Nu bekend is dat ik onbehulpzaam ben?quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:47 schreef Misstique het volgende:
Nu althans.
Ah!, vandaar.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:55 schreef Misstique het volgende:
Neen. Nu ik hier post. Duhhh.
Zou de wereld wel een tweede Maaike aankunnenquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Weet jij veel, misschien loopt er in afrika wel een exact kopie van je rond.
haha ben ik dan zo ergquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:02 schreef Menace00 het volgende:
[..]
Zou de wereld wel een tweede Maaike aankunnen![]()
![]()
Ik denk dat gezien de hoeveelheid fokkers hier er heel wat kloontjes van Maaike moeten worden gemaakt
![]()
![]()
Neem je een brood en 2 liter melk voor me mee?quote:
2 weken naar Frankrijk, met Pa, Ma, broertje, oom, tante, neefje, nicht (wat een woordquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:34 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
dan moet je zorgen dat het lukt![]()
en broekpaling.. ga jij nog op vakantie? Ik heb ook weer zin in de zon.. wil dit jaar lekker bruin worden.. ga misschien zelfs wel vaker topless zonnen![]()
hahaah stout ben ik in ieder geval welquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
2 weken naar Frankrijk, met Pa, Ma, broertje, oom, tante, neefje, nicht (wat een woord) en eventueel nog plek voor iemand die ook meewilt.
![]()
Topless.![]()
Volgens mij ben jij een heul mooi meisje, die ook nog stout is.![]()
![]()
Zo tof dat je er bijna altijd wel zin in hebt.quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:42 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
hahaah stout ben ik in ieder geval welik wil ook dit jaar op vakantie
![]()
]quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zo tof dat je er bijna altijd wel zin in hebt.![]()
![]()
Zeker ook veeeeeeeeeeeeeelste stoute lingerie etc?![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:45 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
]
Hahah meestal wel jaHeb ook een paar strings van de pabo.. schijnen zo lekker door aan de voorkant
![]()
Ja, maar het ziet er allemaal zo lekker uit, en dan nog die verhalen.quote:
Wat ziet er lekker uit?quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, maar het ziet er allemaal zo lekker uit, en dan nog die verhalen.![]()
![]()
Al heeft ze het verzonnen, I don't blame her at all!![]()
ahah nee die verhalen die ik laatste zei heb ik allemaal gedaanquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, maar het ziet er allemaal zo lekker uit, en dan nog die verhalen.![]()
![]()
Al heeft ze het verzonnen, I don't blame her at all!![]()
De vrouw, plus de vrouwelijke vormenquote:
Misschien ziet ze er wel uit als Erica Terpstra.quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
De vrouw, plus de vrouwelijke vormen![]()
Dan nog met stoute lingerie etc.![]()
Aan haar Fobo te zien niet.quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:59 schreef Misstique het volgende:
[..]
Misschien ziet ze er wel uit als Erica Terpstra.
het is al middagquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:10 schreef Djarum het volgende:
zelfs na een nacht dromen gaat het nog steeds over hetzelfde hier!..![]()
's morgens trouwens!![]()
Dat zegt niks.quote:
is het al middag?quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:12 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
het is al middag![]()
Ga zo lekker stiekum peukie doen
haha veel plezierquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:32 schreef Djarum het volgende:
[..]
is het al middag?
vandaar die rare dingen door mijn gordijn... oh.. zijn dat nou zonnestralen?...
oh wacht, nu begint het weer te regenen..
zometeen maar even met 5 kratjes en 3 volle tassen lege flesjes naar de AH.. statiegeld claimen en dan de kroeg in![]()
ben dr ook weer!quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:43 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
middagik ben net terug van mijn peukie doen
![]()
veel plezier dan alvastquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:45 schreef Djarum het volgende:
[..]
ben dr ook weer!
heb net de eerste lading statiegeld teruggebracht! ben weer een klein fortuin rijker![]()
ga nu de tweede helft wegbrengen en duik gelijk de kroeg in![]()
lekker zuipen vanavond!![]()
haha heb het gemerktquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Whehe, als ik een PM op m'n laptop naar iemand stuur, stuurt ie soms ene leeg bericht.![]()
Had er net nog een gestuurt of is die ook leeg?quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:16 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
haha heb het gemerktwat moest er ins taan
![]()
heb nog niks gekregenquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Had er net nog een gestuurt of is die ook leeg?![]()
Welkom terugquote:
Ligt aan je browser, de ene wil geen eens berichten sturen, en de ander wil het wel.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Whehe, als ik een PM op m'n laptop naar iemand stuur, stuurt ie soms ene leeg bericht.![]()
Oh, boeit niet.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:22 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Welkom terugtis rustig hier hoor..
