verstandigquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Neem ubuntu, daar hoef je geen verstand van te hebben.
Heb net lekker met collega peukie gedaan..en zo weer nieuwe halen.. heb er bijna geen meerquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:08 schreef Stommie het volgende:
* steekt sigaret op
heb gelijk maar 2 pakjes gehaaldquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:37 schreef Stommie het volgende:
tja, en geen peuken is als leven als een pakje boter dat 3 weken over zijn houdbaarheidsdatum in een kapotte koelkast ligt
Ik koop 1 keer per week 5 pakjes sigaretten en rook rond de 10 per dag. Soms meer soms minder.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:04 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
haha inderdaad![]()
*in t algemeen: hoeveel rook jij per dag*?
rond de 10 per dag..quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:04 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
haha inderdaad![]()
*in t algemeen: hoeveel rook jij per dag*?
poeh, uitgaan, das natuurlijk andere koek... op een geslaagde avond is een vol pakje aan het eind van de avond een leeg pakjequote:Op donderdag 1 maart 2007 20:42 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
mevrouw ook ongeveer.. ligt eraan of ik uit ga of gewoon thuis blijf![]()
haha das bij mij dus ook wel zo ongeveerquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:44 schreef Stommie het volgende:
[..]
poeh, uitgaan, das natuurlijk andere koek... op een geslaagde avond is een vol pakje aan het eind van de avond een leeg pakje![]()
![]()
nee, beetje jammerquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:10 schreef oranjekoek het volgende:
Ik had jou er niet eens bij gezet
Rook ik zoveel dan, ik zit toch wel tussen de 20 á 25 per dagquote:
Ja dat vind ik best veel!quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Rook ik zoveel dan, ik zit toch wel tussen de 20 á 25 per dag.
zal binnekort hie rook wel komenquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:34 schreef remlof het volgende:
Kut, hier in Milaan mag je in kroegen dus al niet meer roken... Gelukkig hebben de grotere bars een overdekt en verwarmd terras waar het wel mag
overdekt en verwarmd terrasquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:34 schreef remlof het volgende:
Kut, hier in Milaan mag je in kroegen dus al niet meer roken... Gelukkig hebben de grotere bars een overdekt en verwarmd terras waar het wel mag
op een overdekt en verwarmd terras zegt ie tochquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:14 schreef LudoSanders het volgende:
Waar zit je in Milaan Remlof?
Nou ik ga vaak naar de stadquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ergens aan Corso XXII Marzo, niet te ver van het centrum...quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:14 schreef LudoSanders het volgende:
Waar zit je in Milaan Remlof?
Ik ook welquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |