heb jij nog mazzel, mijn raam vloog met de wind me, keihard in de scharnieren. hij viel er nog net niet uit..quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:13 schreef Sebasser het volgende:
ik deed zonet mijn raam open, en die knalde meteen weer dicht.
Kei en keiharde wind hier mén.
in opleiding? of in opdracht?quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:18 schreef Tyler..Durden het volgende:
TVPIO.
* Tyler..Durden knalt de fobo van Tezz aan.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:05 schreef Tezz het volgende:
wordt er nog gefapt hier
ja da's pech he. Geen picsquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:17 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
* Tyler..Durden knalt de fobo van Tezz aan.![]()
quote:
ik zou ook wel zo'n aangeboren instinct voor fappers en soppers willen hebben. Lijkt me echt kei-geinig om eens wat mensen te betrappen!quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:25 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ze ruikt het gewoon.
Je lijkt mijn zus wel.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:26 schreef Tezz het volgende:
[..]
ik zou ook wel zo'n aangeboren instinct voor fappers en soppers willen hebben. Lijkt me echt kei-geinig om eens wat mensen te betrappen!
haha ja ik ben daar gevoelig voorquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:24 schreef Tezz het volgende:
[..]
![]()
![]()
het gaat weer over zelfbevrediging en rararara daar is Maaike weer
![]()
![]()
![]()
pics of uitgebreid verslag.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:28 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
haha ja ik ben daar gevoelig voorheb trouwens vandaag mijn speeltjes verzameling wat uitgebreid.. zo even uittesten.
![]()
![]()
Dat weet ik niet. Het is haar wel al een keertje of twee gelukt.quote:
quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:30 schreef Tezz het volgende:
nou ik lees het allemaal straks wel weer. Ik ben pleite, de plicht roept.
Wat heb je erbij gehaald?quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:28 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
haha ja ik ben daar gevoelig voorheb trouwens vandaag mijn speeltjes verzameling wat uitgebreid.. zo even uittesten.
![]()
![]()
Jalours op de vrouw is*quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:25 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
een speciaal voor de g spot... maar damn.. dat ding is voor de volle 100 % goed gekeurd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
echt waar dat ding is zooo heerlijk... ben nu nog aan het na genietenquote:
Je verslaving/zegen is erg aanstekelijk....quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:25 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
een speciaal voor de g spot... maar damn.. dat ding is voor de volle 100 % goed gekeurd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:30 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
echt waar dat ding is zooo heerlijk... ben nu nog aan het na genietenWord denk ik mijn lievelings speeltje.. tritl zo lekker
![]()
Heydaar ouwe Negert!quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:18 schreef Djarum het volgende:
*ruikt sex!
Hooii.. ik kom ook maar ff fappen bij de gedachte dat Maaike nu met een speeltje bezig is...![]()
*rondje aanneemt met vele dankbaarheidquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Heydaar ouwe Negert!
Rondje aanbiedt*
Alhoewel ik ook wel jaloers ben op vrouwen is dat niet omdat zij meerder keren achter elkaar klaar kunnen komen. Met een beetje doorzettingsvermogen kunnen de heren dit ook gewoonquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik krijg nog eens een overmoeide fantasie van jouw.![]()
Kan je al kunstjes? De muur onderspuiten.![]()
Wat ik nog wel het gemeenst vind is dat jullie meerdere keren achtereen kunnen.![]()
![]()
Geen van beide.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:20 schreef Djarum het volgende:
[..]
*rondje aanneemt met vele dankbaarheid![]()
nog kindjes geboren hiero? of alleen maar veel geoefend?
En ze hebben 1 ruik en kleursenser ding ofzo meer.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:26 schreef Menace00 het volgende:
[..]
Alhoewel ik ook wel jaloers ben op vrouwen is dat niet omdat zij meerder keren achter elkaar klaar kunnen komen. Met een beetje doorzettingsvermogen kunnen de heren dit ook gewoon...
Het feit dat de clitoris zoveel meer gevoeliger, en de gevoelens dus ook zoveel meer intenser zijn dan de eikel is gewoon erg unfair....![]()
![]()
PS.. Ben net uitgefapt![]()
ach, als je dan kijkt naar de maandelijkse (zo niet, bij pilgebruik meerdermaandelijkse) lasten, dan ben ik toch wel weer een beetje blij om een man te zijn hoor..quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:26 schreef Menace00 het volgende:
[..]
Alhoewel ik ook wel jaloers ben op vrouwen is dat niet omdat zij meerder keren achter elkaar klaar kunnen komen. Met een beetje doorzettingsvermogen kunnen de heren dit ook gewoon...
Het feit dat de clitoris zoveel meer gevoeliger, en de gevoelens dus ook zoveel meer intenser zijn dan de eikel is gewoon erg unfair....![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:28 schreef Djarum het volgende:
[..]
ach, als je dan kijkt naar de maandelijkse (zo niet, bij pilgebruik meerdermaandelijkse) lasten, dan ben ik toch wel weer een beetje blij om een man te zijn hoor..
hoewel het me wel tof lijkt om, als ik een dag een vrouw zou kunnen zijn, me flink te laten nemen door een horde negers!!![]()
![]()
![]()
![]()
kwam dat door mij dat je zin hadquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:26 schreef Menace00 het volgende:
[..]
![]()
PS.. Ben net uitgefapt![]()
Die verhalen van jouw!!quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:03 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
kwam dat door mij dat je zin had?
maar mijn clitje is inderdaad heel gevoelig.. en met die heerlijke trillingen....![]()
![]()
ik wacht nog steeds op een mooie foto!quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:03 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
maar mijn clitje is inderdaad heel gevoelig.. en met die heerlijke trillingen....![]()
![]()
haha voor vandaag genoeg foto's gemaaktquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:59 schreef Djarum het volgende:
[..]
ik wacht nog steeds op een mooie foto!![]()
Niet zeuren!quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:10 schreef LudoSanders het volgende:
Zit ik in het verkeerde topic ofzo?
Blijf nog maar lekker even offtopic!quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:11 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
haha voor vandaag genoeg foto's gemaakt![]()
Om maar weer on topic te gaan.. ga me zo lekker een peukie roken![]()
als het over sex gaat is het toch nooit offtopic?quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Blijf nog maar lekker even offtopic!![]()
na de sex komt toch altijd een peukje?quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:10 schreef LudoSanders het volgende:
Zit ik in het verkeerde topic ofzo?
Met jouw kan ik praten!quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:40 schreef Djarum het volgende:
[..]
als het over sex gaat is het toch nooit offtopic?![]()
nu nog een biertje en een peuk!!quote:
iddquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:40 schreef Djarum het volgende:
[..]
als het over sex gaat is het toch nooit offtopic?![]()
ik wil ook wel mee peukie doenquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
2 bier pakt en een pauk aanbiedt*![]()
Volgens mij ben jij een stoute geilerd.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:58 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
iddik heb maar 1 x echt zin gehad in een peuk na de seks.. en toen was die heel slecht
![]()
de seks of de peuk?quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:58 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
iddik heb maar 1 x echt zin gehad in een peuk na de seks.. en toen was die heel slecht
![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:10 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
ben wel stout op zijn tijd ja![]()
![]()
definieer "stout"?..quote:
haha nou heb ooit eens een keer een vriend van me helemaal gek gemaakt.. heb mezelf gevingerd op de wc tijdens het uitgaan.. toen naar hem toe gegaan.. gezegd proef eens.. en toen zachtjes in zijn oor gefluisterd het was lekker...quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:17 schreef Djarum het volgende:
[..]
definieer "stout"?..
gewoon puur voor ons genot![]()
Ik neem aan dat dit een retorische vraag is...quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:03 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:32 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
haha nou heb ooit eens een keer een vriend van me helemaal gek gemaakt.. heb mezelf gevingerd op de wc tijdens het uitgaan.. toen naar hem toe gegaan.. gezegd proef eens.. en toen zachtjes in zijn oor gefluisterd het was lekker...
best stout toch![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:34 schreef maaike1987 het volgende:
Of tijdens het uitgaan geen string aan doen.. en dat dan tegen iemand zeggen die je wel leuk vind![]()
Of van die trilballetjes in doen.. vind een jongen ook wel leuk om te weten![]()
haha mooi.. maar is toch wel redelijk stout.. of nietquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
M'n fantasie maakt overuren.![]()
Redelijk?quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:55 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
haha mooi.. maar is toch wel redelijk stout.. of niet![]()
Mag ze ook bij mij doen, wel d'r eigen poes welteverstaan.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:57 schreef Tyler..Durden het volgende:
Wacht las ik nou dat je je vinger in je poes hebt gestoken en toen in de mond van een vriend gedouwt heb?