*Verveel me kapot hier op me werk, is ook niet te merken*
Oh, ok.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:22 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ligt aan je browser, de ene wil geen eens berichten sturen, en de ander wil het wel.
Linux!quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Oh, ok.
Dan pm ik later vandaag wel als ik achter de andere pc zit.![]()
Eind volgende maand goede pc kopen, dan kan deze laptop die vol met spyware en meuk zit weg, komt uit 1997 ofzo.
Te traag om windows opnieuw erop te zetten en geen idee wat er anders mee te doen dan internet en msn.![]()
haha oke.. want heb nog niks ontvangenquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Oh, ok.
Dan pm ik later vandaag wel als ik achter de andere pc zit.![]()
Eind volgende maand goede pc kopen, dan kan deze laptop die vol met spyware en meuk zit weg, komt uit 1997 ofzo.
Te traag om windows opnieuw erop te zetten en geen idee wat er anders mee te doen dan internet en msn.![]()
verstandigquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Neem ubuntu, daar hoef je geen verstand van te hebben.
Heb net lekker met collega peukie gedaan..en zo weer nieuwe halen.. heb er bijna geen meerquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:08 schreef Stommie het volgende:
* steekt sigaret op
heb gelijk maar 2 pakjes gehaaldquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:37 schreef Stommie het volgende:
tja, en geen peuken is als leven als een pakje boter dat 3 weken over zijn houdbaarheidsdatum in een kapotte koelkast ligt
Ik koop 1 keer per week 5 pakjes sigaretten en rook rond de 10 per dag. Soms meer soms minder.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:04 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
haha inderdaad![]()
*in t algemeen: hoeveel rook jij per dag*?
rond de 10 per dag..quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:04 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
haha inderdaad![]()
*in t algemeen: hoeveel rook jij per dag*?
poeh, uitgaan, das natuurlijk andere koek... op een geslaagde avond is een vol pakje aan het eind van de avond een leeg pakjequote:Op donderdag 1 maart 2007 20:42 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
mevrouw ook ongeveer.. ligt eraan of ik uit ga of gewoon thuis blijf![]()
haha das bij mij dus ook wel zo ongeveerquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:44 schreef Stommie het volgende:
[..]
poeh, uitgaan, das natuurlijk andere koek... op een geslaagde avond is een vol pakje aan het eind van de avond een leeg pakje![]()
![]()
nee, beetje jammerquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:10 schreef oranjekoek het volgende:
Ik had jou er niet eens bij gezet
Rook ik zoveel dan, ik zit toch wel tussen de 20 á 25 per dagquote:
Ja dat vind ik best veel!quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Rook ik zoveel dan, ik zit toch wel tussen de 20 á 25 per dag.
zal binnekort hie rook wel komenquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:34 schreef remlof het volgende:
Kut, hier in Milaan mag je in kroegen dus al niet meer roken... Gelukkig hebben de grotere bars een overdekt en verwarmd terras waar het wel mag
overdekt en verwarmd terrasquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:34 schreef remlof het volgende:
Kut, hier in Milaan mag je in kroegen dus al niet meer roken... Gelukkig hebben de grotere bars een overdekt en verwarmd terras waar het wel mag
op een overdekt en verwarmd terras zegt ie tochquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:14 schreef LudoSanders het volgende:
Waar zit je in Milaan Remlof?
Nou ik ga vaak naar de stadquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ergens aan Corso XXII Marzo, niet te ver van het centrum...quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:14 schreef LudoSanders het volgende:
Waar zit je in Milaan Remlof?
Ik ook welquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |