abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46726215
quote:
Op maandag 26 februari 2007 21:57 schreef Zyggie het volgende:
Alternatieve muziek.
Bij Di-rect is het de vraag waarvoor het een alternatief is, voor nog commerciele kindertroep?

Alleen die naam al, met zo'n fout streepje er tussen. Het past zo in het rijtje Chipz, Di-rect, BZN...
Verbaal terrorist
pi_46726415
quote:
Op maandag 26 februari 2007 22:17 schreef hoM3r het volgende:
naar mooie feestjes gaan, lekkere wijven neuken en zo.
Nou, dat valt ook wel mee. Ik was pas in amsterdam wat aan het drinken, en daar stond ineens Spike (jeweewelmandieonvuwstaawbare!) met een of ander knetterstoned lelijk wijf aan de bar. Meneer wilde trouwens ook voordringen, zeker omdat ie een BN'er is. Ho, ik stond er al iets langer....

Oh ja, en kutmuziek dus. Rijmelarij van likmevestje, vooral dat "lay down on the bed, to have sex with you so good"
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_46728459
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 07:35 schreef SunChaser het volgende:
Spike is toch de oprichter van de band?
De vader van 1 van de (toen nog) 3 is de oprichter. Die heeft het bedacht en toen de mensen bij elkaar gezocht. Stond eens in de Haagsche Courant, meen ik me te herinneren.
pi_46728909
De Metro vind het trouwens nodig om elke week een complete pagina aan de zogenaamde verandering van stijl van deze band te wijden. In ieder interview krijgt de lezer te horen dat ze volwassen zijn geworden en hoeveel complimenten ze wel niet van écht goede bands krijgen [denk hierbij aan Blink182, het grote voorbeeld]. Doet me allemaal een beetje aan de wederopstanding van Take That denken, die ook ineens van boybandmuziek voor pubermeisjes overgestapt zijn op een gelikt britpopgeluid. Beide 'bands' proberen mee te groeien met hun doelgroep en bewijzen hiermee dat het ze in de eerste plaats om de verkoopcijfers te doen is.
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
pi_46735022
quote:
Op maandag 26 februari 2007 22:29 schreef MeerZienDanAnders het volgende:
Direct... wanabe blink182.... en blink182 is al kut
Blink had tenminste nog humor
pi_46735792
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 12:42 schreef Modus het volgende:

[..]

De vader van 1 van de (toen nog) 3 is de oprichter. Die heeft het bedacht en toen de mensen bij elkaar gezocht. Stond eens in de Haagsche Courant, meen ik me te herinneren.
Zou het zo gegaan zijn:

"Ja, met de vader van Tim... Mag Tim vandaag met Jamie komen spelen? OK! "

Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_46737710
quote:
Op maandag 26 februari 2007 22:06 schreef tong80 het volgende:

[..]

Dat is juist mijn punt. Ze hebben nog nooit een hit gehad. Ze zijn muzikaal bagger, muzikaal dus ook niet inovatief. Ze worden gehaat door elke normale muziekliefhebber. Maar ze worden gepresenteerd als band die succes heeft. Een band die harde gitaarmuziek speelt. Maar het is gewoon een door een platenmaatschappij gecreëerde utopie. Ze betalen tonnen om dioe gasten in de media te krijgen. De VARA zal ook welo weer en paar rooien gehad hebben om ze te laten zien. In de Metro, gerelateerd aan de Telegraaf, hadden ze allemaal een gast column.

Maar ik wil de eerste nog zien die een plaat van hen kent, laat stan een album.

Kom eens met feiten Tong80, niet met aannames.

Trouwens: Metro gerelateerd aan Telegraaf?
.:. "I've got feelings, just like you" .:.
pi_46737810
ik heb nog geen TROS specials over ze gezien
en alternatieve muziek is het ook niet
pi_46737976
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 12:54 schreef spacemangraig het volgende:
Doet me allemaal een beetje aan de wederopstanding van Take That denken, die ook ineens van boybandmuziek voor pubermeisjes overgestapt zijn op een gelikt britpopgeluid. Beide 'bands' proberen mee te groeien met hun doelgroep en bewijzen hiermee dat het ze in de eerste plaats om de verkoopcijfers te doen is.
En het bewijst niet dat een band ook gewoon (mee)groeit of dat dat in ieder geval een optie is?

Hmm, sommige mensen horen echt alleen maar wat ze willen horen. maar dat geeft niks hoor
  Trouwste user 2022 dinsdag 27 februari 2007 @ 17:12:25 #35
7889 tong80
Spleenheup
pi_46738336
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 16:58 schreef Love Mae King het volgende:

[..]

Kom eens met feiten Tong80, niet met aannames.
Dat waren feiten.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 27 februari 2007 @ 18:07:38 #36
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_46740285
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 03:52 schreef hoM3r het volgende:
Dit gezeik op internetforums zou ik trouwens uitprinten om mijn reet mee af te vegen als ik Jamie of Spike was. Die lui hebben het toch hartstikke mooi, al die amateur-gitaristjes die huilen dat ze niet Rock 'n Roll zijn zou ik keihard uitlachen. Zij moeten een kloterig bijbaantje nemen om geld te verdienen, terwijl Jamie en Spike een beetje drummen en gitaarspelen voor volle zalen met meisjes van 16 én voor grof geld.
[..]

En als je zo een houding hebt ben je helemaal een prutser zonder enige ambitie.
Ga jij elk topic langs om te zeggen dat je blij moet zijn met de marketingmachine van de oligopolyse platenmaatsschappijen?, liever prutsen dan voor hun geld verdienen.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 18:09:06 #37
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_46740341
Tongtopic. Je hebt wel gelijk overigens. Ze worden heel erg gehyped.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_46742968
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 17:03 schreef Love Mae King het volgende:

[..]

En het bewijst niet dat een band ook gewoon (mee)groeit of dat dat in ieder geval een optie is?

Hmm, sommige mensen horen echt alleen maar wat ze willen horen. maar dat geeft niks hoor
ik hoop niet dat je direct verdedigd omdat je ze daadwerkelijk goed vind
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 21:28:23 #39
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_46749002
quote:
Op maandag 26 februari 2007 21:55 schreef tong80 het volgende:
Alles lijkt op elkaar en ze hebben een platenmaatschappij die in elk programma zendtijd koopt.

Ik dacht altijd dat Kane dat al was. Dinand heeft dezelfde 'minder geestelijke' aantrekkingskracht. .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_46760505
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 19:22 schreef spacemangraig het volgende:

[..]

ik hoop niet dat je direct verdedigd omdat je ze daadwerkelijk goed vind
sorry als ik niet met je domme geblaat meedoe. Blijkbaar maak je je nogal druk om die band.
Zeg het eens, wat is het? jaloezie he? Ja he? geeft niks hoor...

Kop op, jouw tijd komt vast nog wel!
  woensdag 28 februari 2007 @ 02:58:41 #41
117776 OFfSprngr
pi_46760819
Dat vind ik nou zo'n dom argument, "oh dat heeft succes DUS dan zal je wel jaloers zijn", rot op man, ik ben echt niet jaloers op Spike, dat is net zo'n facko als de volgende mafkees die je tegen komt.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
.
.
pi_46763802
Ik vind al die andere "argumenten" ook dom...
pi_46764640
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 02:26 schreef Love Mae King het volgende:

[..]

sorry als ik niet met je domme geblaat meedoe. Blijkbaar maak je je nogal druk om die band.
Zeg het eens, wat is het? jaloezie he? Ja he? geeft niks hoor...

Kop op, jouw tijd komt vast nog wel!
Dat is een hele geruststelling.
pi_46765109
Eigenlijk is ieder woord dat je spendeert aan dat flutbandje verloren energie.
Verbaal terrorist
pi_46772429
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 18:07 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Ga jij elk topic langs om te zeggen dat je blij moet zijn met de marketingmachine van de oligopolyse platenmaatsschappijen?, liever prutsen dan voor hun geld verdienen.
Als jij elk topic langsgaat om maar te schelden op de boze wereld, dan biedt ik graag wat tegenwicht inderdaad.
En jij bent degene die die jongens persoonlijk aanvalt, ik niet. Dat die muziek bagger is hoef je mij niet te vertellen.
  woensdag 28 februari 2007 @ 17:17:59 #46
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_46778023
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 10:06 schreef Love Mae King het volgende:
Ik vind al die andere "argumenten" ook dom...
Mensen vinden het gewoon vervelend om steeds maar weer dat middelmatige kutbandje dat kutmuziek maakt te zien... op tv, in bladen en kranten, etc etc.
pi_46779316
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 17:17 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Mensen vinden het gewoon vervelend om steeds maar weer dat middelmatige kutbandje dat kutmuziek maakt te zien... op tv, in bladen en kranten, etc etc.
Correctie, dat vind jij. Is net effe anders...
  woensdag 28 februari 2007 @ 19:59:08 #48
117776 OFfSprngr
pi_46783256
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 14:49 schreef hoM3r het volgende:

[..]

Als jij elk topic langsgaat om maar te schelden op de boze wereld, dan biedt ik graag wat tegenwicht inderdaad.
En jij bent degene die die jongens persoonlijk aanvalt, ik niet. Dat die muziek bagger is hoef je mij niet te vertellen.
Dus waar val ik ze persoonlijk aan?..
.
.
  woensdag 28 februari 2007 @ 20:00:22 #49
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_46783320
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 17:57 schreef Love Mae King het volgende:

[..]

Ik erger me ook aan dat de band teert op hun marketingmachine, maar dat komt zelden tot nooit voor aangezien het me tegelijk geen ene fuck kan schelen.
Zyggie.
  woensdag 28 februari 2007 @ 20:20:01 #50
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_46784096
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 17:57 schreef Love Mae King het volgende:

[..]

Dat vind niet alleen ik, maar zeer veel mensen. Behalve dan de vrouwelijke pubertjes, en misschien nog wat ouwe lui die denken dat ze hip zijn als ze naar dit soort kutmuziek luisteren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')