haha je bent nu toch geen spannende dingen aan het doen hequote:Op woensdag 28 februari 2007 23:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Redelijk?![]()
Ik hoop dat ik zo'n vriendin krijg!!!![]()
![]()
Ben nu heerlijk aan het fantaseren.![]()
![]()
![]()
sdfghhmfkjhgl jlk;mjJlkkkkkkkkkkkkknquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mag ze ook bij mij doen, wel d'r eigen poes welteverstaan.![]()
![]()
![]()
Als je zo'n vriendin krijgt doe je iets niet goed lijkt me.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Redelijk?![]()
Ik hoop dat ik zo'n vriendin krijg!!!![]()
![]()
Ben nu heerlijk aan het fantaseren.![]()
![]()
![]()
Zometeen misschien.quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:01 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
haha je bent nu toch geen spannende dingen aan het doen he![]()
waar is tezz trouwens.. ze mist wel wat![]()
heb net lekker peukie gedaan.. begin nu weer zin te krijgen![]()
![]()
ooooooooooooooooh jaaaaaaaaaa ! meer meerquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:08 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ik heb even de tijd genomen om dankzij de spiegel een ruwe schets van mezelf te maken:
[afbeelding]
wtf?!.. stout genoeg imho!quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:32 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
haha nou heb ooit eens een keer een vriend van me helemaal gek gemaakt.. heb mezelf gevingerd op de wc tijdens het uitgaan.. toen naar hem toe gegaan.. gezegd proef eens.. en toen zachtjes in zijn oor gefluisterd het was lekker...
best stout toch![]()
![]()
nah, waarschijnlijk net zoals ik, paar topicjes pauzequote:Op donderdag 1 maart 2007 00:08 schreef oranjekoek het volgende:
Waar is de rest? allemaal gestopt? Queen Bee? BeeDee? PeZu?
zie ik nou een paar borsthaartjes?quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:08 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ik heb even de tijd genomen om dankzij de spiegel een ruwe schets van mezelf te maken:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:09 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
ooooooooooooooooh jaaaaaaaaaa ! meer meer
wish we knew eachother.. irl....quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:01 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
heb net lekker peukie gedaan.. begin nu weer zin te krijgen![]()
![]()
dude...quote:
Anders ik wel, zit hier met een big smile en boel fantasie waar je bang van word.quote:
haha wat is er mis danquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:05 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Als je zo'n vriendin krijgt doe je iets niet goed lijkt me.
onvermoeibaar?....quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:56 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
haha wat is er mis dan![]()
heb net weer lekker peukie gedaan.. en ga zo weer even spelen![]()
krijg je van al die hormonen hequote:
en als je nou wel een leuke man tegenkomt?quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:02 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
krijg je van al die hormonen hemisschien ga ik toch maar weer eens kijken of ik geen leuke man tegen kom
![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:02 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
krijg je van al die hormonen hemisschien ga ik toch maar weer eens kijken of ik geen leuke man tegen kom
![]()
hahah nou heb niet veel mannen gehad.. maar bij de laatste had ik vaker zin dan hemquote:Op donderdag 1 maart 2007 01:10 schreef Djarum het volgende:
[..]
en als je nou wel een leuke man tegenkomt?![]()
dus..
maar de vroegere mannen hielden het zeker niet vol bij he?
Dat zou betekenen dat de man zon vrouw als ze met allemaal speeltjes aan de slag gaat niet kan bevredigen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:56 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
haha wat is er mis dan![]()
heb net weer lekker peukie gedaan.. en ga zo weer even spelen![]()
gelukkig hebben mannen een tong.. en daar kan geen speeltje tegen op.. en trouwens.. het echte werk blijft toch altijd lekkerder dan een speeltje.. maar een combinatie is geweldigquote:Op donderdag 1 maart 2007 01:57 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat de man zon vrouw als ze met allemaal speeltjes aan de slag gaat niet kan bevredigen.
Ik heb nog wel een tong over, lenen?quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:01 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
gelukkig hebben mannen een tong.. en daar kan geen speeltje tegen op.. en trouwens.. het echte werk blijft toch altijd lekkerder dan een speeltje.. maar een combinatie is geweldig![]()
heej Sebasser. Ook al weer zo vroeg wakker? Ik ga nu kind naar school brengen en dn maar weer werken.....pff.........Maar.....ik heb wel weekend straks!quote:Op donderdag 1 maart 2007 07:25 schreef Sebasser het volgende:
Mogguh tezz
ook al zo vroeg wakker?quote:Op donderdag 1 maart 2007 08:08 schreef Tezz het volgende:
[..]
heej Sebasser. Ook al weer zo vroeg wakker? Ik ga nu kind naar school brengen en dn maar weer werken.....pff.........Maar.....ik heb wel weekend straks!
Datequote:Op donderdag 1 maart 2007 11:09 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
morgen![]()
wat ga je vanavond doen sebasser?
Ligt aan het eind resultaat.quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:17 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
succeswel uitgebreid verslag over hoe alles is verlopen morgen he
![]()
Hey stoutert!quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:09 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
morgen![]()
wat ga je vanavond doen sebasser?
dan moet je zorgen dat het luktquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:23 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ligt aan het eind resultaat.
Als het mislukt lig ik straks dood onder een brug ergens
topless zonnen, Dat is net zoiets als dat je een cadeau krijgt met doorkijk verpakking.quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:34 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
dan moet je zorgen dat het lukt![]()
en broekpaling.. ga jij nog op vakantie? Ik heb ook weer zin in de zon.. wil dit jaar lekker bruin worden.. ga misschien zelfs wel vaker topless zonnen![]()
hahah tjaquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
topless zonnen, Dat is net zoiets als dat je een cadeau krijgt met doorkijk verpakking.
So what, best opwindend toch?quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:46 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
hahah tjazou eerst met iemand op vakantie gaan maar denk niet dat dat nog door gaat
dus dat word lekker in de tuin bij mijn ouders zonnen
kan bij ons thuis ook op het dak gaan liggen.. maar tja heb ook 2 mannelijke huisgenote
![]()
![]()
Dat deed het vannacht, en vanmorgenquote:
hahaha ja, voor hun wel, maar heb liever niet dat hun mij zo zien.. maar aan de andere kant.. boeiequote:
Daar ben ik het roerend mee eens.quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
topless zonnen, Dat is net zoiets als dat je een cadeau krijgt met doorkijk verpakking.
Hun mogen je niet zo zien?quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:52 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
hahaha ja, voor hun wel, maar heb liever niet dat hun mij zo zien.. maar aan de andere kant.. boeieheb niks om me voor te schamen
![]()
Gister trouwens leuke actie mee gemaakt in de aldi:
De chef liep naar de kassiere toe, Hij zegt eerst hoi tegen me en zit zo een beetje te gebaren naar me (ik had muziek op en hij deed net of hij mee luisterde) Net toen ik aan de beurt was ging hij opeens zitten..
dus ik vraag van mag ik pinnen.. zegt hij jij mag bijna alles.. wilde bijna zeggen nou mag ik dan de kassa![]()
Vrouwen met toch wat kleding aan kunnen dan ook stukken opwinderder zijn dan compleet naakte vrouwen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:53 schreef Misstique het volgende:
[..]
Daar ben ik het roerend mee eens.
hahaha nee hoorquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:53 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hun mogen je niet zo zien?
Zijn het van die viezerikken die dan meteen foto's gaan maken, en je vervolgens gaan chanteren ofzo?
klopt ook helemaal.. ga ook echt niet op het strand topless zonnen hoorquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:54 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Vrouwen met toch wat kleding aan kunnen dan ook stukken opwinderder zijn dan compleet naakte vrouwen.
hehe, juist uitdagen, teasen, en alles.quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:55 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
hahaha nee hoormaar een van de 2 heeft al een vriendin.. en hij heeft al eens gezegd dat hij als hij vrijgezel was achter mij aan zou gaan.. dus wil niks uit gaan dagen
![]()
Wat? club privé?quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:55 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
klopt ook helemaal.. ga ook echt niet op het strand topless zonnen hooralleen in prive sfeer
![]()
Zo ook mannen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:54 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Vrouwen met toch wat kleding aan kunnen dan ook stukken opwinderder zijn dan compleet naakte vrouwen.
hahaha denk niet dat hij dat zo kan waarderenquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
hehe, juist uitdagen, teasen, en alles.
gewoon helemaal gek maken
Vrij lullige opmerking van die vent overigens.quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:55 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
hahaha nee hoormaar een van de 2 heeft al een vriendin.. en hij heeft al eens gezegd dat hij als hij vrijgezel was achter mij aan zou gaan.. dus wil niks uit gaan dagen
![]()
"Hey maaike, als ik weer vrijzel ben ga ik je stalken, en omdat ik naast je leef zal dat niet moeilijk zijn, bereid je maar vast voor biatchhhhh!!!"quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
Vrij lullige opmerking van die vent overigens.
Sla haar om de oren met wat wilde feiten, dan leert ie het wel af.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:00 schreef maaike1987 het volgende:
[quote]Op donderdag 1 maart 2007 11:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
Vrij lullige opmerking van die vent overigens.
[/quote
o hij heeft wel meer van dat soort opmerkingen gemaakt
ben blij dat ik zijn vriendin niet ben, zou dat zelf niet zo kunnen waardere![]()
Hangt (whehehe) ervan af, waar?quote:
hahaha, nou zolang hij niks doet vind ik het goedquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:00 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Sla haar om de oren met wat wilde feiten, dan leert ie het wel af.
Weet jij veel wat ie ondertussen wel allemaal al niet stiekem heeft gedaan, check je kamer maar snel op verborgen webcams.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:02 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
hahaha, nou zolang hij niks doet vind ik het goed![]()
haha zal ik doenquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:02 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Weet jij veel wat ie ondertussen wel allemaal al niet stiekem heeft gedaan, check je kamer maar snel op verborgen webcams.
Misschien heeft ie wel een loper joh.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:03 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
haha zal ik doenscheelt dat mijn kamer altijd op slot zit als ik weg ben
![]()
Eerst lunchen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:01 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Voor jou een vraag, voor mij een weet.
come and find out.
Eten eten, altijd maar eten.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:05 schreef Misstique het volgende:
Kwestie van prioriteiten.
hahah nee kan nietquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:04 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Misschien heeft ie wel een loper joh.
als je chocolade gaat eten krijg je daarna juist wel tijdquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:06 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Eten eten, altijd maar eten.
Dan heb je inderdaad geen tijd voor de rest van de menschheid.
Dus als andere mensen maar gelukkig zijn maakt het jou niks uit dat je wordt bespied?quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:07 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
hahah nee kan nietmijn huisgenote heeft de andere sleutel
en trouwens ach.. als hij daar gelukkig van word
![]()
Hyperactief meisje.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:09 schreef Misstique het volgende:
2 smilies per zin is lichtelijk overdreven, niet?
Tuurlijk niet, laat em lekker fappen op haar bed. Als hij daar gelukkig van wordt.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dus als andere mensen maar gelukkig zijn maakt het jou niks uit dat je wordt bespied?
Tjah, het is voor een goed doel moet je maar bedenken.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:11 schreef Misstique het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, laat em lekker fappen op haar bed. Als hij daar gelukkig van wordt.
En het doel heiligt alle middelen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Tjah, het is voor een goed doel moet je maar bedenken.
Die bellen gaan hier ook altijd rinkelen als men meer dan 1 smiley per zin gebruikt.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:11 schreef Misstique het volgende:
Al mijn kloonbelletjes gaan rinkelen.
Ach ja, je vriendin vroeg dat laatst ook aan mij.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:12 schreef maaike1987 het volgende:
Mijn vriendin vroeg dinsdag of ze een sigaret van me mocht.. ze was eigenlijk gestopt.. komt opeens haar huisgenote er aan.. zij snel haar sigaret achter haar rug.. huisgenote van haar had niks gemerkt.. dan begonnen ze schijnbaar te zeuren als ze wisten dat ze soms weer was begonnen met roken..
quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:16 schreef Misstique het volgende:
Interessante postgeschiedenis wel.
Oeh, best wel jaquote:Op donderdag 1 september 2005 11:59 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique laat haar hoofd een beetje naar haar schouder vallen zodat Razorfish69 er goed bij kan![]()
die van sebasser of die van mijquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:16 schreef Misstique het volgende:
Interessante postgeschiedenis wel.
Weet jij veel, misschien loopt er in afrika wel een exact kopie van je rond.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:27 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
o okemaar nee sorry ben geen kloon
![]()
Godver, niet de mijne.quote:
Je bent nu nog mod.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:30 schreef Misstique het volgende:
Must.. delete.. history..
Verdomd!quote:
Euhm, hoe moet dat helpen?quote:
Erg behulpzaam.quote:
Nu bekend is dat ik onbehulpzaam ben?quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:47 schreef Misstique het volgende:
Nu althans.
Ah!, vandaar.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:55 schreef Misstique het volgende:
Neen. Nu ik hier post. Duhhh.
Zou de wereld wel een tweede Maaike aankunnenquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Weet jij veel, misschien loopt er in afrika wel een exact kopie van je rond.
haha ben ik dan zo ergquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:02 schreef Menace00 het volgende:
[..]
Zou de wereld wel een tweede Maaike aankunnen![]()
![]()
Ik denk dat gezien de hoeveelheid fokkers hier er heel wat kloontjes van Maaike moeten worden gemaakt
![]()
![]()
Neem je een brood en 2 liter melk voor me mee?quote:
2 weken naar Frankrijk, met Pa, Ma, broertje, oom, tante, neefje, nicht (wat een woordquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:34 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
dan moet je zorgen dat het lukt![]()
en broekpaling.. ga jij nog op vakantie? Ik heb ook weer zin in de zon.. wil dit jaar lekker bruin worden.. ga misschien zelfs wel vaker topless zonnen![]()
hahaah stout ben ik in ieder geval welquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
2 weken naar Frankrijk, met Pa, Ma, broertje, oom, tante, neefje, nicht (wat een woord) en eventueel nog plek voor iemand die ook meewilt.
![]()
Topless.![]()
Volgens mij ben jij een heul mooi meisje, die ook nog stout is.![]()
![]()
Zo tof dat je er bijna altijd wel zin in hebt.quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:42 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
hahaah stout ben ik in ieder geval welik wil ook dit jaar op vakantie
![]()
]quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zo tof dat je er bijna altijd wel zin in hebt.![]()
![]()
Zeker ook veeeeeeeeeeeeeelste stoute lingerie etc?![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:45 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
]
Hahah meestal wel jaHeb ook een paar strings van de pabo.. schijnen zo lekker door aan de voorkant
![]()
Ja, maar het ziet er allemaal zo lekker uit, en dan nog die verhalen.quote:
Wat ziet er lekker uit?quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, maar het ziet er allemaal zo lekker uit, en dan nog die verhalen.![]()
![]()
Al heeft ze het verzonnen, I don't blame her at all!![]()
ahah nee die verhalen die ik laatste zei heb ik allemaal gedaanquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, maar het ziet er allemaal zo lekker uit, en dan nog die verhalen.![]()
![]()
Al heeft ze het verzonnen, I don't blame her at all!![]()
De vrouw, plus de vrouwelijke vormenquote:
Misschien ziet ze er wel uit als Erica Terpstra.quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
De vrouw, plus de vrouwelijke vormen![]()
Dan nog met stoute lingerie etc.![]()
Aan haar Fobo te zien niet.quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:59 schreef Misstique het volgende:
[..]
Misschien ziet ze er wel uit als Erica Terpstra.
het is al middagquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:10 schreef Djarum het volgende:
zelfs na een nacht dromen gaat het nog steeds over hetzelfde hier!..![]()
's morgens trouwens!![]()
Dat zegt niks.quote:
is het al middag?quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:12 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
het is al middag![]()
Ga zo lekker stiekum peukie doen
haha veel plezierquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:32 schreef Djarum het volgende:
[..]
is het al middag?
vandaar die rare dingen door mijn gordijn... oh.. zijn dat nou zonnestralen?...
oh wacht, nu begint het weer te regenen..
zometeen maar even met 5 kratjes en 3 volle tassen lege flesjes naar de AH.. statiegeld claimen en dan de kroeg in![]()
ben dr ook weer!quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:43 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
middagik ben net terug van mijn peukie doen
![]()
veel plezier dan alvastquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:45 schreef Djarum het volgende:
[..]
ben dr ook weer!
heb net de eerste lading statiegeld teruggebracht! ben weer een klein fortuin rijker![]()
ga nu de tweede helft wegbrengen en duik gelijk de kroeg in![]()
lekker zuipen vanavond!![]()
haha heb het gemerktquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Whehe, als ik een PM op m'n laptop naar iemand stuur, stuurt ie soms ene leeg bericht.![]()
Had er net nog een gestuurt of is die ook leeg?quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:16 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
haha heb het gemerktwat moest er ins taan
![]()
heb nog niks gekregenquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Had er net nog een gestuurt of is die ook leeg?![]()
Welkom terugquote:
Ligt aan je browser, de ene wil geen eens berichten sturen, en de ander wil het wel.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Whehe, als ik een PM op m'n laptop naar iemand stuur, stuurt ie soms ene leeg bericht.![]()
Oh, boeit niet.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:22 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Welkom terugtis rustig hier hoor..
*Verveel me kapot hier op me werk, is ook niet te merken*
Oh, ok.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:22 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ligt aan je browser, de ene wil geen eens berichten sturen, en de ander wil het wel.
Linux!quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Oh, ok.
Dan pm ik later vandaag wel als ik achter de andere pc zit.![]()
Eind volgende maand goede pc kopen, dan kan deze laptop die vol met spyware en meuk zit weg, komt uit 1997 ofzo.
Te traag om windows opnieuw erop te zetten en geen idee wat er anders mee te doen dan internet en msn.![]()
haha oke.. want heb nog niks ontvangenquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Oh, ok.
Dan pm ik later vandaag wel als ik achter de andere pc zit.![]()
Eind volgende maand goede pc kopen, dan kan deze laptop die vol met spyware en meuk zit weg, komt uit 1997 ofzo.
Te traag om windows opnieuw erop te zetten en geen idee wat er anders mee te doen dan internet en msn.![]()
verstandigquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Neem ubuntu, daar hoef je geen verstand van te hebben.
Heb net lekker met collega peukie gedaan..en zo weer nieuwe halen.. heb er bijna geen meerquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:08 schreef Stommie het volgende:
* steekt sigaret op
heb gelijk maar 2 pakjes gehaaldquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:37 schreef Stommie het volgende:
tja, en geen peuken is als leven als een pakje boter dat 3 weken over zijn houdbaarheidsdatum in een kapotte koelkast ligt
Ik koop 1 keer per week 5 pakjes sigaretten en rook rond de 10 per dag. Soms meer soms minder.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:04 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
haha inderdaad![]()
*in t algemeen: hoeveel rook jij per dag*?
rond de 10 per dag..quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:04 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
haha inderdaad![]()
*in t algemeen: hoeveel rook jij per dag*?
poeh, uitgaan, das natuurlijk andere koek... op een geslaagde avond is een vol pakje aan het eind van de avond een leeg pakjequote:Op donderdag 1 maart 2007 20:42 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
mevrouw ook ongeveer.. ligt eraan of ik uit ga of gewoon thuis blijf![]()
haha das bij mij dus ook wel zo ongeveerquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:44 schreef Stommie het volgende:
[..]
poeh, uitgaan, das natuurlijk andere koek... op een geslaagde avond is een vol pakje aan het eind van de avond een leeg pakje![]()
![]()
nee, beetje jammerquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:10 schreef oranjekoek het volgende:
Ik had jou er niet eens bij gezet
Rook ik zoveel dan, ik zit toch wel tussen de 20 á 25 per dagquote:
Ja dat vind ik best veel!quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Rook ik zoveel dan, ik zit toch wel tussen de 20 á 25 per dag.
zal binnekort hie rook wel komenquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:34 schreef remlof het volgende:
Kut, hier in Milaan mag je in kroegen dus al niet meer roken... Gelukkig hebben de grotere bars een overdekt en verwarmd terras waar het wel mag
overdekt en verwarmd terrasquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:34 schreef remlof het volgende:
Kut, hier in Milaan mag je in kroegen dus al niet meer roken... Gelukkig hebben de grotere bars een overdekt en verwarmd terras waar het wel mag
op een overdekt en verwarmd terras zegt ie tochquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:14 schreef LudoSanders het volgende:
Waar zit je in Milaan Remlof?
Nou ik ga vaak naar de stadquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ergens aan Corso XXII Marzo, niet te ver van het centrum...quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:14 schreef LudoSanders het volgende:
Waar zit je in Milaan Remlof?
Ik ook welquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
me dunktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |