Vrij lullige opmerking van die vent overigens.quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:55 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
hahaha nee hoormaar een van de 2 heeft al een vriendin.. en hij heeft al eens gezegd dat hij als hij vrijgezel was achter mij aan zou gaan.. dus wil niks uit gaan dagen
![]()
"Hey maaike, als ik weer vrijzel ben ga ik je stalken, en omdat ik naast je leef zal dat niet moeilijk zijn, bereid je maar vast voor biatchhhhh!!!"quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
Vrij lullige opmerking van die vent overigens.
Sla haar om de oren met wat wilde feiten, dan leert ie het wel af.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:00 schreef maaike1987 het volgende:
[quote]Op donderdag 1 maart 2007 11:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
Vrij lullige opmerking van die vent overigens.
[/quote
o hij heeft wel meer van dat soort opmerkingen gemaakt
ben blij dat ik zijn vriendin niet ben, zou dat zelf niet zo kunnen waardere![]()
Hangt (whehehe) ervan af, waar?quote:
hahaha, nou zolang hij niks doet vind ik het goedquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:00 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Sla haar om de oren met wat wilde feiten, dan leert ie het wel af.
Weet jij veel wat ie ondertussen wel allemaal al niet stiekem heeft gedaan, check je kamer maar snel op verborgen webcams.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:02 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
hahaha, nou zolang hij niks doet vind ik het goed![]()
haha zal ik doenquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:02 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Weet jij veel wat ie ondertussen wel allemaal al niet stiekem heeft gedaan, check je kamer maar snel op verborgen webcams.
Misschien heeft ie wel een loper joh.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:03 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
haha zal ik doenscheelt dat mijn kamer altijd op slot zit als ik weg ben
![]()
Eerst lunchen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:01 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Voor jou een vraag, voor mij een weet.
come and find out.
Eten eten, altijd maar eten.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:05 schreef Misstique het volgende:
Kwestie van prioriteiten.
hahah nee kan nietquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:04 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Misschien heeft ie wel een loper joh.
als je chocolade gaat eten krijg je daarna juist wel tijdquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:06 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Eten eten, altijd maar eten.
Dan heb je inderdaad geen tijd voor de rest van de menschheid.
Dus als andere mensen maar gelukkig zijn maakt het jou niks uit dat je wordt bespied?quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:07 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
hahah nee kan nietmijn huisgenote heeft de andere sleutel
en trouwens ach.. als hij daar gelukkig van word
![]()
Hyperactief meisje.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:09 schreef Misstique het volgende:
2 smilies per zin is lichtelijk overdreven, niet?
Tuurlijk niet, laat em lekker fappen op haar bed. Als hij daar gelukkig van wordt.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dus als andere mensen maar gelukkig zijn maakt het jou niks uit dat je wordt bespied?
Tjah, het is voor een goed doel moet je maar bedenken.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:11 schreef Misstique het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, laat em lekker fappen op haar bed. Als hij daar gelukkig van wordt.
En het doel heiligt alle middelen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Tjah, het is voor een goed doel moet je maar bedenken.
Die bellen gaan hier ook altijd rinkelen als men meer dan 1 smiley per zin gebruikt.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:11 schreef Misstique het volgende:
Al mijn kloonbelletjes gaan rinkelen.
Ach ja, je vriendin vroeg dat laatst ook aan mij.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:12 schreef maaike1987 het volgende:
Mijn vriendin vroeg dinsdag of ze een sigaret van me mocht.. ze was eigenlijk gestopt.. komt opeens haar huisgenote er aan.. zij snel haar sigaret achter haar rug.. huisgenote van haar had niks gemerkt.. dan begonnen ze schijnbaar te zeuren als ze wisten dat ze soms weer was begonnen met roken..
quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:16 schreef Misstique het volgende:
Interessante postgeschiedenis wel.
Oeh, best wel jaquote:Op donderdag 1 september 2005 11:59 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique laat haar hoofd een beetje naar haar schouder vallen zodat Razorfish69 er goed bij kan![]()
die van sebasser of die van mijquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:16 schreef Misstique het volgende:
Interessante postgeschiedenis wel.
Weet jij veel, misschien loopt er in afrika wel een exact kopie van je rond.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:27 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
o okemaar nee sorry ben geen kloon
![]()
Godver, niet de mijne.quote:
Je bent nu nog mod.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:30 schreef Misstique het volgende:
Must.. delete.. history..
Verdomd!quote:
Euhm, hoe moet dat helpen?quote:
Erg behulpzaam.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |