heb jij nog mazzel, mijn raam vloog met de wind me, keihard in de scharnieren. hij viel er nog net niet uit..quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:13 schreef Sebasser het volgende:
ik deed zonet mijn raam open, en die knalde meteen weer dicht.
Kei en keiharde wind hier mén.
in opleiding? of in opdracht?quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:18 schreef Tyler..Durden het volgende:
TVPIO.
* Tyler..Durden knalt de fobo van Tezz aan.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:05 schreef Tezz het volgende:
wordt er nog gefapt hier
ja da's pech he. Geen picsquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:17 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
* Tyler..Durden knalt de fobo van Tezz aan.![]()
quote:
ik zou ook wel zo'n aangeboren instinct voor fappers en soppers willen hebben. Lijkt me echt kei-geinig om eens wat mensen te betrappen!quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:25 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ze ruikt het gewoon.
Je lijkt mijn zus wel.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:26 schreef Tezz het volgende:
[..]
ik zou ook wel zo'n aangeboren instinct voor fappers en soppers willen hebben. Lijkt me echt kei-geinig om eens wat mensen te betrappen!
haha ja ik ben daar gevoelig voorquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:24 schreef Tezz het volgende:
[..]
![]()
![]()
het gaat weer over zelfbevrediging en rararara daar is Maaike weer
![]()
![]()
![]()
pics of uitgebreid verslag.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:28 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
haha ja ik ben daar gevoelig voorheb trouwens vandaag mijn speeltjes verzameling wat uitgebreid.. zo even uittesten.
![]()
![]()
Dat weet ik niet. Het is haar wel al een keertje of twee gelukt.quote:
quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:30 schreef Tezz het volgende:
nou ik lees het allemaal straks wel weer. Ik ben pleite, de plicht roept.
Wat heb je erbij gehaald?quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:28 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
haha ja ik ben daar gevoelig voorheb trouwens vandaag mijn speeltjes verzameling wat uitgebreid.. zo even uittesten.
![]()
![]()
Jalours op de vrouw is*quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:25 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
een speciaal voor de g spot... maar damn.. dat ding is voor de volle 100 % goed gekeurd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
echt waar dat ding is zooo heerlijk... ben nu nog aan het na genietenquote:
Je verslaving/zegen is erg aanstekelijk....quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:25 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
een speciaal voor de g spot... maar damn.. dat ding is voor de volle 100 % goed gekeurd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:30 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
echt waar dat ding is zooo heerlijk... ben nu nog aan het na genietenWord denk ik mijn lievelings speeltje.. tritl zo lekker
![]()
Heydaar ouwe Negert!quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:18 schreef Djarum het volgende:
*ruikt sex!
Hooii.. ik kom ook maar ff fappen bij de gedachte dat Maaike nu met een speeltje bezig is...![]()
*rondje aanneemt met vele dankbaarheidquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Heydaar ouwe Negert!
Rondje aanbiedt*
Alhoewel ik ook wel jaloers ben op vrouwen is dat niet omdat zij meerder keren achter elkaar klaar kunnen komen. Met een beetje doorzettingsvermogen kunnen de heren dit ook gewoonquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik krijg nog eens een overmoeide fantasie van jouw.![]()
Kan je al kunstjes? De muur onderspuiten.![]()
Wat ik nog wel het gemeenst vind is dat jullie meerdere keren achtereen kunnen.![]()
![]()
Geen van beide.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:20 schreef Djarum het volgende:
[..]
*rondje aanneemt met vele dankbaarheid![]()
nog kindjes geboren hiero? of alleen maar veel geoefend?
En ze hebben 1 ruik en kleursenser ding ofzo meer.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:26 schreef Menace00 het volgende:
[..]
Alhoewel ik ook wel jaloers ben op vrouwen is dat niet omdat zij meerder keren achter elkaar klaar kunnen komen. Met een beetje doorzettingsvermogen kunnen de heren dit ook gewoon...
Het feit dat de clitoris zoveel meer gevoeliger, en de gevoelens dus ook zoveel meer intenser zijn dan de eikel is gewoon erg unfair....![]()
![]()
PS.. Ben net uitgefapt![]()
ach, als je dan kijkt naar de maandelijkse (zo niet, bij pilgebruik meerdermaandelijkse) lasten, dan ben ik toch wel weer een beetje blij om een man te zijn hoor..quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:26 schreef Menace00 het volgende:
[..]
Alhoewel ik ook wel jaloers ben op vrouwen is dat niet omdat zij meerder keren achter elkaar klaar kunnen komen. Met een beetje doorzettingsvermogen kunnen de heren dit ook gewoon...
Het feit dat de clitoris zoveel meer gevoeliger, en de gevoelens dus ook zoveel meer intenser zijn dan de eikel is gewoon erg unfair....![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:28 schreef Djarum het volgende:
[..]
ach, als je dan kijkt naar de maandelijkse (zo niet, bij pilgebruik meerdermaandelijkse) lasten, dan ben ik toch wel weer een beetje blij om een man te zijn hoor..
hoewel het me wel tof lijkt om, als ik een dag een vrouw zou kunnen zijn, me flink te laten nemen door een horde negers!!![]()
![]()
![]()
![]()
kwam dat door mij dat je zin hadquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:26 schreef Menace00 het volgende:
[..]
![]()
PS.. Ben net uitgefapt![]()
Die verhalen van jouw!!quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:03 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
kwam dat door mij dat je zin had?
maar mijn clitje is inderdaad heel gevoelig.. en met die heerlijke trillingen....![]()
![]()
ik wacht nog steeds op een mooie foto!quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:03 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
maar mijn clitje is inderdaad heel gevoelig.. en met die heerlijke trillingen....![]()
![]()
haha voor vandaag genoeg foto's gemaaktquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:59 schreef Djarum het volgende:
[..]
ik wacht nog steeds op een mooie foto!![]()
Niet zeuren!quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:10 schreef LudoSanders het volgende:
Zit ik in het verkeerde topic ofzo?
Blijf nog maar lekker even offtopic!quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:11 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
haha voor vandaag genoeg foto's gemaakt![]()
Om maar weer on topic te gaan.. ga me zo lekker een peukie roken![]()
als het over sex gaat is het toch nooit offtopic?quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Blijf nog maar lekker even offtopic!![]()
na de sex komt toch altijd een peukje?quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:10 schreef LudoSanders het volgende:
Zit ik in het verkeerde topic ofzo?
Met jouw kan ik praten!quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:40 schreef Djarum het volgende:
[..]
als het over sex gaat is het toch nooit offtopic?![]()
nu nog een biertje en een peuk!!quote:
iddquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:40 schreef Djarum het volgende:
[..]
als het over sex gaat is het toch nooit offtopic?![]()
ik wil ook wel mee peukie doenquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
2 bier pakt en een pauk aanbiedt*![]()
Volgens mij ben jij een stoute geilerd.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:58 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
iddik heb maar 1 x echt zin gehad in een peuk na de seks.. en toen was die heel slecht
![]()
de seks of de peuk?quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:58 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
iddik heb maar 1 x echt zin gehad in een peuk na de seks.. en toen was die heel slecht
![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:10 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
ben wel stout op zijn tijd ja![]()
![]()
definieer "stout"?..quote:
haha nou heb ooit eens een keer een vriend van me helemaal gek gemaakt.. heb mezelf gevingerd op de wc tijdens het uitgaan.. toen naar hem toe gegaan.. gezegd proef eens.. en toen zachtjes in zijn oor gefluisterd het was lekker...quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:17 schreef Djarum het volgende:
[..]
definieer "stout"?..
gewoon puur voor ons genot![]()
Ik neem aan dat dit een retorische vraag is...quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:03 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:32 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
haha nou heb ooit eens een keer een vriend van me helemaal gek gemaakt.. heb mezelf gevingerd op de wc tijdens het uitgaan.. toen naar hem toe gegaan.. gezegd proef eens.. en toen zachtjes in zijn oor gefluisterd het was lekker...
best stout toch![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:34 schreef maaike1987 het volgende:
Of tijdens het uitgaan geen string aan doen.. en dat dan tegen iemand zeggen die je wel leuk vind![]()
Of van die trilballetjes in doen.. vind een jongen ook wel leuk om te weten![]()
haha mooi.. maar is toch wel redelijk stout.. of nietquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
M'n fantasie maakt overuren.![]()
Redelijk?quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:55 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
haha mooi.. maar is toch wel redelijk stout.. of niet![]()
Mag ze ook bij mij doen, wel d'r eigen poes welteverstaan.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:57 schreef Tyler..Durden het volgende:
Wacht las ik nou dat je je vinger in je poes hebt gestoken en toen in de mond van een vriend gedouwt heb?
haha je bent nu toch geen spannende dingen aan het doen hequote:Op woensdag 28 februari 2007 23:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Redelijk?![]()
Ik hoop dat ik zo'n vriendin krijg!!!![]()
![]()
Ben nu heerlijk aan het fantaseren.![]()
![]()
![]()
sdfghhmfkjhgl jlk;mjJlkkkkkkkkkkkkknquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mag ze ook bij mij doen, wel d'r eigen poes welteverstaan.![]()
![]()
![]()
Als je zo'n vriendin krijgt doe je iets niet goed lijkt me.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Redelijk?![]()
Ik hoop dat ik zo'n vriendin krijg!!!![]()
![]()
Ben nu heerlijk aan het fantaseren.![]()
![]()
![]()
Zometeen misschien.quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:01 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
haha je bent nu toch geen spannende dingen aan het doen he![]()
waar is tezz trouwens.. ze mist wel wat![]()
heb net lekker peukie gedaan.. begin nu weer zin te krijgen![]()
![]()
ooooooooooooooooh jaaaaaaaaaa ! meer meerquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:08 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ik heb even de tijd genomen om dankzij de spiegel een ruwe schets van mezelf te maken:
[afbeelding]
wtf?!.. stout genoeg imho!quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:32 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
haha nou heb ooit eens een keer een vriend van me helemaal gek gemaakt.. heb mezelf gevingerd op de wc tijdens het uitgaan.. toen naar hem toe gegaan.. gezegd proef eens.. en toen zachtjes in zijn oor gefluisterd het was lekker...
best stout toch![]()
![]()
nah, waarschijnlijk net zoals ik, paar topicjes pauzequote:Op donderdag 1 maart 2007 00:08 schreef oranjekoek het volgende:
Waar is de rest? allemaal gestopt? Queen Bee? BeeDee? PeZu?
zie ik nou een paar borsthaartjes?quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:08 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ik heb even de tijd genomen om dankzij de spiegel een ruwe schets van mezelf te maken:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:09 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
ooooooooooooooooh jaaaaaaaaaa ! meer meer
wish we knew eachother.. irl....quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:01 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
heb net lekker peukie gedaan.. begin nu weer zin te krijgen![]()
![]()
dude...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |