Geen TV hier... en ach als hij toch niet gepepen wordt.....quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:10 schreef Toad het volgende:
Giel, na de ster op Ned3

Hehequote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:14 schreef Beelzebub85 het volgende:
' Jij hoeft maandag niet meer terug te komen'
' oke, tot dinsdag.'

Ja best een beetje sexy wel.quote:

-1quote:Op zaterdag 3 maart 2007 04:28 schreef MissHobje het volgende:
[..]![]()
Mare er zijn maar 3 mensen actief hier![]()
Das wel ernstig

quote:Toad - zaterdag 3 maart 2007 @ 02:00
Rhanna, voor als je weer morgenochtend wakker bent:
Je kan cammen met Giel en kennelijk ook met de rest van Nederland....
nachtegiel@live.nl en die toevoegen aan je msn ofzo
Iets voor jou dacht ik zo...

Feliquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:00 schreef Sirolf het volgende:
... en het is zaterdag 3 maart geworden, mijn verjaardag!

Dan had je 'm aan moeten vragenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
In elk geval erg tof om Guru Josh weer eens op 3FM te horen, dat was volgens mij best lang geleden.
[..]

jajaaaaaaaaaaaaa nu weten we wel dat jij m had aangevraagd.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:00 schreef D.Rose het volgende:
Ik ben ff mijn requestje van gisteren aan het terugluisteren
De laatste
Iemand trouwens een idee hoe ik Corné terug kan beluisteren?

Nee niet gezien. ben naar bed gegaan om nog ff Giel te kijken maar het was er niet op, ben dus toen gaan slapen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:02 schreef Toad het volgende:
Iemand nog mijn weltrusten smsje gelezen? Was tijdens het eerste optreden...
Wel lekker die nieuwe jingles.
DRIEIEEIEEJEJJJJ![]()

Ja de programmering van Ned3 liep uit. Het begon pas rond kwart over 2.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:03 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Nee niet gezien. ben naar bed gegaan om nog ff Giel te kijken maar het was er niet op, ben dus toen gaan slapen.![]()

Uiteraard, ik ga toch niet iemand anders z'n requestje aanvragenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:02 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
jajaaaaaaaaaaaaa nu weten we wel dat jij m had aangevraagd.![]()
owquote:En geen idee..![]()

Het was even oefenen maar het is me uiteindelijk toch gelukt!quote:

Het is even wennen maar volgens mij is het een heerlijk jinglepakketquote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:02 schreef Toad het volgende:
Wel lekker die nieuwe jingles.
DRIEIEEIEEJEJJJJ![]()

Grote meidquote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:12 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Het was even oefenen maar het is me uiteindelijk toch gelukt!![]()

Classic request begint vrijdag pasquote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:45 schreef TheVulture het volgende:
Was gisteravond niet hier maar heb wel hele stukken van Ekstra Weekend geluisterd in de auto... heb in een scheur gelegen om de (half)-dronken Gerard en Michiel met The Sheer![]()
Veenstra draait dus weer overuren deze week
Hij was volgens mij alleen vergeten dat het volgende week requestweek is dus van dat plan om Nailpin te draaien in Arbeidsvitaminen komt weinig terecht volgens mij

oh okquote:

da's dan wel weer jammer, gisteravond was een van de leukste uitzendingen tot nu toequote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:02 schreef D.Rose het volgende:
Ik verwacht ook dat Ekstra Weekend dus gewoon komt te vervallen

Was idd erg leuk, ook omdat de gasten mee Fok!tequote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
da's dan wel weer jammer, gisteravond was een van de leukste uitzendingen tot nu toe

Als het goed is zou je de Disco Dance Classics kunnen terugluisteren via http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)yrequest/laatste.wmaquote:

Hmjaquote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Foei! Een beetje ons vergeten he, hoe durf je!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |