog ergens m'n eerste singletje van de Urban Cookie Collective liggen![]()
Dat was toen net zo tegendraads als nu naar Justin Timberlake of hardcore luisteren. Als de oudere generatie het maar kut vindquote:Pubers in de jaren 60 waren tenminste nog hip, die luisterden naar de stones en de beatles
hehe why not?quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:42 schreef OFfSprngr het volgende:
Intwine is net zo'n baggerbende als Di-rect en Kane, met Idols mee te doen om je bagger te promoten.
Inderdaad, maar ik kan ze nog net hebben zonder vormen van agressie te vertonen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:47 schreef OFfSprngr het volgende:
Omdat het een trieste manier van promotie is en waardoor je alleen 15 jarige "alternatieve" meisjes krijgt als fanbase zonder werkelijk zelf iets op te bouwen met een fanbase die je niet na een paar maanden zal droppen voor de volgende "alternatieve" band.
Thank you, Captain Obviousquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:18 schreef OFfSprngr het volgende:
Pop muziek wordt juist zo gefabriceerd zodat "iedereen" het leuk kan vinden.
Zeker niet, Nederland heeft heel veel goede harde muziek, juist de softe poppy zooi die op de radio en tv komt is pure bagger, luister maar eens een Ophidian, Grendel, Clan Of XymoX, Fluisterwoud, Mordaehoth, Anti-Dote, Legowelt, Orgue Electronique, Elektrovolt etc etc.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:02 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ik kan ze nog net hebben zonder vormen van agressie te vertonen.
We hebben er ons denk ik maar bij neer te leggen dat het beeld van Nederlanders wat betreft harde muziek ophoudt bij Kane, Direct en Anouk. Mede dankzij de radio.
Laten we dus hopen dat ze het lezen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:17 schreef Danny_Ramone het volgende:
Afijn die gasten lachen zich dood als ze al die negatieve kritiek op fok lezen.
Een bandje als de Ramones hebben 30 jaar 1 nummer gespeeld en nul keer in hun carrière een hit gescoord. Hadden ze echter een goed management zoals Di-Rect gehad...quote:Op maandag 26 februari 2007 21:55 schreef tong80 het volgende:
Alles lijkt op elkaar en ze hebben een platenmaatschappij die in elk programma zendtijd koopt.
Ze stonden wel aan de oorsprong van de Punk.Wegbereiders worden zelden beloond. En Rock 'n' roll highschool was wel degelijk een hit.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:55 schreef Mugger het volgende:
[..]
Een bandje als de Ramones hebben 30 jaar 1 nummer gespeeld en nul keer in hun carrière een hit gescoord. Hadden ze echter een goed management zoals Di-Rect gehad...
idd ja!quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:17 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mensen vinden het gewoon vervelend om steeds maar weer dat middelmatige kutbandje dat kutmuziek maakt te zien... op tv, in bladen en kranten, etc etc.
Ag jij hebt dus heeeeeeeeeel duidelijk niet naar hun niet single werk geluisterd! Jij bent zeker zo iemand die een band comercieel noemt als ze een keer op TMF komen he? Intwine maakt TOTAAL andere muziek. Veel uitgebreider, muzikaal veel sterken, en veeeeel meer stijlen. Maar ja dat zullen mensen als jou niet inzien.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:42 schreef OFfSprngr het volgende:
Intwine is net zo'n baggerbende als Di-rect en Kane, met Idols mee te doen om je bagger te promoten.
Mensen die 'into' rustigere rock zijn, hebben precies hetzelfde bij jouw punk/metal enzovoorts. Door zo te hameren geef je slechts aan kortzichtig te zijn.quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:06 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik kan geen goede pop-Rock band op noemen, dus tot dusver zuigt alle pop-Rock.
Alleen is het feit wel zo dat pop-Rock POP muziek is en per definitie gewoon niet erg goed is aangezien er weinig inspiratie is en iedereen alles al 300x gedaan heeft.quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:08 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Mensen die 'into' rustigere rock zijn, hebben precies hetzelfde bij jouw punk/metal enzovoorts. Door zo te hameren geef je slechts aan kortzichtig te zijn.
Hoe simpel is het om pop-Rock over één kam te scheren. Ga bijvoorbeeld eens luisteren naar Intwine's laatste plaat, dan denk je wel anders over je "argumentatie" betreft softe sound, gevoelige zanger en je liefdesliedjes.quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:42 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Alleen is het feit wel zo dat pop-Rock POP muziek is en per definitie gewoon niet erg goed is aangezien er weinig inspiratie is en iedereen alles al 300x gedaan heeft.
Het afgrijzen van pop-Rock voor mij gaat er ver want elke band is precies weer zo zeikerig met precies de zelfde softe sound, gevoelige zanger en alleen maar liefdesliedjes.
Niet mee eensquote:Op maandag 26 februari 2007 21:55 schreef tong80 het volgende:
Alles lijkt op elkaar en ze hebben een platenmaatschappij die in elk programma zendtijd koopt.
True true, Intwine is retestrak!quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:47 schreef Ziewoarut het volgende:
Er is op intwine's nieuwe album maar een nummer dat over liefde gaat... Nu is hun nieuwe plaat ook TOTAAL geen pop-rock meer. Het eerste album was een mix van pop, funk, regea,calypso en rock. Het nieuwe album is puuuur rock gericht. En op alleen maar gevoelige zang bij intwine? HAHAHA die gast zingt iedereen weg met zijn stem!
Geruchtenquote:Op zaterdag 28 april 2007 19:09 schreef OFfSprngr het volgende:
Ach, volgens geruchten hoorde ik dat recensisten al bezig zijn met hun nieuwe album af te kraken terwijl ze naar een wat "rauwer" geluid zijn gegaan.
Nouja, ik heb na het uitkomen ook even flink gezocht in magazines en websites en daar las ik alleen goede recensies (het minimum was 3 sterren). Ik vind het persoonlijk ook een heerlijk album, maar goed... nu weer ontopic I guess.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:16 schreef OFfSprngr het volgende:
Iig UP Magazine was er blijkbaar totaal niet over te spreken.
idemquote:Op maandag 26 februari 2007 22:31 schreef SunChaser het volgende:
Ik vind BZN toffer dan Di-rect
Dat is ook de enige die het album niet super vond wat ik heb kunnen vinden... De rest zijn allemaal zwaar positiefquote:Op zaterdag 28 april 2007 19:16 schreef OFfSprngr het volgende:
Iig UP Magazine was er blijkbaar totaal niet over te spreken.
quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:42 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Alleen is het feit wel zo dat pop-Rock POP muziek is en per definitie gewoon niet erg goed is aangezien er weinig inspiratie is en iedereen alles al 300x gedaan heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |