heb jij nog mazzel, mijn raam vloog met de wind me, keihard in de scharnieren. hij viel er nog net niet uit..quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:13 schreef Sebasser het volgende:
ik deed zonet mijn raam open, en die knalde meteen weer dicht.
Kei en keiharde wind hier mén.
in opleiding? of in opdracht?quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:18 schreef Tyler..Durden het volgende:
TVPIO.
* Tyler..Durden knalt de fobo van Tezz aan.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:05 schreef Tezz het volgende:
wordt er nog gefapt hier
ja da's pech he. Geen picsquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:17 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
* Tyler..Durden knalt de fobo van Tezz aan.![]()
quote:
ik zou ook wel zo'n aangeboren instinct voor fappers en soppers willen hebben. Lijkt me echt kei-geinig om eens wat mensen te betrappen!quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:25 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ze ruikt het gewoon.
Je lijkt mijn zus wel.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:26 schreef Tezz het volgende:
[..]
ik zou ook wel zo'n aangeboren instinct voor fappers en soppers willen hebben. Lijkt me echt kei-geinig om eens wat mensen te betrappen!
haha ja ik ben daar gevoelig voorquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:24 schreef Tezz het volgende:
[..]
![]()
![]()
het gaat weer over zelfbevrediging en rararara daar is Maaike weer
![]()
![]()
![]()
pics of uitgebreid verslag.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:28 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
haha ja ik ben daar gevoelig voorheb trouwens vandaag mijn speeltjes verzameling wat uitgebreid.. zo even uittesten.
![]()
![]()
Dat weet ik niet. Het is haar wel al een keertje of twee gelukt.quote:
quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:30 schreef Tezz het volgende:
nou ik lees het allemaal straks wel weer. Ik ben pleite, de plicht roept.
Wat heb je erbij gehaald?quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:28 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
haha ja ik ben daar gevoelig voorheb trouwens vandaag mijn speeltjes verzameling wat uitgebreid.. zo even uittesten.
![]()
![]()
Jalours op de vrouw is*quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:25 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
een speciaal voor de g spot... maar damn.. dat ding is voor de volle 100 % goed gekeurd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
echt waar dat ding is zooo heerlijk... ben nu nog aan het na genietenquote:
Je verslaving/zegen is erg aanstekelijk....quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:25 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
een speciaal voor de g spot... maar damn.. dat ding is voor de volle 100 % goed gekeurd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:30 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
echt waar dat ding is zooo heerlijk... ben nu nog aan het na genietenWord denk ik mijn lievelings speeltje.. tritl zo lekker
![]()
Heydaar ouwe Negert!quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:18 schreef Djarum het volgende:
*ruikt sex!
Hooii.. ik kom ook maar ff fappen bij de gedachte dat Maaike nu met een speeltje bezig is...![]()
*rondje aanneemt met vele dankbaarheidquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Heydaar ouwe Negert!
Rondje aanbiedt*
Alhoewel ik ook wel jaloers ben op vrouwen is dat niet omdat zij meerder keren achter elkaar klaar kunnen komen. Met een beetje doorzettingsvermogen kunnen de heren dit ook gewoonquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik krijg nog eens een overmoeide fantasie van jouw.![]()
Kan je al kunstjes? De muur onderspuiten.![]()
Wat ik nog wel het gemeenst vind is dat jullie meerdere keren achtereen kunnen.![]()
![]()
Geen van beide.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:20 schreef Djarum het volgende:
[..]
*rondje aanneemt met vele dankbaarheid![]()
nog kindjes geboren hiero? of alleen maar veel geoefend?
En ze hebben 1 ruik en kleursenser ding ofzo meer.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:26 schreef Menace00 het volgende:
[..]
Alhoewel ik ook wel jaloers ben op vrouwen is dat niet omdat zij meerder keren achter elkaar klaar kunnen komen. Met een beetje doorzettingsvermogen kunnen de heren dit ook gewoon...
Het feit dat de clitoris zoveel meer gevoeliger, en de gevoelens dus ook zoveel meer intenser zijn dan de eikel is gewoon erg unfair....![]()
![]()
PS.. Ben net uitgefapt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |